Slot
16-06-2016

Geen bedrijf om zaken te doen

Bedrijf komt de toezegging van binnen 5 werkdagen leverbaar niet na.

Wordt nog steeds aan het lijntje gehouden.

De bestelling van 2 tl led buizen en een personenweegschaal op 3 juni geplaatst en betaald.

Suzeq

Wakan
16-06-2016

Draadloze oortjes

Eerst 3 dagen vertraging. Vervolgens 5 dagen en daarna 2 weken met de gegarandeerde levering.

Eerst een mail van de klantenservice en vervolgens no reply onzin. Hier wordt je echt aan het lijnrechters gehouden. Op het verzoek om MIJN geld terug te storten wordt niet gereageerd. Lekker winst maken met het geld van anderen. Oplichters

Ps je moet minimaal een ster aanklikken

Gert-jan
14-06-2016

Apple oortjes

men komt de toezegging van levering binnen 5 werkdagen niet na.

geen firma om iets te bestellen, gewoonweg slecht. iets voor het televisieprogramma radar

Rinus
10-06-2016

Radio

Radio besteld was al vrij snel kapot. Koopjesdeal diverse malen gemaild om gebruik te maken van garantie.

Geen enkele reactie ontvangen.

Zint eer u begint.... zou ik zeggen.

Hele slechte service.

09-06-2016

Foutief Prodrukt en geen Geld terug , DRAMA !

Foutief produkt geleverd , geretourneerd maar nooit het aankoopbedrag teruggekregen !

Men verzoekt eindeloos om bewijzen aan te leveren scans te maken e.d e.e.a loopt al vanaf 9 april waarna vele, vele mailwisselingen hebben plaats gevonden.

Het is pure onwil om je aankoopbedrag retour te storten.

Vaak wordt beloofd dat er een creditnota komt , maar die heb ik nooit gezien. Het is nu 9 juni en zet ik er een punt achter. Ik raad iedereen aan om GEEN zaken te doen met Koopjedeal want de kans dat het teleurstellend afloopt is groot !

Rens
08-06-2016

Retour en geen geld terug

inmiddels ben ik 2 maanden verder en heb geen sporthorloge en geen geld. bij de klantservice communiceren ze langs elkaar heen en er worden dingen beloofd maar niet nagekomen.

inmiddels wordt er niet meer gereageerd op de mail. dus ik ben benieuwd of ik mijn geld nog retour krijg.

ze maken reclame voor een sporthorloge incl hartslagmeter maar leveren deze zonder uit. de waarde van dit horloge is in de winkel nog goedkoper dan waarvoor koopjedeal hem aanbiedt.

waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, geen probleem. maar het oplossen en het meedenken met de klant let echt te wensen over.

ik hoop dat ik mijn geld nog terug krijg.

Leo

Ilse de spambot

Iets gekocht bij koopjedeal, was troep.

Sindsdien word ik ge spammed door ilse.

Meerdere malen uitgeschreven maar 'aanbiedingen' blijven mijn mailbox vullen.

Dus: niks kopen bij koopjedeal tenzij je van troep houdt en van spam over troep.

Willy
08-06-2016

slecht zaak oplichters uit china!

Erwin
03-06-2016

Duurt veel te lang

oplichters, luisteren niet en zijn super traag met reageren

Sjaak
02-06-2016

Mensen , besef eer ge begint met die koopjedeal toko !

Zeer slechte ervaring met koopjedeal.nl

Afspraken worden nauwelijks nagekomen.

Boze mails schrijven, gooien ze gelijk in het rond archief.

Bezit eer ge begint !

Een zeer ontevreden klant.

Sjaak Uitteketting.

Richt
30-05-2016

Oplichterspraktijken?

Op 10 april een mooie advertentie van koopjesdeal.nl in de krant. Twee splitmatrashoezen voor maar € 39,95. Koopje, toch? Gelijk besteld en betaald. Na contact over de kleur die niet meer leverbaar was, akkoord gegaan met een andere kleur.

Na een paar herinneringen van mijn kant waar toch de bestelling bleef, is het tot nu toe helemaal stil gebleven.

Ik noem dit pure oplichting ! Dat zo'n bedrijf nog mag adverteren in de grote dagbladen! Het is een grote schande!

Albert
28-05-2016

Niet de originele kwaliteit

Deze week voor het eerst koopjedeal.nl geprobeerd. Werd getriggerd door de prijzen van Gilette scheermesjes, Philips Sonicare scheermesjes en hoeslakens. De tandenborstels waren zeker niet origineel, de scheermesjes lijken verdacht veel op Chinese kopieën en de 'superior' matras overtrekken hebben een Zeeman uitstralingen. Zal ze nier retourneren vanwege de lage prijzen. Ik had het eigenlijk kunnen weten. Is echter wel een reden om me uit te schrijven en er nooit meer te kopen. Voor kwaliteit zou ik andere kanalen zoeken.

26-05-2016

Klantenservice onbereikbaar

Artikel gekocht en deze vervolgens willen ruilen, zit nu al een week te wachten op "goedkeuring".

Heb meerdere keren geprobeerd te bellen maar en wordt niet opgenomen. Daarnaast zeggen ze op het bandje van de klantenservice dat er een online chat is, dit is een leugen, nergens op de website staat een chat.

Trees

Tuinbankje

verkeerde motief geleverd.

De schroeven pasten niet door de gaten.

motief in de rugleuning = van plastic.

mijn man had alles al gemonteerd ( met heel veel moeite!)

zag ik ook nog een scheur in het hout!

we MOGEN alles weer demonteren en opsturen...en dan weer opnieuw monteren....pffff...laat maar...... NOOIT weer iets bestellen lijkt me een beter besluit

Har
23-05-2016

Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

administratie gekoppeld aan afterpay is niet goed geregeld.

na diverse malen telefonische en per mail geprobeerd te hebben een misverstand recht te zetten. Copy van factuur die ik betaald heb opgestuurd. krijg ik nu (3 maanden later)weer een aanmaning over een bedrag dat nog open zou staan.Terwijl ik het factuurbedrag heb betaald maar zij vergeten zijn dat er een korting is gegeven op de bestelling van die dag.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, niets bestellen bij dit bedrijf.Doe jezelf een plezier en voorkom een hoop narigheid!

Ben

WAARDELOOS

Op 14 april jl. een zonnebril besteld en deze tot op heden ondanks veelvuldig telefonisch en e mail contact nog steeds niet ontvangen

Kevin
21-05-2016

Nep kwaliteit en lange levertijd.

30 april overhemden en polo's besteld van Ralph Lauren.

100% "Uiteraard 100% origineel, gegarandeerd".. niet dus...

Allereerst pas 20 mei geleverd!

Vermoedelijk om eerst nog wat nep prullaria te produceren in een 3de wereld land.. om vervolgens pas te verschepen..

Ten tweede:

Het witte overhemd had vieze bijna gele knopen i.p.v. de originele nette witte.

De polo's kreeg ik er 1 eerder van geleverd (13 mei!) en i.v.m. het wantrouw deze eerst maar eens normaal gewassen.

Zoals je kunt veronderstellen van namaak prullaria kromp hij een flink stuk in taille, lengte bleef hetzelfde.

Uiteraard stuur ik de andere polo en overhemden ongeopend retour. En de gewassen polo net zo goed.

NIET "Uiteraard 100% origineel, gegarandeerd" = GELD TERUG.

Overigens net zo vreemd als de kwaliteit is hun retourbeleid. Je ontvangt een mail met:

"Het duurt maximaal 2 werkdagen voordat wij de retouraanvraag hebben geaccordeerd. Je ontvangt dan een e-mail met daarin alle informatie over hoe je het pakketje GRATIS kan retourneren."

Waarom in godsnaam? We gaan het gauw merken..

Zodra ik reactie heb zal ik laten weten hoe het retourproces is verlopen en wat de uitkomst is geworden!

Joke
18-05-2016

Slang tekort

Slang van 30 m. gekocht, die maar 15 m. blijkt te zijn. Pas gebruikt toen ik hem nodig had, dus kan hem niet meer teruggeven, want hij is nu dus ook gebruikt.

Je kunt n.l. niet van tevoren zien hoe lang de slag gaat worden.

Ik ging ervan uit dat hij zo lang zou worden als waarvoor ik hem gekocht heb!

Waardeloos dus!

Nikky
14-05-2016

Slechte service en bestel er nooit wat!

Ik heb een dekbed gekocht voor het bed van mijn dochter 140/200. Krijg ik welliswaar een lege doos toegestuurd, paar dagen daarna krijg ik een mail dat de order geplaatst is, dus ik dacht het komt vast goed. Niet dus. Ik gemaild, conclusie het is de schuld van post nl en zij kunnen mij er niet verder bij helpen. Weg geld en geen dekbed!

Simon
13-05-2016

Veel beloven... weinig leveren

Al 4 weken wachten op een bestelling, wel correct antwoord, zowel telefonisch als via mail. zelfde antwoord; een gedeelte van uw bestelling ontbreekt komt vandaag bij ons binnen gaat direct naar u toe. ? dit kan toch anders? Stuur in dat geval de overige bestelling wel af en crediteer de rest. vage beloftes.

Jammer. zie wel meer aanbiedingen die me bevallen, maar nu is het 1x en dus nooit weer