Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Betreft: schadeclaim, nummer 2804828
Ik wens mij te beklagen over de afhandeling van mijn schadeclaim, alsook over de behandeling van mijn zaak door een uwer medewerkers, . Deze heeft mij op onvriendelijke wijze, met luide stem duidelijk gemaakt dat ik mijn probleem zelf maar moet oplossen! Dit is van de zotte!
Allereerst is er een expert van u langs geweest, die heeft geconstateerd dat alle schade reëel is en vergoedenswaardig. Ik mag van hem een deel van mijn keuken vernieuwen. Hiervoor wil hij eerst een offerte van een keukenbedrijf zien. Aldus is geschied en de offerte is door hem ook goedgekeurd. Vanaf hier komt de zaak in handen van mevr.Nu zit ik klem: De Keukenconcurrent zegt: eerst het gehele bedrag betalen, dan komen wij. Mevrouw xxxx zegt, met luide stem, “dat is hun werkwijze, daar heb ik niets mee te maken. Ik maak 70% van het bedrag over, de rest wanneer het klaar is.” De rest ik moet zelf voorschieten, anders kan zij mij niet verder helpen. Dat geld heb ik op dit moment niet. Betekent dat dan dat ik mijn keuken niet kan laten herstellen? Ik kan nu dus niets bestellen, omdat ik maar een deel van het bedrag krijg?
Als de offerte toch is goedgekeurd door uw eigen expert, wat is dan de reden om een deel van de vergoeding in te houden? Is het echt nodig dat ik hier ook nog rechtshulp bij haal? Laten we gewoon vriendelijk blijven, en haal die brutale dame van deze zaak af, aub!
MVG
M. Pejmanfar
In de avond krijg ik een aanrijding met een tiener op een voorrangsweg. De politie bevestigd dat de verlichting van de tegenpartij niet werkte, want de auto zag ik niet aankomen. Univé doet niets, want de kosten betaal ik toch wel via een hogere premie. Waardeloos!
Negatief inzake het aantal opgebouwde schade vrije jaren bij het overstappen van mijn oude all-risk verzekering naar Unive.
Had een autoschade veroorzaakt door vallende tak van een boom, die slecht onderhouden was (aantoonbaar volgens de interne stukken van de gemeente). Na alles 3 keer opnieuw opgestuurd de hebben naar de juridisch medewerker, talloze berichtjes mijnerzijds met betrekking tot enige informatie over de voortgang, geen inzage in de correspondentie naar de gemeente, tot slot wel een zeer korte brief die naar de gemeente was gestuurd
met verzoek tot betaling en als bijlage/onderbouwing één foto van de schade van mijn auto.Dat neemt niemand serieus. Kortom, waardeloos, ik zou het zelf veel beter kunnen.Ik dacht dat dit een incident was maar nu ik de overige ervaringen hier lees, begrijp ik dat het van structurele aard is en dat we nog heel lang mogen wachten voordat de bezem door die afdeling daar gaat. Ik ben voor het overige tevreden over Univé maar dat de leiding daar het daar maar laat lopen, is voor mij onbegrijpelijk en onverteerbaar. Gauw een andere bijstandsverzekering zoeken, dan maar zonder pakketkorting.
Bij afwikkeling van schade of andere zaken is het prettig altijd binnen te kunnen stappen. Je wordt
prettig ontvangen en vriendelijk te woord gestaan.
Er gaat niks boven persoonlijk contact en
daarom de titel: Geef ons maar Univé!
Eenvoudig melden via mijn unive en goede communicatie.
Voor advies kan je heel gemakkelijk persoonlijk contact met UNIVE krijgen. Bezoek aan kantoor heeft erg geholpen met mijn verzekeringskeuzes. Erg positief gevoel aan overgehouden bij keuzes van deze moeilijke/ingewikkelde materie.
Goed, netjes, snel
Ben bij schade altijd goed geholpen
Na vernieling aan en in mijn woning door vuurwerk kwam er al heel snel een expert om de schade op te nemen! Er werd nergens moeilijk over gedaan en ik kon zonder problemen zelf een herstelbedrijf zoeken en alle schade laten herstellen. Na het indienen van de nota stond het geld binnen enkele dagen al op mijn rekening!
Ik had uitdrukkelijk gevraagd om een uitgebreide brandverzekering, incl. waterschade. Ik had net zes weken een nieuwe matras, ik leg een nieuwe warmwaterzak alvast in bed. Ik kom terug van toilet, is de zak gescheurd, het bed dreef. Ik kreeg van de Kruidvat de zak vergoed, maar de matras van de verz. niet! Ik bleek er niet verzekerd voor te zijn. Ja, met terugwerkende kracht de premie betalen, dan wel. Dan kan ik beter zelf een matras kopen. Niet te geloven toch!
Alleen maar positief, volledige medewerking. Korrekte afhandeling
Perfect toegelicht en geholpen.
Na melding van een kapotte ruit in de buitendeur van de woonkamer, werd er door het schildersbedrijf contact opgenomen en werd de ruit vervangen zonder administratieve rompslomp
Aanvragen via website ging eenvoudig en snel.
Snelle reactie en afhandeling. Tonen gelukkig ook nog wat empathie .
Korrekte schade afwikkeling indien dit zich voor deed . Prima after sales
Het is maar hoe je de titel opvat. In het geval autoverzekering is het een schunnig bedrijf! Bij All Risk verliest u het zeggenschap over uw eigen auto bij schade. Unive bepaalt waar de auto gerepareerd wordt, leenauto's zijn vaak niet of onvoldoende beschikbaar door de te grote toestroom bij de schade herstellers.Het werk wordt veel te vlug en goedkoop verricht, waardoor de auto uiteindelijk verminkt uit het schade herstel terug komt.
Kortom een zeer dominant bedrijf met een dubbelzinnig karakter.
Bij het verlengen van onze verzekeringen, hebben ze stiekem de voorwaarden en dekkingen veranderd. Tevens hebben ze eigen risico toegevoegd aan een verzekering die we oorspronkelijk zonder eigen risico hadden afgesloten. Wat de reden hiervan is weten we nog steeds niet, we hebben niet eens schade bij hen gemeld.
We hebben, na 1 jaar tijd trouw betalen, maar 1 keer contactverzoek ingediend (zonder enige schadeclaim), maar ze hebben ons toch niet gebeld. Na meerdere mails en reminders die we hierover hadden gestuurd, hebben we een NAAMLOZE brief van hen ontvangen waarin stond dat we zelf moesten bellen met hen. Kortom, zeer slechte serviceZe zijn zo achterbaks dat ze zelfs GEEN naam onder hun brief vermelden.
Tot 21:00 savond bereikbaar van ma/vr
Gebeld om 19.30, keuze menu doorgelopen en dan te horen krijgen wij zijn momenteel niet bereikbaar, waarna ze zelf nog eens hun bereikbaarheid laten horen.
Dus via de whatsapp geprobeerd, ook met dezelfde teleurstelling, zeer teleurgesteld!