05-09-2017

Juiste prijs, snelle levering.

Meerdere zaken besteld. Steeds exact volgens de afspraken geleverd.

Bram

Snelle levering

De levering was 3 dagen eerder dan eerst gemeld bij de bestelling

JOHAN

Diversen

Ik heb altijd goede ervaring met koopjesdeal. Ik zou het iedereen aanraden omdat het goed betrouwbaar is.

Het is "real" bij Koopjefeal

Eenvoudig, snel en goed

Ed

Kwaliteit voor goede prijs

Doorgaans zijn de spullen van hoede kwaliteit . Soms niet, maar retourneren us eenvoudig.

Snelle levering

Toen ik de laatste keer bestelde kreeg ik de melding dat de bestelling op 01-09-2017 geleverd zou worden werd echter al op 29-08-2017 geleverd

05-09-2017

Zeer actief en respectabel bedrijf.

Bestellingen worden correct en snel verwerkt en bezorgd.

Rick

Super service

Super service ook bij retourzenden

Will

Betrowbaar!

Correcte snelle levering en vlotte afhandeling bij klacht en/of retourzending.

05-09-2017

Vanuit de krant zo bij je thuis.

Geen rede tot klagen, alles prima verlopen.

05-09-2017

Pluim voor de beste deals en laagste prijs

Altijd betrouwbaar, nooit teleurgesteld

Christine

Aanrader

Snel en betrouwbaar

Slechts 2x iets besteld.

Helaas moesten we tweemaal naar het afhaalpunt gaan omdat het pakket (windscherm) onvindbaar was. Na enige malen heen en weer bellen bleek het adres op het pakket onvolledig te zijn. Het pakket was in het magazijn bij AH beland omdat mijn naam niet vermeld was bij het adres. Dit kan beter. Succes

W.F.

Zeer tevreden

Na fout in het adres is dit door jullie zeer efficiënt opgelost

Service en kwaliteit

Ik heb er een bed gordijnen en een sieraad gekocht. Bovendien is het gewoon heel betrouwbare site. Ik heb alles binnen een week ontvangen. En dat nog niet alleen. de kwaliteit is echt heel erg goed. Ik heb er niets op aan te merken. Ben zeer blij met de producten van koopjedeal. Mijn bed werd alleen een week later geleverd dan de planning was maar ik kreeg wel gelijk 2 gratis hoofdkussens er bij. Dus echt top service

Michel

Snel, goed en voordelig!

Prima en vlotte levering

Bestelling

Bestelling is vlot uitgevoerd. Het product was goed omschreven en de levering klopte helemaal.

05-09-2017

Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan

Levering snel en gemakkelijk, zonderproblemen

Toppi

Super toppi goed

Altijd raak

Vele malen reeds heb ik een bestelling gedaan bij Koopjedeal. Hierbij ben ik nog nooit zoals dat heet van de koude kermis thuisgekomen. Het artikel voldeed conform de omschrijving en de prijs/kwaliteitsverhouding is altijd dik in orde. En als er al problemen zijn , worden deze direct opgelost. Chapeau