Erna
10-12-2019

Goede koop voor een mooi bedrag.

Vaatwastabletten gekocht voor een hele mooie prijs. Prima.

Annemieke
10-12-2019

Lang gewacht en nog niks gekregen

Je betaald de volle prijs en kunt heel lang op je spullen wachten. Ik heb nu na bijna 4 weken nog niks binnen, en mijn bestelde product is in Nederland niet te volgens.

Volgende keer weer aliexpress

Marian

Misleiding

Op maandag 9 december staat er bij koopjedeal een nieuwe IPad 2 voor 259 euro te koop en nergens in de advertentie staat dat het om een refurbish gaat tot dat je wilt gaan bestellen dan moet je heel goed opletten want dan blijkt het toch te gaan om een refurbish apparaat.Dit is gewoon misleiding!

Marian
07-12-2019

Duurzaam een nieuwe computer

Fijn dat ik niet een nieuwe computer hoefde te kopen maar een goed nagekeken en weer helemaal up to date aan kon schaffen! Zo gaan we goed met onze aarde om

07-12-2019

Uiteindelijk komt het wel goed

Ik had inktpatronen besteld en betaald.Na korte tijd werd een gedeelte van de bestelling geleverd.Na een week wachten was de het overige gedeelte nog steeds niet aangeboden. Na een e-mail mijnerzijds werd mijn klacht in behandeling genomen. Binnen enkele dagen zou het geregeld zijn. Weer minimaal een week gewacht,er kwam niks. Op nieuw per e-mail gemeld dat mijn bestelling nog niet was gearriveerd. Na een geruststellend e-mailtje van Koopjedeal waarbij alles in het werk werd gezet is na korte tijd alles geleverd!

Ik hartstikke blij,bedankt Wim.

Bo

Waardeloze mystery box

Van mijn spaargeld heb ik voor €50 een mysterybox gekocht, Wat een teleurstelling toen ik de box opende. Theelichtjes, mini schroendraaierset, stekkertje, voorzetzonnebril (ik draag geen bril), cbd olie, hangmat, tiewrap binder, zonne lampjes en nog wat rommeltjes waaraan ik niets heb. Waarde van de box is ver, ver onder de genoemde €250. Met airpots en macbooks spiegelen en rommel leveren.

Afrader voor anderen.

Pleunie

Black friday box

Hier zojuist ook de 'mannen?' box binnen gekregen. Inderdaad alleen maar troep, kwaliteit ver te zoeken en een man is met de helft van de spullen echt niet blij. Dat niet alles bij je past is logisch, maar het is zelfs te belabberd om weg te geven. Morgen wordt de vrouwen box geleverd, mijn prullenbak staat al open.

Dominique

Black Friday onzin Secret box

Met black Friday ook maar de secret box besteld.

Wat een onzin zit erin. Normaal zou ik hier geen klacht over schrijven maar ze verwijderen ook gewoon je comments op Facebook. Keer op keer.

Inhoud van de box:

1. Magnani digital spoon scale - 18 euro op fruugo

2. Make-up spiegel. - 2 euro bij de action

3. Overzet zonnebril - 10 euro bij koopjedeal.

4. Gel socks! - 10 euro bij koopjedeal.

5. Technosmart smartphone neckholder - 8 euro bij koopjedeal.

6. 1 of ander creepy huidverzorgingsapparaat - 8 euro bij de voordeeldrogeristerij

7. Lifa living candle lights - 13 euro bij koopjedeal.

8. 909 outdoor hammock - 15 euro bij de dekbeddiscounter.

9. Led lovers led string light - 9 euro bij de voordeeldrogeristerij.

10. 2m USB kabel! - 3 euro bij de action?

11. Lifa living table lamp Austin - 18 euro bij Telegraaf, groupdeal.

12. 1 of ander tasje ? 11 euro bij de voordeeldrogisterij.

In totaal 130 euro!

En ik kreeg als reactie van ze

"Hi Dominique,

Wat vervelend om te horen dat je er zo overdenkt. Helaas wordt elke box anders ingepakt en kan het zijn dat er in een box meer waarde inzit dan in een andere box.

Helaas kunnen wij hier niks aan veranderen.

Ik wens je verder nog een fijne dag toe."

Tot nu toe hoor ik alleen maar mensen die er echt niet de waarde in hebben zitten. Ik heb de spullen maar weer in de doos gedaan en opzij geschoven. Ja Secret box is altijd een gok, maar vind het een beetje knullig dat ze ook je Facebook comments verwijderen.

Kelly

Prijs/kwaliteit top!

Heel kwaliteitsvolle producten voor een mooie prijs.

Elk product dat ik al bestelde voldoet volledig aan de verwachtingen of overtreft deze zelfs.

Miriam
05-12-2019

Waardeloos die suprice box van koopjedeal

Wat een aanfluiting die suprice box van koopje deal. Dingen waren kapot een waarde van 250 euro? Het is nog geen 20 waard. Echt enorm teleurstellend er zit niets bruikbaars bij. Dacht iets leuks voor sinterklaas je word gewoon belazerd.

Daniël
05-12-2019

Black Friday secret box pure oplichting!

De Black Friday box van Koopjedeal is pure oplichting! Er zitten artikelen in waar je totaal niks mee kan en welke niet eens in de buurt komen van totale winkelwaarde van €250,- euro. De totale winkelwaarde is nog niet eens €150,- euro, en bij een discount keten zoals de Action zou je alle artikelen vergelijkbaar voor nog geen €60,- euro kunnen kopen.

Wat zat er in de box:

Waxinelicht houder

CBD olie (medicijnen in een giftbox doen?)

Zonnebril voor over je normale bril (Ik draag alleen geen bril.)

Outdoor hangmat

Dubbele USB oplader voor in het stopcontact

Precisie schroevendraaierset

Led kast verlichting met afstandsbediening

Bluetooth draadloze oordopjes (waardeloze kwaliteit)

Tiewrap binder

Anti slip mat telefoonhouder voor in de auto

Led lantaarn slinger

Al met al voel ik mij dus erg opgelicht en ga ik overwegen juridische stappen te ondernemen!

Dit is geen goede reclame Koopjedeal.nl!

Wien

Black friday mystery box

Troep troep en nog 11 keer troep

Bij elkaar geen €50 waard.

Deze site moeten ze sluiten.

Oplichters zijn het!

Elke

Bestelde artikel niet leverbaar

Ik had outdoor laarzen besteld bij Koopjedeal, die ineens niet meer leverbaar bleken te zijn. Vervolgens heb ik andere laarzen uitgekozen, die naar mij toegezonden zouden worden. Ná in totaal 3 weken vanaf mijn eerste bestelling kreeg ik opnieuw de mededeling dat het artikel niet leverbaar is. ik ben nu dus 3 weken verder en heb nog geen laarzen en moet nu afwachten dat mijn geld teruggestort wordt. Ik heb nu elders laarzen besteld, die over twee dagen bezorgd worden. Zo kan het dus ook!

Ervaring over koopjesdeal.

Mijn ervaring met koopjesdeal is erg positief.

Ik bestel regelmatig een artikel, en voor 15.00 uur besteld wordt echt de volgendecdag geleverd. Nooit geen problemen een echte aanrader dus.

Ervaring over koopjesdeal.

Mijn ervaring met koopjesdeal is erg positief.

Truus
04-12-2019

Ik zit al drie weken te wachten op levering. Krijg niks. Wel een rekening. Geen reacties op mail. Echt superslecht. Lever nu of crediteer alles!

Greetje
03-12-2019

Black friday box miskoop

11 boxen besteld; 6 dames en 5 heren. Allemaal gevuld met dezelfde goedkope rommel. Ik voel me bedonderd! Er zou tot een waarde van 250 euro per box inzitten. De waarde is zeker niet meer dan 50 euro met troep. Dit was één keer en nooit meer! Hoe durven jullie dit te verkopen! Schande!

Sjaak.

Informatiedeling.

Al vele artikelen heb ik bij Koopjedeal.nl gekocht.En altijd tot volle tevredenheid.Behalve de laatste keer.

Ik had een afdak, batterijen en scheermesjes besteld.

Toen de bestelling werd afgeleverd,zat er enkel een afdak in de doos,maar niet de andere artikelen! Ik heb

toen de bezorgdienst opgebeld,omdat ik dacht dat er een pakje in de auto was blijven liggen. Maar zij konden terugzien bij de inpakafdeling dat enkel het

luifel ingepakt werd.(dit gesprek kostte 50 cent per

minuut!). Ik heb daarna een mail naar jullie gestuurd

over dit geval. Na enkele dagen kreeg ik een mail toegestuurd van.jawel.Ilse! Zij berichte mij dat de

andere artikelen vanuit een andere vestiging verstuurd zouden worden.En inderdaad kwamen die

artikelen 5 dagen later. Als ik een berichtje van jullie

had gekregen over deze manier van verzenden,dan

had mij dit geen grijze haren bezorgd.

Hartelijke groet, S.Dekker.

Jeannette
02-12-2019

Sneller dan afgesproken. Geweldig!

Serano ham besteld! Verzending zou over 4 dagen plaatsvinden. Echter de volgende dag werd deze al gebracht! Fantastisch!

Nel

Gebruiksvriendelijk en voordelig.

Klantvriendelijke manier van bestellen. Vlotte reactie en bezorging en afhandeling van de bestelling. Super leuke aanbiedingen.