Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Sinds donderdag geen internet en televisie. Inmiddels is het dinsdag. 7 gesprekken met de klantenservice verder. 7 keer de belofte gehad dat alles binnen 24 uur weer zou werken maar het werkt nog steeds niet. Ze zouden terugbellen, je word niet teruggebeld. Wat een schandalige service. Denk maar 3 keer na voordat je wat bij de afsluit.
Heb enige tijd geleden KPN internet genomen. Werkte goed tot een week geleden. Plotseling geen internet meer. Op de site gecheckt of er wat aan de hand was. Staat alleen vermeld, dat er een storing is met een verwachte oplostijd. Deze oplostijd schuift voortdurend op, zodat er geen einde aan lijkt te komen. Geloof dat ze er dan ook totaal niet mee bezig zijn. Er wordt ook geen reden voor deze "storing" gegeven. Geeft geen prettig gevoel. Denk dat ik nu na tientallen jaren m'n abbonement maar n's op ga zeggen, want bij Ziggo zijn ze tegenwoordig een stuk sneller met het oplossen van problemen.
Vandaag ben ik gebeld door 088 775 10 26, tijdens dit gesprek had ik doorgegeven dat ik eerder een aanbieding had geaccepteerd en dat die eenzijdig vanuit KPN werd geannuleerd, omdat zij na 1 jaar het niet voor elkaar kreeg om glasvezel bij mij thuis te leveren. Dit ondanks het feit dat de glasvezelkabel al meer dan een jaar geleden tot aan de voordeur was getrokken. De reden van annulering was dat de afdeling KPN Netwerk zo veel achterstallig werk had dat zij na 1 jaar nog steeds niet hieraan zijn toegekomen. De medewerkster aan de lijn gaf aan dat zij mij gaat doorverbinden met een andere afdeling binnen KPN en het verhaal hierboven heb ik wederom moeten vertellen en dat tot 3 keer toe, omdat ik telkens werd doorverbonden naar een andere KPN afdeling. Dit duurde 45 minuten totdat ik iemand aan de lijn kreeg die gaat over nieuwe contracten. Die meneer had zo te zien geen plezier in zijn werk en gaf na 3 minuten aan dat hij mij niet kan helpen en hing op.
Sinds aanleg glasvezel, haperend internet en hierdoor ook problemen met tv en radio, maar wel bijna 75 euro per maand ervoor betalen
Meerdere keren klantenservice gebeld, alles gereset en doorgemeten, zou allemaal in orde moeten zijn, maar praktijk blijkt nog steeds problemen/ haperen.
Hebben ze me ongewild! een jaarcontract gegeven voor 1 gig. Dat was toen ik belde over de problemen, maar klantenservice maakt t niet ongedaan.
Dus weer bellen, over de nog steeds bestaande problemen, ene keer wordt hoorn erop gegooid en andere keer in de wacht gezet en na kwartier verbinding verbroken.
Klantenservice heeft t monopolie blijkbaar, kpn op geen enkele manier bereikbaar, geen chat, geen mail en ook niet in de winkels
Nou kpn als je zulke medewerkers hebt, verlies je veel klanten
Glasvezelverbinding laatste dagen heel slecht.
Veel haperingen, veel uitval. Zeer irritant.
Denk erover om over te stappen.
Weg met KPN!
Weg met KPN!
Zo slechte provider, zo slechte medewerkers, zo slechte service heb ik in mijn leven niet gezien. Rotzooi.
Wordt niet geholpen, Heb verhuizing weken geleden doorgeven en zelfs afspraak gemaakt voor levering en nu werd mij gezegd dat mijn adres niet in Nederland staat? terwijl ik nu daar woon!
Ga nu direct stoppen met mijn abonnement en mijn advies ook dat jullie (degene die abonnement heeft) te stoppen, en anderen niet hier abonnement aanschaft!
Op 2 juni verhuizing doorgegeven bij KPN en nadat de nieuwe aansluiting inmiddels al meer dan 10 keer is verschoven en er ook monteurs zijn geweest die mijn frustratie goed konden begrijpen is het weg gelegd bij het management. Maar tot op heden nog steeds geen aansluiting op mijn nieuwe adres. Ze beloven via de telefoon elke keer het allerbeste en dat het nu echt gaan lukken maar nu 3 maanden later nog steeds niks en de vermoedelijke aansluiting is nu weer verschoven naar 7 september. KPN is goed in het [plegen van contractbreuk maar een oplossing bieden is er niet bij. Ik heb ze nu een ultimatum gesteld met stronering van het abonnementsgeld in het vooruitzicht. Ik wacht deze week nog af en dan bij geen resultaat maar overstappen op een andere provider. KPN is erg slecht bezig en heeft totaal geen ook voor de klant.
Ik zit nu al 3 dagen zonder internet tv en bellen. Ik ben blijkbaar de enige in dit blok met KPN dus geen prioriteit. Alle buren hebben ziggo en geen probleem. Als ik bel dan adviseren ze mij om op te hangen omdat ze niks over de storing kunnen zeggen. Ze herkennen dus mijn nummer en willen me niet te woord staan. Omdat het weekend is en maar 1 adres storing doen ze niks. Ondertussen betaal ik inmiddels bijna 93,- per maand. Ik ben al 30 jaar klant maar nu ga ik toch overstappen. Ik had echt gedacht dat ik altijd klant zou blijven. Jammer
Zomaar uit het niets krijg ik een mail:
Vanaf deze factuur betaalt u 4,- meer per maand. We hebben onze prijzen aangepast met een inflatiecorrectie.
Dit kan toch niet, ik ga toch ook niet zeggen dat ik €4 per maand minder ga betalen door inflatie, ik heb gewoon een contract getekend.
Stelletje dieven.
Ik wil een lopend abonnement verlengen, dus bel naar de verkoop afdeling. Ze kan mij een korting geven op een nieuw abonnement, let wel ik betaal nu 62 euro en op de website is de nieuwe prijs zonder kortingen 55 euro. Nou dat is dus precies het bedrag wat ze mee kwam, sowieso vreemd dat ik onlangs nog een prijsverhoging had op mijn huidige abonnement, terwijl de nieuwe abonnementen dus goedkoper zijn. Ze gaat mij doorverbinden naar een andere afdeling die wel korting kan geven, dus je moet dan blijkbaar niet bij de verkoop afdeling zijn… uiteraard (is niet de eerste keer) wordt dan opeens de verbinding verbroken. lekker straaltje klantbehoud!
Zeer slechte service met instellen tot een camera mevrouw kreeg der gelijk niet blijft volhouden dat het aan de camera lag en verbrak de verbinding nu over gestapt op t mobile geen probleem daar werkt t wel
Dramatische kwaliteit tv na storing van 1 week, en nog ergere klantenservice
Wat een onbeschofte behandeling. Weg bij Ziggo, vanwege slechte service. het kan NOG slechter. Stappenplan met aansluiten werkt niet en als je belt (waar je overigens 10 minuten in de wacht staat.), kan er een monteur komen over 11dagen pas! Zit ik 11 dagen zonder tv en internet, omdat mijn kastje geen signaal heeft van 'Glas', terwijl dat wel er zou moeten zijn volgens hen.
Klantenservice met empatisch vermogen van een poffertje
Aansluiting van internet verliep niet goed
monteur Paul is gekomen ,heeft heel rustig alles goed geinstalleerd inclusief de internet radio.
super fijn
Jacqueline de Ridder
Gebruikt gemaakt van de zogenaamde “zorgeloze”overstapservice
Waardoor ik 5 dagen zonder internet en tv heb gezeten.
Terugbellen doen ze niet ondanks beloftes
En ze geven de andere partij de schuld.
wat zeer onprofessioneel is , erg jammer kpn
Spijt van me overstap en kan niet wachten om hier weer weg te gaan
Niet aan beginnen, zoek verder!
Slecht behandeld.ook als je 30 jaar klant ben
Zeer slecht en onprofessioneel bedrijf. Ze gebruiken allerlei lokkertjes om je een wurgcontract aan te smeren maar vervolgens als je klaagt over de kwaliteit die ze beloven hebben ze een simpele klantenservice medewerker die zegt dat er nog geen 4K bestaat in Nederland. Ongelofelijk. Alle panden en zaken gaan overstappen op Ziggo.
KPN TV en internet. Beëindigd krijg ik een factuur die zou gecreëerd worden. Word weer geld afgehouden nu blijkt dat de opzegging niet door was. Vandaag weer beëindigd eindelijk een bewijs nu zou ik niks meer hoeven te betalen. Nu weer dat ik nog een factuur moet betalen. KPN ik zijn oplichters geven valse informatie helpt een klant naar de kloten. Ik betaal niks meer geen cent. Mensen neem geen KPN!
er zou gewoon een onderzoek gedaan moeten worden naar jullie praktijken!
Houden zich niet aan de afspraken komen niet opdagen en tijdens telefonisch contact beloven ze oplossing die totaal niet passen en wanneer het hun niet zint verbreken ze de verbinding.
Voorniks thuis zitten wachten terwijl ik moest werken en nu verwachten ze dat ik speciaal thuis blijf terwijl ze niet kunnen garanderen dat ze dan wel komen. Wie betaald de gemiste omzet?
Internet valt weg elke dag meer dan 20 keer