UPS reviews

1.2
Positief0%
Neutraal2%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

K.
Deze klacht is opgelost
01-10-2017

Wachten op pakket, Kiala laat niets van zich horen

Een zending aan mij (002CUVI) staat nu al 10 dagen op "Wordt getransporteerd" maar was volgens hun al na 2 dagen aangekomen op het laatste sorteercentrum . Per Email navraag gedaan bij Kiala maar hierop geen antwoord gekregen. In het vervolg maar iets meer betalen voor een dienst die in ieder geval pakketpost binnen een redelijke termijn afleverd, dit in tegenstelling tot Kiala/UPS.

Alain
30-09-2017

Pakket komt niet aan, kiala helpt niet

Op 11/09 werd een pakket afgeleverd op een kialapunt door de verzender. Trackingnummer betreft 002C9TJ. Sindsdien ontbreekt elk spoor van het pakket. Reeds meerdere malen gebeld en gemaild naar kiala, maar daar word ik eigenlijk niet geholpen. Het enige wat ze doen als je belt is je een mailadres geven, een andere oplossing hebben ze niet. Ik heb hier verscheidene malen naar gestuurd en maar een enkele keer een antwoord gehad (21/09). Men vertelde toen dat het pakket nog niet was opgehaald in Het vertrekpunt en dat de situatie snel zou rechtgezet worden. We zijn Nu een dikke week later en nog steeds geen enkel teken van leven van het pakket. Mailen haalt ondertussen niks uit, een antwoord krijg je niet. Gisteren gebeld naar kialapunt van vertrek en daar wist men mij te vertellen dat mijn pakket een paar weken geleden wel degelijk werd meegegeven. Dit staat dus haaks op wat in de mail van 21/09 stond. In het kialapunt waar het pakket dient aan te komen hebben ze tot op heden ook nog niks ontvangen. Het is gewoon onbegrijpelijk dat een pakket opeens verdwijnt, want het betreft volgens mij toch een gesloten circuit waarin van afhaalpunten en ophaalpunten. Ik heb ondertussen al begrepen dat het geen enkele zin heeft om te mailen of bellen, ik ben gewoon het pakket kwijt. Ik hoop wel dat het pakket alsnog toekomt, maar ik ben realistisch. Zonde van het geld en vertrouwen dat ik er heb ingestoken.

Jantien
30-09-2017

Waar blijft pakket en info?

Vorige week zaterdag 23/9 pakket ingeleverd op kialapunt door verzender. Bericht van gekregen op 23/9 en status ' op weg naar ontvanger'. Daarna niets meer gehoord en volgstatus blijft daar op staan. 3 keer mail gestuurd via contactformulier, geen antwoord. Word er moedeloos van Dit is mijn eerste ervaring met Kiala maar tevens ook mijn laatste. Ik hoop dat er iemand van Kiala is die mijn mail nu wel beantwoord of dat ik hier antwoord krijg. Traceernummer 002D31U

Ellen
29-09-2017

Voor de 3e keer na verwijdering van klacht!

Na verwijderen van klacht gister(?) Nogmaals:

Het moet niet gekker worden! Eerder klacht ingevuld over een pakket verzonden via Kiala op 8 augustus 2017. Eindelijk is duidelijk dat deze simpelweg kwijt is. Erg balen maar ok, weinig aan te veranderen zo blijkt. Om ervoor te zorgen dat ik schadevergoeding kan ontvangen ontving ik een formulier via de mail welke ik in moest vullen. Dit gedaan en teruggestuurd naar hetzelfde mail adres. Enkele dagen laten geen bericht van Kiala, wèl bericht van 2, voor mij onbekende personen, die MIJN volledige gegevens via de mail toegestuurd hebben gekregen! Op zo'n moment misselijk makend dat er geen telefoonnummer waar dan meteen contact mee opgenomen kan worden zodat het stopt! Graag excuses, correct omgaan met mijn (bank!) Gegevens en volledige teruggave van pakket waarde. Ik wil hierbij niet nogmaals de vraag ontvangen voor track en trace code deze is 002A5IX

Nu een 3e! Mail dat mijn gegevens zijn doorgestuurd

Ilona
29-09-2017

2 pakketten verzonden. Maar 1 in track en trace

Gister 2 dezelfde pakketten verzonden. Maar 1 is aangemeld in track en tracé. Pakket met te code 002DBEI is niet aangemeld maar wel afgegeven bij het kalapunt tegelijk met 002DBEM die wel onderweg is. de ontvanger begint ongerust te worden. Heel vervelend.

Simon
27-09-2017

Kiala-pakket 002CQHO al een week op status "transport"

Op 17 september ontving ik van Kiala een mail dat zending 002CQHO "wordt klaargemaakt". Daarna, i.t.t. normaal, geen mailupdates meer, terwijl de zending toch op 19 september aankwam op het laatste sorteercentrum. Sinsdien is de status "wordt getransporteerd". Vandaag gecheckt bij het "De Buren"-afhaalpunt of het pakket misschien toch aangekomen maar niet ingescand is, echter het traceernummer wordt daar niet herkend. Zoals door velen al is opgemerkt (o.a. op Klachten.nl) werkt het contactformulier op de Kiala-website niet, en ook is er geen telefoonnummer. Dus: waar is het pakket, en hoe kun je voor support contact opnemen met Kiala?

Karlijn
Deze klacht is opgelost
27-09-2017

Verkeerde gegevens

Opnieuw geplaatst want kreeg geen reactie. Voorheen geen enkel probleem maar. Afgelopen zaterdag 23/09/2017 heeft de verzender het pakketje aangemeld en afgeleverd op t kialapunt. De aanmeld datum klopt, maar de datum dat het afgeleverd is door verzender op kialapunt staat op 15/05/2016, klopt dus niks van. Waardoor ik mijn zending niet kan volgen (staat reeds nog steeds op pakket wordt klaargemaakt) Probeer al een paar dagen via contactformulier hulp te krijgen, maar dat formulier werkt niet. Waar bevind mijn pakketje?

Mijn traceernummer is 002D2V1


Update van 27/09/2017:
Uiteindelijk dat nummer gebeld dat ups socialmedia onder elk bericht vermeld, computerstem die niks verstond, doorverbonden naar een medewerker. kreeg de reactie dat ze van ups zijn en het kialanummer niet kon inzien want het is kiala. heel handig! dus niet. heb een mailadres gekregen om naar te mailen. En heel toevallig ontvang ik daarna een kialatraceermail dat mijn pakket op het afhaalpunt ligt. terwijl ik meerdere malen dagelijks het pakket heb gevolgd en er geen melding kwam met: omweg naar sorteercentrum, omweg naar kialapunt. heel erg bijzonder, dit is de laatste keer dat ik via kiala iets regel

Nicoline
28-09-2017

Snelle reactie en gelukkig was de klacht snel opgelost

Deze klacht is opgelost

Waar is mijn pakketje?

Ik zit nu al een week te wachten op mijn pakketje. Terwijl ik vorige week ook een pakketje binnen 3 werkdagen in huis had.

traceercode:002CTZD

erg jammer dit.

Piet
26-09-2017

Status 'pakket wordt klaargemaakt' staat er al dagen onterecht

Ik heb via MP iets verkocht en de ontvanger wilde graag dat ik het met Kiala zou versturen. Mijn 1e keer en meteen de laatste. De website zegt dat 'het pakket wordt klaargemaakt' maar ik heb het pakket al lang naar het Kiala punt weggebracht. Ik heb tot nu toe nog geen email ontvangen dat het pakket uit de kluis gehaald, dus ik heb geen idee waar het pakket nu is. De koopster heeft ook nog niets ontvangen. Ik ben nu pas 2 dagen aan het zoeken naar de staus en ook bij mij werkt het klachtenformulier op de website niet. Echt heel vervelend en veel gedoe. Het concept lijkt mooi, maar het is waardeloos hoe het wordt uitgevoerd.

Nicole
26-09-2017

Pakket wordt getransporteerd

08/08/2017 23:01 Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

en tot heden niks meer gehoord pakketje zouu zoek zn geraakt .hah geloof je hetzelf .gaat om nr 0029X9V dammed waar is mn pakketje ben erg boos en teleurgesteld in Kiala ! is mn pakket gejat ?

Jennie
29-09-2017

Uiteindelijk heb ik zelf het pakket getraceerd. Het telefoonnummer dat opgegeven wordt bij UPS is van de klantenservice maar die doen niets voor Kiala klanten

Deze klacht is opgelost

Waar is mijn pakket?

Op 23 september 2 pakketten ingeleverd bij hetzelfde Kiala punt. Het ene pakket is al afgehaald en het andere zou nig steeds in het sorteercentrum zijn. Wie kan mij vertellen waar het pakket is? Geprobeerd meerdere malen een formulier in te vullen op de Kiala site maar dat werkt ook niet. En een telefoonnummer is ook niet te achterhalen! Traceercode 002CZEE

Roel
Deze klacht is opgelost
26-09-2017

Pakketje nog steeds onderweg naar sorteercentrum

Via marktplaats iets gekocht, is helemaal netjes aangemeld bij kiala 22 september. Tot op heden is deze 'onderweg naar sorteercentrum'. Hoor er verder niks van. Ik had geen volgende dag verzending verwacht, maar dit duurt wel heel lang? Traceernummer is 002D222.

Ruben
29-09-2017

.

Deze klacht is opgelost

Komt er nog wat van?

Heb via Marktplaats van een particulier wat gekocht. Pakket was netjes de 23ste ingeleverd bij Kiala, maar nu is sindsdien nog niets gebeurd. Status geeft al dagenlang aan dat het nog zelfs naar het sorteercentrum moet! Als dit de standaard service van Kiala is dan is dit de leerste en laatste keer.

Peter
25-09-2017

Transport duurt wel erg lang!

Ik ben inmiddels 14 dagen in afwachting van het pakketje. (traceernummer 002cf40). Het is in eerste instantie op een foutief Kiala punt afgeleverd, maar zou z.s.m. doorgestuurd worden. Dat is inmiddels 10 dagen geleden! Ik vraag mij af of dit onder hun SERVICE valt?

Ruud
25-09-2017

Pakket na ruim 2 weken nog steeds "onderweg" ?!

Ik wacht reeds sinds 11-9 op mijn pakket, maar volgens de webtracker zou het nog steeds onderweg zijn (Pakketnr. 002C9LX). Op emails reageert Kiala niet en het servicepunt kan me ook niet verder helpen. Een pakket dat ik van dezelfde afzender anderhalve week later heb besteld is wel al afgeleverd?

Marcel
25-09-2017

Kiala punt "niet beschikbaar"

Het Kiala punt waar mijn pakket naar toe verzonden is, staat als "niet beschikbaar". Kan mijn pakket dan niet op een ander punt afgeleverd worden? Hij is nu al meer dan een week onderweg.

Rob
Deze klacht is opgelost
25-09-2017

2 woorden 9 letters

Hoe kan het nu zo lang duren? Mijn advies: ontwijk Kiala / UPS.

Stijn
Deze klacht is opgelost
25-09-2017

Wachten op bezorging

Een pakket dat op 19-9 verzonden is en op dit moment nog steeds staat op Pakket wordt getransporteerd. Wanneer kan ik het gaan verwachten? Duurt nu wel erg lang.

Annemieke
23-09-2017

Pakket lang onderweg en tracking nummer nodig voor kluis

Beste medewerkers van Kiala/ UPS,

Dit is mijn eerste verzending via Kiala, maar ik vind het nogal omslachtig tot dusver. Die paar euro dat het goedkoper is betaal je dubbel en dwars terug in tijd en onzekerheid over je pakketje.

Pakket 002CR9R blijft op 'wordt getransporteerd' staan. Zelfs al zou het aankomen bij het betreffende Kiala punt, dan kan ik niets zonder bevestigingsmail hiervan. Ik heb namelijk het tracking nummer nodig om de kluis te openen.

Er langsgaan om te kijken of het misschien zonder mail afgeleverd is, levert dan ook niets op tot nu toe.

Graag jullie support om te kijken wanneer het pakketje aankomt en voor de code?

Met vriendelijk groet,

Annemieke Roosendaal

Helene
26-09-2017

De onduidelijkheid en het uitblijven van een reactie op de daadwerkelijke Kiala site

Deze klacht is opgelost

Locatie pakket onbekend

Al op 15 September is mijn pakket 'op het laatste sorteercentrum' aangekomen, maar daarna heb ik niks meer vernomen.(002CIUC)

Contact via e-mail kan niet aangezien het formulier niet werkt. Dit duurt toch veel te lang?