UPS reviews

1.2
Positief0%
Neutraal2%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jan
11-03-2016

Sterk wisselende ervaringen

Een pakket naar België ding goed, maar ben nu pakket naar Delft al 10 dagen kwijt. Zou volgens track and trace onderweg zijn.

De site van Kiala leidt je steeds in cirkels rond, geen telefoonnummer te vinden maar iedere keer dom formulier voor je neus, met onnavolgbare vragen over codes webwinkels enz.

Ze willen kennelijk geen klachten horen. En dat zijn toch nog altijd gratis adviezen om de service te verbeteren.

Voortaan maar PostNL is duurder maar betrouwbaar.

Paul
10-03-2016

Top

gaat goed al 10 paleten mee verzonden

duurt even maar dan heb je wat........

Annie
10-03-2016

Geen controle

2e pakketje via Kiala duurde nog langer dan eerste keer.

2e pakketje laten ophalen door iemand met andere achternaam. Het pakketje mocht mee na gevraagd te hebben om pakketje met geadresseerde naam. De getoonde identificatie werd niet gecontroleerd en een krabbel met een verkeerde naam was genoeg om het pakketje mee te mogen nemen. Dit was beide keren bij een Kiala punt in Assen.

Piet
09-03-2016

Helaas!

Op verzoek van een klant me verdiept in Kiala en geprobeerd een pakket te versturen. Via internet 7,50 betaald, maar het ging mis bij het printen van het betaallabel. Dat ging dus helemaal niet. Kiala gemaild, klacht in gediend, maar je hoort er niets meer van!

Jammer, weg je 7,50 en slechte reclame!

Mary
08-03-2016

Hoe moet je het online verzendbewijs invullen ?

Als je een pakketje verstuurt met Kiala, moet je dan de adresgegevens van de ontvanger invullen of hoeft dat niet ? Dat kan ik dus nergens op die site ontdekken. Pakketjes zonder adres met alleen het adres van het Kiala punt versturen, doe ik liever niet.

Ik vindt het allemaal heel onduidelijk.

Wilma
08-03-2016

Kapot

Inmiddels 3 pakjes laten bezorgen met KIALA, 2 ervan op verzoek verkoper. 1 Ging prima. 2 waren kapot. 1 Serviesgoed en goed ingepakt door verkoper en breekbaar opgezet. Doos was helemaal platgedrukt, serviesgoed ook...2. Boeken...kan niets mee gebeuren toch?....Doos kapot (aan een hoek plat gedrukt en kapot)en het bovenste boek helemaal beschadigd. Voor beide gevallen een klacht ingediend en natuurlijk niets op gehoord. Wil nooit meer iets via KIALA, als de verkoper dit als enige mogelijkheid aanbiedt, koop ik het niet bij haar/hem, sorry!

Monique
08-03-2016

Zeer ontevreden staat er niet op ander had ik dat ingevuld!

Dit is een KLACHT!

Nadat Ik U 2x al een bericht gestuurd heb en nooit! een antwoord heb gekregen wordt de klacht alleen maar groter en ik ga dit ook via social media verspreiden!

Dit staat er op jullie website over de service van KIALA

Sneller: zijn pakket wordt binnen 24 uur geleverd in heel Nederland. Daarna haalt hij zijn pakket in een oogwenk af in het Kiala Punt. Zonder lange wachtrijen. … hij haalt zijn pakket af in gemiddeld 1 minuut 7 seconden, nauwelijks langer dan het duurt om de winkelier te begroeten.

Ik wilde een pakketje letten bezorgen via een Kiala punt omdat ze zo snel konden leveren en dat ik het pakketje dan zelf kan ophalen zonder een vrije dag op te nemen.

Ik had het pakketje nodig op zaterdag 5 maart!

Ze afzender had het pakketje dinsdag 1 maart aangemeld en woensdag 2 maart afgegeven. En wat denk je? Ik heb het nog steeds niet! Het is inmiddels dinsdag 8 maart en ik heb Vandaag om 12.45 uur een mailtje ontvangen dat ik het kan ophalen! Het is dus een week, 7 dagen onderweg geweest!

Wat een vreselijk slechte service!

Ik had het pakketje zaterdag nodig en heb dus hals over kop een soortgelijk artikel moeten kopen! Terwijl dat volgens jullie site echt niet nodig is!

DIT DUS NOOIT MEER!

Dit is de status Van het pakket!

Geschiedenis van uw pakket

08-03-2016 12:18

U kunt uw pakket afhalen op het Kiala Punt

05-03-2016 00:14

Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

02-03-2016 15:33

Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.

01-03-2016 09:44

De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Indien u vragen heeft kunt u voor meer informatie de verzender

Martha
08-03-2016

Geen verzendlabel ontvangen wel betaald

Via Kiala iets willen verzenden betaald en verder was het stil geen verzendlabel helemaal niks telefonisch niet te bereiken voor mij geen Kiala meer waardeloos

Lia
04-03-2016

Totaal onbereikbaar

Aangezien het via de site absoluut onmogelijk is mijn account op te heffen (in wil voor 200% van Kiala af) besloot ik het 030601402 nummer te bellen. Een dame met Belgisch accent heette me welkom. Ik moest kiezen tussen 2 mogelijkheden Mogelijkheid 2 was voor (ik dacht) particulieren. Mogelijkheid 1 ben ik door het lange wachten intussen vergeten.

Na ruim 15 minuten gewacht te hebben (muziekje) hield ik het voor gezien.

Ik heb het sterke vermoeden dat dit bij hun ontmoedigingsbeleid hoort. Dat dure (!) 0900 nummer ook. Dat laatste nummer bellen? Ik PEINS er niet over.

Samengevat: ik heb er geen woorden voor. ZO SLECHT.

Patrick
03-03-2016

Traag

Twee pakketjes besteld. Na twee dagen (binnen Nederland) nog steeds niets ontvangen. Status blijft staan op: Pakket ontvangen in sorteercentrum buitenland (?) Binnen enkele dagen komt het land van bestemming in.

Ik doe dit dus echt nimmer en nooit weer. Had graag deze reviews gelezen voor dat ik dit koos.

Als ik ze met 4 dagen nog niet heb doe ik aangifte van diefstal. De enige manieren om dit soort wanpraktijken aan te pakken. En een mail naar Radar, wat ik iedereen dus met klem wil aanraden.

Wargas
03-03-2016

Voor 19 uur besteld morgen thuis!

Voor 19 uur besteld morgen thuis! Maar voor Kiala morgen is na drie of vier dagen!

Bernard
02-03-2016

Sovjet-onverschilligheid

Ooit werd de Sovjet-Unie opgevoerd als een plek waar verkopers niets aan hun klanten gelegen lieten liggen. Geloof me, Kiala kan er ook wat van. Het ophaalpunt in Nieuwerkerk is nauwelijks te bereiken met openbaar vervoer, dus hoe moest ik mijn grote packet mee naar huis nemen? De man van het ophaalpunt interesseerde het geen lor. Hebt U een vuilnisbak zodat ik het packet kan uitpakken?, vroeg ik. ,,Daar begin ik niet aan" ,,Zijn er openbare vuilnisbakken in Nieuwerkerk?" ,,Weet ik niet". (Nieuwerkerk verzamelt vuil met pasjessysteem). Al deze antwoorden warden gecombineerd met een verveelde blik. Ik moest uiteindelijk een uur met fiets en pakje naar huis lopen!

Hetty
02-03-2016

Nog nooit problemen gehad met kiala

Al een keer of zes pakketten gehad via Kiala en nog nooit problemen gehad

Bianca
29-02-2016

BREEKBAAR

Vandaag na bijna 1 week wachten mijn pakketje opgehaald bij het kiala afhaalpunt .

eindelijk kon ik mijn beeldjes uitpakken die ik via marktplaats had gekocht .Ze waren goed ingepakt en er stond breekbaar op de doos ,helaas bij het afhalen melden ze me al ,dat er met de dozen gegooid word en dat bleek bij het uitpakken ook ,niks en ook niks was heel meer ,....weg centjes nooit en ook nooit meer ...

Lenneke
27-02-2016

Diefstal!

Deze week een zware doos met een houten kinderspel gestuurd naar iemand.

De doos is gisteren aangekomen: LEEG!

Bewijs dan maar eens dat er iets uitgehaald is.

Dus gewoon diefstal! Voor mij nooit meer KIALA.

Bah.

Lisa
25-02-2016

Waardeloos bedrijf.

Afgelopen dinsdag een pakket retour gestuurd met een bij aankomst defecte laptop. Om mijn geld terug te krijgen moet de webshop natuurlijk de laptop wel ontvangen maar het pakket blijft hangen in het sorteer centrum, God weet waarom. Had het ritje beter zelf kunnen maken met de auto. Echt waardeloos.

Ik raad mensen aan om Kiala niet te gebruiken, ze zijn onbereikbaar en de reden waarom het zolang duurt is mij een raadsel. (Eerder al eens een maand gewacht op een pakket uit NL!)

Rowan
24-02-2016

Waardeloos!

Één keer met kiala en nooit weer. Wacht nu al een een tijd op mijn pakketje. En ik ben net de enige zo te lezen. Dan betaal ik liever €3 meer bij postNL. Dan heb ik het in ieder geval na 1 a 2 dagen thuis. Wat een waardeloos bedrijf. 1 ster is nog teveel!

André
24-02-2016

Drie keer niks

Waardeloos bedrijf pakket 2 weken onderweg en word ook nog eens op een verkeerd afhaalpunt gebracht.

Geert
22-02-2016

Geen afleverbevestiging van Kiala

Eén week na verzending van een pakket, zegt de Kiala tracking:

"Het pakket is ontvangen in het sorteercentrum van Kiala en wordt teruggezonden naar uw webshop - Uw webshop zal na ontvangst van uw pakket u verder kunnen informeren."

Van de webshop nog niets gehoord.

Kiala, zo gaat dat toch niet !

Maris
18-02-2016

Status pakketje blijft: op wordt getransporteerd staan

Iets gekocht op Mp

De verkoper heeft op maandag 15-02 het pakketje ingeleverd op kiala punt

Heb de track en trace netjes ontvangen van verkoper en kan deze ook bekijken..

Vandaag de 4e werkdag en nu staat de status nog steeds op wordt getransporteerd naar sorteercentrum !

Hoe lang gaat dit nog duren?

Het pakket moet nu toch wel eens aangekomen zijn daar?

Na alle reacties hier te hebben gelezen begin ik um toch wel te knijpen