Loes

Prima service

Ik had laarzen besteld en die waren na een paar weken al kapot. Zonder problemen nieuwe gekregen. Dit was de enige keer dat er iets fout ging. Goed afgehandeld. Ik bestel regelmatig iets en nooit problemen gehad.

Cornelis

Waarom geen 8 of 9 ?

Regelmatig doe ik een bestelling bij Koopjedeal. Elke keer ben ik verbaasd over de goede prijs/kwaliteit verhouding. Dus ga ik blijven bestellen. De "7" is vanwege het feit dat bij de laatste aflevering 1 artikel ontbrak. Als dat alsnog geleverd wordt gaat het waarderingscijfer goed omhoog.

Joy

Succes gegarandeerd

Ik heb meerdere malen besteld via jullie en ben super blij met mijn aankopen.

25-10-2018

Geen geld terug na weigering pakket !

Geen geld terug, adverteerders zoals de De Telegraaf laten weten dat dit bedrijf mails niet beantwoord en de telefoon altijd in gesprek is. Misschien een zaak voor VARA Kassa!

Lucia

Stilte

Wil je info over je bestelling, dan kun je bellen . Maar bij bellen wordt gezegd dat het erg druk is. Nou, dan ga je mailen. Maar na vijf mailtjes heb je nog geen antwoord. Je krijgt geen enkele informatie. Een aankoop levert dus gewoon stress op. Doe het niet, bestel niet bij Koopjedeal, tenzij je stalen zenuwen hebt en hun product nergens anders te krijgen is.

Joke

Geen levering

19/9 bestelling gedaan. Nu nog niets ontvangen. Is inmiddels 24/10. Als ze een keer op een mail reageren, wordt er steeds vermeld dst de bestelling binnen 5 dagen wordt geleverd. Als ik annelering van mijn bestelling aangeef en mijn geld terug wil ontvangen, wordt er gewoon geantwoord dat de bestelling al onderweg is. Bellen lukt ook niet; wachtende nr. 29, 32 en 43.

24-10-2018

Wees zuinig op jullie reputatie en wees eerlijk naar de klant

Zeer recentelijk zijn er problemen met de aflevering van produkten door computerstoringen. Daardoor ontvangen klanten niet of niet tijdig en volledig hun bestellingen. Hierover wordt totaal niet gecommuniceerd aan de klant door Koopjedeal. Klanten gaan bellen en moeten lang wachten voordat ze te woord worden gestaan. Ook de geadviseerde e-mails worden niet of niet tijdig beantwoord. Daardoor is de klant in onzekerheid, wat slecht is voor de reputatie van Koopjedeal. Ik adviseer derhalve open kaart te spelen op een pro-actieve manier bij het plaatsen van de bestelling. Voorkomen is beter!

Meestal goed maar!

De levering van de bestellingen gaan meestal heel goed maar onze laatste bestelling van 8 oktober moeten we nog steeds ontvangen. En nu is de afhandeling heel slecht. Eerst gemaild,want de wachttijd bij het bellen is heel lang. Geen reactie! Toch maar gebeld,wachttijd 20 minuten. "meneer ik zoek het voor u uit en dan mail ik u hoe het zit". NIET DUS!

Carel

Perfecte deal!

Ik heb inktpatronen gekocht voor mijn HP printer. Snel geleverd en ze werken perfect en dat voor een hele mooie prijs. Ik kom graag weer terug!

Bianca

Levering vertraagd

Heb op 24/9/2018 een grote bestelling geplaatst. Eerste gedeelte snel geleverd, maar verkeerde kleur gordijnen. Contact met klantenservice na 30 min in de wacht. Gordijnen retour gestuurd. Nu 4 weken later bestelling nog steeds niet compleet geleverd! Klantenservice bereikbaar na ruim 30 min. in de wacht te hebben gestaan: diverse beloftes over levertijd maar producten komen niet. Mails naar klantenservice worden niet beantwoord. Zeer slechte service! Ik zou hier op dit moment niets meer bestellen!

Jet

Teleurstellend

2 van de 3 bestellingen zijn bezorgd en bovendien veel later dan beloofd

Bezorging

Bij mijn eerdere bestellingen werd ik netjes op de hoogte gehouden via de mail en werd alles netjes bezorgd. bij mijn laatste bestelling een pannenset ging dat niet zo netjes ik heb hem midden voor mijn voordeur geheel zichtbaar gevonden vanaf de straat was goed leesbaar wat er in zat denk dat ik geluk heb gehad dat hij er nog stond

Ellen

Smartwartch

Op tijd afgeleverd, en bevalt me goed. Je kunt er veel mee en is klein van stuk

Erwin

Matige info betreffende leveringen

Ik had iets besteld, volgens de bevestigingsmail zou het binnen 5 werkdagen geleverd worden. Na 8 dagen nog niets. Mail gestuurd. Geen reactie. Gebeld (zeer lang in wachtrij, 11 wachtenden voor me). Zijn leveringsproblemen. Duurt npg 5 dagen. Als ik niet gebeld had wist ik nog van niets. Jammer, geen verjaardagskado kunnen geven.

Inge

Toppie!

Elke dag een gevarieerd aanbod van koopjes in mijn mailbox. Altijd de eerste mail die ik open 's morgens. Heerlijk! Is er iets bij voor mij? Al vaak iets besteld; levering op tijd; product zoals beschreven. Koopjedeal.nl is toppie!

Cornelis
24-10-2018

Snelle levering, gunstige prijzen en goede kwaliteit

Recentelijk opzetborstels voor braun tandenborstel besteld. De volgende dag al in huis. Prima, houden zo!

23-10-2018

Koopjedeal is voor mij top.

De bestellingen bij koopjedeal worden correct behandeld , hetzelfde geldt voor een retourzending. Mijn complimenten hiervoor!

Mar

Niet doen!

Telefonisch slecht bereikbaar. 18 wachtende voor je! Op de mail wordt niet gereageerd. Waardeloos dus! Bestellingen geannuleerd!

Loes

Koopjesdeal is REAL!

Alleen maar goede ervaringen, maakt dat je helemaal enthousiast wordt.

Gerry

Bijna volwassen

Jullie zijn niet te bereiken per tel althans heel moeilijk . Dat kost de klant veel tijd maar ook tel kosten,retour zendingen duurt ook lang en moeilijk. Als er gedeelde zendingen komen zit er vaak geen brief bij met informatie,soms raden waar het vandaan komt.