Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
SUPER SLECHTE SERVICE
STRAALT ABSOLUUT AF OP DE KIALAPUNTEN
TELEFONISCH ONBEREIKBAAR
ALS JE HET 0900 NUMMER BELT WORD JE HEEL LANG AAN DE LIJN GEHOUDEN: ONTMOEDIGINGINSBELEID EN MAKKELIJK GELD VERDIENEN!
GA ER NIET MEE IN ZEE, BETAAL LIEVER 3,- MEER!
JE BENT JE SPULLEN ECHT KWIJT!
Ik wacht al bijna 2 maanden op mijn bestelling.
Verzonden op 2 juni vanuit Nederland naar Frankrijk, tot heden niets bezorgd.
1x antwoord gehad op een email, maar verder niets meer gehoord
Eerste x dat het zo lang duurt, en er geen antwoord komt. Normaal heb ik het binnen 5 dagen al binnen! Erg jammer dit!
Er is door mij een pakketje besteld dat naar een Kiala punt afgeleverd zou worden. Kiala fuseert met UPS en raakt een aantal Kiala punten kwijt, ze sturen stilzwijgend het pakket door naar een ander Kiala punt zonder daarover te communiceren of dit wel het juist Kiala Punt is.
Schandalig gewoon, dit zou bij post nl of DHL niet gebeuren. UPS doe hier iets aan, het wordt door een fusie niet beter.
Ik had een adreslabel aangemaakt naar een verkeerde ontvanger en dit pakket al ingeleverd op een Servicepunt.
Daarna een e-mail gestuurd naar de klantenservice. Zij hebben hierop zeer snel gereageerd, het pakket onderschept en doorgestuurd naar de juiste ontvanger.
Geweldige goede afwikkeling van een door mijzelf gemaakte fout.
Klantenservice, bedankt hiervoor
3 emails en dreigen met hogerop te gaan gaf het resultaat van één antwoordje : we weten niet wat er met je zending aan de hand is kan je een foto van de zending en de inhoud bezorgen ? en heb je een bewijs van de aankoop en betaling ,? we zoeken het nog steeds uit .? MAW mijjn peperdure versterker van 400 Eu is gewoon verdwenen ! een pakket van misschien 10 kg met een oude gitaarversterker dat gaat zomaar niet vanzelf lopen ! dat heeft een 'handje ' gekregen ' ja .. nu nog een paar dagen afwachten en dan ja dan wordt het zien of ze de volle verzekering met het aankoopbedrag gaan terugbetalen !of toch nog mijn pakket ophoesten wie weet .. uiteindelijk is dit geen behandeling ! afgesnauwd worden in de shop , geen antwoord krijgen en dan grove middelen moeten inzetten ? hier op deze site verdwijnen plots ook een heel pak negatieve beoordelingen zo te zien , ook een 'handje ' ergens ?
Dit is echt geen serieuze verzendoptie. Verzending duurt tussen en week en twee weken. Amper trackinginfo. Meer in de trend van "Het is ergens"
Ik zit al dagente wachten op mijn pakket. Heb een andere particulier iets gekocht.
de tracking code geeft aan dat mijn pakket afgeleverd is op een kiala punt in België, terwijl ik in Noord Brabant woon....slechte communicatie dus en via de website krijg je geen goed antwoord op je vraag en telefoonnummer wordt niet opgenomen ...zucht. nu maar afwachten of de verkoper kan achterhalen waar mijn pakket gebleven is...slechte zaak
Pakket ligt al een week op het punt waar we het ingeleverd hebben! Er staat als je het track&trace nr invoert 'Pakket is ingeleverd op Kialapunt en klaar om opgehaald te worden.' Nergens een telefoonnummer te vinden, webform vul ik het bedrijf in (Wohi, ook zo'n waardeloze tent), krijg ik 'bestaat niet'. Kan ik niet verder. Ergerlijk!
Vaak een week eer het pakketje opgehaald kan worden! (van de ca. 15x versturen, is altijd minimaal 3 dagen geweest)
Doos is compleet beschadigd toegekomen bij koper.
De inhoud uiteraard ook in scherven.
Dit is de laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van Kiala.
Ik heb reeds meerdere zendingen ontvangen, 4-5 dagen duurt lang en ik wou ook dat het sneller ging, maar verstuur eens een pakje van 15 kg via de post, duurt ook 3 dagen en zal zeker duurder zijn dan 4,5€. De vermelding 'volg uw pakket' van kiala is zeker een pluspunt op de post maar kon wel sneller bijgewerkt worden, een pakje dat rond 17.30 uur ingeleverd werd kon pas de dag later gevolgd worden. Al mijn pakjes via kiala zijn aangekomen, via de post ben ik reeds vier boeken ter waarde van 100€ kwijtgeraakt en het enige wat de pest (sorry post) kan zeggen is: 'we zullen het onderzoeken' en 'als is nog iets meer betaald kunnen we meer zekerheid bieden'. Dat is pas 'dienstverlening'.
Waarom beloven 24 uur nodig te hebben. Mijn pakket is al 5 dagen onderweg en had het gister nodig. Beter gewoon met de post. Inmiddels mijn feestje aardig verpest
ik zat te denken om mijn pakketten te versturen middels Kiala. Kwam erachter dat ze per telefoon niet of nauwelijks te bereiken zijn (wordt geen telefoonnummer gecorrespondeerd). Na enkele dagen eindelijk een mail terug, echter geen reactie waar ik op had gehoopt. Een standaard template waarin nog geen antwoorden op mijn vragen kwamen. Vervolgens opnieuw terug gemaild, maar geven geen gehoord. Toen maar opzoek gegaan naar reviews over de diensten van UPS Kiala. Deze zijn niet veel belovend. Zolang ze op voorhand al niet veel belovend zijn, heb ik er weinig vertrouwen dat dit tijdens transport wel zijn...
In 1 jaar tijd 2x een zending via Kiala laten komen. In goede orde en binnen een week ontvangen.
Pakket is nu al 6 dagen onderweg en nog steeds niks, site is ook bagger traag.
Goedkoop = Duurkoop
Pakket verstuurd op 6 mei, na 2 weken contact opgenomen omdat het pakket vastzat op status "in sorteercentrum" Op iedere mail die ik stuurde 2-5 dagen moeten wachten op antwoord. Uiteindelijk na 4 weken krijg ik te horen dat mijn doos gewoon kapot is! De 5 stickers over breekbare inhoud hadden duidelijk geen effect op de behandeling. De doos ziet eruit alsof ze van een berg is gerold. Tussenkomen op de kosten willen willen ze niet doen omdat volgens hen het pakket niet voldoende stevig was de inhoud te beschermen volgens hun regels. (wat nota bene een val van 75 cm moet overleven) De restanten moet ik zelf gaan ophalen! in hun sorteercentrum, als ik ze nog wil. (een ritje van 150km )
kan de labels niet afdrukken en wel betaald via ideal
eens maar niet meer
Nu 2 juni is mijn pakket sinds 20 mei op transport (binnen Nederland)
Ben bang dat ik het kwijt ben
NOOIT MEER KIALA
Wacht nu al 4 dagen op een pakketje dat na een aantal belletjes zoek lijkt. Volgende keer maar weer 2 keer door post nl laten bezorgen tijdens kantooruren en dan zelf afhalen bij het postkantoor. Wat een baggerbende zeg!
Dit is de vierde keer dat ik een pakketje verstuur met Kiala, inderdaad de prijs is gunstig. Tot nog toe geen problemen gehad. Heb het pakketje keurig ingeleverd bij het Kiala punt op 19 mei jl. De status is sindsdien onveranderd: Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd. Inmiddels is het 1 juni en heeft de geadresseerde mij gemaild waar zijn pakketje blijft. Ik had nog een kleine hoop dat het langs mij was heengegaan, niet dus... Ik heb zowel gisteren als vandaag een mailtje gestuurd naar Kaila voor opheldering, maar heb, na het lezen van zoveel eerdere slechte ervaringen, nog weinig hoop. Het kost een hoop tijd en moeite om klacht in te dienen en je schiet er waarschijnlijk niks mee op, plus verlies van de inhoud van het pakketje, waarde rond de dertig euro. Ik hoop dat dit nog boven water gaat komen, zal na evt afloop in de reactiebalk mijn verdere ervaring schrijven