Top aanbiedingen

Super snelle levering en prima klachten afhandeling

Lucas
18-08-2017

Veel leuke produkten voor iedereen!

Goed en snel geleverd ;)

Luuk

Snelle acurate levering

Snel en in orde

Henny

Barbecue?

Gasbarbecue werd niet geleverd, alles werd teruggedraaid maar mijn gebruikte kortingspunten heb ik nog niet terug.

M. W.
18-08-2017

Koopjesdeal doet wat het beloofd

Zeer snelle levering en op de tijd die wordt beloofd

Diens

In een woord geweldig

Alleen maar lof

Tineke

Goede service

Was een misverstand bestelling was niet goed doorgekomen via telefoon contact gehad werd meteen opgelost volgende dag was de bestelling binnen top

Hein

Ruilen? Geen probleem!

Een te grote maat jack gekocht. Ruilen ging zonder vragen (de verpakking was beschadigd door ons). Binnen een week hadden we de juiste maat in huis. Klasse!

Kitty

Goedkoop en goed

Goedkoper dan in de winkel

Mieke

Goede service

Door verkeerd te lezen dacht ik dat de verzendkosten gratis waren dit was echter al verlopen. Wel een code gekregen dat bij de volgende bestelling de verzendkosten gratis zijn

Aad
18-08-2017

Snel en keurig binnen de aangegeven tijd

Mijn bestelling werd snel verwerkt en ook snel bezorgd. Het duurde slechts drie dagen en de bezorging vond keurig binnen het vooraf aangegeven tijdvak plaats. Prima dus!

Carmen

Goedkoop, goed en betrouwbaar

Snelle service, prima ervaring

Dick
18-08-2017

Leuke aanbiedingen voor een leuke prijs

Na goede ervaring met alle eerdere bestellingen ging iets goed fout. Stuurde voor het eerst iets retour omdat het geleverde defect was, kreeg tot mijn verbazing het teruggestuurde product opnieuw geleverd. Na telefoontje is mijn betaling direct na ontvangst van mijn retour op mijn creditkaart teruggestort.

Henriette

Echt koopjes !

Leuke voordelige aanbiedingen. Wel wat problemen met DPD met de bezorging gehad.

Gea

Snelle levering

Mooie artikelen, welke snel geleverd worden. Anders wordt je netjes op de hoogte gesteld van de levertijd

Wilma
17-08-2017

Koopjesdeal voor de echte koopjes

Prima prijs/kwaliteit artikelen. Goede service en communicatie en als je een vraag hebt word je ook prima geholpen!

Verrassend!

Elke dag een mail van Koopjedeal.nl en altijd weer verrassend wat een leuke producten voor mooie prijzen ik daarin aantref. De levering is altijd snel en alles is op orde. Ik ben een zeer tevreden klant.

Bernadette

Betrouwbaar en goede producten

Ik heb hele fijne ervaringen met koopjesdeal. Alles wat ik besteld heb wordt snel geleverd en product is zoals ze het vermelden op de site. Heel blij met koopjrsdeal

Rini
17-08-2017

Super de koopjesdeal dagelijks mooie aanbiedingen

Makelijk te bestelling en super snel in huis

Snel en goed

Wanner de bestelling geplaatst is krijg je een email met alle gegevens. Daarna een email dat het naar Postnl gestuurd is. De volgende dag een bericht dat de bezorger onderweg is. Alles is keurig en veilig verpakt. Niets dan lof voor de snelheid en de service.