Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik lees hier helaas alleen maar slechte ervaringen met Kiala. Het zou ook wel fijn zijn om eens goede ervaringen te delen hier?! Ik wacht ook met smart op mijn pakketje, dat vanaf de 29e juli onderweg is. Ik ga uit dat het goed komt. Omdat ik morgen op vakantie ga even langs het Kiala punt geweest om te vragen hoe lang een pakket blijft liggen. Maar het blijft zeker langer liggen dan 2 week.
Beste Kiala,
Afgelopen donderdag is er een pakket voor mij op de post gedaan dus 27-7-17. De status staat sinds 29-7-17 op wordt getransporteerd en er komt geen verandering in. Ik heb het contactformulier ingevuld op de site en geen reactie gekregen. Na wat onderzoek op het internet zag ik dat er heel veel dezelfde ervaringen waren, maar dar hun pakket dan ook nog eens zoek is. Dit geeft mij een slecht gevoel, en heb het idee dat mijn pakket ook weg is. De bezorgtijd is 4 werkdagen, dat is nu al een aantal dagen overschreden. (Traceernummer 0029KIP)
Ik hoop een reactie te ontvangen.
Mvg, Jasmine
Tot nu toe had ik goede ervaringen met kiala, maar deze week opeens 2x niet Al sinds 27 juli staat een door mij te ontvangen pakket op 'aangekomen in laatste sorteercentrum (traceernummer 0029CU4). Inmiddels ga ik bijna op vakantie en kan ik het daardoor straks 3 weken niet afhalen. Niet handig, na 2 weken niet afhalen wordt het pakket terug gestuurd!
En van een pakket (traceernummer 0029RNY)dat ik 1augustus rond lunchtijd ingeleverd heb is volgens de status nog niet ingeleverd. Hoe kan dat? De ontvanger denkt al dat hij bedrogen is. Ik krijg ook nooit een inleverbewijs ofzo bij het kialapunt hier.
De manier van afhandelen van de klantenservice en natuurlijk van het Kialapunt van verzending. Het is schandalig dat een pakketje 3 weken blijft liggen!!!!!!!
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het woord kiala betekent: wachten, wachten en nog eens wachten. Het pakje dat ik moet ontvangen is volgens de status bij Kiala op 18 juli ingeleverd. HET IS NU 02 augustus.! Het laatste wat ik heb gehoord (ja,ja ik heb contact met de Belgische klantenservice): Beste klant,
Na onderzoek blijkt dat uw pakje in het kialapunt van verzending is blijven liggen. Daarvan zijn wij gisteren van op de hoogte geweest, en uw pakketje werd dan pas gisteren verstuurd. Het zou morgen in ons sorteercentrum moeten aankomen en voor het einde van de week in uw kialapunt aankomen. Daarvan zult u een automatische mail van krijgen.
Onze excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groeten.
Als dit zou kloppen moet de status toch zijn aangepast?
Niets is minder waar.
Kiala is leugenachtig.
Ik ga ervan uit dat ik mijn aankoop nooit zal zien.
Wat een bedrijf (Bijna zou ik zeggen frauduleus)
Op 27 juli 2017 kocht ik een duur pakketje over. Op 29 juli 2017 kreeg ik een mailtje met de traceercode. Bij de status van de traceercode staat: 28 juli pakket wordt klaargemaakt en daarna ingeleverd. Echter is het pakket op 29 juli al ingeleverd en zou op 30 juli meegaan. Tot op heden is de status onveranderd en blijft het op 'wordt klaargemaakt en daarna ingeleverd' staan. Ondertussen al minstens 5x gemaild, nog steeds geen reactie terug.
Wat een schofterig bedrijf. Klantenservice blijkt niet te bestaan bij dit bedrijf. Ik zal nooit meer mijn zaken doen via Kiala.
Eerst was het pakket naar een verkeerde lokatie(zeggen ze). Nu aangekomen, is de inhoud foetsie! Wat krijg ik 3.40 per kg vergoeding. Nou bedankt! Inhoud heeft me 30 euro gekost.
Ik heb de 18de een pakket opgestuurd met kiala naar Nederland. We zijn ondertussen de 29ste en de status van het pakket staat sinds de 25ste op "pakket wordt getransporteerd" ook staat er dat het pakket is omgeleid naar een ander punt! Ik heb dit nooit gevraagd.
Wanneer krijg ik meer informatie?
Doe het niet.
Ik raad je het echt aan want het komt niet aan.
Heb bestelling gedaan bij bol .com deze zou het verzenden met kiala als pakje aankwam kon ik dit afhalen en moest dan geldig legitimatie bewijs meenemen Nu weet kiala niet waar het is en stuurt mij dan een mail of dat ik het heb afgehaald terwijl kiala ook dient te weten dat er een geldig legitimatiebewijs voor nodig is anders geeft men bestelling niet mee Vind dit zeer slecht en klant onvriendelijk als men niet weet waar de bestelling is en het dan zo doet Is vanuit nederland verzonden maar het zal niet uitmaken waar Kiala blijft Kiala ben nu in belgie Is 18 juli bestelt ,en 19 juli verzonden nu is het 27 juli Heb kiala nederland en belgie op de hoogte gebracht dat ik dit zou plaatsen als er vandaag 27 juli geen oplossing is
Ook ik heb een pakketje besteld bij kiala en heb er echt spijt van Al 2 x een formulier ingevuld en je hoort niets terug De 19de zou het getransporteerd worden naar de winkel om op te halen en je hoort niets.Vorige keer is mn pakket noot aangekomen erg vreemd! Ik vind het echt een waardeloos bedrijf en dit is nu al de zoveelste keer!Ik bestel er nie laat hun nooit meer iets versturen!
Al een aantal keer iets laten verzenden via Kiala. Van de keren is hey eigenlijk nooit probleemloos gegaan, wat gewoon erg jammer is. Afgelopen jaar een duur item gekocht, (boven €100,-) dit pakketje is op magische wijze 'kwijtgeraakt', hier meerdere keren achteraan geweest maar vervolgens nooit meer iets van gehoord. Zowel, verzender als ontvanger zijn hier zeker niet over te spreken. Afgelopen vrijdag heb ik weer eens iets laten verzenden via Kiala. Nu staat dit pakketje al 4 dagen op dezelfde status: 'ingeleverd bij Kiala punt'. Helaas is er nog geen beweging geweest sinds vrijdag. Tot 2 keer toe heb ik het contact formulier ingevult, maar helaas ook daar geen reactie op gekregen. Ik vind dit echt niet kunnen, mensen vertrouwen hun gekochte spullen toe aan zo'n bedrijf, en vervolgens wordt dit niet met respect behandeld, zelfs niet even een uitleg of antwoord op de mail. Ik raad Kiala zeker af, 9 van de 10 keer gaat er iets fout.
Op 22 juli is pakketje 00297n1 naar kialapunt gebracht en nu op 25 juli is er nog steeds geen bericht van het afhaal punt binnen. Nooit dingen beloven die je niet waar kan maken.