UPS reviews

1.2
Positief0%
Neutraal2%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Erik
22-01-2020

Geen afhaalpunt in oostelijk deel Eindhoven

Dit is de 2e keer deze week dat ik een pakket van UPS hoop te ontvangen. De eerste keer kreeg ik een bericht dat ze om 20.00 uur zouden komen. Staan ze in eens vroeg in de middag aan de deur. De 2e keer krijg ik alleen een datum door en dat ze voor het einde van de dag komen. Tja een hele dag thuis blijven is voor mij niet mogelijk. Wil ik een afhaal punt uitzoeken maar hebben ze geen afhaal punt in het westelijk deel van Eindhoven. Ik hoop dat Philips snel stopt met UPS anders stop ik met Philips.

Rene
15-01-2020

Waardeloos niet klantvriendelijk bedrijf

UPS is waardeloos bedrijf. Alleen maar bezorging maandag tm vrijdag overdag. Denk eens na! Wij werken ook gewoon hoor!

Daarna dagenlang langs vaste deur komen (4 x in totaal) voordat pakket eindelijk eens naar een afgiftepunt gaat. Duurt hierdoor meer dan een week voor je pakket eindelijk hebt.

Jammer dat je vaak vast zit aan UPS met zending uit buitenland. Wanneer ik vrije keus zou hebben NOOIT UPS! Totaal niet klantvriendelijk.

Kim
06-01-2020

Verschrikkelijke service

Als je graag 40 minuten anar een robot luisterd die je elke 2 minuten vraagt of je zeker weet dat je een mens wilt spreken.

Bel vooral ups. anders verstuur je pakketje ergens anders.

Ramon
25-12-2019

Ze bellen niet eens aan

Ze bellen niet aan, brengen het pakket per direct naar een afhaal punt. Het is al 2 keer gebeurd met hetzelfde pakket. Ik kan het niet ophalen i.v.m met handicap. Harteloze bedrijf ik moet nu iemand inhuuren om het pakket voor mij op te halen bij het afhaalpunt, want mijn track en trace nummer werkt niet meer.

Peter
13-12-2019

UPS vind klanten maar vervelende zeurpieten

Probleem oplossen bij UPS duurt langer dan de oorspronkelijke levertijd

2 hele dagen na het bericht van Thomann, dat de bestelling direct compleet is verzonden krijg ik aan het einde van de dag een mail dat er een fout is in de adres gegevens, met de vermelding dat de bestelling nog enkele dagen onderweg zal zijn.

Terwijl vermeld is: “vandaag voor 18.00 uur besteld, morgen in huis”.

Na 2 pogingen bellen tot de ingesprektoon begint, lukt het (op aanraden van ervaringsdeskundigen in mijn omgeving) door een 0 in te toetsen in het supperlange belmenu om er door te komen.

Een ongeïnteresseerde medewerker met zwaar Amsterdams accent geeft aan niets te kunnen veranderen en maakt duidelijk dat wanneer de klant geen fouten maakt, alles gewoon goed zou komen.

Het is niet mogelijk om de bestelling ergens af te halen, of wat voor oplossing dan ook. De medewerker heeft geen enkele interesse in de problemen van de opdrachtgever en doet ook geen moeite voor het zoeken en vinden van oplossingen.

Conclusie:

Ik zie een waslijst aan overeenkomstige klachten en ervaringen. Ook ik kies nu niet meer voor de winkel, maar voor een andere distributeur dan UPS!

Wat een drama!

Matthijs
05-12-2019

UPS factureert nogmaals achteraf.

Een verzending betalen via internet, label printen, pakketje klaarmaken, afleveren bij de balie. het werkt allemaal heel redelijk (ook al moet je behoorlijk oefenen met de website om alles goed ingevoerd te krijgen). De bezorging is niet snel, maar acceptabel.

Maar onacceptabel is dat UPS achteraf nogmaals kosten in rekening brengt. De factuur valt op de mat zonder toelichting. Navraag bij de klantenservice leert dat de verpakking van kleding in plastic niet goed geweest zou zijn. Dit bestrijden we, maar los daarvan, dit had gemeld moeten worden bij in ontvangst nemen van het pakketje. Dit gaf geen problemen voor de ontvanger. We ontvangen diverse pakketjes in plastic van gerespecteerde bedrijven.

Onaangekondigd facturen sturen t.b.v. extra kosten is bijzonder vreemd. Tarief wordt immers vooraf al betaald en overeenkomst is daarmee compleet. Reactie helpdesk onacceptabel, want dreigt met ingebrekestelling als we niet betalen met verwijzing naar de voorwaarden. Na lezing van de 68 pagina's voorwaarden staat er gewoon niet in dat je vooraf akkoord gaat met onbekende kosten die tijdens de afhandeling kunnen ontstaan als iemand van UPS inschat dat een verpakking beter moet.

UPS diskwalificeert zichzelf.

We zullen in de toekomst altijd expliciet in advertenties op MP gaan vermelden dat we niet meer aanbieden met UPS te verzenden. Goedkoop blijkt als het aan UPS ligt duurkoop te zijn

(ref ups0029069684).

Daniël
22-11-2019

Slechtste pakketbezorger ever!

Ik heb een pakket besteld bij Thomann. Dat verliep allemaal vlot, maar sinds dat UPS het in handen heeft is het compleet drama! Ik ben nu al 2,5 week aan het wachten op mijn pakket! Eerste pakket van de twee is bezorgd bij een UPS afhaalcenter. Tweede pakket heb ik een nieuw tijdsvak voor aangemaakt, omdat ik op de aangegeven tijd niet thuis zou zijn. Ik vandaag de gehele dag aanwezig thuis. Niemand gekomen. Ik ben even de deur uit, terwijl mijn vriendin gewoon thuis is. Zie ik plots via track&trace dat mijn pakket is geweigerd aan de deur?!?! Niemand is langsgeweest! Wat een drama met UPS. Ik hoop nog steeds dat ik mijn pakket ontvang. heb ik nog niet verteld dat het ene pakket is opengesneden bij de opening!

Timo
20-11-2019

De grootste pannenkoeken

Ik had mijn pakket maandag moeten ontvangen het is woensdag avond laat en nogsteeds niks ontvangen. op mijn track en trace staat al 5 uur lang dat het onderweg is.

Frans
19-11-2019

Nooit meer iets wat via UPS komt!

Vandaag zou er een pakketje geleverd worden waarvoor een handtekening vereist is.

Het zou 'einde dag' geleverd worden.

Om 13.00 uur stopt er een bus van UPS voor de deur, Ik loop alvast naar de deur, en hoor de bus al weer wegrijden.

Contact proberen te krijgen met UPS. Vergeet het maar, eindeloze menu's met als conclusie dat er niemand te spreken is wegens een storing, maar dat het pakket geleverd is.

NIET DUS.

Blijkt het 2 deuren verder in een (buiten)brievenbus gedumpt, zonder dat er voor getekend is.

Dus:

Ik bestel niets meer waarbij UPS als bezorgdienst ingezet wordt.

Henk
09-11-2019

Waardeloos

Je besteld iets voor zaterdag, ups veranderd de dag, en meldt dan dood leuk, u was weer niets thuis.

Dus veranderen van tijd, liegen en vooral niet bezorgen en een betaalde dienst niet nakomen.

Bellen lukt niet, e-mail sturen even min.

Koopt u iets, laat die smerige bruine wagens het niet bezorgen, want die kennen geen service, of zich aan de afspraak houden. schaamteloos

Linda
08-11-2019

Waardeloze pakketbezorger

Je kunt van te voren niet aangeven dat een pakket naar een UPS point verstuurd moet worden, pas wanneer er een eerste (dus mislukte) bezorging is geweest. De tijd waarop bezorgd wordt, wordt veel te ruim aangegeven: "voor het eind van de dag" is een rekbaar begrip. Het aantal UPS points is beperkt. In mijn woonplaats met 70.000 inwoners slechts 2, waarvan er 1 alleen doordeweeks open in. Bezorgers rijden je huis en het UPS point voorbij, waarna je op de site leest dat je niet thuis was, of dat het UPS point dicht was (dat was gewoon open). Wijzigingen van bezorgadres op de site duren 3(!) werkdagen, voordat ze zijn doorgevoerd. Klantenservice per mail/Twitter toont alle begrip, maar doen niets/kunnen niets oplossen.

Door deze UPS-ellende bestel ik niet meer online via Apple en Hornbach. Zo waardeloos dat je van te voren niet altijd weet of een webwinkel met UPS werkt. Dan zou je zo'n winkel op voorhand links laten liggen.

WW
30-10-2019

Incompetente chauffeurs en waardeloze klanten 'service'

Niet te bevatten dat dit bedrijf nog in business is. Ik heb al slechte dingen meegemaakt met andere koeriersdiensten en dacht dat het niet slechter kon. Nou UPS, je kunt trots zijn - zo waardeloos als jullie heb ik nog nooit gezien. Geen tijdsvakken aangeven (ze zeggen alleen dat ze voor 23.30 komen.) en dus geen rekening mee kunnen houden thuis te zijn. Dus na twee pogingen laten omleiden naar mijn werk. Blijf ik daar tot 19u zitten omdat ze nog steeds niet geweest zijn. Krijg ik onderweg naar huis de melding dat het adres fout was, met andere woorden ze konden het niet vinden. Bel je de klanten 'service' de volgende dag met de hoop het te kunnen ophelderen zodat je eindelijk je pakket krijgt. De medewerker vertelt me op belerende toon dat ik het adres beter had moeten aangeven. De volledige straatnaam, huisnummer, volledige postcode en plaatsnaam was ingevuld.je kon niet eens iets extra's vermelden in dat absurde systeem van hen. Lijkt erop dat het in de pakketbezorging tegenwoordig niet eens goed hoeft te zijn, als je maar niet de slechtste bent. Treurig.

Anoniem
15-10-2019

Super slechte service

We waren gewoon thuis maar kennelijk niet gewacht tot de deur werd open gedaan hierna pakketje gedropt om af te halen in ander ipv eigen doop waar ook een afhaalpunt is, echt waardeloos

Maran
11-10-2019

Waardeloos bedrijf

De website is inderdaad een drama. Tijdrovend en vreselijk irritant. Heb je dat eindelijk voor elkaar gekregen, betaal je voor de zending, is er zogenaamd een storing. Geen verzendlabels ontvangen en wel betaald.

Klantenservice gebeld, dat duurt eerst 3 minuten, want je wordt door wat keuzes geloodst en daarna nog een enorm gezeur over iets, maar als je dan iemand aan de lijn krijgt, weten ze blijkbaar geen oplossing, kunnen ze niet doorverbinden, wordt je tijdens het wachten eruit gegooid, krijg je verkeerde andere telefoonnummers, enz. Ik heb 2,5 uur totaal gebeld. De oplossing: nieuwe zending aanmaken (en natuurlijk opnieuw betalen!)

Dus verzend nooit via UPS!

Marc
27-09-2019

Dramatisch bedrijf

Werkelijk op ieder vlak faalt dit bedrijf gigantisch. De bezorging is absoluut dramatisch (zie alle eerdere reviews over "einde van de dag" bezorgtijden, niet te volgen briefjes etc) en de website is werkelijk één van de meest klantonvriendelijke gedrochten die ik ooit heb gezien. Deze mensen hebben echt geen idee wat service betekent. Uiteindelijk zal ze dat (hopelijk) ook gaan opbreken. Ik bestel in ieder geval niet meer online bij een bedrijf waarvan UPS de bezorger is (Apple bijvoorbeeld). Grootste afrader die ik kan bedenken!

Anja
25-09-2019

Drama!

Wie kan mij helpen? in december 2018 heeft ups een pakket afgeleverd, onverwacht zou ik 70€ invoerrechten betalen, dat was mij te veel dus heb ik het pakket geweigerd. De chauffeur heeft vergeten het pakket retour te scannen dus het pakket was maanden kwijt bij ups, waar ik dan ook mij geld van het pakket niet terug krijgt. Naar heel veel bellen en mailen was het opgelost, maar zij blijven facturen opsturen. Dit was dan ook opgelost, ik hoefde de factuur niet te betalen. Nu krijg ik in september een brief van de advocaat! weer de klantenservice gebeld, ik hoef niet te betalen. Maar de advocaat holthuizen bleeft hardnekkig. Ik ben het zo sat met de klantenservice, ik heb in mijn vrije tijd betere dingen te doen. A.u.b wie kan mij verder helpen?

Andre
08-09-2019

DIEVEN

Heb pakketje teruggestuurd omdat ik 80 euro moest betalen terwijl het een gift was dit klopt niet zij blijven maar factures sturen zeer slecht bedrijf iedereen spreekt erover.

Bart
01-09-2019

Hopeloos met afspraken

Dagen lang wachten en maar niet komen. Is geen afspraak mee te maken,

Dirk
16-08-2019

Misleidende Track&Trace

Zeer slechte en misleidende informatievoorziening.

Volgens het UPS portal zou mijn pakket 'aan het eind van de dag' geleverd worden.

Dus als hardwerkend iemand de middag vrij gepland om thuis te zijn.

Al thuis komend was de chauffeur er al lekker om 09:00 id ochtend geweest terwijl er niemand thuis was. Nu 3 dagen (weekend) wachten totdat hij maandag ochtend opnieuw geleverd wordt tussen 08:00 en 12:00hr. Kost weer een ochtend vrij nemen.

Bedankt UPS, mijn pakket te laat en weer een paar vrije uren verloren.

Mandy
06-08-2019

WAARDELOOS!

Ongeregelde puinhoop! Elke keer zo lekker duidelijk met de leveringstijd van het pakket. Dag 1 heb ik het pakketje gemist. Toen wilde ik de afleveringsopties wijzigen, werkte de site niet mee. De geschatte leveringstijd "einde van de dag", ook weer zo duidelijk! Nu ben ik net thuis om (naar mijn mening) optijd te zijn voor het pakketje, zie ik als ik inlog (wat ook super gaat met de website die regelmatig voor geen meter werkt en ik niet eens een e-mail of telefoontje heb gekregen) dat de bezorger al om 12:30 UUR! is geweest.

Dat is het einde van de dag? WAARDELOOS! Al de zoveelste keer dat het me slecht bevalt.

Eerder heeft mijn vriend ook een hele dag gewacht tot ze mijn pakketje zouden ophalen voor een retourzending die vervolgens nooit kwam opdagen, ondanks dat er gebeld was en diegene onderweg was, de volgende dag weer een hele dag gewacht i.v.m. de aangegeven tijd. Want ze zijn OH ZO lekker duidelijk.

De app is overigens ook waardeloos, alles is onoverzichtelijk en werkt voor geen meter!