Tonnie
03-08-2017

Maakt waar wat ze zeggen

Goede kwaliteit en voortreffelijke afhandeling van de bestelling

Wil

Geweldig

Een artikel bestellen de volgende dag in huis Ga zo door!

Thea

Ik ben wel tevreden

Alles goed geregeld

Huub
03-08-2017

Leverancier niet, KJD wel.

De onderliggende leverancier was niet heel goed, gemaakte toezeggingen kwamen niet na. Maar koopjedeal zelf heeft daarna naar mij toe goed gehandeld en snel opgelost.

Stefan

Zeer klantgericht

We hadden tuinlampen besteld. Helaas waren er na twee maanden al 4 van de 8 stuk. Na contact te hebben gehad met koop-je-deal. Heb ik alle lampen kunnen terugsturen en kreeg ik in overleg het bedrag terug in tegoedbonnen. Fantastische service.

Willy

Uitstekend.

We zijn heel tevreden over het gekochte artikel en de snell levering.

03-08-2017

Blaas je promille bij Koopjedeal !

Wat een handig apparaatje die Alcohol Breath Tester ! Ik heb 'm gewoon aan mijn sleutelbos . Zo handig en niet duur ook . Vandaag bestellen en de volgende dag al door de brieven- bus, je hoeft er niet eens voor thuis te blijven. Effe blazen en je weet meteen of je veilig de weg op kan. En met die extra mondstukjes kun je ook anderen behulpzaam zijn. Gewoon weer een deal bij Koopjedeal !

Ellen

Koopjedeal is verwenjedeal

Prima kwaliteit, echt het lekkere gevoel van je slag slaan en gewoon goed bezorgd.

Supersnel!

Vandaag besteld, morgen in huis, het is toch geweldig!

Dick
03-08-2017

Koopjesdeal heb best goede producten

De producten van koopjes deal zijn best goed, ook de klantenservice

Anne
03-08-2017

Geweldig,ook de serice is boven verwachting!

Parasol gekocht.Maar na 2 keer opzetten brak er een balein. Gebeld naar Koopjedeal waar ik vriendelijk te woord gestaan werd. Alles werd perfect afgehandeld! Chapeau!

JFM

Spiegel

Prima dik tevreden

Bob

Super correcte aflevering

Pas een maal een garantie aanvraag ingediend en die werd binnen 14 dagen totaal opgelost !

SUPER !

03-08-2017

Led TL, weinig watt, veel licht en weinig geld.

Levertijd zeer kort en tijdstip bezorging volgens planning.

Peter H

Aankoop schuurmachine

Voortreffelijk geholpen door Femke Karper. chapeau!

A.F.

Service

Enige tijd geleden een Wifi-repeater/-versterker gekocht bij Koopjedeal. Bleek helaas niet geschikt voor mijn Mac. Terwijl het begeleidende manual en de CD met de Macdrivers wel degelijk melding maakte van Mac. Aanvankelijk gaven zowel de importeur (Gembird) als de leverancier (Koopjedeal) niet thuis. Na "eindeloos" heen en weer mailen werd de zaak m.i. goed opgelost. Hoewel de retourzendingstermijn al lang voorbij was, kon ik het artikel alsnog gratis retour kon zenden. Mijn geld heb ik inmiddels ook terug gekregen. Na deze positieve ervaring kan ik niet anders stellen dat de service op een correcte manier en genereus door Koopjedeal is afgehandeld. Top!

Arthur

Komen hun afspraken na.

Ik kreeg ik binnen twee werkdagen de informatie hoe te retourneren. Gebeld met medewerker die vertelde dat de vacantie drukte de reden was. Deed de toezegging dat te gaan oplossen en de volgende dag had ik al de gegevens en kon ik de retourzending naar het verzendpunt brengen. Dank A. van Dijk

Ger

Prima service.

De producten worden snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen.

Rita
03-08-2017

80 jaar en tevreden om niet de deur uit te moeten!

Goed verpakt en de chat is prrima

Wiel

Sla je slaatje bij Koopjedeal

Alle bestellingen worden snel en correct bezorgd. Er zijn regelmatig leuke en actuele aanbiedingen bij.