UPS reviews

1.2

21-08-2016

Geen snelle bezorging.

Slechte ervaring met levering. Pakket niet te volgen en vaak later dan verwacht.

Info
20-08-2016

Kunt je niet inschrijven, bevestigingsmail ontbreekt

2 keer geprobeerd, me in te schrijven voor het verzenden van diverse pakketten. Er komt geen bevestigingsmail binnen.

willen ze geen klanten?

Eva
20-08-2016

Pakket meer als 2 weken op sorteercentrum en kiala reageert niet!

Had voor andere al meerdere malen verstuurt via kiala als ik wat op mp had verkocht. Dat ging altijd goed.. Maar niet toen ik vroeg of t via kiala verzonden kon worden..

Mijn pakket ligt vanaf 4 aug op t sorteercentrum..2weken dus! geen beweging meer in. Meerdere malen al gemaild naar kiala, je kan ze op geen andere manier "bereiken" door een contact formulier te verzenden op hun site. Waarvan je trouwens ook geen bevestiging krijgt..

Ze reageren gewoon niet op je mails...kokend wordt ik daarvan! Ook irritant dat je ze niet kan bellen. En daar kom je pas achter als je op zoekt gaat naar een tel.nummer..(als t goed gaat zoek je die niet)ik ups gebeld want hun nemen die over miss wisten die een nummer of raad.. Maar zelfs hun zeggen dat ze hun niet kunnen bereiken en de man aan de lijn zei dat hij deze klachten vaker hoort..

Mijn raadt aan iedereen: gewoon via postnl! Dan maar iets duurder maar wel gewoon je pakket binnen! En waar je normaal contact mee kan krijgen..kiala nog geen ster waardig!

19-08-2016

Onbereikbaar voor vragen

Na 2 jaar een keer een pakket niet aangekomen. Nu lijkt de Kiala diensten niet over een adequaat contactsysteem te hebben, waar ik als particulier mijn vragen kan stellen.

Mijn advies aan Kiala doe het goed of doe het niet, dit levert enkel ergenissen op.

Mat
18-08-2016

Erg lang wachten, doos beschadigd, maar wel makkelijk en goedkoop!

Ik heb al meerdere leren via kiala pakjes laten bezorgen naar mijn adres. Dit omdat het een stukk goedkoper is, en ik er dan niet thuis voor goed te blijven om op de post te wachten.

Ik heb regelatig langer dan 7 dagen op mijn post moeten wachten.Een keer 3 weken tot het maximum van 6 weken. En toen kreeg ik een mail dat de post was kwijtgeraakt. Een week later alsnog teruggevonden.

Probeer kiala dus vooral als je geen haast hebt om iets te ontvangen! En heb er geen hoge verwachtingen van. Ze zijn niet voorzichtig en soms word het weleens her- verpakt.

Uiteindelijk is het mij nog nooit gebeurt dat ik niets had ontvangen.Al kan het 6 weken duren...

Caro

Duurt eindeloos

Volgens de site van Kiala zou het pakje binnen 24 u ,nadat het op het sorteercentrum was gearriveerd, worden geleverd op het Kialapunt. Grove leugen. Al 3 dagen staat op hun site dat het pakket op transport is. Vanwege de lage kosten van het bestelde had ik voor Kiala gekozen. Maar dat was dus eens maar nooit meer. En wanneer ik het pakje kan ophalen? Geen idee.

Mich
18-08-2016

Kiala nooit doen trap er niet in

wat een . . . bedrijf als je echt heel lang wil wachten of niks wil ontvangen kies dan deze verzendmethode.

is zelfs niet 1 ster waardig

Fraukje

Prima bezorging

Vorige week donderdag iets bij een webwinkel in België besteld en ongeveer een week later ontvangen op woensdag op het juiste Kialapunt. Maak regelmatig gebruik van deze dienst, omdat het bezorgen bij de flat vaak niet naar wens gaat (pakket wordt neergezet op een plek waar iedereen bij kan of pakketten worden afgeleverd bij een andere verdieping zonder te kijken of de bewoner daadwerkelijk aanwezig is). Daarnaast kun je zelf bepalen wanneer je het ophaalt en hoef je niet op je pakketje thuis te wachten. Ik heb nog nooit problemen gehad met Kiala.

Freek
15-08-2016

Wachten en wachten

Wat heb je aan track n trace als zij het niet invoeren?

Julia
14-08-2016

Kiala raakt pakket kwijt en vergoed de schade niet

Na een maand de melding "in transport" op een te ontvangen zending te hebben gewacht, volgde na meermalen contactpogingen via de site waar geen antwoord op kwam een melding dat Kiala het pakket was kwijtgeraakt. De schade wordt niet vergoed: in hun algemeen voorwaarden blijkt te staan dat ze 3,40 per kilo vergoeden. Mijn pakket was ongeveer 100 euro waard, maar woog een halve kilo. De betaalde verzendkosten (3,50) houden ze.. Een grove schande dus.

Wilma
12-08-2016

Alle verzonden pakketten aangekomen!

Ondanks dat ik al de negatieve reacties hier heb gelezen, heb ik afgelopen week een aantal pakketten met Kiala verzonden binnen Nederland en naar België.

Alle pakketten zijn aangekomen in de kialapunten waar ze naartoe verzonden waren.

Ik vind het jammer dat alleen de negatieve ervaringen op deze site komen.

Maak al heel lang gebruik van Kiala en zal dat blijven doen!

Herman
12-08-2016

Paard en wagen

retourpakket voor Bol 8 dagen na inlevering nog steeds op het sorteercentrum van Kiala

Lydia

Pakket nog niet ontvangen

Ben nog steeds in afwachting of mijn pakket wordt afgeleverd op het kialapunt. De verkoper heeft op 3 augustus het pakket ingeleverd bij een kialapunt en op vrijdag 5 augustus is het aangekomen op het sorteercentrum en daarna gebeurd er niks...Het is nu donderdag 11 augustus pfff. Ik heb mailtjes gestuurd met de vraag waar mijn pakket blijft maar tot op heden geen reactie.

Maria

Informatie Kiala klopt niet

Twee pakketjes besteld bij twee verschillende leveranciers en laten bezorgen bij twee verschillende afhaalpunten. In beide gevallen lagen de de pakketjes binnen een paar uur op het sorteercentrum. Volgens track & trace veranderde er vervolgens niets meer. Ook geen email ontvangen over bezorging. Na twee dagen toch maar eens bij een van de afhaalpunten geïnformeerd en ja hoor het pakket lag er al een dag. Dus naar het tweede afhaalpunt: ook succes, pakje lag er. Dus voor iedereen die dit overkomt: vraag gewoon eens na bij het afhaalpunt.

Michelle

Prut bedrijf

Pakketje aangemaakt via internet. Netjes betaald via Ideal. En toen niks meer. Account dat ik had aangemaakt bestaat schijnbaar niet. Op klachtenformulier wordt gewoon niet gereageerd.

Na lang zoeken een gratis telefoonnummer gevonden, daar wordt gevraagd of je zakelijk of particulier bent en vervolgens wordt er gewoon niet opgenomen. Heb 15 min naar een dom muziekje geluisterd en het toen opgegeven.

Eerste en laatste keer een poging via Kiala. (Op verzoek van ontvanger overigens, want ik heb nooit anders dan goede ervaringen gehad met Postnl)

Geert

Vroeger goed, sinds UPS waardeloos in België

Door aanpassingen in het menu voor de aanmaak van een verzending is het onnodig ingewikkeld om een label voor een pakket aan te maken. Te veel onnodige opties en keuzes. Bovendien werd het label automatisch afgedrukt, zonder dat er een pdf beschikbaar was. Label bleek niet meer afdrukbaar na een eerste mislukte afdruk.

Alle manieren gezocht om het label alsnog af te drukken, zonder resultaat. Daar het ontvangstbewijs met trackingnummer wel nog afdrukbaar was heb ik mij tot het Kiala(UPS)-punt gewend. Men kon mij daar niet helpen. Heb me telefonisch tot de helpdesk gewend. Na vijf minuten betalend aan het lijntje gehouden te worden suggereerde de dame aan de hulplijn me dat ik een nieuw label zou aanmaken en via mail mijn geld voor het oude zou terugvorderen... Ik vroeg of het niet eenvoudiger was om mij een pdf van het aangemaakte label te sturen... Ze wist niet of dat moglijk was, maar gaf me het telefoonnummer van de technische dienst, zij konden me misschien helpen. Nummer gebeld, uiteindelijk 3 minuten laten bellen om dan een antwoordapparaat aan de lijn te krijgen. Heb me dan via mail tot 2 x toe tot de helpdesk gewend om geholpen te worden. Hoewel er staat dat vragen binnen 1 werkdag behandeld worden wacht ik nu al 2 dagen en werd niet 1 mail beantwoord. Voor mij voorlopig geen UPS meer!

Suggesties voor UPS

1 Lever je labels ook via mail op pdf, dan gaan ze niet verloren als een afdruk mislukt.

2 ga terug naar de eenvoudige aanmaak van Kiala

3 houd mensen op de hoogte via geautomatiseerde mails.

4 Als je zegt dat je mensen binnen 1 werkdag helpt doe dat dan ook!

11-08-2016

Waar zijn alle ophaal punten gebleven?

Ik weet niet hoor, maar opeens moet ik vanuit Heerhugowaard naar Heiloo om Bol.com pakjes op te kunnen halen bij een Kiala punt. Waar zijn alle ophaal punten gebleven? Buiten dat: Kiala zal wel de goedkoopste offerte inleveren bij de grote internet bedrijven, maar alle waar naar zijn geld en Kiala redt dat zelfs niet.

Fozzie_nl
10-08-2016

Buiten dat de verzending onmogelijk langzaam gaat is de track & trace onjuist of werkt gewoon niet. Te vermijden.

Sniper_david
10-08-2016

Slechte support

Bij problemen niemand telefonisch te bereiken.

De meeste tijd ligd de website eruit. Traceren van paketjes kunnen niet opgevraagd worden door overbelasting ...

Ze zijn heel snel met het zeggen van " probeer het later opnieuw" omdat ze zelf geen antwoord op hun probleem hebben.

't is de laatste keer dat ik nog met hun zal samenwerken.

Markvandijke
09-08-2016

Traag

Snap niet dat het 3 werkdagen of (meestal) langer moet duren voor een aflevering anno 2016