UPS reviews

1.2

Billie
10-12-2020

Komt altijd op een andere tijd aan

Heel slecht. Ze komen altijd op een andere tijd dan in de track&trace wordt weergegeven. De App werkt ook niet. Sms-update is ook niet over nagedacht, een sms als het pakket is verzonden en is afgeleverd is niet genoeg. Een update met aflevertijd zou handig zijn.

Kies voor PostNL, veel betere service.

09-12-2020

Gebrek aan verantwoordelijkheid

Na mijn pakket verkeerd te hebben verstuurd en uitgestelde leveringen dan toch de mail gekregen 'pakket geleverd'. Alleen was dit niet bij mij. Bleek het aan de achterdeur van mijn buren werd neergelegd, ander huisnummer dus en op een tijdstip dan ik thuis was.

Gelukkige geen regen of ik kon de kartonnen rol waarin een Corneille zat weggeooien.

Onverantwoord! Nooit of nooit koop ik nog bij wie met deze klungels samenwerkt.

07-12-2020

Onduidelijkheid

Vrijdag 4-12 zou pakket geleverd worden, geen dus. mail gekregen dat er vergissing was en pakket opnieuw in Brussel transit ligt en maandag zou geleverd worden.

Niet dus, via de verkoper site track and trace staat er te lezen dat mijn adres niet klopt?

Meer info krijg ik niet.

adres klopt wel degelijk, wat is dit voor een circus!

ik koop dus ook nooit meer bij iemand die met ups werkt voor verzending

Coooo
03-12-2020

Zeer slecht

Zeer slecht.

Als je een product ook kan kopen bij een winkel die PostNL gebruikt zeker doen!

Sander
02-12-2020

Diep triest

Triester dan UPS kan het niet. Is de omschrijving pakket service niet waard. De bezorgers van dit bedrijf nemen hun werk en klanten niet serieus. Of je pakket komt zwaar beschadigd aan, of de bezorger neemt niet de moeite om langs te komen en levert alles af bij een afhaalpunt. Ook al ben je gewoon thuis, toch zogenaamd 'omdat er niemand thuis was". En bij klachten wordt niet eens de moeite genomen om te reageren op een mail, laat staan de telefoon op te nemen. Diep triest.

Rinus
23-11-2020

Wel betalen, maar afleveren doen ze niet !

Terwijl ik gewoon thuis ben wordt er gewoon niet aangebeld maar een briefje in de bus gegooid dat ik het zelf op moet halen "omdat ik niet thuis ben".

Daar betaal je dus bezorg kosten voor. Erg slecht.

Tobias
14-11-2020

Einde dag?

Nieuwe iPhones zouden gistreren (vrijdag) binnen komen. Hele dag stonden ze op 'einde dag' geleverd. Speciaal thuisgewerkt zodat er iemand zou zijn als hij geleverd zou worden. Ergens om 21:00 uur 's avonds staat er ineens dat het niet gelukt is. Ook geen bevestiging dat hij op zaterdag komt natuurlijk. Kan probably vanuit gaan dat ze maandag komen? Wat is dit man.

Marijke
11-11-2020

UPS wilt klanten laten betalen, terwijl er al betaald is

Is september een pakketje verstuurd via UPS, online betaald en ticket uitgeprint ( deze krijg je pas als er betaald is ).

Gisteren via de post een brief gekregen van UPS of ik even dat pakketje nog wilde betalen, was volgens hun nog niet betaald!

Zojuist gebeld met UPS met een "hele vriendelijke meneer " en uitgelegd dat we hier een betalingsbewijs hebben en dat zij dus op deze manier klanten aan het oplichten zijn.

We hebben dus ook aangegeven dat er als er ooit nog een betaalverzoek komt, wij aangifte zullen doen van oplichting en toen verbrak deze vriendelijke medewerker van UPS gewoon de verbinding.

Vervolgens weer opnieuw gebeld en kreeg toen een andere medewerker aan de telefoon die al net zo vriendelijk was als zijn voorganger.

Dus al met al een tip voor iedereen verstuur niets met UPS!

Ze zijn goedkoop, maar sturen achteraf dus voor hetzelfde weer een factuur en de klantenservice nou daar zal ik maar niets over zeggen

09-11-2020

Wat een waardeloze organisatie

Wat een waardeloze organisatie! Ik woon in het voetgangersgebied van de haagse binnenstad en de bezorgers zijn te lui om te lopen naar mijn deur. Bij diverse zendingen zeggen ze gewoon dat ik niet thuis was terwijl ze niet eens aan de deur zijn geweest. Dat de afzender gebeld moet worden waar het pakket is. Waardeloze organisatie!

Dianthe
03-11-2020

Waardeloze 'service'

Het schetst mijn verbazing dat anno 2020 nog zulke onprofessionele klanten 'service' bestaat bij zo'n groot internationaal bedrijf als UPS. Totaal niet welwillend of oplossingsgericht. En het erge is nog dat de grote desinteresse van her personeel hoorbaar is aan de telefoon. Erg teleurstellend!

Sander
02-11-2020

Rotslechte service

Vorige vrijdag zou er een pakje moeten geleverd zijn maar niets gezien. Naar de tracker gaan kijken en uiteindelijk zo het pakje in een UPS access point geleverd zijn hier 15 km verderop, terwijl er 8 acces points dichterbij zijn. Probeer ik naar UPS te bellen, uiteindelijk na een kwartier iemand aan de lijn gekregen. Dan zegt deze dame mij dat ze me terug even in wacht zet en uiteindelijk wordt het gesprek beëindigd. Voor mij nooit geen levering meer via UPS

An
31-10-2020

Wel bezorgd maar niet ontvangen

Vandaag om 14:58 zou volgens de email die wij om 15:00 kregen de apple watch van onze dochter bezorgd zijn. Echter dit pakketje is nooit geleverd en er is ook niemand aan de deur geweest . Dit terwijl dochterlief de hele middag bij het raam heeft gezeten om op haar pakket te wachten. Volgens de email zou ze er zelfs voor hebben getekend! . Natuurlijk niemand te berijken. Niet bij ups en ook niet bij apple. Schandalig

Alexander
30-10-2020

Bureaucratisch tot en met ;-(

Geen goede service. Triest dat Bol.com zich hiermee verbindt.Als je track en trace doet moet je eerst 2 bladzijden informatie vol gaan schrijven en registreren. Mag je de rest van de dag gaan zitten wachten.

Me
25-10-2020

Tot 24.00 wachten ?

Ook ik wacht op een iphone. Zou zaterdag komen. Hele dag niks gedaan want je krijgt ook met account geen tijdvak. Toen gevraagd om statusupodates bij vertraging (nooit gehad) en recente statusupdates. Om 21.53 kreeg ik statusupdate! dat pakje voor Einde Zaterdag er is. Huh? het kan dus nog steeds komen. Niet natuurlijk maar waarom zo een update sturen? O en het mooiste mijn pakje is terug naar eindhoven.

Ivo Joost
24-10-2020

Alleen maar teleurstellingen

Ik heb 2 x hetzelfde verhaal, in 2018 en deze week weer. Iphone besteld, in eerste instantie een mail gehad dat het ups point niet meer bestaat, vaag, want ik moet het thuis krijgen. KS gebeld, nee hoor, staat op je huis adres, met als tijd, voor einde dag. Blijkt dus dat je als consument dan van 07.00 tot 19.00 achter de voordeur moet gaan zitten, want bij mij stonden ze opeens om 12.01 voor de deur. KS gebeld, beloofde volgende dag levering, maar nee, ook dat was te moeilijk. Mail gehad dat de bezorging voor weer 2 dagen later gepland staat, aflevertijd onbekend. KS online stopte halverwege, die had er geen zin meer in. Nu blijft het pakket op intransit staan.

Dit bedrijf verdient geen bestaansrecht.

Matthijs
14-10-2020

Wat een slechte service

Moet een account aan maken om te kunnen zien hoelaat het pakket komt en zelfs dan zeggen ze dat ik de hele dag thuis moet blijven.

Leon
29-09-2020

Online tekenen werkt niet

- Enorm groot tijdvak: de hele dag zou je thuis moeten blijven

- Online tekenen werkt op geen enkele manier

Nic
24-09-2020

Verschrikkelijk onbetrouwbaar bedrijf

Ik zit twee dagen op een pakket te wachten. Eerste dag wordt er helemaal niet aangebeld maar een kaartje door brievenbus gedaan dat er niemand thuis was. Ze zouden het de volgende dag weer proberen. De tweede dag geeneens een kaartje (ik was weer de hele dag thuis) maar ze hebben het op een depot in Leiden afgeleverd. Wat een waardeloos bedrijf, bied gewoon geen dienst aan als je niet van plan bent om het te doen. Lieg er niet om, zeg gewoon eerlijk dat je geen zin hebt om dingen te bezorgen.

Illius
18-09-2020

Te weinig opties, kan niks betekenen voor de ontvangende partij

Wijzigingen zullen enkel met geluk de volgende dag doorkomen, tijdsvak voor standaard bezorgservice (meeste gebruikt door webwinkels) is de hele dag zonder specifieke aanduiding, als het pakket geleverd wordt dan kan je het bezorgadres niet eens terugzien op de traceercode (handig als je pakket voor de zoveelste x niet aankomt terwijl traceercode aangeeft van wel). Al in al, het is een bedrijf die alleen maar voor teleurstellingen zorgt en de klantenservice kan hier helaas ook niks aan doen - natuurlijk verwijt ik de arme medewerkers daar niet, maar het is duidelijk dat ze niet voorzien zijn van mogelijkheden om de ontvangende partij te helpen. Een GROTE verbeterering zou zijn het voorzien van GPS systemen aan jullie chauffeurs, zoals GLS dat doet. Zo zullen ze toch minder snel de neiging hebben om te zeggen dat ze langs zijn geweest terwijl de bus niet eens de straat voorbij is gereden. Daarnaast zien we ook waar het pakket werkelijk is geleverd waneer we het niet hebben ontvangen terwijl de T&T aangeeft van wel. Jammer genoeg staat dit bedrijf niet open voor verbetering.

18-09-2020

Geen goede communicatie

Er wordt te laat een bericht gestuurd dat er een pakketje wordt geleverd.

Bezorger heeft geen goede PIN machine, deze werkt niet.

Alles wat fout kan gaan gaat fout.