UPS reviews

1.2

29-11-2015

Prima.

Op tijd afgeleverd op het afgesproken punt.

Dave Platteel
28-11-2015

Tot nu geen levering wacht al 5 dagen

Pakket sinds 24-11-2015 de status: "Pakket wordt getransporteerd".

Erg leuk als je wat besteld en het is to nu al 4 dagen onderweg vanaf het Kiala distributiepunt.

Noor
25-11-2015

Waardeloze service

Privé een pakketje verzonden via Kiala. Na ruim een week was het pakket nog niet gearriveerd op het Kiala-punt. Via het contactformulier gevraagd wanneer het geleverd zou gaan worden. Geen antwoord gekregen. Geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar nergens een telefoonnummer te vinden wat werkte. Uiteindelijk nog 2x gemaild, met alleen maar algemene respons terug, dat ze het aan het uitzoeken waren. Ondertussen nu bijna 2 maanden verder. En mijn pakket wordt als verloren beschouwd. Ik krijg een schadevergoeding van €3,40. Die mogen ze in hun..... steken.

Sabrina
25-11-2015

Pakketje KWIJT !

Zeer slechte verzendservice...mijn pakketje met uniek product is kwijtgeraakt . Kosten waren veel hoger dan de € 7.35 die ik volgens zeggen van hun ga ontvangen binnen 4 weken !

Waarom moet je uberhaupt 4 weken over een betaling doen.

Nooit meer !

Terug naar postnl en DHL

Simone

10 dagen onderweg en niemand weet iets

pakketje is 10 dagen onderweg geweest, heb eerst gebeld ( hele dag in gesprek ) toen het contactformulier het weer deed een mail gestuurd ( nooit wat op gehoord ) toen maar weer eens gebeld , belgie aan de lijn , de website deed het niet en nee ze had geen idee waar mijn pakket was , dat kon nu niet want de website deed het niet , goedendag tuut tuut tuut

waardeloze service, wilde hier met mijn bedrijf gebruik van maken, ben helemaal genezen , dan toch maar tnt , duur maar je pakket komt tenminste binnen 2 dagen aan

Nino

Traag.

Ik dacht dat ik traag was met uit bed komen. Nee hoor iets laten bezorgen met kiala, DAT is pas traag. Na een week nog steeds niks ontvangen op mijn kiala punt. Volgende keer betaal ik iets meer en laat ik het post nl versturen. Zij hebben hun zaakjes beter op orde.

Voor mij, nooit meer kiala.

Dervis Dogan
23-11-2015

Van kapot naar gebroken scherm

Ik heb bij een bedrijf genaamd paradigit een laptop gekocht. Deze moest helaas terug gestuurd worden omdat de laptop wel aan ging, maar het scherm niet meer. Deze laptop was nog in goede conditie. Ik was erg geschokt toen ik van het bedrijf een mailtje met foto's kreeg waarop te zien was waar het scherm van de laptop helemaal versplinterd was. Ik heb op mijn email nog geen antwoord gekregen, en terwijl ik dit schrijf zit ik al bijna 10 minuten aan de telefoon, te luisteren naar een irritant wacht muziekje. Graag zou ik iemand spreken zodat ik een vergoeding kan krijgen

Rowan
21-11-2015

Zeer slecht en traag

Pakketje laten versturen naar mij toe op 17 november. Krijg je op de 21e om kwart over 4 's nachts een email dat je pakketje beschikbaar is op het kiala ophaal punt kom je daar is het nog steeds niet. Hoe dan?

Waardeloze service dat kiala

Juul
20-11-2015

Drama.....

Betaling gedaan Geld afgeschreven maar geen verzendlabel ontvangen.. 3 dagen aan t bellen geweest a 80 cent per minuut steeds beloofd om label te sturen maar niets ontvangen.. Drama om ze aan de telefoon te krijgen..,slechte service geen antwoord op de mail! NOOIT MEER KIALA VOOR MIJ....

N. Rutten

#nooitmeerKiala

3 november een pakketje besteld, gratis levering via Kiala. 6 november is het pakket aangekomen op een sorteercentrum in Nederland, op dit moment (18 november) nog steeds niets binnen!

Reginald

Laaaaaannnnngggggzzzzaaammmmm

wacht al 8 dagen op een pakje ...blijkbaar is dit nog kort vergeleken bij anderen

Sandra

Wacht nog steeds

al sinds 13-11 staat er op dat het nog onderweg is naar een sorteercentrum hoelang gaat dat nog duren pff wil mijn pakketje

Sandra
18-11-2015

Wacht al een tijd op pakket

ik heb vrijdag 13-11 mijn laatste bericht gehad op de track en trace dat mijn pakket onderweg is naar het sorteercentrum hoelang moet dat wel niet duren vind het echt slecht ben zeer ontevreden

Sylver K.
17-11-2015

Bagger!

5 dagen geleden een nieuwe Macbook ingeleverd om door Kiala (gratis hoera) terug te worden verzonden naar de leverancier. Eerste dagen geen enkele verandering in track en trace info. Na 4 dagen bleek bij navraag door de leverancier bleek mijn pakket 'in/op een rolcontainer en/of pallet te liggen ergens in het zuiden des lands' Serieus!

Wie en wat houdt dit baggerbedrijf in stand?

Rooie04
17-11-2015

Veel te lang onderweg

Een pakketje ligt nu al 4 dagen om Verstuurt te worden, maar nog niet op plaats van bestemming.

Al een week onder weg. Toch niet normaal.

Jes
13-11-2015

Heel vreemd

Ook ik kan mij vinden in jullie ervaring/verhaal.

11-11-2015

Pakket eindelijk terecht, maar slechte communicatie

Na 4 weken is mijn pakket dan eindelijk terecht. Kiala reageerde na 3 weken eindelijk op mijn berichten die ik via het contactformulier heb ingevuld (stuk of 15 keer).

De reactie kwam vanaf het mailadres web.be@kiala.com. Wellicht heeft iemand hier nog iets aan om Kiala direct naar dit adres te mailen.

Fouten kunnen gemaakt worden, maar de service en communicatie van Kiala is zo ontzettend slecht dat dit de laatste keer was voor mij.

Mick
11-11-2015

Traaaaaaaaaag

Het pakket wordt nu al 5 hele dagen "getransporteerd". Tsjongejongejonge, wordt het per pakezel versleept of zo? Nee, dit doe ik niet meer, dat is die paar euro korting vergeleken met Post.nl niet waard.

Z. Yasur
09-11-2015

Geen gehoor of klantenservice

Een kleine fout heeft geleid tot het zoeken van contact met de klantenservice, de mogelijkheid bestaat dus NIETom een echte antwoord op je vraag te verkrijgen. Telefonisch contact is niet mogelijk en zelfs informatie inwinnen of een vraag stellen via de mail behoort niet tot de mogelijkheden. Wat buiten het gewone gang van zaken valt wordt genegeert. Kortom slecht service en veel irritatie

Gabriella
06-11-2015

Nooit meer

Ik laat nooit meer wat verzenden via Kiala.

Volgens track nummer ligt het pakket nog steeds bij het afleverpunt als vanaf dinsdag.

Vanmorgen Kiala gebeld eerst 15 minuten in de wacht en vervolgens onbeschoft worden behandeld en nog geen stap verder. Het pakket zou wel op het afleverpunt zijn opgehaald en in het sorteercentrum liggen werd er gezegd maar de status is nog steeds niet veranderd dus klopt niks van. Nu vandaag maar afwachten of de status veranderd.

Mevr kon niet in een glazenbol kijken om te zien waar mijn pakket was.

Volgende keer maar weer met PostNL versturen en dan maar de hele dag thuis zijn maar dan weet ik wel zeker dat ik het pakket binnen heb