Marlies
31-10-2020

Corona mondkapje

Snelle service mooi materiaal en . nodig

Roelof

Snel en betaalbaar

In de afgelopen periode twee soorten mondkapjes besteld. Weggooi- en uitwasbare mondkapjes. Doen het prima.

Levering totale bestelling 204460594

Meerdere artikelen op 1 bestelling geplaatst en beiden met brievenbuspost, zoals kenbaar werd gemaakt, korrekt geleverd konform toegezegde leverdatum!

Mondmasker 50 stuks

Eerder deze vraag stellen liefst meteen na aankoop. en voortaan een beschrijving bijsluiten + plus facktuur

Maar het gaat over de mondkapjes geloof ik. ik heb ze nog niet gebruik, omdat mij avg arts Dr. Trommelen bezig is met het RIVM wat het beste mondmasker is.

Ina

Goed en snel geleverd

Laptop besteld. Goed op de hoogte gehouden van de verloop van de bestelling en al snel geleverd. Ziet er allemaal goed uit.

29-10-2020

Het was erg goed geregeld

Geweldige ervaring met koopjes deal

Prima dienstverlening

Snel reageren op zaken die niet helemaal conform het bestelde zijn, waarbij Koopjedeal geen blaam treft, maar waar zij wel adequaat reageren.

Aanbeveling aan derden is op haar plaatst.

Klaas

Goed, snel, betaalbaar!

Een goede nieuwsbrief met mooie aanbiedingen, snel ingelogd, besteld en geleverd. Helemaal goed

Thea

Levering

Altijd netjes geleverd

Yvonne

Mondkapjes en bonsaiboompjes

Ik had de wasbare mondkapjes gekocht, maar er bleek een fabrieksfout in te zitten. Ze waren nog af.

Mijn bonsaiboompjes waren bij aflevering zwaar beschadigd.

Ik heb hier een negatieve review over geschreven en heb binnen drie dagen een reactie, daarna meerdere reacties gekregen.

Ik hoef uiteindelijk geen van de producten te betalen.

Kan niet anders zeggen dat dit een keurige afhandeling is!

Els

Goede correcte afhandeling

Bij bestelling iets verkeerd gelopen waardoor er even onduidelijkheid was bij mij. Uiteindelijk problemen met de leverancier waardoor ik ineens mailtje kreeg,uw retourzending is aangekomen terwijl ik nog niks had aangekregen. Contact genomen en drie dagen later het pakket aan de deur. Bedankt voor jullie goede en vriendelijke service. Een tevreden klant

An
28-10-2020

Koopjesdeal, goede prijs - kwaliteit verhouding. Eigentijdse vormgeving.

Flanellen dekbedovertrekken mooie kwaliteit.

Nu vloerkleed gekocht, goede kwaliteit, mooi en betaalbaar.

Hein

Prima pantoffels, prima geleverd

De pantoffels zijn prima en ze zijn prima geleverd.

Sigrid

Snelle levering

Jullie hebben je goed hersteld na vorig jaar toen het allemaal even wat minder ging.

Rinus
28-10-2020

Geleverd wat gekocht is binnen een redelijke korte tijd.

De goederen die besteld en gekocht waren zijn binnen een redelijk termijn geleverd.

Snel

Snelle bezorging en keurig verpakt

27-10-2020

Altijd goed

Duidelijk mail verkeer. Besteld is verzonden en op tijd ontvangen. Super

27-10-2020

Willem Meijler

Herman
26-10-2020

Koopjesdeal.nl een voortreffelijke keus

Ruime keus, snelle levering, prima!

Marlies
25-10-2020

Tevreden klant

Producten waren goed en snelle levering.