Doortje

Perfect!

De inktcartridges zijn uitstekend en ze werden supersnel geleverd. Al met al een perfecte deal.

Marja

Simpel

Makkelijk toegangkelijk voor een leek als mij. Snel en simpel. Blij mee. Marja

Elly

Snel, simpel, scoren

Duidelijke informatie, gemakkelijk bestellen, super snel geleverd!

Voor herhaling vatbaar

Ans

Perfecte service

Na de bestelling ook inderdaad het product super snel in huis?

17-12-2019

Accuraat, ook tijdens drukke dagen

We bestelden 4 producten, waarvan één product in de sinterklaasdrukte niet direct geleverd kon worden. Klantenservice reageerde attent op onze e-mail en het product werd snel nageleverd.

Nadine

Perfecte service

Zeer tevreden over de art die ik bij jullie al bestelde en zeer correct

Ad

Diverse aankopen

De laatste maanden diverse aankopen gedaan en snel ontvangen.

Alle inkopen zijn goed afgeleverd en we hebben er al veel plezier aan beleefd.

Ik raad aan om je aankopen bij koopje deal te doen want dat is toch goedkoper dan in de winkels.

Melanie

Makkelijke website, mooie deals

Snelle service! En bestellingen worden netjes verpakt geleverd.

Leon

Snel en betrouwbaar

Na de bestelling keurig op de hoogte gehouden en snel geleverd. Top

Wilma
17-12-2019

Foutieve levering en wachten op terugbetaling

Ik had een oplader besteld met 5 usb poorten. Na een week een pakketje ontvangen, maar helaas zit daar een car/truck lader is, waar ik niets mee kan. Voor ik eindelijk weet wat ik moet doen krijg ik een retourlabel, maar nog steeds niet het goede artikel. Charger terug gezonden, verzendbewijs gemaild, en dan te horen krijgen dat ze het bestelde artikel niet in hun assortiment hebben, maar wel een paginagrote advertentie in een dagblad. Ook dat blijkt weer niet juist te zijn. Dan 2x toezegging dat geld terug is gestort, maar helaas.

In één woord: waardeloos internet bedrijf.

Wil
17-12-2019

Super antislipmatje voor iPhone in auto

Heb een antislipmatje gekocht voor iPhone

Geen vieze ramen omdat je dit op je dashboard kan leggen!

Echt perfect

Kreeg er 2 voor de prijs van 1!

Echt een aanrader

Super vloerkleed gekocht.

De aangegeven levertijd was verkort met 3 a 4 dagen super. Goed afgeleverd.

Emelie

Top site

Vaak wat besteld via de online site,

Altijd optijd en netjes binnen.

En de prijzen van de producten, daar word je blij van!

Jc

Goede deal!

Schoenen Travelin zijn van goede kwaliteit. Lekker warm en een mooi robuust uiterlijk.

Ze zijn weer terug

Gekocht Bamboe sokken, voldoen aan verwachtingen

Annette

Bijna raak

Een overweldigend aanbod en ja, dan zit er ook wel eens iets tussen waarvan je denkt: Koopjedeal, deze sub-leverancier is niet jouw standaard. Dat overkwam ons nu voor de eerste keer na de vele jaren van vlekkeloze leveranties. Het product was nog net goed voor de BESTtas. Maar voor alle overige bestellingen die we in de loop der jaren deden, geven spontaan een tien: ja, in negen van de tien gevallen doet Kooppjedeal wat het belooft!

Jean- pierre

Nieuwe klant ik.

Zeer te te goede artikelen voor de prijs 3x besteld nu en verzending zeer goed koop noch.

Marieke
17-12-2019

Alle kleine beetjes helpen.

Ik koop geregeld via koop je deal, omdat je zo veel hebt voor een relatief laag bedrag als je het vergelijkt met wat je in de winkel betaalt dus doen zou ik je aanraden

Snelle levering

Odanks drukke kerst snelle levering

Lian

Miskleun

Eerste aankoop faillissement, waarna moeite om het geld terug te krijgen. Daarna met spaarpunten kunnen bestellen waarvan een kwart maar geleverd is. Dus balen. Hopelijk zijn mijn punten nog geldig.