Prima prijs/qualiteitsverhouding

Leuke aanbod en goed geprijsd

Ria

Alles

Mijn ervaring is leuke aan biedingen en snel in huis TOPPY

A.T.J
09-08-2017

Origineel artikelen voor een concurrerende prijs

Snelle service en goede kwaliteit

Goede bruikbare aanbiedingen

Goede site met mooie,bruikbare aanbiedingen. Bestellen gaat makkelijk en je kan met track and trace waar je pakket is.Kijk vaak op de site of er iets tussen zit.

Aftersales

Na aflevering van mijn bestelling had ik nog een paar vragen over mijn aangekochte artikelen. Dat werd snel en effectief afgehandeld. Zeer tevreden.

Tonny

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Heb in het verleden meerdere bestellingen gedaan bij Koopjedeal. Steeds opnieuw was het verheugend te weten dat het een van de betrouwbaarste web winkels is die ik ken.

Silv

Prima

En snelle bezorging

Goede en snelle service.

Alles is goed geregeld. Je kunt je bestelling per stap volgen.

Rita

Compliment

Vlotte levering van gekocht artikel!

Christien

Mooie en goede deals

Alles wat ik tot nu toe heb besteld is zeer goed. Precies zoals u het weergeeft.

En de live chat is ook al een pré. Daar werd ik ook zeer vriendelijk en accuraat geholpen.

Ab

Koopjedeal is top

Alleen maar lof prima service Heel vriendelijke service En heel vriendelijk chatten

Hella
08-08-2017

Goede service en afther sale

Iets kapot het wordt gelijk opgelost

Ben

Een rake deal

Prima aanbiedingen vaak, waarmee je vaak diverse euro's kunt besparen

Outdoor camera

PRIMA CAMERA Voor Een Goede prijs

Koopjedeal de goedkoopste!

Ik heb al diverse bestellingen gedaan bij Koopjedeal, slechts eenmaal heb ik een bestelling retour gestuurd! Het voordeel van Koopjedeal is, dat ze ongeveer alles in hun pakket hebben!

Milfred

Supperdeals

Zeer goede ervaring, netjes op tijd aan gegeven wanneer het pakketje word geleverd. correcte werking.

Goeie producten

Alles is met tevredenheid in ontvangst genomen. Klopt zoals het is aan gegeven. Meerdere producten besteld en allen naar tevredenheid. 100% betrouwbaar en snelle service

Sicco

Zeer goede webshop

Ervaring goed tot uitmuntend.

They
08-08-2017

Bij Koopjedeal heb je ook werkelijk een deal!

Betrouwbaar en uitstekende producten die bovendien betaalbaar zijn.

Jan Pieter
08-08-2017

Dagelijks in de aanbieding !

Het bestellen gaat eenvoudig, het betalen ook, en de tracking geeft duidelijk inzicht waarna de bezorging "tip top" in orde komt.