Elctronica voor de computer

Kocht (geloof ik inmiddels al twee keer) zo'n kleine wifi versterker. Er zit een beschrijving bij waar ik totaal op flip; kan er nix mee.te kleine lettertjes, te onduidelijk, snap het niet. Volstrekt nutteloze aanschaf, maar per saldo wel een super goed idee.

28-07-2017

Ga op dit hoge niveau verder!

Meerdere keren heb ik een artikel aangekocht. Tot volle tevredenheid! De afhandeling gebeurde eveneens steeds correct en snel. Bepaalde artikelen zijn vaak zeer interessant. Ik blijf jullie steeds volgen en heb jullie ook wel onder ogen van anderen gebracht.

28-07-2017

Dat is Koopjedeal erg goed voor wat je bestel.

Alles wat ik heb gekocht is heel goed want ik ben er heel erg blij mee.

Biem

Toppers

Levering bijna altijd conform afspraak op tijd

Rita

Betrouwbaar!

Goede service snelle levering

Jaap.
28-07-2017

Service is goed zeker als er iets mis is gegaan.

Mijn bestelling was zoek en toen is alles op haren en snaren gezet om mijn bestelling toch bij mij te laten komen.

Alfred
28-07-2017

Tot nu toe alles wat besteld is naar tevredenheid ontvangen

Snelle levering, en als je vragen hebt via online chat wordt je altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan

Klara

Een betraubaar bedrijf

Goede en snel service

Robin

Uitstekende webwinkel

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst bij koopjedeal en ben zeer tevreden. Inmiddels enkele honderden euro's lichter, maar erg tevreden over de producten. Het systeem met kortingspunten ervaar ik ook als erg prettig. Enige kanttekening is dat er wordt geopperd voor bepaalde levertijden en dit regelmatig wordt overschreden. Zo kocht ik een bed met een maximale levertijd van 3 weken. Dit werd overschreden en ik kreeg een compensatie van de externe leverancier (twee kussens). Hier heb ik dan vrede mee. Echter heb ik ook producten besteld dat RUIM een extra week op zich liet wachten en hiervoor heb ik verder niets gehoord. Dit vind ik dan uiteindelijk teleurstellend, maar over het algemeen houdt men zich aan de gestelde levertijd en qua prijs/kwaliteit verhouding heb ik echt helemaal niets te klagen. 9/10 dus, want er zijn wel verbeterpunten.

Danielle

Goede en snelle service

Ik kreeg het product eerder dan stond aangegeven! Helemaal top!

Petra

Altijd prima

Al zoveel besteld en altijd goede levering en producten. Ook de klantenservice is top. Eventuele problemen altijd snel opgelost.

Willemina

Geen idee

Goede service snelle levering

27-07-2017

Ook koopjes kunnen goed van kwaliteit zijn !

Alles wat ik tot nu toe heb besteld en keurig heb ontvangen via post.nl keurig verpakt duidelijke omschrijving van het product en kwaliteit perfect.

Internetwinkel

Prima service en correcte aflevering

Anja
27-07-2017

De snelheid en de services is perfect.

Snel geleverd. Retourzendingen worden snelheid verwerkt.

Prima opgelost.

Bij een bestelling ontbrak 1 item. Na melding kwam er snel een reactie. Het item zou zo snel mogelijk nageleverd worden. 2dagen later heb ik het ontvangen.

Aloys

Een aanrader

Wij zijn heel erg tevreden over de snelle afwerkking .En we hopen dat dat ook de volgende keer ook zo is. Vriendelijke groed.

Bennie

Koopjedeal.nl: Super service!

Ik had een artikel besteld dat heel snel bezorgd werd. Helaas viel het artikel toch tegen. Vervolgens gebeld met Koopjedeal.nl. De medewerker deed absoluut niet moeilijk en verleende alle mogelijke medewerking om het artikel (kosteloos!) te retourneren en de toezegging deed dat het volledige bedrag (inclusief betaalde verzendkosten) terugbetaald zou worden. Super service!

Duidelijke verkooptekst

Duidelijk verhaal op de site, Je krijgt wat wordt voorgesteld. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Snelle afwerkingen en goedeinformatie

Voor mij alleen eengoede behandeling en zeer snel in huis perfect