Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Na lang overwegen gekozen voor KPN compleet. Het is mijn eerste provider, dus ik heb geen ervaring in overstappen. Tijdens het bestellen kon ik kiezen voor een gewenste aansluitdatum OF zo snel mogelijk (binnen 11 werkdagen). Aangezien ik nog geen provider had wilde ik dus zo snel mogelijk mijn pakket aangesloten hebben. Echter, in mijn inbox verscheen na 5 dagen de mededeling dat mijn pakket de volgende dag geleverd zou worden, maar dat de aansluitdatum over bijna 6 weken zou zijn. 6 Weken! Daarop heb ik met de klantenservice gechat en hiervan werd ik niet wijzer. Een echte reden waarom het zo lang moest duren kwam er niet anders dan dat sommige administratieve handelingen en fysieke handelingen wat meer tijd in beslag konden nemen. Bij fysieke handelingen moest ik dan denken aan het aanleggen van de glasvezelkabel. Dat deze werd aangelegd exact op het moment dat ik aan het chatten was met de medewerker deed er niet toe. Dan nog kon het even duren voordat de kabel ook daadwerkelijk gebruikt kon worden en de aansluiting zou worden doorgegeven aan KPN door Reggefiber. Hieruit begreep ik dat de schuld eigenlijk werd doorgeschoven naar een derde partij. Lekker makkelijk. Ook wees de medewerker mij op het feit dat de te kiezen aansluitdatum een "gemiddelde" betrof zoals staat aangegeven onder het info icoontje. Een gemiddelde?!? Van 11 werkdagen naar bijna 6 weken is een gemiddelde?!? Op de vraag of dit geen totale misleiding is door KPN kreeg ik het antwoord dat alle info netjes op de website te vinden is. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg van dit pakket. Hopelijk is het internet sneller dan de levertijd. Of zou dat ook een "gemiddelde" betreffen.
Let op: De beoordeling betreft slechts de levertijd. De overige aspecten heb ik nog niet ervaren en dus een "gemiddelde" waardering gegeven. ;-)
KPN bevestigt een verhuizing met een korting van €7,50 per maand gedurende 3 maanden op een veel te duur contract. Eenzijdig, nooit om gevraagd. Nu claimen ze dat we een nieuw contract met een looptijd van 12 maanden zijn over eengekomen. Maar nooit om gevraagd of voor getekend.
Afgelopen december heb ik mijn abonnement opgezegd bij KPN na ruim 26 jaar. Het internet was al jaren ondermaats, ik heb verschillende malen contact gehad, mijn snelheid, dus kosten verhoogd, een versterker via KPN aangeschaft, maar toch bleef het internet te zwak. Omdat het allemaal niets hielp heb ik uiteindelijk toch maar een andere provider gezocht. Eerst heb ik contact gezocht met KPN om te vragen hoelang mijn emailadres nog actief blijft. Dit zou 3 maanden zijn. Helaas is nu na 6 weken mijn internet niet meer actief, terwijl er nog allerlei zaken onder zitten. Na diverse beloftes om het uit te zoeken zowel via telefoon en chat hoor ik in eerste instantie niets. Dan maar weer bellen.er wordt een klacht aangemaakt, ik word teruggebeld en dan wordt heel simpel gezegd: helaas u bent geen klant meer dus u heeft geen rechten meer, het behoud van het emailadres was een gunst, dus kortom niet zo zeuren. Geen sorry voor foute voorlichting, niet terugbellen, chat 2 x afbreken, BIJZONDER KLANTONVRIENDELIJK, en dat na 25 jaar een abonnement gehad te hebben en opgezegd te hebben omdat KPN mijn probleem gewoon niet op kon lossen !
Wij hebben sinds een paar maanden KPN. ENORME FOUT. Je kunt niet normaal een programma of film kijken zonder om de 2 seconden de ontvanger te verschuiven door slecht beeld. Vreemd genoeg doet de ontvanger het tijdens reclames PRIMA Ik zal blij zijn als we weer Ziggo hebben, opnamefunctie en weer eens normaal beeld en geen oneindige frustratie
Jeetje, dan zoek je de zo snel mogelijk aan te sluiten Glasvezel voor je huis, en zegt KPN in z'n bestelprocedure dat het binnen 11 werkdagen is. Het snelste aanbod in het Glasvezel circuit, en een compleet leugen. Het duurt 5 weken ipv 11 dagen.
De klantenservice laat me weten dat het een 'gewenste startdatum' is, maar dat is totaal niet waar. Ze beloven binnen 11 dagen. Niet waar.
Klantenservice op de chat is supersloom.
Eerst kan ze niet vinden wat ik zeg. Dan zegt ze de leugen van de gewenste datum.
Dag KPN, nooit meeer.
Belachelijk! Op 26 jan bel ik de KPN op en vraag ik wat zij mij kunnen aanbieden op het moment dat ik een nieuw jaarcontract bij hen afsluit. In eerste instantie word mij verteld: 'Nou wat voor aanbieding wilt u dan, want u heeft al KPN Compleet waardoor u een gratis extra zenderpakket erbij heeft en uw MB's en belmin/sms wordt verdubbeld, dus u heeft al goede aanbiedingen.' Nou dank je wel voor deze "nieuwe" info, ik maak er al jaren gebruik van, dus vertel me iets nieuws aub, dacht ik toen. Ik ben niet verder in discussie gegaan, want ik heb zelf voor KPN gewerkt en wist dat deze vrouw er geen bal van snapte. Vervolgens opnieuw gebeld met retentie, daar krijg ik ene Fauzia aan de lijn, die mij nadat ik over mijn vorige gesprek had verteld, heel vrolijk beloofde dat ze mij wel goed zal helpen. Ze bood me 6 mnd korting aan op mijn alles in 1 pakket, 6 mnd lang zou ik 35 eu betalen + film 1 de eerste 6 mnd gratis. Daarnaast wou ik een nieuw mobiel, dus heeft zij mij het volgende aangeboden: iphone 7 128G geheugen, het internationaal abo 5G data wat verdubbeld wordt naar 10 vanwege het KPN Compleet + onbeperkt bellen en sms voor 54 eu pm, eenmalig 72 eu voor de iphone 7 en er zou een bedrag van 50 euro worden gecrediteerd (nadat ik aangaf dat tele2 een mooiere aanbieding heeft op de Iphone 7) op de eerstevolgende nota's van mn alles in 1 pakket, waardoor ik in principe tegemoetkoming krijg voor onder andere de eenmalige aansluitkosten van 25 eu en verwijderkosten van 4,95. Omdat ik nog een maand opzegtermijn heb bij mijn huidige provider, wou ik het abonnement over een maand in laten gaan, maar ik heb de tel eigenlijk wel zsm nodig omdat mijn huidige tel het begeeft. 'Geen probleem', zegt ze. 'De tel krijg je meteen opgestuurd en kan morgen al afgeleverd worden tussen 18.00 en 21.00. Het abonnement laat ik dan gewoon over een maand ingaan en dan krijgt u de simkaart.' Bij de levering van de tel zou ik een factuur krijgen voor de eenmalige kosten, die kon ik binnen 5-10 werkdagen betalen. Ik helemaal tevreden, kreeg netjes mijn tel de volgende dag, maar wat blijkt de eenmalige 72 eu moest meteen betaald worden! Dat was al een negatief punt, maar die heb ik laten gaan. Alle apps gedownload en dergelijke. Bel ik vandaag 02 februari even op om de precieze ingangsdatum na te vragen, wat logischerwijs 26 febr zou moeten zijn, omdat we dit op 26 jan hebben afgesloten, krijg ik te horen dat het pas 02 maart ingaat, wat ik jammer vind, maar geen ramp (tweede minpunt die ik laat gaan). Ik bel mijn huidige provider om mijn sim-only per 03 maart op te zeggen. Dit kan niet, het kan per 01 maart of 01 april. Zij adviseren mij om KPN te vragen om mijn abo eerder in te laten gaan en geven aan dat dat zo geregeld is, dat kunnen zij namelijk ook in 3 sec wijzigen. Ik bellen naar KPN vragen of mijn abo eerder in kan gaan, krijg ik doodleuk te horen, jouw abonnement is meteen ingegaan! Ik verbaasd, hoe kan het dat de dame die ik 26 jan heb gesproken mij beloofd dat het over een maand ingaat en de collega die ik eerder vandaag nog heb gesproken mij zegt dat het pas 02 maart ingaat? Wat is het nou!? Deze vraag kon hij niet beantwoorden, hij zag vervolgens ook niet dat het door een medewerker is besteld, volgens hem is dit online besteld (hier kom ik later op terug). Hij komt met de oplossing om mijn bestelling te annuleren aangezien ik in de bedenktijd zit en het dan opnieuw te bestellen met de juiste ingangsdatum. Dus ik moet alles weer gaan wissen, tel inleveren, opnieuw een bestelling plaatsen, opnieuw alle apps etc downloaden, weer thuisblijven voor de levering van de nieuwe bestelling, wat weer hetzelfde tel zou zijn (met de kans dat mn huidige tel het begeeft) alleen om een ingangsdatum te wijzigen?! 'Ja', zegt hij, 'dat is de enige manier'. Dus ik bedenk me ineens: hoe zit het met de rest van de beloftes? Ik vraag hem of die creditering in ingevoerd van 50 eu die zij mij had beloofd. Hij zoeken in het systeem en je raad het al: niks over terug te vinden. Ik zeg tegen deze jongeman, laat maar zitten, annuleer idd de bestelling en ik ga naar die Tele2 die zijn nog goedkoper ook! Ik heb bij deze man een klacht ingediend en voordat ik ophing, deed ik navraag over mijn alles in 1 pakket en de verlenging daarvan, wellicht dat daar ook fouten zijn gemaakt. Hij kon niet alles inzien, maar wel dat die dame een aantal wijzigingen heeft doorgevoerd en een mobiel abonnement heeft besteld! Dus he nu is er toch wel een medewerker die mijn abo vol leugenachtige beloftes heeft besteld en is het dus niet online door mijzelf gedaan! Sukkel! De naam van de dame wou hij niet met mij delen vanwege privacy blabla. Naar mijn weten heet ze Fauzia of iets in die richting, het viel mij tijdens het gesprek op dat ze een Marokkaanse naam had en ik heb haar gesproken op 25 jan tussen 13.00 en 13.45 en zij heeft mij persoonlijk teruggebeld om 17.00 ipv 16.00 wat de afspraak was (nog een negatief punt). Ze heeft een log achtergelaten bij mijn alles in 1 pakket, dan weet KPN over wie dit gaat en kan het gesprek terug geluisterd worden! Dus nu moet ik bij Tele2 een nieuwe bestelling doen, daar alweer een eenmalig betaling moeten doen, wachten op een nieuw tel, ook thuisblijven zodat KPN haar tel kan komen ophalen, mijn huidige opzegdatum van mijn huidige abo weer aanpassen en achter mijn 72 euro aan bij de KPN (daar zal ook wel weer een heel nieuw verhaal achter komen) enkel omdat ene stomme Fauzia van de afdeling retentie vaste aansluitingen een dikke sale wilde maken! Zo worden jullie medewerkers tegenwoordig dus getraind?!
Om mijn verhuizing ook digitaal goed te laten verlopen (ik draai een kleine server thuis) wilde ik geen risico bij de verhuizing en heb daarom in overleg met de klantenservice gekozen voor een nieuw abonnement op mijn nieuwe adres en een maand later pas de opzegging van internet op mijn oude adres. Ik betaalde dan 1 maand dubbel, maar die kosten vond ik prima. Een en ander geregeld met de telefonische klantenservice.
Door de drukte van de verhuizing merk ik pas 7 maanden later op dat ik dubbel betaal. Na contact met KPN blijkt dat KPN was vergeten mijn oude abonnement te beëindigen. Ik zou terug gebeld worden hoe ze dit gingen oplossen. Dat is vandaag gebeurd en wat blijkt! Volgens KPN is het MIJN verantwoording om te constateren dat ZIJ een fout hebben gemaakt en daarom willen ze slechts 3 maanden crediteren. Dat kost me dus 240 EUR!
Bedankt KPN !
Ik las in een bericht et de mededeling 'wat een logge olifant'. mooi omschreven. Ik denk niet dat mijn klacht enige invloed of verandering te weeg zal brengen bij de KPN maar het ik prettig om hier frustratie even te uiten.
Door een snelle verhuizing is mijn vraag of een isra punt snel aangesloten kan worden. En vooral wanneer in verband met mijn planning. Ik moet maar afwachten wanneer de monteur contact opneemt. Er is geen procedure om te versnellen. Voor dat wij zover waren dat mijn aanvraag in behandeling werd genomen krijg je eerst diverse telefoontjes of info te checken. En dan is er iemand die zegt dat er geen isra punt aanwezig is. Om later toch te ontdekken dat het er wel is.
In het bedrijfsgebouw waar ik naar toe ga verhuizen is er alleen een kpn aansluiting. Ben je dus mooi afhankelijk. Gedwongen zaken doen met de KPN. Vreselijk
Bij deze wil een klacht indienen m.b.t. mijn (vervelende en klantonvriendelijke) ervaringen die ik met KPN gehad heb bij het afsluiten van een mobiel abonnement ter uitbreiding van ons alles in 1 abonnement naar KPN compleet.
7 april zou mijn Vodafone mobiel abonnement verlopen, waar ik al jaren tevreden klant was.
Daar we al KPN alles in 1 hadden, leek het ons een leuke optie om dit uit te breiden naar KPN compleet.
Bij navraag bij de klantenservice van KPN bleek dit nu al mogelijk te zijn om dit abonnement af te sluiten en dan per 7 april mijn nummer te porteren en bij Vodafone op te zeggen en ik zou nu al (binnen een dag) mijn nieuwe toestel kunnen ontvangen.
17 januari heb ik dan ook met een, overigens hele vriendelijke medewerkster van KPN mijn abonnement afgesloten, onbeperkt bellen en sms met Europa dekking en 1000 Gb internet (verdubbeling 500GB) Tot zover geen probleem. Mijn I Phone 7 zou een dag later al bezorgd worden, zei de vriendelijke dame. Tot zover hele positieve ervaringen met KPN . maar helaas toen ging de knop om . !
Speciaal verlof en alles geregeld om thuis te zijn een dag later, want het toestel zou tussen 12 en 15 uur 's middags geleverd worden, en ik zou het zelf in ontvangst moeten nemen, echter kreeg ik een dag later een uitnodiging om een nieuwe afspraak te maken voor levering de 19-de. Dus maar meteen in de telefoon geklommen, maar zij konden hier ook niets aan doen, volgens een niet zo vriendelijke KPN medewerkster . Dus moest ik een dag later weer opnieuw verlof en alles regelen om het nieuwe toestel in ontvangst te nemen . 's Middags kreeg ik tot overmaat van ramp een mail van KPN waarin de porteringsdatum stond vermeld van 20 februari, dus bijna twee maanden te vroeg . Ook van Vodafone kreeg ik meteen een mail met melding dat ik dan extra moest gaan betalen vanaf 20 februari .
Dus weer telefoneren . deze keer met de klachtenlijn van KPN waar een hele klant onvriendelijke dame me te woord stond en zij kwam niet met een goede oplossing, alleen dat ik het abonnement kon annuleren en/of de porteringsdatum aangepast zou worden naar 17 maart. Echter dat zou betekenen dat ik nog 3 weken dubbele kosten zou hebben en dit heb ik ook geweigerd. Zeker gezien de afspraak die bij het afsluiten van het abonnement gemaakt zijn, om de porteringsdatum 10 april aan te houden en dit zou volgens de betreffende KPN medewerkster geen enkel probleem zijn . En nu ging dit dus opeens niet meer .
Uiteindelijk gisteravond weer opnieuw met een wederom wel vriendelijke KPN medewerkster gesproken aan de telefoon,om met haar samen tot wel een goede oplossing van dit probleem te komen. Zij vertelde ook weer, dat dit gewoon opgelost kon worden en mogelijk was, zij zou dat voor mij kunnen regelen, was een kwestie van de datum aanpassen . Het systeem pakte het echter niet op dat moment en zodoende beloofde ze dat ze het een dag later 's morgens nog eens zou proberen met betreffende afdeling nummerbehoud . De volgende morgen weer een hele tijd aan de telefoon, kwam ook zij opeens met de trieste mededeling dat het niet ging en dat de enige mogelijkheid was de bestelling te annuleren, het toestel te weigeren en wederom een nieuwe order te plaatsen .
Nou jullie kunnen wel begrijpen dat ik heel veel frustraties verder hier op dit moment in ieder geval, geen zin meer in heb . Concluderend, KPN is niet eenduidig in zijn benadering en communicatie naar de klant toe. Er kan schijnbaar niet op een simpelere manier naar een oplossing van dit probleem gezocht worden en zo ben ik uren telefoneren verder, frustraties rijker en nog niet in het bezit van een abonnement met toestel bij KPN . Hoe klantvriendelijk is dit? Zou dit niet op een wat klantvriendelijkere en eenvoudigere manier opgelost kunnen worden is de vraag!
Heb ik na deze ervaringen nog wel zin om mijn mobiel abonnement af te sluiten kun je je dan afvragen . Ik heb nog nooit eerder soortgelijke vervelende ervaringen gehad bij andere providers en waarom doet KPN er alles aan om klanten te werven voor KPN compleet, als het op deze manier zo gigantisch mis kan gaan.
Heb een product on-line bestelt bij KPN. Een bevestiging gekregen dat de bestelling binnen is en vervolgens niets gehoord. 2 dagen voor aansluit gebeld en blijkt geen produkt op naam of adres. er kan niets aan worden gedaan behalve opnieuw bestellen na bijna een maand wachten.
Sinds gisteren klant bij KPN. Glasvezel 500 Down / 500 Up,digitaal tv Pluspakket, vaste telefoon en mobiel. Ze doen leuke aanbiedingen als je belt. Wie weet misschien ook iets voor mensen die genoeg hebben van hun oude provider. En ik moet zeggen het bevalt me nu al. Ik ben zo blij dat ik na 15 jaar UPC (was wel redelijk) ziggo (Meer dan slecht) ben opgestapt. Het ging van erger naar kwaad, en nu met vodafone erbij. Denk ik het mijne ervan.Groot wil niet altijd zeggen ook goed. Ik was voor Ziggo/vodafone niet meer dan een RGU (revenue generating unit.) Staat in jaarverslag. Mijn vertaling daarvan.Een Opbrengende Genererende Eenheid. Maar met dat soort kreten wek je wel de indruk dat shareholders de enige stakeholders zijn. En dat de klanten er niet toe doen. Conclusie blij met KPN
Internet en de rest lag eruit ,3 uur later weer volledig hersteld door monteur,echt klasse dus mijn complimenten
vw vinkeveen
Een heel DIKKE PLUIM voor KPN.
Vandaag over gestapt apparatuur kreeg ik eind december al bezorgt aan huis. Monteur belde netjes dat hij elk moment bij mij zou arriveren. Zeer vriendelijke professionele monteur, alles netjes aan gesloten in gesteld. Mijn extra zenders en films ook vandaag geactiveerd. Mail gekregen van Ziggo dat abonnement is over gegaan in KPN en retourdozen worden verzonden.
Haar scherp levensecht beeld
Vlot surfen en streamen op internet
Als alles blijft werken super te vreden klant !
Ik heb KPN compleet wat altijd tot volle tevredenheid heeft gewerkt, bij mijn mobiele abonnement ook maar een verzekering afgesloten waarbij mij beloofd is dat bij schade het toestel de volgende dag vervangen is door hetzelfde of een gelijkwaardig toestel. Dit staat trouwens ook nog steeds op hun site. nu is vorige week mijn gsm gevallen waarna deze defect was, netjes de schade gemeld bij kpn waar ik te horen krijg dat het wel twee tot drie dagen kan duren voordat ik een vervangend toestel krijg., sorry meneer dit is overmacht. ik neem toch aan dat een telefoonprovider wel ergens een telefoon heeft liggen! inmiddels is het een week later en kpn kan me nog steeds niets vertellen over wanneer ik een vervanging krijg.
gelukkig zijn er ook concurrenten met een stabiel netwerk.
Kpn maakt mij blij:) een gezond bedrijf dat haar afspraak naakomt en 24u gratis bereikbaar. Fyne kerst kpn
Supergoede provider met goede service.
Gisteren werd ik geblokkeerd door KPN omdat ik op Google Groups (Forum) een slechte review had gegeven. Met alle eerlijkheid, ik heb gevloekt, maar was zeker niet de enige. Daarnaast was de Forum aangemaakt voor die reden, zelfs de titel hield het niet bij gefilterde woorden. En weet dat ik nog nooit op deze forum eerder was geweest.
Maar bij 1 slechte review gooit KPN meteen jouw internet van de kaart wegens "Internet Abuse". Uhm. hallo, dit was GOOGLE GROUPS. Dit zit los van KPN, als iemand mij moest blokkeren is dat Google toch wel! Daarnaast heeft het mij 2 dagen, 6 telefoontjes en 4 emails geduurd tot ik mijn internet terug kreeg. Dit is toch absurd?! Hebben ze überhaupt het recht om mijn internet dienst te blokkeren als ik mijn mening geef op een site waar zij niet eens in het bezit van zijn.
Mijn vraag is, huren ze nou mensen in om hun klanten die een slechte review geven te blokkeren? WAT KINDERACHTIG! Gebruik jullie geld om jullie kwaliteit te verbeteren inplaats van een waardeloze investering als deze, je bent toch zeker geen klein kind?!
Niet op de hoogte houden na verhoging tarieven en naderhand kan er niets meer worden veranderd, KPN slecht
Na 4 maanden heen en weer bellen en mailen met kpn over WiFi wegvallen thuis ,had experia box v8 die niet goed werkte en nu een nieuwe gehad een v10 , en aangesloten wekte meteen prima en gelijk heb ik weer nummer herkenning op mijn telefoon , ik ben geholpen door ene Peter die begreep mij goed wat mijn klachten waren . Super KPN dat is opgelost .
Er kan bij KPN altijd wel iets mis gaan. Ik heb al 2 telefoonabonnementen gehad en begin nu met de 3e. Waarom vraag ik mezelf gelijk al af.
Het kan nooit normaal of soepel gaan. Had eerst geen belminuten bij mij abonnement waardoor ik hoge rekeningen kreeg, en er dus tijdens het afsluiten van mijn abonnement geen belminuten bij waren gedaan.
Nu heb ik een nieuw abonnement en klopt er weer van alles niet waardoor ik te veel geld betaal.
Ik word er moe van!