Leida

Blijf veilig thuis met Koopjesdeal

Betaling lukte niet,( ws wegens drukte); telefonisch contact gezocht; vriendelijke mevrouw en betaald na aflevering product. Alles veilig en snel!

Ciska

Super site

Produkten zijn van goede kwaliteit. Snelle levering. Echt top

Prima & betrouwbaar !

Eigenlijk vooral snel en betrouwbaar.

Volhouden zo

Har
19-12-2020

Snel en volledig naar wens

Binnen de tijd, die er voor staat en compleet in orde

Eva
19-12-2020

Toppie service

Ik heb voor grote bedragen besteld aan leuke prijzen wegens verhuis en altijd netjes de volgende dag al toegestuurd gekregen tenzij ik anders vermeld had ongelooflijk dit wat een service toppie.

Ro
18-12-2020

Altijd vriendelijk bij vragen

Uitstekende service door kosten loze retourzending bij kapot product. Snelle afhandeling.

René
18-12-2020

Top bedrijf

Super geregeld alle bestelling en keurig optijd

Kea
17-12-2020

Goede telefonische hulp en fantastisch artikel!

Een en al lof.

Denise

Veel nuttige aanbieingen!

Heb al veel bij jullie gekocht, laatste was de koortsmeter, werkt zeer goed, heb het al aangeraden aan vrienden vermits ik er zo tevreden over ben.

JOHAN

SO FAR SO GOOD

Tot nu toe goed moet nog een art. Binnen krijgen

16-12-2020

Goed geregeld

Mooie service

Goede prijs kwaliteit verhouding

Conform de afspraak

Marion
15-12-2020

Altijd vlot en top

We zijn altijd zeer tevreden over de producten, en mocht t een sd niet zo zijn geen probleem zo weer retour en t geld terug

Onze laatste aankoop een schoenenkast met bankje voor onder de kapstok. Perfect want door mijn ziektes moet ik zittend mijn schoenen aan trekken en dit is perfect! En dan ook nog met korting door de gespaarde punten. Tevreden dus hopelijk ook voor deze die dit lezen!

Albert
15-12-2020

Alrijd zonder probleem!

Makkelijk bestellen en makkelijk ontvangen! En.razendsnel!

Patricia

Perfect

Correct en heel snel geleverd

Heidelinde

Goede service

Vlotte levering en correct

PA

Super Organisatie

Bij problemen is het meteen vlot opgelost

Moezie

Koopjedeal 6 eetkamerstoelen

Bij koopjedeal 6 eetkamerstoelen bestelt die tussen 5 en 7 dagen geleverd zouden worden. We zijn nu haast een maand verder en na mailen en telefoneren hebben we nu de verkeerde stoelen in huis. Contact leggen gebeurd alleen via de mail wanneer de stoelen opgehaald kunnen worden maar wanneer de bestelde stoelen geleverd worden, wordt geen woord over gerept. Heb de situatie ook bij de ombudsman neer gelegd. De service vind ik bagger.

Net

Beter kan niet!

Ik heb al vaak gekocht bij Koopjedeal tot mijn tevredenheid. Echt nog nooit teleurgesteld, een aanrader.

Chantal
13-12-2020

Chantal

Leuke producten,leuke acties makkelijk online te bestellen wordt goed verpakt thuis bezorgt en altijd vlug geleverd meestal 1 tot 5 werkdagen

Mario Pecht
13-12-2020

Prima kwaliteit voor de kleine prijs.

Ik heb 2 items besteld. Ze hadden beide een prima prijs kwaliteit verhouding.

Ik shop hier zeker vaker