UPS reviews

1.2
Positief0%
Neutraal2%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Pamela
28-07-2016

Prut sinds overname door UPS

Ophaalpunt is in Uithoorn

Staat ergens in Landsmeer.

Kost me bergen tijd om het op te halen wat ik niet heb.

Gisteren een herinnering gehad dat mijn pakje daar nog staat.

Een email gestuurd naar de klantenservice, guess what...geen antwoord.

Ik zou geen zaken meer doen met kiala.

Weg 50 €

Tabitha
27-07-2016

Pakketje kwijt en 0 reactie van kiala

pakket staat al een paar weken via de track op 'ingeleverd en wordt naar sorteerventrum gestuurd'. Ik heb al meerdere berichten gestuurd naar kiala, maar die worden gewoon genegeerd. Nu ga ik het vis UPS proberen, want die is de eigenaar van kiala. Ikblijf ze stalken tot ik mijn pakket heb of een passende oplossing en raad iedereen aan hetzelfde te doen! Dit is pure diefstal als ik alle reacties lees! Ga misschien ook aangifte doen en ze melden bij de consumentenbond. Anders blijft dit zo doorgaan.

Gerard
27-07-2016

Pakket niet op het ophaalpunt

nooit problemen gehad met kiala , maar sinds kort wordt mijn zending van culemborg naar schalwijk verplaats ,daar moet ik voor overvaren heen en weer 4 euro kom je daar is het pakket er niet

en zonder overleg een ander afhaalpunt opgeven is niet netjes want dan had ik leerdam petsplace geadviseerdt

Von
27-07-2016

Kiala sinds UPS WAARDELOOS

Altijd zonder problemen met Kiala verzonden.

Sinds 1 week is het een TOTALE RAMP.

*Volgnummers worden omgezet waardoor paketten niet meer volgbaar zijn

*de goede overzichtelijke site is weg

*nu is er een zeer slechte Kiala. be SITE voor in de plaats gekomen die NIET FUNCTIONEERD

Kortom...sinds overname door UPS is het gewoon niet te doen.

NOOIT MEER KIALA DUS.

A.
27-07-2016

Vroeger prima, nu drama?

Pakket besteld, werd automatisch in een andere stad (?!) afgeleverd omdat het door mij gekozen Kialapunt "niet meer bestond". Onlogische oplossing lijkt me. Ik werd hierin voor een voldongen feit gesteld. Het probleem is gelukkig op een andere manier door de webwinkel opgelost; het lukte Kiala nl. niet om het pakket alsnog naar een punt bij mij in de buurt (grote stad, voldoende punten) te krijgen. Hopelijk in de toekomst verbetering.

Kalong
26-07-2016

Service is weg vanaf het UPS is geworden

Zending vanuit DL werd al na de eerste mislukte poging op een afhaalpunt afgegeven dat op dat moment nauwelijks te bereiken was. Bellen heeft geen zin: je krijgt niemand te spreken om je gal te spuwen, op de site proberen info te vinden of contact te zoeken al evenmin. Waardeloze, laffe club. Ik ga wegshops die UPS gebruiken voortaan mijden, schiet lekker op zo

Gieneke
26-07-2016

Afleveradres is Enschede, komt aan in Haarlem

Het laatste wat ik gehoord heb is dat ik het kan ophalen in Haarlem.

Toevallig woon ik wel in Enschede en dat adres staat ook op het pakje vermeld.

Alleen is en blijft het in Haarlem liggen.

Pas op met Kiala, dit is nu al de tweede keer! (in 6 weken)

NOOIT WEER!

Weg pakje, weg geld.....leergeld....100 euro.

Jan
26-07-2016

Geen berichtgeving over de stand van zaken naar vaste klanten zeer, slechte zaak

Ik had ze normaal 5 sterren gegeven want dat was altijd mijn ervaring, heb heel veel geld bespaart op de verzendkosten bij kiala,maar wat er nu aan de hand is, joost mag het weten?

Maar even geen kiala meer, hoe breek je een bedrijf af, dit kan toch ook anders?

M.J.
26-07-2016

Website niet bereikbaar.

Vandaag kon ik even kijken op de website, nu ik mijn pakket wil klaarmaken om te verzenden ligt de website plat. Ik hoop dat het snel verholpen is, want er zit iemand te wachten op haar pakketje. Doe je best Kiala.......!

Guy
26-07-2016

Zending kwijt, en na een maand nog geen reactie

Nooit eerder problemen gehad, maar zet die duim nu maar naar beneden. Een maand geleden een pakje verstuurd, maar nooit aangekomen. Contact opnemen kan alleen via formulier op de website, en daar laat je dan email en telefoonnummer achter, maar nooit een reactie gehad, zelfs geen bevestiging van ontvangst bericht. Via Carrefour uiteindelijk toch aan een telefoonnummer geraakt, maar daar wordt je zonder meer in wacht gezet (zoals bij alle klant-onvriendelijke bedrijven). Na 21 minuten (jawel!) heb ik maar weer ingelegd.

Pakje kwijt, verzendkosten kwijt.

Kiala is (ook volgens vele anderen) absoluut te vermijden!

Anko
26-07-2016

Pakket verkeerd afgeleverd. Geen reactie klantenservice!

Kiala heeft het naar mij verzonden pakket niet naar het aangegeven Kiala punt verstuurd maar naar een punt 150km verder... Ze reageren niet op mijn mails. Erger nog je krijgt niet eens een bevestigingsmail nadat je klantcontactformulier op de site hebt ingevuld. Ik wacht inmiddels 5 dagen op een reactie, belachelijk!

Gebeld met Kiala-punt waar pakket is afgeleverd. Zij geven aan dat ze dat pakket niet kunnen doorsturen naar het juiste Kiala-punt. Dit moet via Kiala lopen.

Het wordt tijd dat UPS het door hen overgenomen Kiala grondig herstructureert.

KORTOM WAARDELOOS. Ik geef voortaan liever wat meer zodat het via PostNL, DHL, UPS of wat dan ook wordt afgeleverd!

Ferdi
26-07-2016

Lange wachttijd Kiala

Ik heb verleden week een pakket gekocht via marktplaats. Helaas nu bijna week verder en het pakket is eindelijk bij verzamelpunt. Dit duurt natuurlijk veel te lang . Ook word het pakket ineens afgeleverd op een ander afhaalpunt . Dit betreft voor mij om precies te zijn 27 km verderop . Hiervoor moet ik met de pont over varen . Al met al kost het rijzen er naar toe meer als hele verzendkosten zijn bij Kiala . Mij eerste ervaring met Kiala en zal zeker ook mijn laatste ervaring zijn . Wat een waardeloos bedrijf . Ik werk zelf in transport wereld en weet zkeer dat alles beter en sneller kan .

Joyce
25-07-2016

Kiala: nooit doen! Pakketje kwijt, geld kwijt

Het pakketje is nooit aangekomen. Dikke kans dat Kiala over een tijdje een webwinkel in goederen-allerlei heeft. Want: waar blijft het spul anders?

De webwinkel zegt niet verantwoordelijk te zijn, dus: Pakketje kwijt én geld kwijt.

DIKKE NUL STERREN

Liza
25-07-2016

Pakket nu al twee weken in laatste sorteercentrum

Pakketje bestelt op marktplaats, laten verzenden via Kiala. De website geeft aan dat het pakketje twee weken geleden bij het laatste sorteercentrum is gekomen en nu wordt getransporteerd. Ik heb echter nog steeds geen melding gehad dat het bij het afhaalpunt is aangekomen.

Contactformulier vorige week ingevuld. Geen reactie. Geen telefoonnummer o.i.d. te vinden.

Ben super benieuwd of het ooit nog aankomt, want ik baal nu wel als een stekker.

Als iemand nog tips heeft over hoe ik erachter kan komen waar mijn pakket is of het nummer heeft van een klantenservice dan hoor ik het graag.

Hetty
25-07-2016

Wat is er bij Kiala aan de Hand?

Tot vandaag geen problemen met Kiala. Nu verzendkosten betaald maar daarna site van Kiala verdwenen. Verzendlabel printen dus niet mogelijk. Zal mijn geld dus wel kwijt zijn.

Peter
24-07-2016

KIALA DOWN MET UP(S)

Met Kiala gingen alle zendingen prima, Belgie en Frankrijk geen probleem. Nu is Kiala onbereikbaar, kan geen zending meer aanmelden. UPS wel, maar tegen de hoofdprijs, en dan nog brengen ook, en de ontvanger nog afhalen ook. Nee, het wordt weer Post.NL cq. Belgische Post, met aflevering op huisadres. Dat was een dure overname voor UPS als je zo je omzet door je vingers laat glippen en alles maar op zijn beloop laat.

Jan
24-07-2016

Ik werk al heel lang met kiala, vrijwel geen problemen gehad tot nu!

Ik zit nu sinds 3 weken op een pakket te wachten wat niet niet binnenkomt, er moet wel wat aan de hand zijn. ook kan ik sins vandaag niet meer op de kiala site komen, geen idee wat er nu in een keer mis gaat

Jos
24-07-2016

Spullen worden raken zoek en stuk

In het verleden veel met Kiala gewerkt. Zelden problemen mee gehad.

Sinds begin Juli 2016 niets dan ellende. Van de drie pakketten is er een zoek en zijn er twee gehavend binnen gekomen.

Raad iedereen aan naar een ander bedrijf te zoeken. Jammer dat ik niet minder dan een 1 kan scoren, die hebben ze niet verdiend.

Michel
23-07-2016

Kiala is OK maar UPS is shit

Ingewikkeld onduidelijk waardeloos gewoon. We doen het maar met de post.

Jenny
23-07-2016

Waardeloos

Geen reacties niks nada... mijn pakketje kan ik vergeten belachelijk!