Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bedrijf komt de toezegging van binnen 5 werkdagen leverbaar niet na.
Wordt nog steeds aan het lijntje gehouden.
De bestelling van 2 tl led buizen en een personenweegschaal op 3 juni geplaatst en betaald.
Suzeq
Eerst 3 dagen vertraging. Vervolgens 5 dagen en daarna 2 weken met de gegarandeerde levering.
Eerst een mail van de klantenservice en vervolgens no reply onzin. Hier wordt je echt aan het lijnrechters gehouden. Op het verzoek om MIJN geld terug te storten wordt niet gereageerd. Lekker winst maken met het geld van anderen. Oplichters
Ps je moet minimaal een ster aanklikken
men komt de toezegging van levering binnen 5 werkdagen niet na.
geen firma om iets te bestellen, gewoonweg slecht. iets voor het televisieprogramma radar
Radio besteld was al vrij snel kapot. Koopjesdeal diverse malen gemaild om gebruik te maken van garantie.
Geen enkele reactie ontvangen.
Zint eer u begint.... zou ik zeggen.
Hele slechte service.
Foutief produkt geleverd , geretourneerd maar nooit het aankoopbedrag teruggekregen !
Men verzoekt eindeloos om bewijzen aan te leveren scans te maken e.d e.e.a loopt al vanaf 9 april waarna vele, vele mailwisselingen hebben plaats gevonden.
Het is pure onwil om je aankoopbedrag retour te storten.
Vaak wordt beloofd dat er een creditnota komt , maar die heb ik nooit gezien. Het is nu 9 juni en zet ik er een punt achter. Ik raad iedereen aan om GEEN zaken te doen met Koopjedeal want de kans dat het teleurstellend afloopt is groot !
inmiddels ben ik 2 maanden verder en heb geen sporthorloge en geen geld. bij de klantservice communiceren ze langs elkaar heen en er worden dingen beloofd maar niet nagekomen.
inmiddels wordt er niet meer gereageerd op de mail. dus ik ben benieuwd of ik mijn geld nog retour krijg.
ze maken reclame voor een sporthorloge incl hartslagmeter maar leveren deze zonder uit. de waarde van dit horloge is in de winkel nog goedkoper dan waarvoor koopjedeal hem aanbiedt.
waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, geen probleem. maar het oplossen en het meedenken met de klant let echt te wensen over.
ik hoop dat ik mijn geld nog terug krijg.
Iets gekocht bij koopjedeal, was troep.
Sindsdien word ik ge spammed door ilse.
Meerdere malen uitgeschreven maar 'aanbiedingen' blijven mijn mailbox vullen.
Dus: niks kopen bij koopjedeal tenzij je van troep houdt en van spam over troep.
slecht zaak oplichters uit china!
oplichters, luisteren niet en zijn super traag met reageren
Zeer slechte ervaring met koopjedeal.nl
Afspraken worden nauwelijks nagekomen.
Boze mails schrijven, gooien ze gelijk in het rond archief.
Bezit eer ge begint !
Een zeer ontevreden klant.
Sjaak Uitteketting.
Op 10 april een mooie advertentie van koopjesdeal.nl in de krant. Twee splitmatrashoezen voor maar € 39,95. Koopje, toch? Gelijk besteld en betaald. Na contact over de kleur die niet meer leverbaar was, akkoord gegaan met een andere kleur.
Na een paar herinneringen van mijn kant waar toch de bestelling bleef, is het tot nu toe helemaal stil gebleven.
Ik noem dit pure oplichting ! Dat zo'n bedrijf nog mag adverteren in de grote dagbladen! Het is een grote schande!
Deze week voor het eerst koopjedeal.nl geprobeerd. Werd getriggerd door de prijzen van Gilette scheermesjes, Philips Sonicare scheermesjes en hoeslakens. De tandenborstels waren zeker niet origineel, de scheermesjes lijken verdacht veel op Chinese kopieën en de 'superior' matras overtrekken hebben een Zeeman uitstralingen. Zal ze nier retourneren vanwege de lage prijzen. Ik had het eigenlijk kunnen weten. Is echter wel een reden om me uit te schrijven en er nooit meer te kopen. Voor kwaliteit zou ik andere kanalen zoeken.
Artikel gekocht en deze vervolgens willen ruilen, zit nu al een week te wachten op "goedkeuring".
Heb meerdere keren geprobeerd te bellen maar en wordt niet opgenomen. Daarnaast zeggen ze op het bandje van de klantenservice dat er een online chat is, dit is een leugen, nergens op de website staat een chat.
verkeerde motief geleverd.
De schroeven pasten niet door de gaten.
motief in de rugleuning = van plastic.
mijn man had alles al gemonteerd ( met heel veel moeite!)
zag ik ook nog een scheur in het hout!
we MOGEN alles weer demonteren en opsturen...en dan weer opnieuw monteren....pffff...laat maar...... NOOIT weer iets bestellen lijkt me een beter besluit
administratie gekoppeld aan afterpay is niet goed geregeld.
na diverse malen telefonische en per mail geprobeerd te hebben een misverstand recht te zetten. Copy van factuur die ik betaald heb opgestuurd. krijg ik nu (3 maanden later)weer een aanmaning over een bedrag dat nog open zou staan.Terwijl ik het factuurbedrag heb betaald maar zij vergeten zijn dat er een korting is gegeven op de bestelling van die dag.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, niets bestellen bij dit bedrijf.Doe jezelf een plezier en voorkom een hoop narigheid!
Op 14 april jl. een zonnebril besteld en deze tot op heden ondanks veelvuldig telefonisch en e mail contact nog steeds niet ontvangen
30 april overhemden en polo's besteld van Ralph Lauren.
100% "Uiteraard 100% origineel, gegarandeerd".. niet dus...
Allereerst pas 20 mei geleverd!
Vermoedelijk om eerst nog wat nep prullaria te produceren in een 3de wereld land.. om vervolgens pas te verschepen..
Ten tweede:
Het witte overhemd had vieze bijna gele knopen i.p.v. de originele nette witte.
De polo's kreeg ik er 1 eerder van geleverd (13 mei!) en i.v.m. het wantrouw deze eerst maar eens normaal gewassen.
Zoals je kunt veronderstellen van namaak prullaria kromp hij een flink stuk in taille, lengte bleef hetzelfde.
Uiteraard stuur ik de andere polo en overhemden ongeopend retour. En de gewassen polo net zo goed.
NIET "Uiteraard 100% origineel, gegarandeerd" = GELD TERUG.
Overigens net zo vreemd als de kwaliteit is hun retourbeleid. Je ontvangt een mail met:
"Het duurt maximaal 2 werkdagen voordat wij de retouraanvraag hebben geaccordeerd. Je ontvangt dan een e-mail met daarin alle informatie over hoe je het pakketje GRATIS kan retourneren."
Waarom in godsnaam? We gaan het gauw merken..
Zodra ik reactie heb zal ik laten weten hoe het retourproces is verlopen en wat de uitkomst is geworden!
Slang van 30 m. gekocht, die maar 15 m. blijkt te zijn. Pas gebruikt toen ik hem nodig had, dus kan hem niet meer teruggeven, want hij is nu dus ook gebruikt.
Je kunt n.l. niet van tevoren zien hoe lang de slag gaat worden.
Ik ging ervan uit dat hij zo lang zou worden als waarvoor ik hem gekocht heb!
Waardeloos dus!
Ik heb een dekbed gekocht voor het bed van mijn dochter 140/200. Krijg ik welliswaar een lege doos toegestuurd, paar dagen daarna krijg ik een mail dat de order geplaatst is, dus ik dacht het komt vast goed. Niet dus. Ik gemaild, conclusie het is de schuld van post nl en zij kunnen mij er niet verder bij helpen. Weg geld en geen dekbed!
Al 4 weken wachten op een bestelling, wel correct antwoord, zowel telefonisch als via mail. zelfde antwoord; een gedeelte van uw bestelling ontbreekt komt vandaag bij ons binnen gaat direct naar u toe. ? dit kan toch anders? Stuur in dat geval de overige bestelling wel af en crediteer de rest. vage beloftes.
Jammer. zie wel meer aanbiedingen die me bevallen, maar nu is het 1x en dus nooit weer