Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
In 1 woord: waardeloos.
Ben als Hoveniersbedrijf "Het Gazonnetje op zoek gegaan om mijn lopende vaste kosten waar dan ook te verlagen maar wel met een goede breed dekkende verzekering daarnaast nog vervoersverzekering afgesloten, na zelf uitgerekend te hebben toch iemand aan de lijn gevraagd werd erg goed en top geholpen door vriendelijke medewerker die zelf ook nog andere opties aangaf waarvoor ik kon kiezen was en ben echt blij met deze hulp scheelt mij wel bijna € 557 op jaar basis.natuurlijk zij er andere belevingen over deze organisatie maar tot nu toe alles keurig verzorgd en geheel voordat alles ingaat in de mail super.
In de 1e laag doen ze er alles aan om een zaak te voorkomen. Ze zijn juridisch medewerkers en hebben weinig kennis, maar veel ego. Ze zijn enkel bereid om te bemiddelen. Nadat ik de weinig zeggende praatjes van J zat was en om concrete stappen vroeg, werd de zaak overgedragen aan H. Precies hetzelfde: veel bla, bla, bla en nietszeggende onzin en een paar bemiddelpogingen, die zinloos waren, omdat dat alle partijen enkel meer frustrerende. Ik wilde nu echt dat er concrete stappen werden ondernomen. Eindelijk kwam de zaak bij een échte jurist R. Zij communiceerde een stuk beter, maar ook haar kennis is onder de maat. Bovendien heeft niemand bij Univé zich eens goed verdiept in de zaak. Dit blijkt keer op keer uit de reacties. Wel kan ze vertellen waarom de zaak geen zin heeft. Uiteindelijk 2 échte advocaten gevraagd om hun mening te geven en zij konden mij wel een goed antwoord geven. Ik heb Univé gezegd wat ik wilde en Univé de zaak laten afhandelen, maar ze hebben er een potje van gemaakt. Slecht voorbereid en slecht uitgewerkt.
Ik ben al weken bezig over een tandarts nota waar ik recht op heb en wat in de voorwaarden van Unive vermeld staat. Steeds iemand anders aan de telefoon en geen oplossing. Tussen de afdelingen onderling wordt er slecht gecommuniceerd waardoor veel vertraging. Als er niet snel een oplossing komt ga ik opzeggen bij Unive. Niet alleen mijn zorgverzekering maar ook al mijn andere verzekeringen bij Unive.
Nooooit doen slechtste maatschapij ter wereld!
Onvoorstelbaar hoe de afdeling rechtsbijstand omgaat met de verzekerde én de tegenpartij! De medewerkers houden elkaar de handen boven het hoofd. Vreselijk onvriendelijk, zeker niet bereid om een probleem op te lossen, reageren simpelweg niet als de afdeling z'n zin niet krijgt, dreigen onmiddellijk met incassobureau, rechter e.d. Dus wat mij betreft: NOOIT UNIVÉ!
Mijn bril is van mijn hoofd gestoten door iemand uit de buurt hier en daardoor de glazen beschadigd, nu hebben ze dat netjes opgegeven en heb via mijn opticien een prijs opgevraagd en bij die mensen ingeleverd.
Later moesten ze een rekening hebben van de complete bril die 2 jaar oud was, dan konden ze kijken wat de afschrijving was.
Nu is de zaak afgehandeld en kreeg ipv €750,00 voor mijn multi vocale glazen €447,00 terwijl ik het niet eens veroorzaakt heb.
Denk na voordat je hier een verzekering neemt.
Mijn zoon heeft een A1 motorfiets gekocht toen hij 18 werd. Natuurlijk zijn de verzekeringen op dat gebied vrij duur. Unive was toen met 33 euro per maand vrij duur (beperkt casco) maar toch gedaan. Krijg ik deze maand de polis voor komend jaar en wordt zonder blikken en blozen een premie berekend van van bijna 44 euro per maand!
Gebeld om een verklaring, maar het antwoord was eigenlijk we weten het niet.
Wegwezen. Heb nu een verzekeraar gevonden voor 23 euro per maand. Ben dus dus ipv 10 euro duurder nu 10 euro goedkoper.
Unive klacht
Goedemiddag,
Bij deze wil ik een klacht in dienen
Omdat ik een verzekering had bij jullie (auto)
De eerste keer had ik gewoon over gemaakt omdat dat bedrag omdat ik toen nog werk had
De tweede keer is er een andere auto opgegeven aan die verzekering volvo v40
In de Tijd van de Coronavirus terwel die verzekering belachelijk hoog was!
Werd ik ook nog eens werkeloos door het coronavirus waren er niet veel mensen meer nodig Ook dat heb ik toen aan jullie doorgegeven en met de vraag of ik eventueel een betalingsregeling kon treffen bij jullie
Maar zou daar nog over gebelt worden
Vervolgs werd ik daar niet over gebelt ma kreeg ik weken erna een mail over dat het niet goed gekeurt werd en ik op snelle sprong alles moest betalen voor de 17 juli waarvan mijn uitkering maar 600 was en ik niet eens mijn rekeningen kon betalen uit eindelijk jullie de grootste gedeelte had betaald en mijn advocaat ik de dag dat ik 466 euro heb over gemaakt nog met jullie gebelt heb dat ik de 20,45 volgende maand kon overmaken volgens een van jullie adviseurs
Word ik vandaag 16 juli 2020 vervolgs nog een keer opgebelt om met snelle sprong de 20,45 over te maken waardoor ik boos werd aangezien ik mijn rekeningen etc niet eens kon betalen en mijn maand met helemaal niks moet rond komen aangezien jullie niet eens een betalingsregeling kunnen treffen voor een bedrag van 486 euro die ik op snelle sprong moest betalen
Bij deze voor de mensen die willen overwegen om bij Unive stad en land een verzekering te nemen doe het niet!
Mvg Laury van maasbommel
Wij hebben tickets geboekt bij Transavia. Los een kortlopende annulerings verzekering bij Univé afgesloten. Transavia annuleerd de vlucht voor 28 juni 2020, Covid 19. Voucher, oké. Univé gebeld reis gaat niet door, annulering Transavia. Vraag van mij, krijg ik nu ook een voucher bij Univé? Antwoord Univé, nee! Helaas. Reis gaat niet door pech voor u, geld annulerings kwijt. Dat is klant onvriendelijk maar een lekker spaarpotje voor Univé, wie doet je wat. Dat is de macht van de verzekeraar 2020
Na mijn eerste krijg vriendelijk antwoord.
Vervolgens 3 mails welke niet te openen zijn.
Weliswaar herinner mij het gevraagde code niet dus maak ik gebruik van een nieuw te maken.
Daar verdween ik in het doolhof van de pc.
Herhaalde malen, dan zus en dan weer zo geprobeerd enz.
Bij het 1e bericht va Univé werd vermeld dat mijn dossier al gevonden was.
28-5-2020 23.40 Jaap
Wacht al drie weken op een antwoord. Slecht advies, alleen telefonisch, neemt niet op en reageert niet op e-mails. Al 6 maanden bezig, 100 documenten, maar verzekeraar toont geen interesse of belangstelling voor mijn zaak. Mediation duurt al 6 maanden zonder enig succes of vooruitgang.
Sinds januari problemen met declaraties en vergoedingen. Omdat mijn vader in de gba stond ingeschreven met alleen een geboorte jaar en geen dag of maand loopt het sinds hij bij unive verzekerd is van alles mis. Mijn vader stond bij de arts/ziekenhuis/apotheek etc. Ingeschreven met de geboortedatum van 1 januari. Op 1 of andere manier hanteert unive 1 juli, 7x met hen gebeld om dit aan te passen en nadat ze de gegevens van mijn vader bij het gba hebben opgevraagd blijven ze die 1 juli hanteren. Omdat mijn vader met een andere datum bekend was dan bij de verzekeraar, stond hij als niet verzekerd ingeschreven. Hierdoor kwamen alle rekeningen bij hem binnen. Dan denk je mooi die ga ik de betaalde rekeningen maar declareren. Krijg je als reactie dat het niet vergoed wordt omdat de apotheek/ziekenhuis etc.de declaratie moet indienen. Mijn vader is ondertussen door corona overleden. Na deze zware verlies wil je gaan rouwen maar dan krijgen wij nog steeds rekeningen (ambulance vervoer etc.) binnen die hij moet betalen ondanks dat hij hier voor verzekerd was. Mijn vader heeft altijd al zijn premies en eigen risico betaald maar omdat hij met een verkeerde datum bij unive staat ingeschreven zitten wij met de rekeningen. Omdat unive blijkbaar een bepaald systeem hanteert is hij de dupe hiervan. Na tig malen gebeld te hebben krijg ik constant te horen dat de afdeling die hier over gaat niet telefonisch bereikbaar is maar de zij dit interen moet melden zodat dit opgepakt wordt. Tot heden nog niets van gehoord. Ook krijg ik het advies om de huisarts/apotheek/ ziekenhuis etc. Te contacteren om te vragen of zij het geboortedag en maand willen aanpassen. Als je het over de omgekeerde wereld hebt. In afwachting van
Wat een slechte service dat je unive niet kan bereiken ivm de corona gesloten oké kan ik nog begrijpen
Maar dat ze telefonische niet bereikbaar zijn
Vind ik echt slechte service
Waarom zijn ze telefonische niet bereikbaar .dat kan toch niet
Nee krijg ik een mail binnen nu en 5 dagen nemen we contact met u op om een afspraak te maken
Hele slechte ervaring met Univé gehad en dat tijdens deze coronacrisis. Ze hebben me geld laten overboeken om vervolgens te zeggen dat ze niet meer in zee willen vanwege een te late betaling tijdens de coronacrisis. Ik heb dit nog aangegeven tijdens de telefoon. Echt zielige streken ik ga nooit meer iets bij Univé verzekeren en ik hoop dat andere mensen dat ook niet doen. Al die jaren trouwe klant en nu dit, stelletje zielige geld wolven!
Keukenfavoriet uit de goorn.
November 2019 heeft een klant van mij 600 euro contant betaald en bij plaatsing van vw front en 1 kast die door waterschade vervangen moest worden bestelde de klant er nog een quooker bij. Zover alles nog goed maar klant had een trucje en ipv van totaal € 2730 (quooker + kast en front plus montage van alles) betaald de klant € 1000 en zegt dat het zo goed is.unive verdedigd deze klant zolang ondanks de bewijzen dat de klant tot vandaag de € 1130 niet betaald. Vandaag een boze klant in de winkel die een hoop problemen veroorzaakt en wel omdat ik een granieten blad met een haarscheur (bijna onzichtbaar) wel wil vervangen maar klant beweert dat er een nieuw blad via een ander is geplaatst dus ik maak 750 euro over en zeg de ander 750 euro krijgt u als ik een foto krijg te zien van het nieuw blad. Waarbij unive mij aanschrijft dat ik dit verplicht ben volledig te vergoeden maar dat de kllant geen bewijst hoeft te overleggen en wat blijkt de klant heeft helemaal geen nieuw blad maar een reparatie laten uitvoeren door een ander en schopt op de zaak een hoop problemen waar klanten bij zijn. Unive werkelijk schande dat ik ondanks alle bewijzen die ik laat zien jullie deze twee klanten willens en wetens helpen de keukenfavoriet te belazeren. Ik alle bewijzen hier liggen, heb unive alles laten zien maar belang van hun bedriegende klant is schijnbaar belangrijker! ik zal al mijn verzekeringen weghalen bij jullie (30 jaar klant) en wil niets meer te maken hebben met verzekeringsmaatschappijen zoals jullie.
Dit is toch niet normaal mensen ik zit nu al 50 minuten te luisteren naar het bandje. Op het nummer in mijn polisblad (0592 349 340) kreeg ik zelfs te horen dat ze gesloten zijn? Is iedereen geveld door de Corona, moet ik al 112 bellen voor jullie?
Ik hou nog even vol want er is hoop.al onze adviseurs zijn nog in gesprek een ogenblik geduld AUB.
Klantenservice = Bloedzuigers
Klantenservice medewerkers zijn letterlijk enkel getraind om de gehele bedrag te innen. Zonder hierbij te kijken naar wat is de situatie van de klant. Zodra het mij toelaat ga ik direct overstappen met mijn hele gezin van deze organisatie! Ik raad iedere persoon aan die dit leest AUB let op! doe geen zaken met dit bedrijf!
Zeeer slechte service!
Noooit aan Univé beginnen
Ik word al meer dan een jaar bedreigt in mijn woonveiligheid door spooknotas van Unive. Ik heb al eerder al het bewijs van betaling overlegd en daardoor had de gerechtsdeurwaarder Flanderijn dit dossier terug gestuurd naar Unive. Waarvan de klanten service van Unive dit zou oplossen en mij verteld had dat het om een misverstand ging, en dat ze goed nieuws hadden. Waarvan ik geluidsopname heb als bewijs. Vervolgens heeft de klantenservice niks meer van zich laten horen en opnieuw het zelfde dossier naar een andere gerechtsdeurwaarder genaamd: Inkassier BV gestuurd die na alle bewijs van betaling na 12 verschillende brieven met bewijs toch door wil gaan om mij kapot te maken, want dat ik betaald heb interesseert ze niet, ze willen het dubbele eigen risico hebben?Kortom Robbery Capitalism. Dit is echt de eerste zorgverzekeraar die meer geld wil hebben dan wat zij eigenlijk toebehoort, ik heb al het bewijs bewaard. Ik ben al meer dan een jaar daar mee bezig en het maakt me wanhopig en erg verdrietig. De meest walgelijke zorgverzekeraar ooit! Unive heeft verotte vruchten waaraan je kapot zult gaan, en je kan niet overstappen naar een andere zorgverzekeraar want daar hebben ze trucs voor. Je bent een pin apparaat voor de directeur. Schande!