Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
KPN interactieve TV werkt niet, half uur kijken en dan "loading" 2 a 3 keer vooruit klikken bij opname dan zijn de maximum streams bereikt en is verder kijken niet mogelijk. Wel de prijs verhogen voor iets dat niet werkt! Klachten vele malen doorgegeven maar het werkt naar 7 maanden nog niet.Helaas niet aan te bevelen. Ligt m.i aan software van de KPN. bang dat er meer dan 5 personen kijken op 1 aansluiting. Maar het gaat met 1 tv en 1 pc al mis. Ook dit is bij de KPN bekend maar een oplossing is er niet bij.
Ik heb geen internetverbinding, TV werkt niet, het wordt om de maand 2 euro duurder, en om de maand 10x slechter. Grootste oplichters van heel Nederland, en maar iedereen proberen te overtuigen met hoe goed hun service is, nog nooit zo'n slecht en onprofessioneel bedrijf als KPN meegemaakt.
Wij hebben sinds 2011 een abonnement voor alles in 1 van KPN. Over de TV en de ontvangers hebben we geen klagen, maar het internet is een groot drama. zoals hier eerder al gezien op het forum, wonen wij ook in een gebied waar de oude adsl lijnen liggen. Als bonus wonen wij ook nog eens een kleine 3 kilometer van de centrale af dus er gaat ook nog eens veel data verloren. We hebben een duur abonnement van 60Mbits maar tijdens de speedtest kwamen we aan 11 Mbits Ze hebben ons al een keer een nieuwe Experia Box opgestuurd (waarschijnlijk om van het gezeur af te zijn) maar dit heeft natuurlijk niets opgelost. Moraal van het verhaal is dus, dat je veel betaald zonder dat je geleverd krijgt. De mensen bij de klantenservice weten hiervan, maar zullen niet meedenken om te zeggen, dat je ook wel een stap later kan gaan zitten met je abonnement. (Lijkt mij bewust misleiden van de consument) Monteur bij ons thuis geweest, maar ook hij kon er niets aan veranderen. Als KPN meedenkt moeten ze mensen geen gouden bergen beloven in gebieden, waar ze het niet kunnen waarmaken. Wellicht ben ik nu na veel belletjes zo ver om de overstap naar Ziggo te gaan maken of het ook maar even bij Kassa of Radar neer te leggen.
Had alles in 1 van T-Mobile (vh Vodafone thuis). Opgezegd door slechte wifi toen de overgang naar T-Mobile was gemaakt.
HD-TV van KPN haalt het niet bij dat van Vodafone. Helpdesk helpt je niet verder. (wel heel behulpzaam met afsluiten contract, maar after sales ho maar).
Experia Box is niet handig in te stellen. Werkt met een wachtwoord dat de monteur niet had achtergelaten. Daardoor kon ik WW van mijn wifi niet veranderen.
Krijg sinds vandaag een kinderslot waar ik niet om gevraagd heb bij haast ieder programma
Experia box levert niet de 100/100 snelheid die beloofd is en waar EXTRA voor betaald wordt. Volgens de kleine lettertjes moet het via een bekabelde verbinding zijn. Die heb ik niet. Gek genoeg kan mijn laptop de snelheid wel aan, maar dat experia-prul niet.
de tv-app voor mobile devices laat geen PiP toe. Dus of je kijkt kpn op je iPad, of je leest een mail, 2 dingen tegelijk kan niet (ging bij Vodafone TV Anywhere wel).
Oh ja, die afstandsbediening werkt ok, das dan ook het enige.
KPN-FON; Werkt op m'n zenuwen: Continu springt die app aan en vraagt verbinding te maken ook al heb je een werkende verbinding (wifi of thuis of 4G). Daarom maar weer van de telefoon gehaald.
Vast bellen: nog niet geprobeerd.
Mobiel bellen: stond op het punt ook over te gaan naar KPN, maar dat laat ik nu achterwege. Stap liever over naar een provider die wel alles kan aanbieden.
Ik heb 6 maanden op een tijdelijk adres gewoond en mijn KPN all in one abonnement meegenomen.
Ik heb de eerste 4 weken nadat de aansluiting was gemaakt, geen internet/tv gehad. Dit moest uiteindelijk door een monteur worden opgelost in het net.
Vervolgens heb ik nogmaals meerdere weken geen tv en internet gehad. Alle apparatuur is inmiddels vervangen en was kapot. Iedere keer moesten we naar het postkantoor, vaak meerdere malen om spullen terug te sturen en op te halen.
Waardeloos.
Als klap op de vuurpijl zeg ik mijn abonnement per 1 juli op, en wordt deze ineens per 15 juni al beëindigd. Bij navraag geven ze aan dat ik dan zelf de bevestigingsmails maar goed had moeten lezen.
KPN, een dikke onvoldoende hier. Maar wel de prijzen verhogen per 1 juli.
Ik doe niet meer mee.
Na het abonnement bij KPN waar ik 60 mbit/s zou afnemen afgesloten te hebben had ik er alle vertrouwen in. Toen alles eenmaal aangesloten was en ik een speedtest deed om daadwerkelijk mijn snelheid te testen kwam ik erachter dat ik 15-17 mbit/s binnen krijg. Ik opbellen en zeggen dat ik voor 3x zoveel betaal en dat dan ook daadwerkelijk binnen wil krijgen. Toen is mij verteld dat ik in ADSL gebied zit (de oude telefoonlijn hier werden de eerste telefoontjes over gepleegd) en het niet mogelijk is om hoger dan dat te ontvangen. Ik vind dit zeker raar omdat ze je wel voor 3x zoveel laten betalen en je niet waarschuwen dat je in adsl gebied veel minder binnen krijgt. Na mijn overstap naar Ziggo ben ik zeer tevreden mooi via de COAX die toch veel en veel meer aankan dan de lullige 20 mbit/s en ik nu voor hetzelfde geld op 200 mbit/s zit. Kortom KPN doet zich voor als goede provider maar zijn simpelweg niet eerlijk.
Onderstaand bericht spreekt voor zich denk ik. Uitkomst van het verhaal: omdat ik het me niet kan permitteren zonder internet te zitten, weer terug gegaan naar mijn vorige provider.
Beste,
Middels dit bericht wil ik mijn ergernis over de handelswijze van KPN uitspreken. Ik heb getracht een overstap van Ziggo naar KPN maken voor jullie alles in 1 pakket.
Op 8 mei j.l. heb ik een sms ontvangen dat de verbinding gereed is; vervolgens heb ik een afspraak gemaakt om gebruik te maken van de installatiemonteur. Deze afspraak is gemaakt voor vandaag 16 mei tussen 08.00 en 10.00 uur; hiervan via sms 2 herinneringen van jullie mogen ontvangen.
Vervolgens ontvang ik vandaag 16 mei om 08.36 uur een email (jullie ordernummer 0011000044349973) dat de monteur niemand heeft aangetroffen en een kibkaart in de brievenbus heeft achtergelaten. Waarom begrijp ik niet want ik stond al vanaf 07.45 uur op het doorgegeven adres tevergeefs op jullie monteur te wachten. Daarnaast heb ik geen kibkaart ontvangen.
De ontvangen email was reden voor mij om direct contact op te nemen met jullie klantenservice waar ik te woord ben gestaan door Guanila L****. Resultaat van dit gesprek was dat zij niets voor mij kon betekenen omdat volgens haar uitleg klantenservice geen invloed op de monteursplanning heeft en dat er contact met mij opgenomen gaat worden voor een nieuwe afspraak en dat dit een paar dagen kon duren. Eerst was de uitleg dat ik niet thuis zou zijn geweest, waarna ik haar verzocht heb contact met de planning op te nemen, waar vervolgens de mededeling vanuit de planning terug kwam dat ik zat te liegen. Guanila bevestigde trouwens dat het zeer vreemd was dat er dan telefonisch geen contact met mij opgenomen was, terwijl mijn telefoonnummer bekend is.
Omdat ik ik met bovenstaande uitleg uiteraard niet akkoord ging en ik het bijzonder vervelend vind om voor leugenaar uitgemaakt te worden, werd er een uitleg gegeven dat er waarschijnlijk wat met de verbinding niet in orde zou zijn geweest. Toen ik daarop weerwoord gaf met de mededeling dat ik al op 8 mei een sms gehad had dat de verbinding gereed was, werd het argument dat de installatie-order er door de backoffice was uitgehaald, en dat er verder niets voor mij gedaan kon worden. Er was niet aan te geven op wat voor termijn er contact met mij opgenomen zou worden voor het maken van een nieuwe afspraak.
Daarop heb ik kenbaar gemaakt dat ik dit niet acceptabel vind en dat ik verwacht dat er vandaag vóór 12.00 uur een monteur voorbij komt om het pakket aan te sluiten. Wederom krijg ik te horen dat dat niet mogelijk is. Enige mogelijkheid is om de overeenkomst te annuleren, waarop ik doorverbonden ben naar afdeling Annuleringen. Zeer bitter om te moeten constateren dat die afdelingen blijkbaar wel in staat is om adequaat en klantgericht te werken.
Mocht bovenstaand relaas voor uw organisatie reden zijn om alsnog op zeer korte termijn e.e.a.conform afspraak op te lossen, dan weet u mij ongetwijfeld te bereiken.
In onze regio (Flevoland) bleek 'sochtends er niet naar mobiele nummers gebeld te kunnen worden (met name lastig omdat de schuifpoorten van ons bedrijventerrein ook mobiele nummers hebben). Bij KPN wist men dit nog niet (de telefonistes beginnen om 7 uur), maar konden ook niks ermee want er is geen technische dienst. Die beginnen namelijk pas om 8 uur! Ik dacht dat zoiets belangrijks als het mobiele netwerk wel een 24 uurs dienst zou hebben, maar storingen die buiten kantooruren optreden zijn gewoon pech voor de klant.
Teveel storingen. WiFi valt vaak weg. Alles weer resetten om ook weer verbinding te krijgen met kamerthermostaat. 2e tv-ontvanger doet het al jaren niet maar wordt wel berekend in de factuur ondanks melding. Op meldingen wordt niet gereageerd. Afstandsbediening die doorloopt en na het verschijnen van honderden 1tjes of 2tjes eindelijk eens een keer op kanaal 1 of 2 gaat staan. Enzovoort enzovoort .Ben nu overgestapt naar XS4ALL kijken wat dat wordt (is nl. ook onderdeel van KPN.
Zenderpakket oke. Prijsverhoging? Waardeloos. Looptijd abon. 1 jaar is te lang. Wij als watersporter konden het abon. vroeger afsluiten voor een half jaar. nu niet meer. houd in dat we nu 93 euro gewoon weggooien. Zo gauw ik en alternatief heb gevonden ben ik weg. En met mij vele andere watersporters en kampeerders.
Ben altijd bij Ziggo aangesloten geweest. Het afgelopen jaar werd het internet en vooral WiFi steeds trager. Herhaalde malen met de service desk gebeld. Meestal erg vriendelijk, maar vaak onkundig. Bij mijn laatste kontakten maakte de medewerker het wel erg bond. Hij adviseerde mij om zelf maar een andere router moest kopen, als ik de WiFi niet goed vond. Deze viel namelijk constant uit. Ben daarop overgestapt naar KPN. Wat een verademing. De overstap verliep vlekkeloos. Internet en WiFi perfect. Had dit veel eerder moeten doen. Ben ook nog goedkoper uit. Alleen de tv kanalen zijn vreemd ingedeeld. Niet er lochies Wel even wennen. Tot op heden geen enkele spijt.
Bij ons thuis hebben wij enkel zeer goede internet genomen. daarintegen loopt de internet anders dan beloofd. het is onstabiel en zeer slecht vergeleken met anderen providers. ik ben terug geswitched naar ziggo en daar loopt mijn internet weer helder waar iedereen weer tevreden en tegelijke tijd iets op kan doen.
Blijkbaar kan je een klacht alleen schriftelijk indienen hetgeen ik heb gedaan ; een gedetailleerd verslag van wat er mis is gegaan sinds de overstap van Ziggo in Februari '17, ondersteund met gerelateerde documentatie zoals copie chat gesprek en andere communicatie. Vanmiddag om 16.30 belde een vrij onbeschofte medewerkster met de mededeling dat KPN niets gaat ondernemen en een verder verloop op de klacht niet in behandeling zal worden genomen. WAARDELOZE ORGANISATIE! Zo ga je niet met klanten om!
Ben al vele jaren klant van KPN in Arnhem. Prima internet, telefonie en TV.
Welk elk jaar even bellen om een korting te vragen maar dan wordt je prima geholpen.
Onderstaande reviews vrij negatief. Vreemd joh. Blijkbaar toch veel verschil in ervaringen.
Wat mij betreft niet twijfelen en proberen.
Traag internet klantenservice wachttijd iedere dag minimaal 5 min standaard , met verkoop worden er dingen belooft die niet kloppen
ik vind het waardeloos en ga weer lekker terug naar ziggo daar is het stukken beter en ook klantvriendelijk ben erg teleurgesteld is kpn ,, erg jammer nogmaals
Website coach gehad geen aanrader wil er vanaf
Op 15 maart heb ik gebeld naar KPN omdat ik mijn mobiele abonnement wilde verlengen maar helaas KPN had geen goeie aanbod toekom de medewerker over mijn alles in een televisie en internet voor mijn woning daarvoor had ze mij een korting aangeboden voor zes maanden lang.
in eerste stands hij ben ik daar akkoord mee gegaan late krijg ik een offerte in mijn mail binnen waar ik in zag dat ik ook nog eens korting krijg op alles op een als ik ook mijn mobiele netwerk de bijhou dus mocht ik mijn abonnement van mijn telefoon niet verlengen betekent dat mijn alles in een kilo
zaterdag 15 gebeld naar KPN klantenservice, kreeg een email binnen waar op stond dat mijn contract voor alles in 1 is verlengd waar ik helemaal geen goedkeuring voor heb gegeven.
heb klantenservice gebeld om het ongedaan te maken maar dat ze het niet moeten beëindigen dus dat ik zelf maandelijkse kan opzeggen, na een lang gesprek met medewerker younes zou het opgelost zijn.
Enkele minuten later heb ik een e-mail weer ontvangen waar in stond dat alles per direct is beëindigd dus geen tv geen internet meer helemaal niets , ik ben afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk, ik terugbellen krijg ik een collega Wouter aan de lijn aan wie ik de situatie heb uitgelegd, na zeker 10 minuten in de wacht heb gestaan heb ik de verbinding verbroken en weer eens opnieuw gebeld kreeg ik medewerker Kirsten aan de lijn die het heel vreemd vond waarom ik zo lang in de wacht heb gestaan, het moment dat ik met Kirsten in gesprek bent belt collega Wouter wel netjes terug nu heb ik twee medewerkers aan de lijn aan wie de situatie heb uitgelegd, het medewerker Kirsten even gevraagd of ze in de wacht dat ik medewerker Wouter even te woord sta dat was geen probleem, wouter heeft me uitgelegd dat hij een mail gaat sturen naar spoed en herstel om dit zo snel mogelijk ongedaan te maken maar heeft ook aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat er contact wordt opgezocht met mij, heb direct aangegeven dat ik daar niet van gediend ben dat het 48 uur kan duren aangezien ook de paasdagen en tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik pas dinsdag gebeld kan worden.
Ondertussen is collega Kirsten met collega Wouter in gesprek om te kijken waar Wouter nu precies mee bezig is misschien dat Kirsten mij nog ergens mee kan helpen, ondertussen sta ik weer in de wacht en ben ik ook een keer van gesprek aan het wisselen dan ben ik weer terug bij Kirsten dan weer terug bij Wouter op een gegeven moment heb ik het gesprek gewoon samen toegevoegd Wouter heeft aangegeven dat hij uit dat hij uiterste best zou doen om dit vandaag nog ongedaan te maken dat ze voor zes uur terug zouden bellen, het is toch niet mogelijk dat je alles moet ik wat kan beëindigen maar niet met één of twee knoppen weer kan herstellen dit is toch te absurd vooral dat ik het internet nodig heb voor mijn werk die ik vaak vanuit huis doe.
Wouter heeft mij verzekerd dat hij een mail naar spoed een herstel heeft gestuurd om zaterdag 15 april dus contact met mij op te nemen om het zo snel mogelijk te herstellen, heb aangegeven dat Wouter dit toch niet zegt om van mij af te zijn, zodat ik weer rustig bent en niet meer geïrriteerd ben dat ik denk dat het vandaag opgelost wordt maar in werkelijkheid niet zo is.
medewerker Kirsten heeft alles gehoord omdat ik de gesprekken samengevoegd heb dus al die tijd ben ik met twee collega's in gesprek allebei hebben ze mij beloofd dat ze een mail sturen naar spoed een herstel medewerking Kirsten heeft mij nog wel eens beloofd dat ze mij om 16:30 uur dezelfde dag terug zou bellen om te kijken wat de situatie dan is. Heb tegen Kirsten gezegd dat ik dat heel erg op prijs zou stellen heb ook tegen de medewerkers van KPN mijn excuus aangeboden mocht ik wat verkeerds hebben gezegd wat we niet toepasselijk is, heb je nog de opmerking gemaakt met Kirsten en Wouter ben nu echt benieuwd of de service van KPN goed is aangezien een zelfde fout heb er maakt.
Zoals kirsten mij heeft beloofd om om 16:30 uur terug te bellen is niet gebeurd ik heb zelf nog om 16:45 uur gebeld en gevraagd naar collega Kirsten andere collega Linda heeft aangegeven dat Kirsten met een klant in gesprek is en dat zij mij zo terug zou bellen, 17:15 nog steeds niet gebeurd ik nog een keer terugbellen krijg ik een andere collega aan de lijn die mij gelijk heeft aangegeven dat spoed een herstel helemaal niet aanwezig is en dat collega Kirsten allang al naar huis is gegaan dus ik ben de hele dag voor niet aan het lijntje gehouden internet afgesloten, minuten lang in de wacht gestaan voor helemaal niks voor Jan lul heb gelijk aan collega aangegeven dat ie een notitie kan maken dat ik de rekening niet betaal aangezien mijn internet en televisie is afgesloten en mijn verkeerde informatie te hebben verstrekt ben ik hier helemaal niet van gediend, hebt gelijk het rekening van KPN geblokkeerd mocht er al wat geïncasseerd zijn zal ik dat zeker laten storneren.
ook heb ik al een hele lange periode last van internet die telkens weg valt in mijn woning ook daarvan zijn notities van gemaakt, KPN super slechte service super slechte netwerk dure prijzen en wat krijg je ervoor terug en afsluiten voor je internet, door een fout van KPN zelf
Bij deze bedankt KPN voor jullie slechte service!
Wat je ook doet. Neem NOOIT kpn. De service is goed maar voor gamen en internetten is het absoluut waardeloos.
Het is ongelooflijk hoe vaak het internet eruit gaat en hoe vaak het internet ontzettend langzaam werkt. Ik kan wel vertellen dat dit zorgt voor veel ergernis in het huis. Ik kan er met mijn pet niet bij hoe zo'n grote, bekende internet-provider als KPN zulk zwak internet heeft. Een 2 als cijfer is nog mild.
Ik had bij KPN ingepland om 2-3-2017 over te stappen, na 3x de monteur datum te verplaatsen en een nood-pakket sturen wat dan ook nog is aangesloten moet worden door de monteur ( ook al heb ik fysiek all zelfs aangesloten werkt de verbinding niet)
Ik heb vandaag nog contact opgenomen en ze komen nu 19-4-2017 pas langs, anderehalfe maand na de afgesproken datum.
Dit is een schande, als ik had geweten dat al deze fiasco zou gebeuren had ik nooit overgestapt. Dit allemaal om een paar euro per maand te besparen. Waardoor ik al langer dan een maand geen internet toegang heb.
Bedankt KPN, Fijn dit.