Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
De levering echter zou wat sneller mogen zijn en bij een te retourneren artikel is op de site (mob) geen “knop” retour te vinden om het af te handelen
Zeer goed product.Werkt als aangegeven op de site.
Recente ervaring.Artikelen besteld en op de aangegeven datum niet geleverd. Mail gestuurd. volgende dag weer een mail, antwoord gehad en alles is netjes afgeleverd. DUS. Communicatie loont. Prima. R. Buize Ter Moere 10 4504 SC NIEUWVLIET
Ik ben vaste klant van koopjedeal en dat is maar wat gemakkelijk. Leuke koopjes scoren voor een aantrekkelijke prijs en soms met grote kortingen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de levering de betaalwijze en de service van Koopjedeal. Ik blijf zeer zeker nog lang klant Ik kan Koopjedeal aanbevelen, ook aan de twijfelaar,
Niet duur. Netjes geleverd. Super service
Enige tijd geleden een scheerapparaat (merk Dunlop) gekocht. Het rammelde aan alle kanten, maakte heel veel lawaai en scheerde niet. Na heel veel bellen (zeer lange wachttijden, 3x mailen (geen reactie) of men is NIET te bereiken, chats doet niet) kreeg ik eindelijk het bedrag terug. Nu (5.11.18) hand-schoenen ontvangen en na een dag lieten de naden al los?. Bellen, bellen, niet bereikbaar overdag (staat tot 17.00uur), moest maar mailen (3x geen reactie) m chat gestuurd, weer geen oplossing, geen reactie. Slechte inkoop, geen controle op deze producten, je blijft aan het retourneren, etc, etc Jaap Kist
Leuke producten voor een super lage prijs.Goede service.Snelle reactie op vragen.Gewoon goed!
Wat besteld, zou binnen 2-3 werkdagen binnen zijn. Nou niks gezien, afgelopen dinsdag een week voorbij, gemaild, gebeld (waarom ze een telefoonnummer hebben geen idee) maar geen contact. Via facebook zou dat binnen 12 uur zijn. nou ik wacht nog steeds. Het ergste is, ik heb het besteld voor mijn oude internet buren en betaald, en hun weer aan mij. hoe kan ik ze dit nou weer uitleggen. het leek zo goed. maar het is super slecht! Ik zou het iedereen afraden! Ook de telegraaf gebeld waar mijn buurvrouw het artikel zag, en die zeiden nee het is een losse bijlage hier kunnen wij niks aan doen. waarom zetten ze zon bedrijf er in, als ze hun afspraken niet nakomen?
BESTELLING #203008185 (geplaatst op 29 oktober 2018 11:22:13 CET) deze nog niet ontvangen. twee keer gemaild waar blijft mijn bestelling, bij de tweede mail kregen wij het verzoek niet meer te mailen want het was druk
Alle bestellingen altijd op tijd geleverd. Teruggezonden artikelen keurig verrekend.
Mijn laatste bestelling daar moest ik lang op wachten na overleg kreeg ik uitslag dat niet alles binnen was jammer, maar ik begrijp ook dat het mogelijk kan zijn dat iets is uitverkocht je bent afhankelijk van toelevering.ik hoeft mij geen zorgen te maken het komt en dat vertrouw ik dan maar. De eerdere bestellingen verliepen snel en zonder problemen.
We hebben regelmatig artikelen besteld die steeds op de juiste dag en vaak op het juiste tijdstip werden geleverd. Bij elke bestelling krijg je ook nog een kortingscode die je voor een volgende bestelling kunt gebruiken. Daarnaast spaar je ook nog een punten die ook weer voor korting zorgen.
We hebben via koopjesdeal een drietal verduistergordijnen gekocht en het is netjes zoals afgesproken op tijd geleverd. we zitten nu in het pikdonker, maar dat is onze eigen keus.
Je wordt door hen met een kluitje in het riet gestuurd bij vragen, ik ben furieus. Ik heb oa een artikel betaald en niet ontvangen en bij een vraag om te retourneren wordt hier niet gehoor aan gegeven en telefonisch zijn ze niet te bereiken. Begrijp niet dat kranten met dit bedrijf in zee gaan. Ze beloven te bellen, maar doen het vervolgens niet.Het is frustratie op frustratie, Teveel om op te noemen. L.J.M de Graaf???
Al diverse artikelen besteld via koopjedeal.nl. In algemene zin prima kwaliteit en service voor een lage prijs. Bij aflevering uit een extern magazijn duurt het soms ( tot nu toe maar 1x) langer dan 5 dagen. Klantenservice is goed, maar bereikbaarheid, telefonisch kan beter. Nu alleen werktijd en lange wachttijden. Wellicht is Whatsapp een oplossing. Succes. PetrusK
Helaas 29/10 een bestelling geplaatst tot op heden nog niets ontvangen. De vorige keren was het beter geregeld .
1 Van de drie koekenpannen deed het niet goed op de inductiekookplaat. Het werd vlot opgelost door een derde deel van het aankoopbedrag terug te storten op mijn rekening.
Ik zal wel niet de in het vooruitzicht gestelde Apple-prijs winnen, want ik heb stevige kritiek (en dat vindt men in het algemeen niet fijn). Ik heb 29 oktober een bestelling gedaan en betaald. In de teruggezonden mail (waarschijnlijk softwarematig opgesteld) werd vermeld dat de bestelling 5 november geleverd zou worden: een week later dus, maar prima en daar hou je reklening mee om de buren niet te belasten met het aannemen van de zending. Wel, die zending is tot op heden nog steeds niet geleverd. Dat is al slecht, maar wat nog erger is, is dat uw organisatie totaal geen informatie geeft wat het probleem is (geen voorraad, failliete leverancier, geen contract meer met de vervoerder en noem zo nog maar een aantal mogelijkheden). Met name het onbenul om het maar op zijn beloop te laten ergert mij: ik heb keurig besteld en onmiddellijk betaald en daar staat geen service tegenover. Momenteel ben ik -zoals boven gesteld- nog steeds in het ongewisse. Waardeloos dus. J. van der Linden, (e-mailadres verwijderd)
De artikelen zijn prima, maar wil niet iets 'op tijd' in huis hebben, want tot heden is niets op tijd geleverd. Artikelen komen 5 tot 14 dgn later dan beloofd.
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Koopjedeal