Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bij verhuizing KPN compleet aangevraagd. In november 2015 bevestiging aanvraag KPN compleet ontvangen. Maar blijkbaar geen KPN compleet gekregen, maar Alles-in-1 en mobiel abonnement. Hierdoor dus korting misgelopen. Bij navraag krijg je dan te horen dat je dit zelf in de gaten had moeten houden via de facturen en dat ze niets voor je kunnen doen. Daarnaast krijg je via chat alleen maar standaard antwoorden. De medewerkers daar krijgen geen vrijheid om zelf te antwoorden. En het keuzesysteem als je belt is al helemaal klantonvriendelijk en hopeloos.
Super! Overwoog weer naar ziggo te gaan ivm met de sportzender maar kpn deed mij een hele mooie aanbieding als ik bij hun bleef. Sinds ik n jaar bij KPN zit 24u snelle topservice en stabiele wifi en internet. Stap nooit meer over naar t rampzalige Ziggo.
Gisteren (Sinterklaas ) onterecht afgesloten. Waarschijnlijk door een fout van iemand anders. We zijn nu ons vaste nummer kwijt en krijgen als reactie dat het "ons" probleem is. Zijn er meer KPN gebruikers met deze klacht? Bedankt KPN.
Ik ben nu 13,5 jaar klant bij KPN. Ik vind dat ik op z'n allerzachtst gezegd, slecht wordt behandeld als een trouwe klant. Dit omdat ze me nergens in tegemoet komen; abonnement kan niet om laag tot einde contract, ze kunnen me niet tegemoet komen in een andere telefoon. Ik heb hierover een aantal keer gebeld, maar er wordt niets aan gedaan. Ik krijg alleen te horen 'pech gehad'. En dat vind ik niet normaal als vaste klant. Ik snap dat als je 1 of 2 jaar klant bent, dat dat niet kan. Maar als bijna 14 jaar klant zijnde.kan dat niet door de beugel.
Al jaren klant bij KPN maar onlangs zijn wij verhuisd en sindsdien is ongeveer alles mis gegaan wat er mis kon gaan. We hebben vier maanden moeten wachten tot onze aansluiting eindelijk gereed was. Met name de klantenservice en klachtenafhandeling zijn zeer slecht. Meerdere keren beloftes niet nagekomen, afspraken met monteurs afgezegd en ik wacht nog steeds tot de afgesproken vergoeding eindelijk wordt overgemaakt. Je moet overal zelf achteraan en afdelingen binnen KPN communiceren niet met elkaar.
Al paar jaar klant. Geen noemenswaardige problemen. Alles werkt goed.
Zelden storing, en werkt verder gewoon heel goed
Geen internet en tv verbinding. Gelijk gebeld met KPN klantenservice. Een hele vriendelijke en goedlachse medewerker aan de lijn. Deze medewerker heeft van alles geprobeerd qua doormeten, uitlezen en het probleem te zoeken. Conclusie: modem kapot. Oplossing: morgen wordt gelijk een nieuw modem bezorgd. Ik zeg een geweldige service! 10/10 voor de KPN!
Een paar keer gebeld en/of gechat, wij werden onmiddellijk geholpen zo ook.gisterenavond. Wat trage verbindingen, was in een half uurtje opgelost. Zoals n ander typte dat je er nooit van af komt.t is absoluut niet waar. Mn mobiele abonnement was zo geregeld. Is mij te duur ivm veel buitenlandwerk, vandaar. Nee, nooit problemen gehad, sorry.Ik zeg, ga zo door.
Mijn probleem loopt inmiddels al 6 weken en nog ben ik er niet vanaf en blijven de rekeningen binnenstromen. Iphone 7 besteld via tussenpersoon, abonnement mag je binnen de gestelde termijn van 14 dagen cancelen, om prive redenen gedaan, maar ze weigeren dit te verwerken. Soort ontmoedigingsbeleid. Over het bereik zal ik niets slechts zeggen, dat is altijd prima geweest, maar dit. Na negatief bericht op Facebook schijnt het verwerkt te zijn, maar kan ook niet inloggen in mijn account doordat ik op een oud systeem schijn te zitten. Kan dus ook mijn verbruik en facturen niet inzien en weet officieel nog steeds niet of het nu goed gaat komen.
Er was wat verkeerd gegaan met de verhuizing. Ben erg snel en vlot geholpen en ze kwamen ook gelijk met een oplossing. Ben zeer tevreden over KPN heb ook altijd bereik.
Enige goede wat de klantenservice van Ziggo hebben gedaan: ze konden de klachten niet meer aan waardoor ze mij zelf hebben aangegeven om beter naar KPN te gaan!
Meerdere keren met KPN moeten bellen over hetzelfde probleem. Elke keer wordt er beloofd dat ik binnen een dag teruggebeld zal worden, maar dat is tot nu toe nooit gebeurd. Je wordt als klant niet voor vol aangezien. Ik zal dit verhaal ook aan Radar melden
Klatenservice niet te bereiken en onbehulpzaam.
Bevestigingen onjuist. 3 maal een wijziging door moeten geven, resulterende in annulering vorige contract en weer een nieuw contract. Dus aansluiting totaal 3 maand later.
Contacten op het call centrum beloven van alles maar niets wordt nagekomen. Ik beloof dat ik het persoonlijk zal opvolgen wordt toegezegd. Niets komt hier van uit.
Eindelijk een aansluiting nu door een super service monteur. De rest van de backoffice is zeer slecht.
Kpn is voor mij 1 woord top. Klantenservice geweldig,laatst was Mijn modem stuk werd probleemloos vervangen.
Tjonge tjonge wat een WAARDELOOS bedrijf dit. Handig dat je kunt chatten, maar er is echter geen hond bij dat bedrijf die je ook daadwerkelijk kan helpen. Abonnement verkopen, dát kunnen ze wél goed. Wil je een monteur om te helpen, moet je een maand wachten! Wil zelf proberen aan te sluiten mbv hun instructievideo, maar dat GAAT NIET hè, als je geen internet hebt! Stelletje sukkels! Krijg iedere dag wel een mail, voor MijnKPN, KPN-ID, U kunt nu aansluiten. jaja. NOT! Nieuwe klant, krijg je een oudere versie experia-box! Slijt die maar ergens anders ja! Ongelooflijk dit. Zodra ik kan ga ik hier weer weg!
Hallo Kpn, Ik heb een abonnement bij jullie lopen. En sinds een paar weken kamp ik met internetproblemen. Tot eergisteren, was de maat vol. Ik heb gebeld met KPN, heb mijn problemen aangekaart en kreeg een mail over KPN servicetools, in de hoop op betere verbinding. Ik heb verschillende kanalen geprobeerd voor beter wifi maar mijn verbinding is nog steeds slecht. Ik vroeg de medewerker of het aan de modem kan liggen maar kreeg daar geen antwoord op. Mijn internetverbinding zowel op telefoon en computer valt steeds weg. Ik krijg meldingen als ‘verificatiefout’ en ‘Ip adres ophalen’ als ik op social media ( facebook) iets wil plaatsen krijg ik een melding dat ik geen verbinding heb, maar als ik naar mijn wifi instellingen kijk op mijn telefoon en computer staat er gewoon dat ik wel verbonden ben met internet? Mijn vebinding valt elke 10 minuten weg. Als ik op internet surf duurt het een halve minuut voordat ik op de website ben. Echt niet normaal. Ik heb kpn een paar dagen tijd gegeven om het op te lossen maar mijn internetverbinding valt nog steeds weg daarom heb ik mijn abonnement opgezegd. Tot 14 oktober volhouden iggggg
Hoef gelukkig niet vaak te bellen, dat is al een pluspunt. Als ik bel blijkt de klantenservice, die gratis is, goed te bereikbaar. Altijd vriendelijke mensen. Ze nemen ruim de tijd voor het zoeken van een oplossing. Ze denken goed mee en zijn heel geduldig.
De monteur die heeft ons zeer goed geholpen.en hij nam de tijd om het probleem wat wij hadden op te lossen met reseltaat een tevreden klant
Ik ben klant. Zij zijn de service. Dat maakt samen klanten-service. Ik houd mij aan mijn titel als klant. Maar zij weten niets van service.