Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ben al jaren bij KPN klant. Telefoon, internet. Al maanden bezig om glasvezel te krijgen. Brief ontvangen dat het geregeld wordt. Nog gratis ook, want er komt een verhuizing aan. Tot zover gaat het goed. Maar als je gaat bellen waar ze blijven, kom je in een schimmige wereld terecht waar ze toezeggingen doen. Die komen ze niet na. Weer bellen. Eindeloos. Het is onbegrijpelijk hoe ze met klanten omgaan. Maar goed. Wie ben ik. Een klant. Al bijna 30 jaar, maat heb geen keuze om weg te gaan. Wat een klantonvriendelijkheid mensen aan de telefoon. Geen inlevingsvermogen, niet meeveren. Het empathies vermogen van een kind van 3. Dat wat het
Het is nu 22:05 en sinds 02:33 is er geen internet en TV.
Storing tv en dan toch maar op zondagochtend bellen naar klantenservice KPN. Zeer deskundige geduldige werknemer wel 25 min aan de tel gehad, Jemenda.
Ze loodst ons door de stappen heen, geeft evt alternatieven voor het geval dat, enz.
Super bedankt voor je geduld en expertise!
Service is ronduit slecht. Veel bla bla, weinig actie tot oplossing en afhandelen.
Reeds 3 maanden ben ik bezig om een klein bedrag dat ik teveel heb betaald [filmpakket] terug te krijgen maar het komt maar niet tot het gewenste einde.
Zowel telefonisch als op het KPN forum is het bla bla.
Nadat je een vraag hebt beantwoord met de nodige gegevens blijft het stil.
Waardeloos!
Vandaag geholpen door KPN Monteur Salim H. in Muiderberg. Hij heeft extreem veel moeite gedaan om deze wifi verbinding werkend te krijgen. En gelukt. Alles zat tegen, maar hij gaf niet op. Alles werkt nu top!
Bedankt Salim!
Supper wifi is niet Supper! Wekt niet. Na kpn update omstreeks augustus nig meer last gekregen wifi in huis was al niet stabiel maar na update nog onstabieler. Monteur (betaalde) langs geweest nog een extra repeater geplaatst. Alle schotels(repeaters) bedraad aangesloten daarna nog steeds onstabiel. Zelfs bij tv kijken af en toe blauw scherm met melding geen verbinding. Maar weer gebeld en gevraagd voor nieuwe modem. Wordt gezegt dat modem goed is alles was doorgemeten, en dat ze modem niet willen vervangen toen gezegd dat ik ga overstappen omdat hun de afspraken niet waar kunnen maken. Vandaag komt T-mobile de boel aansluiten maar wat flikt kpn, die sluit gewoon 1 dag eerder de verbinding. Beweren ze dat T-mobile opdracht had gegeven. Dit uiteraard nagevraagd bij T-mobile en zegen dat ze geen opdracht heb gegeven. Daarna weer contact met kpn opgenomen, wordt tot 2x toe de verbinding verbroken terwijl ik contact had toeval? Daarna via chat precies het zelfde tijdens de chat. Geen kpn
Zou een aansluiting krijgen met glasvezel. Sturen ze 2 mafkezen die niet eens een gaatje door de gevel kunnen boren en de vastgelopen boor afbreken.
Helaas vrijdag om 15.00 terug maar niet heus.
Komen maandag 9.00 maar weer geen mens en het terras ligt open. Erg fijn geregeld dus maar geen kpn al had ik het wel in gedachte
Wat een vreselijke service tegenwoordig, al tig jaar klant en het personeel is ondeskundig weet niets kan niets , gewoon onzin om te bellen want iemand met verstand of behulpzaamheid krujg je niet aan de telefoon
Bah
Wordt een glasvezel abonnement aan je verkocht, is er helemaal geen aansluiting in het huis. woon 3 hoog . moet zelf zorgen dat de onder buren op een bepaalde tijd thuis zijn. mocht dat niet lukken heb je pech , in het gebouw is een aansluiting,maar niet op mijn adres.
als je dan wil weten hoe we dat op moeten lossen,is het jou probleem en niet die van KPN. en als je belt schuiven ze elkaar de verantwoording toe, kpn netwerk en kpn service afdeling en abonnementen
Mijn zoon zal voor zijn verjaardag 50 euro krijgen ,maar in plaats daar van beter internet voor op zijn kamer dus met korting zou het 1maalig 161 kosten , en met korting voor mij omdat mijn contract was verlopen en weer nieuw klant , was aanntrekkelijk voor mij domste fout die ik heb gemaakt , wel 161 van me rekening me zoon geen verjaardag kado geen wiffie op zolder wat ik vraagt had aan kpn ik heb terug gebracht gisteren naar de winkel ik hoef het geld niet terug , maar dit heb ik niet besteld ik wilde wifie op zolder dat kasje haalt tie niet eens jullie zijn plichters hier na nooit geen klant meer bij kpn dit is al 2de keer dat jullie mij naaien ik misschien vetstandelijk beperkt maar ik weet wat ik wil zefs mijn vriendin die niet goed nederlands kan die begreep mij jullie geven iets waar ik niks aan heb , maar wel 161 euro ontvangen mijn zoon geen verjaardag kado ,respectloos ,en dieven nooot meer kpn geen verlenging meer op 18-10-2022 ik koop een taart dat ik van die oplichters
Met hun race voor glasvezel, beloven ze veel. Echter is de gratis aansluiting uitgebleven. Ze geven nu aan dat ik ineens een abonnement moet afsluiten alvorens ze een gratis aansluiting opleveren.
Ze geven ook aan dat ik bij mijn ouder provider kan blijven als ik dat fijn vind (Dat is lief).
Maar voor ongekend snel internet moet ik toch echt glasvezel hebben. Aldus de klanten service van KPN.
Waarom het nu niet tot een gratis aansluiting komt KPN weet het ook niet. Redenen onbekend.
ik hoop voor de klanten van glasvezel dat glasvezel betrouwbaarder is dan het bedrijf waar zij het vanaf nemen.
Want bij de klantenservice kiezen ze graag de weg van de minste weerstand. Een mentaliteits probleem dus.
Sinds een dag of 3 last van een storing die beeld en geluid niet synchroon laat lopen.
Zelf van alles geprobeerd maar geen succes.
Vandaag gebeld met Andrea van klantenservice en top geholpen, vriendelijk en geduldig.
Tevens heeft zij mij nog een paar goede tips gegeven om alles te optimaliseren.
Zeker een aanrader.
Ps wachttijd was minder dan 1 minuut.
Factuur, wij hebben regelmatig problemen met de wifi, in Merkelbeek is de snelheid niet hoog. Op onze adres valt de wifi regelmatig uit. Afspraak gemaakt met kon dat er een monteur gratis langs zou komen. Ik dacht top goede service. De monteur was er mooi. Na ongeveer 45 minuten was het probleem opgelost was even zoeken maar de oorzaak was onbekend. Monteur stelde voor een extra wifi punt te kopen deze kon hij voor 30 euro aanbieden. Omdat ik wist dat deze duurder waren diversen keren gevraagd of hij dat zeker wist. Ja was zijn antwoord Maria zet het ook nog in de bon. Prima. Nu kreeg ik de afrekening kosten monteur en wifi 88,29 komt nog 21 % btw bij…?Bellen met kpn leverde niks op. Geprobeerd duidelijk te maken dat dit niet de afspraak was maar de medewerker Jesse gaf aan dat dit niet mogelijk was en dat ik akkoord was gegaan en digitaal (ivm Corona) getekend zou hebben. Het gaat mij nu niet om de 50 euro maar voel gewoon voor de gek gehouden. Jammer.
WiFi valt soms uit. Tv ontvanger belabberd, beeld stottert, valt soms zomaar weg. Foutcodes overal.
Ik krijg alsmaar fout 143 en 140 sinds ik glasvezel heb. Ik had dit ervoor ook en verwachtte dat het beter zou worden. Ik mis de helft van films of andere programmas
Slechte wifi
slechte verbinding
Misleidend in contacten
Slechte service
Als je met klachten komt over de wifi,
tv ontvanger etc. gebeurt er weinig.
Ze bieden nauwelijks aan om dit te controleren of een monteur te sturen.
Ik heb sinds donderdag 26 oktober 2017 nog steeds geen internet, geen tv, en mijn huistelefoon doet het ook niet Het rode lichtje - internet behoort groen te zijn. Het oranje lichtje - service behoort ook groen te zijn. Ik heb alles al gedaan wat je kan doen. Er is gisteren, vrijdag zelfs een monteur kpn geweest. Hij heeft het zelfs geprobeerd met een nieuwe experia box v10 zonder resultaat. Hij beweerde dat ik last heb van een storing, terwijl de lijn die doorgemeten is oké is. Dat heeft de monteur gister gedaan Vanmorgen, zaterdag 29 oktober ben ik door een 088- kpn gebeld. Tel niet gehoord dus teruggebeld adhv een smsje. Die dame van vanmorgen gaf aan dat de storing is opgelost, maar bij mij dus niet! Ze heeft de lijn nogmaals doorgemeten, het blijft oké. Nu komt er dus weer een monteur as maandag tussen 9 - 11 uur. Het zal mij benieuwen. Ik bind dat het nu echt wel opgelost moet worden. Tegen die tijd zit ik ruim 84 uur zonder internet, tv en huistelefoon. KPN moet echt met iets beters komen dan met 50GB voor een week. Ik vroeg trouwens aan die dame van vandaag of er vandaag geen monteur kon langskomen. Er waren echter geen mogelijkheden vandaag mbt monteur Dat vind KPN klantenservice? Om klanten ruim 3 dgn zonder internet, tv en huistelefoon te laten zitten? Schande
Ruim 2 jaar internetsnelheid van 10mbps ipv van de beloofde 35. Na veel monteurs, kan maximaal 25mbs binnen komen. Dus die claim van hun kan nooit worden waargemaakt en toch doen ze er niets aan. Overstappen is de enig optie op die moment.
Ruim een maand bezig geweest om aansluiting voor TV+WIFI te regelen. Er zijn 5 monteurs over de vloer geweest. 2 keer stonden ze zomaar op de stoep, 1 keer kwam de monteur om 17:00 i.p.v. 08:00. Er werden verkeerde monteurs gestuurd. 3 keer een extra bundel aan moeten schaffen omdat mijn internet steeds op was. ( niet gek als je een maand geen wifi hebt ). Hierin komen ze je dan ook niet tegemoet. Uiteindelijk is het nu geregeld, maar wij raden dit niemand aan!
We hadden al veel last van wifi. na 6 maanden was dat opgelost. maar een paar dagen geleden kregen we er weer last van. de medewerkers van kpn zeggen dat het komt door de betonnen vloer en dat daar metaal inzit. mijn computer heeft een internetkabel heb ik al meerdere keren gezegt maar ze zij dat dat er niks mee te maken had.