KPN Thuis reviews

2.1
Positief11%
Neutraal0%
Negatief89%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Hajet
06-10-2017

Klant doet er niet toe bij KPN!

Lang en vermoeiend proces vanaf 16 augustus, de rekening op de deurmat, mijn schoonvader kreeg zowat een beroerte. Contact opgezocht blijkt nou door systeemfout, oftewel onterecht doorberekende kosten, duurt wel even totdat het tot ze doordringt (menig onkundige, onervaren mensen die je aan de telefoon krijgt) dat de kosten vanwege het soort abonnement onterecht zijn. Om een lang verhaal kort te maken, geen oplossing geboden, klacht ingediend, dossier van aangelegd, nu heden 6 oktober geen oplossing, maar wel de brutaliteit om te dreigen met afsluiten, de terechte kosten zijn keurig voldaan. Mijn ervaring met KPN, frustrerend, luisteren niet, systemen communiceren niet met elkaar, beloften worden niet nagekomen, schuld bij KPN, maar de klant dient het op te lossen. Heel veel tijd en energie ingestoken en nu volgende week woensdag wordt mijn schoonvader afgesloten en dit alles buiten zijn schuld om. Sorry oeps een fout in het systeem bij KPN, klant lost u het even op, jammer maar pech. We laten het er zeker niet bij zitten, dit krijgt een vervolg. De systeemfout in augustus heeft veel huishouden getroffen, indien geen oplossing komt, zal ik een oproep plaatsen aan de gedupeerden, met de vraag of we dit aan Kassa kunnen voorleggen.

Nvt
04-10-2017

Onbeschofte medewerkers helpdesk

Als je hun een probleem voorlegt die ze niet begrijpen,verbreken ze de verbinding . En sta je wel drie kwartier in de wacht,om een medewerker aan de lijn te krijgen. En maar beloftes maken die ze noooooooit nakomen.

Fatin
04-10-2017

Waardeloos

Ik heb slechte internetverbinding, op de eerste verdieping helemaal geen verbinding. ik bel ze op de eindige wat ze voor me konden doen is zeggen wij sturen een monteur en de rekening is voor jou Ik ga nu gelijk een andere provider zoeken.is toch erg dat ik de volle pond betaal voor slechte verbinding? Zowel de tv als internet doen het slecht

Chrissie
27-09-2017

Geweldig

Ik ben al zeker ruim 28 jaar klant van KPN Ik heb nog NOOIT een klacht gehad en nog NOOIT problemen . Betaal altijd liever iets meer en dat het goed is , dan goedkoper en steeds shit. Vind ik echt bij elke aankoop of abonnement !

Lekker vertrouwd ! Gaat niks dan boven dat ! Kan iedereen KPN aanbevelen !

Chris
26-09-2017

Nieuwe aansluiting

Monteur prima Afhandeling buiten zijn schuld waardeloos Getekend voor oplevering omdat hij niet kon testen door fout in kast in de wijk moest net als hij werken toezegging na 3 uur alleupdate werken bij thuis komst nul jammer

Rich
13-09-2017

Verhuizing

30 augustus ben ik verhuisd. Op 30 juli had ik mijn verhuizing geregeld bij KPN. Er is glasvezel bij mijn woning werd verteld. Dus ik neem een pakket met glasvezel. 1 september komt de monteur en geeft aan dat glasvezel nog aan gesloten moest worden. Met veel moeite heb ik 5 september een afspraak kunnen regelen met regifiber en die komt erachter dat glasvezel in geblazen moet worden. Had de monteur van KPN dat niet kunnen constanteren? En waarom ging KPN van uit dat er glasvezel bij woning is? Ik heb daarna bijna elke dag gebeld wat de status is en hoe de afhandeling gaat verlopen. Vrijdag 8 september wordt ik gebeld door KPN met de uitleg dat regifiber gaat bellen omdat het internet ingeblazen moet worden. Maandag 11 september ik wordt maar niet gebeld. Dus maar weer zelf bellen. Volgens regifiber is de uitvoerder niet meer aanwezig dus ik wordt dinsdag teruggebeld. Einde van de middag dinsdag 12 september weer niet teruggebeld dus maar weer zelf bellen. Regifiber kon niet vertellen waarom ik niet ben teruggebeld en kon weer geen afspraak maken. Woensdag 13 september wordt ik teruggebeld door de uitvoerder. Ik weet nu al dat niet eerder wordt dan volgende week of later. Ik heb al twee keer voor niks vrij genomen en heel veel gebeld. Een klacht ingediend met de melding dat ik binnen 24 uur wordt teruggebeld. Hierover ben ik ook niet teruggebeld. Ik voel me echt machteloos. Ook met de feit als ik bij een provider ga met hetzelfde probleem zit, alleen zal misschien de service en de afhandig sneller gaan. Maar ik weet als alles is aangesloten ben dat het pakket van KPN verder prima is. Maar het aansluiten. Als de noodpakket goed had gewerkt dan had ik er minder moeite mee gehad. Helaas kan ik nu niet thuiswerken.

Frank
12-09-2017

Werkt niet na het overstappen zit nu een week zonder internet

Ik kom van telfort vandaan en wilde overstappen na kpn deze heeft een betere app.

Heb afgesloten bij kpn internet tv en bellen. Bij het aansluiten van het pakket werkte alles goed toen de echte start datum in ging valt alles uit en werkt er niks meer. Kpn gebeld met de klacht als nieuwe klant dat er niks meer werkte en het antwoord is dat ik maar een week moet wachten op een monteur.

Wat een slecht service van kpn heb spijt dat ik overgestapt ben

Madelief
11-09-2017

Onmogelijk om klant te worden en klantenservice is een puinhoop.

Vorige week heb ik telefonisch een bestelling geplaatst bij kpn, voor internet thuis en mobiel sim-only. Zaterdagmiddag zou de koerier langskomen met de sim kaart tussen 13:00 en 17:30. Ik wordt om 17:30 gebeld door een (erg onbeleefde) koerier dat hij niet kan komen. Vervolgens ontvang ik van kpn een e-mail dat de bestelling is geannuleerd omdat ik niet aanwezig was. Ik bel daarop naar kpn, daar krijg ik het nummer van een andere afdeling, die blijkt gesloten te zijn, ik bel dus weer terug naar de vorige afdeling, tot verschillende malen toe, daar krijg ik uiteindelijk te horen dat het overal een potje is bij kpn en dat de koerier heel mijn bestelling heeft geannuleerd. De volgende dag bel ik weer twee maal, krijg te horen dat ik toch een nieuwe bezorgafspraak kan maken aangezien mijn bestelling dan toch niet is geannuleerd en dat dat pas woensdagavond kan. Prima, afgesproken. Vervolgens bel ik vandaag, maandag, weer terug, aangezien ik nog het nummer van mijn sim kaart moet doorgeven ivm nummerbehoud. Deze medewerker verteld mij dat ik niet moet verwachten dat de koerier komt opdagen. Want mijn bestelling is geannuleerd. De oplossing hiervoor is dat ik afwacht of er misschien wel of misschien niet woensdagavond iemand op de stoep staat, en zoja moet ik alles weigeren, en dan wordt mijn bestelling alsnog geannuleerd. Ik geef aan dat ik dit geen oplossing vind en dat ik het vreemd vind dat niemand in het systeem kan zien of mijn bestelling nog bestaat. Ik geef aan dat ik dan misschien beter naar een kpn winkel kan waarmee ik dan, volledig opnieuw een bestelling aanvraag en gelijk mijn sim kaart mee krijg. Dat kan niet krijg ik te horen. Lang verhaal kort, ik ben inmiddels zo'n 20 telefoon gesprekken verder, niemand schijnt op de hoogte te zijn en iedereen verteld mij iets anders. Ik heb geen idee of de bestelling van internet thuis / kpn compleet wel nog loopt, en of en hoe ik nog een mobiel abonnement kan ontvangen. Het is blijkbaar onmogelijk om klant te worden bij kpn? Ik geef het op, maar ik wil graag duidelijkheid want anders moet ik per direct een andere provider zoeken.

Mit
06-09-2017

KPN compleet werkt super

Veel korting + veel extra's. Overstap van Ziggo was zo geregeld, echt top. Bereik van de telefoon is perfect overal bereik en 4G.

Rob
29-08-2017

Uitermate tevreden met KPN

Opnemen en terugkijken met KPN is een verademing in vergelijking met andere providers, zoals ZIGGO, mijn vorige provider. Geen problemen meer met overlappende opnames ivm met geprogrammeerde uitloop, programmeren via telefoon of tablet, serieopnemen terwijl de afleveringen op wisselende tijden beginnen. Terugkijken via telefoon of tablet. Ik zou het niet meer willen missen. Ook zeer tevreden over de support via de chat. Snel respons, goed advies.

Raymond
27-08-2017

Op eens geen internet

Na de zomer vakantie opeens heel slecht internet zo wel via wifi als via de kabel.Tv heeft er geen last van, maar de pagina op de Iphone worden met grote vertraging geladen. speedtest om mijn mobiel geeft aan dat ik een down 78MBPS up 28.MBPS, volgens KPN is dit snel maar als ik er 2 tablets en 2 iphone op zet zit iedereen te wachten tot deze klaar is met laden. Speedtest op de laptop geeft aan dat ik down net 10MBPS en up 20MBPS haal. mijn PS4 kan ik niet online mee spelen meer door te lage internet snelheid, zo wel op de kabel als via wifi.

klantenservice raden me aan om op 5 hertz te gaan zitten maar met 4 apparaten daar op word deze ook traag. volgens klantenservice moet ik een ander kanaal hebben. heb ondertussen alle kanalen wel getest maar het word niet meer zo snel ik voor de maand juli had.

ons jaar contract is afgelopen en het lijkt wel of dat ook alles is weg gevallen.

kan alleen nog op de PS4 als het laat in de avond is,want dan is het minder druk op de lijn.

ga twijfelen. kabel is sneller

Ruud
23-08-2017

Gewoon top !

Sinds een maand hebben wij nu KPN drie in een. We zaten met de tv bij Ziggo en internet bij KPN. Overigens,niets mis met Ziggo.Onze zeer oude analoge tv met de twee zwarte balken in het scherm vervingen wij nu door een fantastische 49 inch flatscreen en de oude dvd opname recorder kon nu ook weg.Op de slaapkamer hadden wij al een flatscreen.Glasvezel was reeds aangelegd. En deze lieten we nu ook aansluiten. In tegenstelling tot de vele slechte reviews zijn wij uiterst tevreden over KPN. De monteur Dhr de Jong sloot alles perfect aan.Hij wist waar hij het over had! Wel vermeld ik u dat ik een goede voorbereiding heb toegepast. Ik wilde absoluut bekabeling ! Dus bij KPN alle info verzameld. Je hebt een ethernet kabel Cat 6 nodig voor tv en computer. Deze kocht ik en ik dook zelf in de kruipruimte om deze kabels naar de tv en de woonkamer en slaapkamer aan te leggen. WANT : DIT IS NIET DE TAAK VAN DE MONTEUR !. De monteur zet de stekkers er aan.En sluit de twee ontvangers voor beide tv aan. En zorgt voor de aansluiting op de Experiabox. De pc werkt nu veel sneller. En is al een oudje van 8 jaren. Natuurlijk ben je in het begin bezig om alles uit te zoeken. De monteur legt alles goed uit,maar daarna moet je het gewoon eigen maken.De Experia Box is het type V10. De internet snelheid is fantastisch. Eenmaal hadden wij een niet zo vriendelijke man van de klantenservice aan de lijn. Dan bel je opnieuw en krijg je een ander die wel alles voor je uitlegt en vriendelijk is. Dus over de bereikbaarheid van de klantenservice en hun uitleg zijn wij ook zeer tevreden.Tot nu toe werkt alles perfect. Keuze uit HD en glas voor de flatscreens.Nadat alles aangelegd was moet je zelf de bekabeling netjes langs de plinten wegwerken. Tsja, gewoon zeer tevreden over KPN. Kan er niets anders van maken.

Anita
22-08-2017

Als het niet verandert

Dan stap ik over de laatste tijd steeds alles moeten resetten je moet gvd alles zelf doen ze moeten gewoon de bestaande klanten nieuwe tv ontvangers sturen die wel goed zijn en niet de klanten alles zelf laten doen ik wordt er niet goed van

Cock
21-08-2017

Installatie KPN glasvezel interactief

I.v.m. slecht en instabiel internet van KPN het advies gekregen glasvezel te gaan gebruiken. Eerste afspraak met KPN op 21-7-2017, de ZZPer werkende voor KPN kwam er niet uit en moest een 2de collega bellen omdat er een kabel getrokken moest worden onder de kruipruimte, echter de 2de collega ontdekte dat er geen licht was met Reggefiber, dus vertrokken zij na een paar uur, er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden als alles in orde zou zijn met Reggefiber, deze stond nu voor 21 augustus, echter ook deze monteur wist van niets over de vorige poging tot installeren en zei dat hij dit ook niet kon doen i.v.m. noodzakelijke 2de man. Kortom wat een communicatie door dit bedrijf, het is gewoon ongelooflijk dat je 2x vrij neemt en er nog niets is gedaan aan de installatie. Bij bellen naar KPN krijg je te horen dat het eigenlijk je eigen schuld is omdat je je van tevoren de algemene voorwaarden moet lezen etc.

Daarna telefonisch contact gehad met de afdeling klachten en daar kreeg ik een fantastische dame aan de lijn die alles prima oppakte en op de juiste manier ging escaleren binnen KPN, er werken toch nog goede medewerkers.

Suzanne
11-08-2017

Beloftes maken maar nooit nakomen

KPN heeft mij en mijn ouders in december gecontacteerd over een actie van KPN compleet. Ik zou dubbele data krijgen en 5 euro korting, ook zouden wij op ons huis adres een extra zenderpakket krijgen. Mijn ouders werden kort hierna gecontacteerd over dezelfde aanbieding maar dan dubbele belminuten i.p.v. data. Mijn vader had al een goedkope abonnement voor €4.95 p.m.maar volgens die oh zo leuke kerel van KPN zou hij zijn abonnement gratis krijgen met dubbel zoveel belminuten, dit heeft hij meermaals nagevraagd of dit daadwerkelijk kon, deze meneer aan de telefoon heeft dit nagekeken en zei dat dit daadwerkelijk kon. Nu zijn wij er achter gekomen dat dit nooit het geval was en dat wij een belofte hebben gekregen die niet nagekomen werd. Ik vroeg wat nu en dat ik een vergoeding wou. Dit kon niet en hun konden ons ook niet tegemoet komen. Ik raad KPN nu echt af! Slechte services, slechte klantvriendelijkheid alles is slecht!

Liza
29-07-2017

Medewerkers

Ik bel vanwege uitvallen tv en internet Medewerkers waren zeer onbeschoft 1 hing op 2 zei kabel was niet goed 3 zei dat ik loog over dat monteur een jaar daarvoor alles had aangesloten Nare onbeschofte mensen aan de telefoon

Claire
26-07-2017

Hoge installatiekosten voor KPN Compleet

Recent overgestapt van Ziggo naar KPN en daar heel veel spijt van!

Toen er uiteindelijk, na al een keer voor niks thuis gezeten te hebben, een installatiemonteur langs kwam kon deze het KPN Compleet systeem niet installeren en is hij onverrichte zaken vertrokken.

KPN houdt mij nu verantwoordelijk voor het feit dat hun systeem niet aangesloten kan worden en ik kan mijn overeenkomst ook niet beëindigen. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice maar ik kom niet verder dan 'we laten een notitie achter'. Ondertussen heeft KPN ondanks dat er niks is aangesloten hun abonnement in laten gaan en mijn abonnement bij Ziggo beëindigd. Ik zit nu dus al dagen zonder internet.

KPN dwingt mij nu om een belachelijk bedrag van 80 euro te betalen voor een draadloos modem. Kortom de reden waarom ik ben overgestapt namelijk 'kostenbesparing' is niet meer van toepassing. Ondertussen kost mij dit alleen maar meer geld, tijd en stress!

Ben
16-07-2017

Hoe lang nog bij KPN blijven ?

Er wordt niet binnen een termijn van 3 werkdagen gereageerd op een klacht. Er wordt helemaal niet gereageerd. Probeer al 3 maanden de automatische incasso een week later plaats te laten vinden. Telefonische wartaal en flut antwoorden.

Rick
16-07-2017

Puur bagger.

Internet is minder dan 20% van de aangeboden snelheid. Latency gemiddeld op 1000ms vergeleken met 14 bij ziggo. Internet ligt er per dag 4 uur uit (gemeten door kpn werknemers) Al zon 6-7x een werknemer langsgekomen om de problemen op te lossen maar dit waren alleen maar smoesjes. Probleem lag blijkbaar aan de dvd speler van iemand uit mijn straat die nieteens bij de kpn zat.

David
16-07-2017

Slecht

Internet gewoon slecht. Instabiel en langzaam hoewel ik extra betaal voor 100Mb. ITVonline regelmatig niet werkend. En ook tegenvallen dat je vast zit aan tv programering/volgorde. Moest ook nog eens op dag 1 van ingang van mobiel abonnement vebruikskosten betalen omdat de ingangsdatum aan het einde van de maand viel. Oftewel ik had blijkbaar een dagabonnement ipv maand. Verlang al weer terug naar Ziggo.