Darts
20-01-2019

Wacht nog steeds op plug mini kachel

27 december 2019 bluetooth soundbar speaker en plug in mini kachel besteld.

de bluetooth soundbar speaker 7 januari 2019 geleverd maar mini kachel niet.

8 jan. 2019 over gebeld 48 minuten wachten telefoniste vertelde mij dat het kacheltje via een ander bedrijf geleverd wered

later kontakt met Naomi Winter zou het kacheltje opnieuw invoeren.

nu 20-januari 2019 nog niets ontvangen.

dus tot op heden is mijn ervaring nog niet zo goed.

nog ff afwachten

geef dus ook nog geen cijfer.

J.A.Oostenrijk.

Arnout

Na 2 maanden nog geen geld terug

Op 22-11-2018 een oplaadbare hoofdlamp retour gezonden aangezien de oplaadbare batterijen zeer snel leeg waren. Volgens de bijsluiter zouden ze het uren moeten doen, echter na 5 minuten was de spanning al zo laag dat er nauwelijks nog licht uit de lamp kwam. Ik heb verzocht om nieuwe batterijen, maar kreeg de mededeling dat het geld van de lamp terug gestort zou worden.

Onze emailuitwisseling volgt hieronder.

22/11/’18: retourzending goedgekeurd door Koopjedeal en meteen de lamp geretourneerd

07/12/’18: ik stuur email met de vraag waar het geld blijft

11/12/’18: antwoord van Koopjedeal: Bedrag wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen gecrediteerd

03/01/’19: ik stuur email met de vraag waar het geld blijft

08/01/’19: Volgens Koopjedeal zou het bedrag al gecrediteerd zijn

08/01/’19: ik stuur email dat ik nog niets ontvangen heb

08/01/’19: antwoord van Koopjedeal: Bedrag wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen gecrediteerd

08/01/’19: ik stuur email dat ik nog niets ontvangen heb

09/01/’19: antwoord van Koopjedeal: Bedrag wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen gecrediteerd

We zijn nu dus bijna 2 maanden verder en tot op heden nog niets ontvangen.

Ik ga nu de consumentenbond inschakelen.

B.H.

De fijnste webshop

Alle artikelen die we bij Koopjedeal gekocht hebben voldoen aan mijn verwachtingen. Hij is goedkoop en hij is snel met de bezorging. Ik heb nog nooit iets terug hoeven te zenden.

Goed, snel en voordelig!

Heb goede ervaringen met Koopjedeal, goede service, snelle levering, retour zenden geen probleem en altijd klantvriendelijk!

Het gaat steeds beter

Koop al lange tijd bij koopjedeal heb dan ook de start problemen mee gemaakt , mijn laatste order ( waterkoker) gaf problemen via klantenservice alles naar wens opgelost , lees nu gretig alle aanbiedingen!

Bob

Oral B tandenborstel opzet stukken

Prima product geleverd op het afgesproken tijdstip

Zowel levering als product zijn prima

Guus

Beschrijving bij artikel van Riem met autom. Gesp

Beschrijving klop soms niet helemaal bij product bv. Riem met auto. Gesp teopenenen met druk knop terwijl er helemaal geen knop op zit en 2 verschillende prijzen in beschrijving!

Evelien
18-01-2019

Niet leverbaar product en geld niet terug!

Ordernummer: 203166344

Op 2 januari heb ik een bestelling geplaatst bij Koopjedeal.nl. Tot op heden alleen nog het brievenbuspakketje ontvangen! Geprobeerd te bellen met de klantenservice, maar elke keer 13e/14e/15e in de wachtrij. Ik heb op verschillende tijden op een dag gebeld. Dus telefonisch zijn ze echt niet bereikbaar. Gemaild. Antwoord dat mijn mail wordt doorgestuurd naar de leverancier en er binnen 2 dagen gereageerd wordt. Geen reactie. Nog weer gemaild. Vandaag reactie dat een van de producten niet meer leverbaar is en ik kan kiezen uit 2 opties: een andere kleur van hetzelfde product of geld gecrediteerd krijgen. Uiteraard gekozen voor de 2e optie; mijn geld retour. Nog geen uur later krijg ik terug dat mijn 'retour'aanvraag niet goedgekeurd kan worden omdat het buiten de garantietermijn valt!? Ten eerste heb ik net 1 uur daarvoor gehoord dat het product niet leverbaar was en ik dus niet eerder een retouraanvraag kon doen. Ten tweede is het niet eens een retouraanvraag, omdat ik het product niet geleverd heb gekregen en dus ook niet retour kan sturen. Ten derde: ze bieden zelf de optie in de mail aan dat ik mijn geld gecrediteerd kan krijgen!

Klopt dus van geen kant en de service is erg slecht!

Van alles bovenstaande ook bewijs, dus ik sta in mijn recht en ik heb het recht om mijn geld terug te krijgen. Hopelijk dat het via hier wel opgelost wordt en kan ik alsnog mijn ervaring in 'goed' veranderen!

Stephanie

Bedankt voor de dienstverlening

Werd netjes via de mail geholpen , ze geven jou het gevoel dat ze jou begrijpen, tevens is mijn bestelling eerder afgeleverd dat verwacht.

GJ

Product oké

Zonder problemen is het product geleverd

Marjolijn
18-01-2019

Zeer slechte eerste ervaring met koopjedeal

Mijn bestelling werd kapot afgeleverd in ondeugdelijke verpakking. dus gebeld,

50 min in de wacht om dit bij koopjedeal te melden.

Lakse reactie: "dat kan gebeuren, maar dat inpakken doen wij niet". Beloofd dat ik nieuwe zou krijgen.

Na 10 dagen nog niets, dus weer gebeld.

Ivm met geen vertrouwen meer gezegd dat ik mijn geld terug wilde: "Dat kan niet, wel een bon". Dat wil ik niet ivm geen vertrouwen meer na 2x fouten, maar geld terug kan niet. Afspraak: per mail bevestiging van nieuwe zending + nieuwe zending, (ook dit gesprek ging moeizaam, totaal geen begrip voor mij, alsof het aan mij lag ipv bij koopjedeal+verzender.) Nu 1 dag na telefoongesprek nog geen mail!

hopelijk begrijpt u dat ik koopjedeal niet kan aanraden na deze ervaring.

Ik hoop dat mijn klacht inderdaad sneller wordt opgelost zoals hierboven wordt beloofd!

M. Oosterwijk

HH

Betrouwbare web-winkel

Aflevering van bestelde producten ging steeds perfect

Arie

Duidelijk, klantvriendelijk en prijsbewust

Hetgeen ik tot nu toe besteld heb, is van goede kwaliteit en voor mijn portemonnee zeer vriendelijk geprijsd! De bestelprocedure is klantvriendelijk en in korte tijd geleverd. Er wordt een goede sortering van de producten getoond.

Ga zo door en breidt wat mij betreft verder uit!

Marian
18-01-2019

Koopje deal is een goede deal

Website prima! Goedkoop en kwaliteit! Daar hou ik van

Harrie
17-01-2019

Koopjesdeal.nl daar vind je het wel.

Prima ervaring scherp geprijsd snel geleverd en goeie kwaliteit.

17-01-2019

Ik heb het geld nog niet terug maar over 5 dagen zou ik het moeten hebben.

Geen levering

Geen producten ontvangen,4x gemaild over probleem, nog geen oplossing.

Geld terug gevraagd,geen reactie.

2x gebeld toeval of niet 2x 22 ste in de wacht rij.

Snel en correct

Goede ervaringen met deze webwinkel, bestellingen worden snel en correct afgehandeld.

Hetty

Hoelaken

U bent telefonisch heel maar dan ook heel slecht berijkbaar 3x Mn telefoon helemaal leeg geen stroom meer 30 wachtende voor je ook al bel je op een halfe min na 9uur dat kan toch niet!En dan na gesprek wordt het geleverd verkeerde kleur .Ik laat het zo is bet klaar maar niet wat ik wilde .Dat gedoe heb ik ook met de kachel gehad in nov dus ik ben er klaar mee

16-01-2019

Misleid

Ik heb een telefoon hoes voor mijn mobiel gekocht.

ik was in de veronderstelling dat dit een lederen hoes was, waarop ik 75% korting kreeg.

eenmaal geleverd bleek dit een kunststof hoes te zijn, die voor dezelfde prijs bij andere webshops ook te koop is. Door de manier van adverteren voelde ik me misleid, en had ik niet het product wat ik verwacht had.

En dus ook geen koopjedeal

16-01-2019

Afhandeling van klachten

Schiet niet op duurt veel te Lang. Dit linkerhand weet soms niet wat de rechterhand doet.

Martin Veenstra hattem