UPS reviews

1.2

Mandy
15-02-2016

Suuuuuper traag

Na een week hier nog steeds mijn pakketje niet binnen! Hoe lang moet zoiets in godsnaam duren.... hebben ze maar 1 werknemer in dienst?

Nooit meer Kiala hier.. liever meer betalen via PostNL.

Daliyah
12-02-2016

Hoelang duurt een bestelling bij Kiala ?

Hoelang duurt een bestelling met het bedrijf Kuala ik heb 2 paardendekens besteld op marktplaats ze zijn nu op de post gedaan ik krijg een melding dat ze nu onderweg zijn naar de ontvanger (ik dus ) maar ze komen van uit Rijswijk en ik woon in lelystad en dat is maar een uurtje hier vandaag dus ik neem aan dat het binnen 1 dag gewoon in de plus ligt om optehalen ?

Dirk
11-02-2016

BREEKBAAR

voor de eerste keer een servies op laten sturen met kiala mevrouw het het super goed ingepakt met oude theedoeken en met oude handdoeken en met grte letters er nog op gezet BREEKBAAR ,maar blijkbaar kunnen ze bij kiala niet lezen,je kan aan de doos zien dat er niet zachtjes mee is omgegaan dus geen heel servies binnen gekregen maar een half servies,dit was voor mij de eerste keer bij kiala maar tevens de laatst keer

Klaas
10-02-2016

Traag

Mijn pakket was al enige dagen onderweg zonder zichtbare tracking updates op de website van Kia la. Toen dacht ik laat ik maar even bellen nee hoor ik kon nergens geen telefoonnummer vinden dan maar e-mailen pas twee dagen later bericht. Maandag verstuurd Vrijdag bij de ontvanger en nota bene binnen Nederland. Ik betaal liever €3 extra bij PostNL dan die €3,95 bij Kiala.

09-02-2016

Registreren? Niet mogelijk!

Om je als particulier te registreren bij Kiala moet je akkoord gaan met hun privacy-beleid. Je kunt dit onderdeel nergens aanvinken: dus registreren is onmogelijk.

Via hun "contactformulier" kun je dit niet melden.

Geen telefoonnummer of mailadres beschikbaar, kortom zeer klantonvriendelijk

Gabrielle
08-02-2016

Voor mij 0 sterren, slordig bedrijf

Een pakket retour gestuurd via kiala naar supertrash. daar zat een termijn van 14 dagen aan vast, hoorde maar niets van een retour ontvangst.

ga ik kijken via track en tracé zie ik dat het nog niet bij supertrash is afgegeven. Mail gestuurd maar nog geen antwoord. supertrash is niet verantwoordelijk voor zoek geraakte pakketen, maar ze zeggen daar wel dat het via kiala moet. snap niet dat zij nog met dit bedrijf kiala samenwerken.ik kan waarschijnlijk fluiten naar mijn geld. heb aan 200 euro kleding terug gestuurd. heb er geen woorden voor...

Sus
06-02-2016

De Belgische leugen.

Voor iedereen die wil bellen met KIALA: 030-6014024.

De twee knapen op het callcenter staan je soms een tikkie giegelend, zeer langdradig en quasi professioneel te woord. De beloftes die ze doen (bla,bla,bla) is gebakken lucht. UPS zegt mij via de telefoon dat er met dit bedrijf niet te werken valt. De Belgische leugen! UPS wijst wel weer naar KIALA dat zij het moeten oplossen terwijl ze weten dat KIALA dat niet zal doen. Ook zegt UPS dat mijn pakket is afgeleverd bij het servicepunt maar de beste man daar beweert van niet.

Zou hij het hebben gepikt? Hij verteld mij dat het voorkomt dat pakketten op heel andere plekken opduiken dan gewenst. Volgens hem geen uitzondering.

Zijn nonchalante reactie op mijn probleem doet vermoeden dat het hem niet echt kan boeien.'Ach, het zal echt wel ergens zijn'. Maar waar dan?!

Ik vind het curieus dat de ontvanger, in dit geval de man van het KIALA punt niet heeft hoeven tekenen voor ontvangst.

KIALA beschouwt mijn pakket nu officieel als verloren. Een vergoeding zit er helaas niet in. Vloeistoffen verzenden is verboden bij KIALA en daarmee mijn 2 blikken olijfolie vervlogen....

Nog even contact gezocht met bedrijven die vloeistoffen verzenden via KIALA. Twee wijnwinkels gaven het niet te weten en dikwijls hun flessen verzenden via KIALA.

Wellicht tegen beter weten in geef ik niet op. Ik meen dat KIALA & UPS zich te weinig inspannen om mijn blikken boven water te krijgen. Ik blijf ze aan het werk zetten. A pain in the ass...

Miriam

Nog nooit problemen gehad

Ik schrik wel van deze verhalen. Ik heb tot nu toe alles steeds keurig ontvangen. Ook over wat ik heb verzonden heb ik nooit klachten gehad.

Eveline
04-02-2016

Geen ster waard... pakket kwijt!

Wat een slechte organisatie is dit! Je wordt eerst aan t lijntje gehouden dat je pakketje ergens onderweg is... Na een week lang bellen geven ze na 300 smoezen toe dat het pakket kwijt is... Echt de volgende keer maar iets meer geld betalen voor postNL dan voor die 3 euro goedkoper je pakket kwijt zijn... Heb geen woorden voor deze organisatie en de mensen die je aan de telefoon krijgt...

Zooitje!

Mijn pakketje is nu al zo'n 2 weken zoek.

Dit bedrijf is niet echt professioneel!

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een pakket zomaar verdwijnt. Voortaan doe ik weer zaken met een ander verzendbedrijf. Dan maar iets meer betalen.

Als je opbelt krijg je te horen; "meneer geen zorgen, uw pakket wordt ongetwijfeld gevonden". NIET DUS!

Nee, ik heb totaal geen vertrouwen in Kiala!

Sylvia
03-02-2016

Pakket zoek; inhoud kapot

Ik had een beeld gekocht op Marktplaats en liet dat van Schijndel naar Boskoop versturen. De afzender had het op woensdag ingeleverd. Ik hoorde maar niks, geen mailtje dat het al binnen was. Ik ging op maandag naar het Kiala-punt; bleek het donderdagmiddag al geleverd te zijn maar op maandag per ongeluk door het hulpje van de bezorger weer mee genomen te zijn! Dinsdags kwam het pakje weer binnen op het Kiala-punt, woensdagochtend ging ik het ophalen. Thuis gekomen was het beeld HELEMAAL KAPOT, niet gewoon een stukje er af maar helemaal in stukken en stukjes. Dat kan nooit gebeuren als, een goed ingepakt, pakje normaal behandeld wordt. Voor mij géén Kiala meer; voor die 3 euro meer laat ik het wel weer met TPG post versturen! Kiala bedankt!

30-01-2016

Waardeloos, onbetrouwbaar geen contact mogelijk

Pakket afgegeven nooit aangekomen!

In contact komen niet mogelijk je krijgt geen antwoord.

Conclusie....Nooi meer doen!

Maarten
28-01-2016

Niet best

2 slechte ervaringen met Kiala. De eerste is dat een verzonden pakketje weken kwijt is geweest.

De tweede slechte ervaring is dat een ander ontvangen pakketje kapot was en niet een beetje. Het kon zo de vuilnisbak in. Een klachtenformulier ingevuld maar dat is al weken geleden. Je kan beter iets meer betalen bij Post.nl

LLA
27-01-2016

Pakket zoek

Pakket ingeleverd op Kiala punt. Na enige dagen bericht van ontvanger dat pakket er nog niet is. Krijg van Kialapunt advies h.k. van Kiala te informeren ! Via telefoon niet mogelijk ! e.mail geschreven. wacht nog !

Vooralsnog slechte ervaring met Kiala !

Jo
27-01-2016

Slecht bereikbaar, slechte service!

Ik heb betaald om een pakket te verzenden, maar nog steeds geen etiket ontvangen.

Als 4x geprobeerd om via de site contact te krijgen. Geen reactie.

Uiteindelijk gebeld (voor 80ct per minuut)

krijg je zo'n flapdrol aan de telefoon die zegt; ja, maar mevrouw..u snapt toch wel dat als u drie keer mailt, en iedereen doet dat, dat we drie keer zo lang met alles bezig zijn?

Uiteindelijk zou hij zorgen dat z'n collega's een etiket zouden regelen. Nog niks gehad...

Lies
26-01-2016

Kutzooi

Echt noooooit doen!

Hij blijft alleen maar bij sorteercentrum hangen!

Je kunt beter een paar euro meer betalen en met postnl ofzo laten bezorgen

Hanny
26-01-2016

Brokkenpiloot

heb ze nog een kans gegeven ,nu voor de 2e keer kapotte artikelen , ondanks super goed ingepakt en op alle zijden van de doos breekbaar gezet. nu ben ik er klaar mee ,geen Kiala meer voor mij

Daan
25-01-2016

Extreem traag, geen communicatie mogelijk

Tja, ben erin getrapt om door een leverancier een pakketje naar ons te laten sturen via kiala. Die paar cent dat het scheelt zijn het niet waard: weken wachten, geen mogelijkheid tot contact.

Voor twee euro meer krijg je het in een fractie van de tijd, op een plek waar je bent. Trap er niet in!

Elisa
21-01-2016

Verzoek account verwijderen via andere weg

Ook ik heb overal gezocht maar het lijkt alsof je als klant op geen enkele manier met Kiala in contact kan komen. Ook de optie voor het verwijderen van het account zie ik nergens. Uiteindelijk heb ik op de link geklikt 'contact voor pers' en heb daar mijn verhaal gedaan met het verzoek mijn account te verwijderen. Zie hier de link: https://www.kiala.nl/over-kiala-nl/rubriek-pers/contact Er is simpelweg geen andere manier om in contact te komen

Edouard
20-01-2016

Pakket verkeerd geleverd

Moest een pakket ontvangen op een kialapunt maar kreeg bericht op de rubriek "volg je pakket" :

Excuses, uw pakket is bij een verkeerd Kiala Punt afgeleverd. We brengen het zo spoedig mogelijk naar uw Kiala Punt.

Een week later en nog steeds hetzelfde bericht en nog steeds aan het wachten..... ondertussen reeds 2 berichten gestuurd maar kreeg hierop geen antwoord.

Dit bedrijf is puur amateurisme. Onkunde, gebrek aan beleefdheid en respect voor hun klanten.

Ik begrijp niet dat UPS waarvan kiala een dochteronderneming is zo iets toelaat.