Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ondanks meerdere verzoeken, blijf ik mails krijgen dat ik een monteur kan krijgen. Toen ik daar niet op reageerde kreeg ik gewoon een afspraak opgedrongen. Bellen met de klantenservice, dame dacht dat ik in de wacht stond, dus kon ik horen dat ik belachelijk werd gemaakt en uitgescholden werd door deze dame en haar supervisor. Meerdere klachten ingediend. Krijg je beloftes dat ze exact op een moment terug bellen, maar ook dat gebeurt niet De mails worden bijna dreigend over het moeten nemen van een monteur, om ern stekkertje in het stopcontact te steken. Zeer respectlois en onbeschoft. Een advies voor heel Nederland, qordt geen klant van KPN.
Wil graag een abonnement alleen voor televisie. Medewerker aan de telefoon was bizar! Niet thuis en geen abonnement!
Sinds een paar dagen ontzettend slechte wifi en soms zelfs uren lang helemaal geen wifi. Nu al meerdere keren KPN aan de lijn gehad, maar nog steeds niet opgelost. Inmiddels ben ik al tientallen euros over mn telefoonrekening heen doordat ik gedwongen ben om roaming te gebruiken. Hier voelen ze zich niet aansprakelijk voor. Ronduit schandalig service!
Wat een klote bedrijf! In April 2022 glasvezel aansluiting aangevraagd voor nieuwbouwhuis bij KPN netwerken. Glasvezel ligt al in de straat. Na 7 maanden, 40 telefoontjes en vele afspraken staan ze eindelijk begin november op de stoep.
Wat denk je, krijgen het vandaag niet af. Moet een nieuwe afspraak worden gemaakt en kan een aantal weken duren.
Hoor je weer weken niets, moet je zelf bellen, 30 minuten in de wacht, van kastje naar de muur gestuurd. Ellendig bedrijf!
Lang verhaal zeer kort, al ruim 3 weken zonder internet en tv. De gehele dag aan t bellen, in de wacht, frustratie, niet gehoord worden, enz… en niemand die het weet of een monteur in kan plannen. Zo slecht. Er is daar zeker geen personeelstekort, ze sturen al 4x een monteur die niet komt opdagen, wij dagen thuis blijven. Gene goed woord voor over, nooit klant bij worden…
27 september een nieuw glasvezel, tv en internet bij KPN afgesloten, en 18 oktober zou alles werken volgens die aardige mevrouw van de kpn. Helaas werd de datum weer verschillende keren verschoven. En gisteren 27 oktober zou er een monteur komen om alles aan te sluiten zodat wij eindelijk tv konden kijken. Helaas is er geen monteur komen opdagen, zodat ikzelf maar aan de slag ben gegaan en alles heb aangesloten, en het werkte 🤗. Helaas was mijn blijdschap van korte duur, vandaag 28 oktober belde de monteur dat hij uitliep maar zeker nog zou komen, ik heb aan deze meneer uitgelegd dat het me zelf was gelukt en hij dan voor niets zou komen zonde van zijn tijd en van mijn tijd. Heeft deze meneer heel mijn orde geannuleerd zodat ik nu weer niets meer heb. Krijg je als antwoord van de klantenservice tja foutje we bellen je 3 nov voor een oplossing. Wat is dat voor onzin
Ben al bezig zo 7 maanden om glasvezel aan te sluiten 3 maanden geleden een afspraak gemaakt monteur komt niet opdagen vervolgens gebeld 1 uur voordat ok iemand aan de lijn had en die vertelde dat de afspraak geannuleerd is heb een nieuwe afspraak gemaakt monteur gekomem die verteld dat de kabel niet voor de deur ligt een ander team moet dit oplossen maar weer een maand wachten. Het wordt tijd dat dit bedrijf een een flinke boete krijgt voor het misleiden
Als je een ander alternatief heb dan kpn
Beter een ander bedrijf nemen dan dit bedrijf duo list en bedrog.
Weg met kpn
De arrogantie druipt er weer vanaf.
We waren enthousiast na de voorlichting over glasvezel van KPN.
Na het contract getekend te hebben en bewust in overleg met de KPN medewerker op de achterkant bij de optie akkoord te gaan met de €25,- aansluitkosten GEEN kruisje gezet.
Blijkt de volgende ochtend dit wel in rekening te worden gebracht.
Na te hebben gebeld is dit niet mogelijk om terug te draaien, en uit principe het contract laten annuleren.
Ze denken marktleider te kunnen worden en mensen geld uit de zakken te kloppen, door zaken ik rekening te brengen waarvoor je NIET hebt getekend en ook de medewerker van KPN heeft daarvoor getekend.
Voor mij nooit geen arrogante KPN meer. Jaren geleden al met 4 mobiele abonnementen vertrokken na overgang van Telfort naar KPN om vergelijkbare reden.
Wat ik niet begrijp is dat de mogelijkheid aanwezig is om het niet aan te kruisen!
Ik heb deze week mijn moeder verhuisd van verdieping 3 naar 1 in een verzorgingshuis.
Hierdoor contact opgenomen met KPN met het verzoek om de telefoonlijn te verhuizen van de ene naar de andere verdieping, dit bleek volgens de juffrouw aan de telefoon onmogelijk omda ist er alleen nog digitale lijnen aangeboden worden.
De juffrouw bood een tweetal oplossingen aan of een internet abbonement nemen of het contract opzeggen de opmerking een vrouw van 92 heeft niks aan Internet was geen argument om twee twee draden om te pluggen.
Ik heb als oplossing samen met de technische man van het verzorgingshuis maar de stoute schoenen aangetrokken en de zegels van het aansluitkastje van KPN verbroken en de draden zelf omgezet.
Twee minuten werk waar KPN zich de moeite niet meer voor neemt.
Kpn is van een uitermate goede dienstverlener in middels gezonken naar een zeer bedenkelijk niveau.
Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Ze maken afspraken, zelfs contracten die ze niet nakomen.
Ze blijven geld afschrijven terwijl je abonnement al is opgezegd of als je bent overgestapt.
Klantenservice drukt je weg of je staat tientallen minuten in de wacht. Buiten dat ontving ik ook nog een hele grote mond van een medewerkster. Echt een heel slechte ervaring met de KPN!
Komen afspraken niet na en zeer klantonvriendelijk.
Vandaag zou er een monteur langskomen om mijn glasvezel abonnement aan te sluiten. De verkoper had mij verzekerd dat een monteur dit zou doen. Dit was voor mij een duidelijke voorwaarde om over te stappen naar KPN. Nadat ik belde werd er een afspraak bevestigd. Vandaag uren thuis gebleven en gewacht op de monteur. Deze kwam niet. Toen ik KPN weer belde zeiden ze dat ik zelf moest doen. En als ik wilde konden ze over een week een monteur sturen. Dat betekent dat ik een week zonder internet zit met 3 studerende kinderen. De mevrouw aan de telefoon zei dat dit de enige oplossing was. ze was ook bereid me door te verbinden met de afdeling om het contract weer op te zeggen. Verkoper aan de deur had dus praatjes en ook de klantenservice is totaal niet professioneel. Vreselijk hoe KPN met klanten om gaat.
Nog slechter dan Ziggo. Al 3x een monteur langsgeweest. Twee maanden later nog steeds niet aangesloten. Telkens de belofte vandaag komt er iemand anders nog langs die u eerst belt. Vervolgens vrije dagen opgenomen en kind naar de opvang zonder dat er ook maar iets gebeurt.
Uiteindelijk kan ik telkens zelf de klantenservice bellen waar je een half uur in de wacht staat om het verhaal continu te moeten herhalen.
Ik vind het onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog bestaat en klanten heeft!
Ik probeer vanaf 6 juli (!) jl een afspraak te maken voor het aanbrengen van de glasfiber aansluiting. Dit naar aanleiding van de brief met kop; "Laatste kans".
Op het vermelde mail-adres totaal géén reactie. Ik heb nu zo'n 6 keer gebeld met het vermelde 088-nummer. Gemiddeld in de wacht voor tussen 45 en 80 minuten! Onbestaanbaar! Vervolgens geeft een medewerker steeds aan: 'Sorry, er is geen capaciteit meneer; we bellen u terug voor een afspraak". Maar er wordt NOOIT terug gebeld! Toen ik er de laatste keer op stond een afspraak te maken omdat terugbellen niet werkt bij KPN werd de hoorn erop gegooid. Kansloos en onbeschoft. Wat een vreselijk bedrijf! Gewoon bij Ziggo blijven! Als daar wat is gaat de telefoon nog geen 4 keer over en wordt je geholpen door een keurige, beschaafde en getrainde medewerker. Ik hoef geen KPN meer.
Na een vlaag van verstandsverbijstering door KPN te vervangen door TMOBILE, heb ik n poging gedaan omde dag nadat TMOBILE was aangesloten weer terug te gaan naar KPN, dit was geen probleem werd er gezegd ,helaas was de werkelijkheid iets anders ,na diverse toezeggingen terecht gekomen bij ERIK MARTENS en nee ken de hele goeie man niet! En wat heeft deze man mij geholpen zeg! Werd direct actie ondernomen en werd direct weer aangesloten. Belde naderhand nog terug om te vragen of alles goed was gegaan. Alles loopt weer als voorheen. Nogmaals een diepe buiging voor ERIK MARTENS
Geprobeerd telefonisch abonnement op te zeggen. Drie pogingen gedaan totaal drie uur in de wachtrij! Nog nooit zo iets mee gemaakt! Ze verbreken gewoon de verbinding en zoek het maar uit! Blij dat ik weg ben bij die *(&^%&&$% .
Regelmatig heb ik geen internetverbinding bij KPN (lampje is rood dus hieromtrent kan geen misverstand bestaan). Als ik vervolgens zoek op storingen dan geeft KPN doodleuk aan dat er geen storing valt te melden. Ik ben nu een paar maanden klant bij KPN maar het probleem blijft terugkomen. Paar onderdelen, zoals kabels, zijn vervangen maar het probleem is niet steeds opgelost. Op afstand voor de zoveelste keer modem gereset. Ik overweeg sterk contract op te zeggen bij KPN.
Naar kpn winkel mobiel abbonnement afgesloten
Toen werd er gezegd leuke aanbieding tv/internet
Heb ik gedaan toen begon ellende alles heeft die man zonder te overleggen afgesloten
100 mb naar 50 mb
1 tv ontvanger eraf gehaald
Opnemenpakket. Afgesloten
Nu mag ik 7 dagen wachten totdat het opemen weer kan opnames weg maar kan wel dezefde dag afgesloten worden hee apart
Dit kan toch niet al heel lang klant geen medewerking of korting zo ga je niet klanten om
Ga nu naar andere provider
Al weken aan het proberen om kpn opname voor 0,00 euro terug te krijgen
Ineens 4,99
Ondertussen een reciever ontvangen waar we niet om vroegen opname was 0,00 deze bevestigd en vandaag weer een sms en mail bevestigen opname bestelling 4,99 weiger om te betalen met 2 receivers in huis want dan is het gratis
Er werd mij tijdens een deur tot deur actie allerlei dingen beloofd, tv, 2 super wifi apparaten, korting en gratis installatie. ze weigeren de telefoonopname terug te luisteren waarin dit alles bevestigd wordt. Contact via chat en telefoon erg star en onaangenaam. Zo snel mogelijk maar weer terug naar de Ziggo.
Net in de KPN winkel in Haarlem geweest.
Ik werd er zeldzaam onbeschoft benadert.
Er was een probleem met mijn Spotify. Fout ligt bij KPN vertelde
een medewerker van de KPN die ik daarna belde