10-11-2017

Scoor 'n deal, voor 'n koopje !

Mijn ervaring met Koopjedeal.nl is prettig neuzen in de aanbiedingen met de zekerheid van nuttig nieuw bezit.

Jo

Boxershorts

Ik heb via Koopjedeal .nl een aantal boxershorts van het merk : "Pierre Cardin" in katoenen uitvoering besteld. Deze zien er prima uit op het eerste gezicht en dragen ook uitstekend. Echter na de eerste wasbeurt blijkt bij alle shorts het stiksel rondom de pijpjes los te raken en je ziet dan allemaal lange losse draden. Mijn conclusie : afgekeurde partij. Jammer, dat zo'n merk zich hiervoor leent. De leveringen verliepen probleemloos.

Handige dingetjes

Ik vind de artikelen handig, zeer betaalbaar en snel en goed geleverd.

Gerrit

Geweldig handig en goed

Ik ben inmiddels al bijna 2 jaar klant bij Koopjedeal, en heb er al de nodige bestellingen gedaan. Dit alles naar volle tevredenheid, voor wat betreft het produkt als ook de levering daarvan. In het begin heb ik eens een keer contact gehad, en ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Dus ik heb geen enkele klacht, en kan een ieder deze webshop aan bevelen.

Bram

Koopjes met kwaliteit

We hebben verschillende zaken via koopjesdeal aangeschaft. Naast de uitstekende service valt vooral de kwaliteit van de geleverde artikelen op. Wij zijn tevreden.

Daarom ben ik tevreden

Nelle levering, goede reacties, vlotte terugbetaling en workflow.

Ancilla

Je blijft bestellen.

Leuke items voor leuke prijzen, prima en snelle levering. Je word er koopziek van.

Ed

Goed en goedkoop

Snelle levering van hetgeen je besteld hebt

Consumeren anno nu

Koopjedeal is snel, makkelijk & voordelig

10-11-2017

Het klopt wat word gezegd

De goederen werden altijd op de afgesproken data bezorgd Dat is prettig

Gerrit
10-11-2017

Ik had hier graag een hogere waardering gegeven.

Bij de laatste bestelling van een vloerkleed heb ik tot drie keer toe een verkeerd ( niet besteld) vloerkleed gekregen. Na diverse (boze) mailtjes en telefoontjes is uiteindelijk na 2 maanden! het juiste kleed geleverd. Ik moest hiervoor tot drie keer toe thuis blijven om de goederen weer aan te bieden en in ontvangst te nemen ( koste mij 2 verlofdagen). Al met al een duur vloerkleed met veel ergernis. Hiervoor geen enkele vergoeding gekregen ( wat wel min of meer was toegezegd). Kortom even geen koopjesdeal meer.

Nadien nog niet weer een bestelling geplaatst.

Bij vorige bestellingen geen problemen gehad.

Alles volgens afspraak.

Tot nog toe al vaak producten besteld bij Koopjedeal.nl. Bijna altijd naar volle tevredenheid en was het een keer niet naar wens dan kon het teruggestuurd worden en werd het reeds betaalde snel teruggestort. Een keer had het product vertraging omdat de leverancier niet sneller kon leveren en dan kreeg ik netjes een mail van Ilse met daarin de reden van de vertraging. Verder niets dan lof over Koopjedeal.nl .Echt een aanrader van online kopen. Tot slot ze hebben een groot assortiment en vaak aanbiedingen waarvan je per mail bericht krijgt.

Tevreden klant!

Snelle levering van bestelde artikelen.

CD

Prima!

Goede producten, snelle levering. Prima dus!

Linda

Betrouwbare site

Goede aanbiedingen die snel worden feleverd

Koopjedeal is zekerheid

Opgaaf van je bestelling bijna altijd correct met met dag van ontvangst. Jammer dat er niet altijd een nederlandse handleiding bij sommige artikelen bijzit. Goede en ook vaak nuttige artikelen.

Shalane
10-11-2017

Bij koopjedeal vind je altijd wel wat.

Alles is altijd naar wens.

Verzending en retour

Verzending gaat zeer voorspoedig . Bij retour verzending en evt ruilen geen probleem/

Kenneth
10-11-2017

Prima levering, strak op tijd mooie deals!

Vlot, producten naar verwachting, retour geen probleem superdeals!

Len

Ik geef nooit een 10

Fijne webwinkel/site Hele aardige en zéér behulpzame mensen De chat optie is echt fantastisch Ben er héél contact mee en bestel ook best wel veel. En bij klachten zitten ze er (bijna altijd) bovenop. Voor mij DÉ site van 2017!