UPS reviews

1.2

Jasper
12-01-2018

Langzaam, verwarrend, ondoorzichtig

Er is geen heldere prijslijst en het kost je een hoop tijd om een pakje te vrzenden. Alles wat Kiala goed maakte is er niet meer. Waarom heeft UPS Kiala dan overgenomen? voor de locaties die Kiala punt waren? Nu versturen ze er niks meer lijkt me zo. Niemand die er nu nog gebruik van maakt.

Kimo
12-01-2018

Terug naar de middeleeuwen

Kiala werkte perfect maar bij UPS is er geen doorkomen aan. Zelf een prijslijst is niet meer te vinden op de site. Nee, je moet alles invullen en dan maakt UPS een prijsje voor je, het lijkt wel de markt in een derdewereldland. Wat een drama dat we weer terug moeten naar PostNL.

09-01-2018

Wat een ramp

Jarenlang Kiala tot volle tevredenheid gebruikt voor het versturen van pakjes naar Nederland, België, Frankrijk en Spanje, Nu is de UPS website een grote puzzel - waarom kunnen zie neit zoals de collega's van DPD en DHL een speciale consumentenpagina maken? Wat een amateurisme.

Marion
06-01-2018

KIALA top: UPS een drama

Op 30 dec. een factuur van UPS ontvangen of ik E4,07 wil overmaken voor een verzending die half november is verstuurd Deze is nl al betaald, voordat je een label kunt uitprinten.

Dreigende taal of je maar voor 3 januari wilt betalen, anders. Sterker nog, mijn creditcard zou verlopen zijn, die heb ik niet eens! Ik heb een klacht ingediend via KLACHT.NL en KLACHTENKOMPAS. UPS reageert hierop dat ik hun moet bellen, echter heb ik dat in het verleden eenmaal geprobeerd en dat ga ik niet wederom doen. Lang in de wacht staan, dat kost me nog meer geld en energie. Ups blijft erbij dat ik hen moet bellen om tot een oplossing te komen, dat is toch de omgekeerde wereld. Zij eisen geld van mij en dan moet ik er achter aan? Ik heb aangeboden om een copie van mijn betaalde verzending mee te sturen en voorgesteld dat zij mij moeten bellen want mijn telefoonnummer hebben ze. Ze blijven erbij dat ik ze moet bellen en op beide sites is te zien dat de klacht is opgelost, misschien voor hen maar voor mij zeker niet. Ik hoor niets meer en ben van plan om het Juridisch Loket in te schakelen voor advies.

Een hele slechte zaak ook gezien de klachten die over UPS binnenkomen.

Een goedkopere en betrouwbare manier voor verzenden is DHL, aan huis voor 5,75 of ophalen 5 euro. En ze zijn doorgaans supersnel.

Ed
06-01-2018

Wat een ongelofelijk drama> wordt de klant nog serieus genomen

Wat een ongelofelijke verslechtering toen kiala het standaard ups invulformulier werd. Ongelofelijk dat dit soort giganten er zo'n ongelofelijke teringsooi van kunnen maken. Vriendelijke mensen aan de telefoon als je eindelijk na 20 min verbinding hebt maar, maar iets oplossen ho maar: ze kunnen mogen niets. DRAMATISCH> een simpele verzending aanmaken en je bent een uur verder

Natascha
05-01-2018

Ups dubbel betalen achteraf nog facturen sturen

Vandaag ook 3 facturen binnen gekregen snap er niks van moet betalen , maar heb netjes alles betaald per pakket en nu moet ik dubbel betalen , dacht het niet waar is kiala. mis het

vieze laaie lichters nooit meer UPS NOOIT MEER

DDQ
05-01-2018

UPS wat een ramp en duuuuuuuur!

Kiala was reuze, alles eenvoudig en goedkoop. Maar UPS wat een ramp! Website is onduidelijk, omslachtig en heel klantonvriendelijk. Als je dan toch eindelijk op de website ergens uw weg hebt gevonden, staat linksonder de verzendprijs, eerst was het 4.35€, ik dacht, wow, goedkoper dan kiala, tot ik de afmetingen en gewicht van mijn pakket moest ingeven: de prijs was opeens gestegen naar 12.65€! Schande UPS! Zo zul je niet veel klanten maken, ik zal wel iets anders vinden om mijn pakket te versturen. Zelfs bpost is goedkoper

RRR
05-01-2018

Verschrikkelijk omslachtig en geen prijs bekend

Ik verkoop veel via sites als Marktplaats en gebruikte altijd Kiala en daarna UPS. De site nu is een verschrikking, en erger nog. Er is nergens een prijsopgave te vinden. Pas als ALLE gegevens zijn ingevuld krijg je een prijs. Omslachtig en belachelijk. Ik ben hier klaar mee. Verzenden weer via PostNL. Dan maar wat duurder. voor de 1,50 euro verschil hoef ik deze ellende niet.

Da

Tracering

Onduidelijk en niet mogelijk om op zijn minst ochtend/middag/avond in te vullen. Speciaal vrij gevraagd om het pakketje te ontvangen werd het pas om 17.30 uur geleverd toen ik boodschappen was doen terwijl ze volgens tracering s'ochtends zouden leveren.

Kim

Klantonvriendelijk

Eerder deze week een klacht geplaatst. Vervolgens wederom contact met UPS, nu telefonisch. Blijkt dat ik een van de gelukkigen ben die een spookrekening heeft ontvangen door 'een foutje in het systeem'. Jammer dat ik hier tijd en energie in moet stoppen ipv UPS mij aanschrijft of dit op internet plaatst.

Hermineke

Verzenden

Waar is Kiala gebleven waar je voor €3,95 een pakket kon versturen? UPS is duur!

Leon
04-01-2018

Kiala wat is er gebeurt?

Wat een ontzettend onhandig, onduidelijk en vervolgens duuuuurrrrrrr. Man man man

Albert
03-01-2018

Label aanmaken kost een uur en onterechte factuur

Door dat Kiala niet meer mogelijk was een pakket via UPS verstuurd. Het duurt bijna een uur voordat je een verzendlabel aangemaakt door onduidelijke informatie bij de vragen. Op die dag ook het verschuldigde bedrag aan UPS betaald. Vervolgens krijg je 7 weken later een factuur met het verzoek om een extra bedrag van 4,07 euro. Gebeld met UPS en de factuur blijkt onterecht, gevraagd of ze dat ook kunnen bevestigen maar dat kan niet. Ga er maar vanuit dat ik deze niet hoeft te betalen. Maar voor mij nooit meer UPS

01-01-2018

1 brok ellende om pakket te versturen met UPS

Wat al eerder is aangegeven raad ik iedereen aan om niet met UPS een pakket te vesturen. Je bent er een uur mee bezig om een label te fabriceren, gegevens invullen enz. Wat een gebruiksonvriendelijke site! Je moet universitair geschoold zijn en dan nog heb ik mijn twijfels. Het mag dan goedkoper zijn als bij post.nl maar je krijgt er 25 euro frustratie bij.

Bakstenen
29-12-2017

Drama drama

Wat een drama,ongelooflijk,ik heb gelukkig maar een paar keer wat verzonden met UPS,wil wel andere mensen waarschuwen voor de bak ellende die je over je heen krijgt,gewoon netjes vooraf betaald,moet zelf controleren wanneer iets aankomt dan wordt het ergens op een ander punt bezorgd enz. En tot overmaat van ramp krijg je nog een paar facturen hiervan,ikke niet begrijpen. En ja hoor geen mail adres,en dan nog doodleuk erop zetten"betaling moet plaatsvinden binnen 14 dagen"anders boete,mag ik ook een boete gaan rekenen voor dit alles?

Arthur
27-12-2017

Doolhof UPS

Al eerder iets verstuurd via Kiala, Dat was een hele goede ervaring. Nu weer geprobeerd maar kom bij ups uit en nergens terug te vinden hoe ik dan voor een normale prijs een pakket binnen NL stuur. Dacht dat ik redelijk slim was maar UPS weet mijn ego aardig naar beneden bij te stellen. Ze slaan de plank totaal mis met de vele vragen en onduidelijke site. Hopelijk lezen ze deze ervaringen site ook. Nu maar overgestapt op DPD. Is invullen en wegbrengen. Gewoon zoals het hoort.

Hendrik
27-12-2017

Kiaka was makkelijker en de goedkope tarieven naar Belgie en nog enkele andere landen zijn om zeep geholpen. Waardeloos. Weet iemand een ander goedkoop tarief

Angelique
26-12-2017

Veel te duur en omslachtig

Nergens nooit een melding gehad dat Kiala nu UPS is geworden. Verzenden naar België was altijd €7,50, nu €10,15. DHL is goedkoper dus adios UPS!

Alex
25-12-2017

Een ramp

Kiala werkte, maar nu het UPS is lijkt het wel of ze van Kiala af willen. Veel te omslachtig en stukken duurder. M.a.w. geen Kiala meer en nooit UPS.

Ge
23-12-2017

Waardeloze overgang Kiala naar UPS

De overgang van Kiala naar UPS is absoluut geen verbetering. Erger nog, het is een drama. Voordat je klaar ben en een pakje kunt versturen ben je een kwartier verder. Vandaag (23 dec) probeerde ik wat via de economy service te versturen maar kwam op een bedrag uit van 14,39 voor de zending, goedkoopste mogelijkheid. Welke afleverdatum of inleverdatum ik ook probeerde. De servicedesk gebeld, nou ja, service desk?, kwartier in de wacht gestaan en kwam er ook niet uit. De goede man wilde het gaan uitzoeken. Heb gezegd laat maar zitten, maak wel een DHL verzendlabel aan. Dus vanaf nu geen UPS meer, geef mij Kiala maar terug.