Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Kapotte router, kpn heeft deze laten omwisselen door een koerier. Helaas een kapotte gekregen. Nu werkt dus niets meer. Eigen zaak, kan geen bestellingen doen, geen offertes uitsturen. Privé geen internet maar helaas ook geen televisie, intussen al die dagen. Zit maar te wachten totdat ik terug wordt gebeld. Intussen zelf al 6 keer gebeld. Gesprekken van minimaal drie kwartier. Gisteren is er een monteur geweest, maar die heeft het niet kunnen oplossen, of niet willen oplossen. Ging gewoon om 18.15 uur naar huis, met de mededeling dat het even kon duren voordat het zou werken en als het vandaag om 09.00 uur niet zou werken zou ik maar weer de klanten service moeten bellen. Ik denk dat hij bang was dat zijn aardappelen koud zouden worden. Gisteren avond nog eens gebeld met dit verhaal naar de klantenservice en zou dan vanochtend tussen 08.00 en 12.00 uur terug gebeld worden. Niet dus, zelf maar weer gebeld. Uiteindelijk iemand gesproken die dan toch zou proberen om vandaag nog een monteur langs te sturen. Intussen is het al weer 17.00 uur en nog steeds niks gehoord.
Ben intussen bezig met rechtshulp voor een fikse schade claim want kan al die dagen mijn werk niet uitvoerenen de vooruitzichten nu zijn dat dat ook nog wel een aantal dagen zo zal doorgaan.
Het is dat ze een monopolie positie hebben anders was ik er allang geen klant met geweest!
Ik heb tv van Ziggo, telefoon en internet van KPN. Onlangs krijg ik van Ziggo aanbod om telefoon en internet naar hen over te hevelen; scheelt mij 23 euro per maand. Kan ik niet laten lopen dus ik ga akkoord. Ziggo zegt mijn abonnement bij KPN voor mij op.
Een paar dagen later belt KPN: waarom ik mijn abonnement opzeg. Ik noem het aanbod van Ziggo. Reactie KPN: wij doen u een nog beter aanbod, waarbij ik iTV van KPN zou krijgen met een riante korting. Een heel verhaal en ik zeg dat ik er over wil nadenken als ze het voor mij op papier zetten en per post opsturen. Doen ze (zeggen ze).
Vier dagen later nog niks gezien. Ik bel er achteraan, ze zeggen dat zoiets wel vijf dagen (!) kan duren, maar ze beloven het mij te mailen. Gebeurt niet. Ik bel volgende dag nog een keer: nu zeggen ze dat ze aanbiedingen nooit per post of per mail doen. Wel dat het aanbod nog steeds geldt, maar dat is nu ineens iets duurder dan een paar dagen eerder.
Denken ze nu echt dat ik akkoord ga op een (veranderend) mondeling aanbod waarbij niets zwart op wit staat, m.a.w. zonder de voorwaarden te kennen?
Volgende dag krijg ik een brief van KPN waarin mij wordt meegedeeld dat er 'zoals afgesproken' binnenkort een monteur langskomt om iTV aan te sluiten. Ik weer bellen, nu dat ik niets besteld heb.
Volgende dag wordt mij een iTV-ontvanger per post geleverd. En weer een dag later belt KPN om verdere afspraken te maken over een internetabonnement (!) dat ik zou hebben aangevraagd...
Ik leg nogmaals uit dat ik alleen een abonnement heb opgezegd en niets heb besteld. Verbazing, daarvan was hun niets van bekend, zeiden ze...!
Is dit nu een rommeladministratie of een agressieve verkooppraktijk? Hoe dan ook, met zo'n bedrijf ga je toch niet in zee?
Nadat kpn in mei 2015 middels brieven een verdubbeling van snelheid beloofd is deze nu meer vertraagd dan snel.
Alle metingen, zelf en kpn , wijzen uit dat inderdaad de snelheid lager is dan beloofd.
De talloze opmerkingen, er zijn veel gebruikers bij u in de buurt, Enz resulteren in het feit dat ik een monteur zou moeten betalen?
Ik betaal maandelijks een fors bedrag voor een pakket, ik verwacht dan ook de waarde hier tegenover.
Sinds mei geen verbetering.
Mijn teleurstelling in kpn is dan ook groot, eenmaal klant ben je alleen een pinautomaat.
Twee klachten ingediend
Men weigert dit om fatsoenlijk en professioneel te behandelen!
Kennis van het personeel is zeer slecht ieder verteld zijn eigen verhaal
Beloften komt men niet na
Garanties kent men niet en geeft de KPN
Oplossingen ja als under en dit en dit bij ons koopt dan kan het gaan werken
Nieuwe router gekregen expedia v10 ...WiFi signaal ? 2 meter
Garantie KPN op papier ? Nul ?
Ik ben zeer ontevreden over KPN. Het puur overschrijven op een andere naam (zelfde adres) kost ontzettend veel moeite. De "klantenservice" probeert je allereerst een duurder pakket aan te smeren en als je daar niet in mee gaat dan worden ze ronduit onvriendelijk tegen je. Alsof jij het opeens hebt gedaan en moeilijk doet.
Tevens kost het overschrijven je 30 euro dus je kan net zo goed een nieuw (lees: duurder ) abonnement afsluiten. Dat het eigenlijk duurder is, vergeten ze er even bij te zeggen.
Bij het afsluiten van een nieuw en duurder abonnement sturen ze je een retourdoos op om de oude spullen te retourneren, maar anders moet je het zelf maar regelen en tot die tijd betaal ik extra voor mijn extra tv-digitenne die ik niet meer gebruik en niet meer nodig heb.
Ik zag hem hier in de reviews al eerder voorbij komen. Ze maken misbruik van de monopoliepositie en dat je toch wel erg afhankelijk bent van het internet.
Sinds maand 4 dit jaar een Alles in een abonnement in gebruik.
Een probleem gehad met het opgenomen af te spelen.
Zeer correct en kundig uitgelegd door de KPN medewerker en tevens opgelost.
Een probleem wat zich af en toe herhaald is geen buitenlijn telefoon maar dan resetten wij het modem en werkt alles weer.
Een opmerking heb ik wel betreffende het modem/router deze is weinig aanpasbaar. Maar dat is opgelost door een tweede router te gebruiken.
Ik kan na 5 maand alleen maar positief zijn over KPN alles in een.
Werking is gewoon goed , de internet snelheid is ook correct.
Nee, tot nu gewoon een tevreden klant.
Als het internet enigszins belast wordt door meerdere apparaten is de kans zeer groot dat het internet gewoon wegvalt. En ook elke keer als de modem een geforceerde update krijgt van KPN, klapt het internet er meteen uit.
De enigste reden dat wij KPN hebben is omdat KPN de hoogste snelheid haalt en daarom is er naar mijn mening sprake van monopolie van KPN.
Internet is onmisbaar tegenwoordig, maar KPN neemt het regelmatig weg!
Probleem met mijn vaste telefoon. Kon niet naar buiten bellen.
Medewerkster heeft alles stap voor stap doorgenomen, vriendelijk en geduldig.
Uiteindelijk adviseerde zij mij een monteur te laten komen, kon binnen 2 uur of op zaterdag. Akkoord.
Bij controle van mijn Alarm systeem bleek daar het euvel te zitten. Zelf kunnen oplossen.
Mijn hartelijke dank voor het correct te woord staan en de kennis van medewerkster.
Dit is o.a. waarom ik sinds 1972 nog steeds KPN prefereer.
Terug van vakantie, blijkt onze vaste telefoonlijn het niet meer te doen. Bellen met KPN, op afstand doormeten gaf geen oplossing, dus 2 uur later vriendelijke monteur die probleem heeft opgelost.
Voor mij een reden om nooit alles-in-1 pakket te nemen: gaat bij sotring niet gelijk alles plat......
telefoon vanaf ene moment op andere afgesloten veel heen en weer gebeld met kpn nummer was weggeven aan tele2 ,waarmee ze zelf niets oploste moest er zelf achteraan nummer was al aan client van tele2 toegezecht en zal 31juli ,deze zelf benaderd kpn doet dat niet ,deze meneer heeft 2uur lang voor ons aan de telefoon gezeten met tele2 en kpn ,nog bedankt voor de medewerking. hij heeft dit via mail naar tele2 gezondentele2 heeft nummer teruggegeven,maar kpn nog geen telefoon duurde 14 dagen advocaat ingehuurd claim ingedient en ineens kon het binnen 24 uur ,onbegrijpelijk ,ik ben toch client?
Heb recent mijn KPN abonnement opgezegd daar ik ga verhuizen en 8 maanden naar het buitenland gaat.
Wat schetsen mijn verbazing gisteren had ik geen tv meer daar een medewerker mij 1 maand te vroeg had opgezegd, terwijl ik toch wettelijk termijn van een maand opzegging hebt! Maar KPN dus niet want na bellen en een half uur verder werd er dood leuk verteld dat zij er niets meer aan kunnen doen!
Daar zit ik zo meteen zonder tv, internet en telefoon en gaan mogelijkheid om het probleem op te lossen. Schande om mensen zo in de problemen te brengen in dit digitale tijdperk, dus geen opzeggingen gas en licht e.d. en ook geen internet bankieren kan dus de rekening van KPN ook niet overmaken.
En dat allemaal door een fout van een medewerker en er kan niets meer aan gedaan worden! schandalig om mensen zo in de problemen te brengen
Wij waren overgestapt naar Ziggo en helaas waren zij vergeten om voor ons ook de Digitenne op te zeggen. Hierdoor werd ons een bedrag afgeschreven waar wij het natuurlijk niet mee eens waren en hebben dit bedrag teruggeboekt omdat wij dachten dat het een vergissing was. Uiteraard kregen wij een brief van KPN met de vraag waarom wij dit hadden gedaan. Het was dan wel 'n klein bedrag maar het ging om het principe. Ik moet zeggen: ze hebben het zeer keurig afgehandeld en ondanks het feit dat zowel zij als wij er niets aan konden doen, hoefden wij het niet meer te betalen. Ik wil bij deze ook medewerkster Yvonne (heb helaas geen achternaam) heel erg bedanken voor de zeer vriendelijke en correcte manier van omgang! Ook in het verleden zijn wij altijd ontzetten goed en vriendelijk behandeld. Hartelijk bedankt! Ellen
Na het online melden van een storing kreeg ik de volgende ochtend een waanzinnig vriendelijke monteur toegestuurd die het probleem direct kon verhelpen. Complimenten!
Voor mensen die aan KPN denken, denk dan 2x na voor je het doet.
Ik had een all-in-1 pakket en een dongel van KPN afgesloten in een KPN winkel.
Daar was op zich niks mis mee, ze waren duidelijk en stonden mij goed te woord.
Het probleem kwam later.
Daar het contract bijna afliep was ik verder gaan kijken voor een nieuw contract.
Doordat mijn nieuwe contract niet bij KPN was, wilde ik alles opzeggen.
KPN heeft wel (ook al duurde het een maand of 2) het all-in-1 pakket stop gezet, maar was vergeten het contract voor de dongel stop te zetten.
Daarnaast hadden ze na het stopzetten van mijn all-in-1 pakket ook mijn account op MijnKPN stopgezet, terwijl ik dus nog een product bij ze had lopen.
Daar ging KPN dus al goed de fout in.
Nu heb ik d.m.v. een aantal brieven getracht dat dongel contract ook stop te zetten.
Echter KPN gaf geen gehoor aan de eerste 3 brieven en uiteindelijk was brief nummer 4 voldoende om dat contract stop te zetten.
Daar ging KPN dus alweer goed de fout in.
Doordat ik mijn contract al meerdere malen had getracht stop te zetten, heb ik een 2-tal facturen gestorneerd en de machtiging tot incasseren geblokkeerd.
Nu weet ik dat storneren niet de juiste oplossing is, maar ik wilde even hun aandacht krijgen.
Wat doen ze, ze sturen een herinnering en gelijk extra kosten daar bovenop.
Hier heb ik dus meer malen via het contactformulier gecorrespondeerd over de gang van zaken en de extra kosten.
KPN medewerkers draaien om alles heen, de schuld legt NOOIT bij KPN en je wordt afgeserveerd alsof je een domme dodo bent.
Nog erger KPN stuurt nota's en herinneringen met kosten vanwege te laat betaalde kosten (ondanks dat er over die kosten gecorrespondeerd werd).
Mijn tip aan de mensen die dit lezen, ga niet in zee met KPN.
KPN is klantonvriendelijk, ondeskundig, geen service en bovenal duur en dat is niet alleen door de extra extra kosten die ze gelijk in rekening brengen.
Bij problem neem ik meestal contact op met KPN via Facebook Messenger, en meestal zeer snelle response. Omruilen of upgraden van Experia Box op iTV ontvanger, daar doen ze niet moeilijk over. Laatst een probleem met freezes en glitshes op iTV, twee weken en drie bezoekjes van een monteur later en uiteindelijk was het opgelost door een klein printplaatje in de contactdoos van het ISRA-punt te vervangen. Chapeau!
Beste lezer , wij als gezin hebben een itv / glasvezel abonnement van kpn. Helaas is de tv bitrate zo slecht zodat de hd kanalen ruisig zijn en blijven . ( ondanks recente smart tv )
Helaas is de snelheid van het internet zo laag en schrikbarend.
We hebben een alles in pakket glasvezel 100Mb down / 100mb up.
op het wifi halen we ongeacht het apparaat; ipad ( air ) , android tablet ( tab4) , android smartphone ( note 4 ) pc ( i5 hp ) tussen de 15 mbps - 20 mbps download en upload tussen de 10 mbps - 15 mbps .
Via bedraad netwerk met de pc een hp met i5 processor van 6 maanden oud
Een snelheid van download 35 mbps - 45 mbps en upload tussen 25 mbps - 30 mbps .Echter het is ook heel vervelend dat het wifi signaal ( zonder dat je het door hebt, omdat de wifi verbindingen overal vrij stabiel zijn ) er iedere keer uitknalt to dat we ineens een rekening kregen van onze telefoon abonnement van bijna 100 euro omdat de telefoon iedere keer op mobiele data schakelde (4g). Normaal nooit geen last van gehad bij ziggo of xs4all adsl . We zitten al bijna een jaar bij kpn itv glasvezel omdat het allemaal zo goed was etc..... we waren op visite bij mensen in een achteraf of een klein dorp te noemen waar er alleen ziggo of adsl beschikbaar is , deze mensen hadden ziggo zoals bijna het hele dorp en allemaal op dezelfde standaard wifi kanaal en op mixed mode ( fabrieks instellingen ) . Daar op wifi behaalden we met gemak 77mbps download snelheid upload 12 mbps , maar de upload is bekend dat het bij ziggo veel lager is ten opzichte van de download snelheid. niets mag baten we hebben de frequentie van de modem anders ingesteld ( alle 13 kanalen geprobeerd + iedere keer na veranderen van kanaal de speedtest 3x uitgevoerd ) de instellingen van de modem veranderd zodat de mixed mode is uitgeschakeld en gekozen voor het 2.4ghz N signaal, ook middels wifi analyser gekeken welke kanaal het minste bezet was . overal zitten er cat.6 utp kabels tussen van 25 cm dus ook tussen de wifi modem en glasvezel modem ( beide modems geleverd door kpn , kabels zelf aangeschaft ) . We hebben zelfs een wifi repeater en of een wifi extender aangeschaft . We hebben een aantal keer naar de klantenservice gebeld met deze klachten, de medewerkers van kpn hebben metingen en een aantal resetten op afstand uitgevoerd ( volgens kpn was en is het allemaal goed ) , maar helpt allemaal niets . Afgelopen week naar aanleiding van de blijvende problemen, hebben we van kpn een andere wifi modem gehad middels een sneldienst binnen 2 dagen . dus we hebben ook de nieuwste experia box V9 . Zelfs het glasvezel modem aan de wand verwisseld . niets helpt het is drama en blijft drama , kpn heeft na diverse telefoontjes ( vanaf onze kant ) intern overlegt en hebben als oplossing ; we kunnen een computer expert langs laten komen op uw kosten , mocht het niet aan uw computer of apparaten liggen betalen we het bedrag aan uw terug . Dus eigenlijk kun je fluiten naar je centen omdat het een bedrijf in opdracht van kpn werkt of kpn zelf betreft . Conlusie ; als er een verkoper van kpn glasvezel aan de deur komt i.v.m. mooie aantrekkelijke pakketen voor een leuke prijs , GA ER NIET OP IN
Klantenservice van niets. Heeft niets met service te maken. En ronduit onbeschoft te woord gestaan
We zitten jaren bij KPN Glasvezel, bijna nooit geen problemen gehad. Is er iets aan de hand, dan komt dezelfde dag nog een monteur. (in 6 jaar tijd, nog maar 2x gebeurd. Modem wisselen op een zondag en glasvezelmodem vervangen,omdat deze door onweer niet juist werkte)
Zoals ik aangaf, kijk ik toch elk jaar rond. De reden dat ik bij KPN blijf is heel simel, ze zijn niet de duurste, jaarlijks kan je onderhandelen voor contractverlenging, Compleet verhaal waardoor je veel extra's krijgt en/of kortingen. We halen de beloofde snelheid. abbo 100/100 mb, werkelijke snelheid 95/90 mb. Ziggo zegt wel dat ze de goedkoopste zijn, maar werkelijk ben ik daar duurder uit. Ook halen ze bij ons in de wijk niet de beloofde snelheden.
Na lang aarzelen van UPC naar KPN. Het leek te mooi om waar te zijn en dat was het ook. Vanaf begin niet beloofde pakket en bleef hangen bij eredivisie live.
Gebeld 10 minuten wachten WEG gebeld 10 minuten wachten WEG gebeld redelijk geholpen met de mededeling hang maar op het is opgelost NIET DUS gebeld redelijk geholpen en zou monteur sturen. Prima monteur deze stelde de zenders zo in dat ik eredivisie niet tegenkwam noodoplossing maar toe maar. s, Avonds
storing weer alles weg. Zelfde verhaal bellen bla bla wachten en nog eens wachten. 1 juni alles weg internet/televisie storing en 24 uur later pas een monteur. Kinderen school en dan geen internet. Dacht binnen de gestelde termijn alles opgezegd te hebben maar dat moet vanaf aangaan contract en niet van de installatie van het pakket. Hoe kan je nou ooit iets beoordelen als je het nog niet gebruikt. En nu een dikke boete dik € 500,00 die ik nooit ga betalen.
KPN is een arrogante/incompetente club die je tot wanhoop drijft en je beklimt sneller de Mount Everest dan dat je hun helpdesk bereikt.
Toezegging per mail om € 114,95 voor beter modem terug te betalen.
Verzinnen ineens rare redenen om dit niet te kunnen doen!
Ee
Een enkele helpdesk medewerker snap het wel maar kan het bedrag niet vergoeden?
ONWIL in mijn ogen.