Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ga er weg want ik tot 2 maal toe slechte ervaringen met interpolis. Het gaat werkelijk financieel gezien over bijna niets maar als ze dwars kunnen liggen dan doen ze dat. Ze manipuleren te telefoon gesprekken zodanig dat je uiteindelijk niets krijgt. Zeeeeeer frustrerend
Tot twee keer toe slecht behandeld. Eerste keer: dame dacht dat om een vaststelling overeenkomst was. Niet tekenen was het advies maar het was geen vaststelling overeenkomst het was een behoud bonus potentieel verlies euro 43.500,-.
Dan het vaststelling overeenkomst; Mevrouw was op vakantie en kwam na 12 werkdagen erop terug.
Glas helder niet doen, ben ca.15 jaar aan het betalen hier voor!
Wij zijn zeer ontevreden!
Slechte service na 2,5 week pas expert over de vloer 1 van eerste vragen was of we plannen hadden voor nieuwe badkamer. Ging over lekkage . met vochtmeter gemeten natte wand en vloertegels niet gek in douche oorzaak slechte voegen en kit . Tegelzetter er bij gehaald alles eruit oorzaak lekke afvoer . Schade ruim €500,__ geen enkele vergoeding . Hadden foto's en filmpjes moeten maken . Eerste schade in 20 jaar verzekerd zijn bij Interpolis , Interpolis glashelder en keihard lekker andere verzekeraar zoeken en geen energie meer aan verspillen.
Na 40 jaar verzekerd te zijn geweest ga ik nu op zoek naar een andere verzekering. Ze hanteren de regels zeer strak en gaan voorbij aan het feit dat ik alles heb gedaan om verdere schade te voorkomen. Zeer teleurstellend Interpolis.
Ik ben niet zo van de reviews, maar werd door Interpolis zo positief verrast. Aardig wat problemen gehad in een niet westers land. Veel schade en kosten gemaakt. Echter binnen 24 uur nadat ik de uiterst vriendelijke dame had gesproken aan de telefoon. Kreeg ik al een mail dat het geld voor de kosten en nieuwe spullen al overgemaakt is! Top top top!
Helaas verkeerde voorlichting gekregen bij schade maar nog nooit is een klacht zo netjes opgelost. Ook eerdere ervaringen Interpolis niets dan goeds!
INTERPOLIS.BETER NIET! Kwaliteit van verzekering leer je pas kennen als ze moeten uitkeren. 20 jaar lang premie betaald. Nooit iets geclaimd. Heb je ze nodig voor een diefstal van 850 euro en dan wordt je afgescheept met 120,- euro.Kansloze club die vanaf hoofdkantoor je schade beoordelen. Mijn adbies.Alle allesin1 polissen die via een bank worden afgesloten skippen.zorg voor een goede tussenpersoon die je helpt met je verklaring zodat je zeker bent van een uitkering als het eens echt nodig is!
Mijn vrouw viel thuis plotseling voor over met als gevolg vele verwondingen en de bril onherstelbaar beschadigd. Interpolis gebeld en mij bijzonder fijn te woord gestaan! Een dag later het geld op de rekening voor een nieuwe bril! BIJZONDER!
Heb waterschade door defecte boiler , laminaatpakket ziet er niet uit , officiele offerte in gediend , alleen laten we alles doen door een ervaren bedrijf omdat we dit zelf niet meer kunnen. helft van de offerte werdt betaald , offerte was tehoog .de uithaal en afvoerkosten van het laminaat vonden wij ook erg duur , maar helaas kunnen wij hieraan niets doen .na een telefonisch gesprek met een dame die zich schadeexpert mag noemen bij het glasheldere interpolis zakte mijn broek nog verder af ! laminaat dat al ongeveer 5 ligt kon volgens haar nog welweer gedeeltelijk worden gebruikt , ten eerste is dit laminaat niet meer tekoop en ten 2de heb je altijd toch kleurverschil , of ben ik nu dom ? ben al wel 60 jaar geweest .ik zit nu te wachten op een ECHTE EXPERT , zal ook wel in het belang van het GLASHELDERE interpolis werken . mijn advies , vertrekken ook al heb je meer als 25 jaar GEEN schade , je wordt GENAAID !
Wij staan werkelijk versteld van Interpolis, wat een begrip voor onze situatie! Ik voel me een gewaardeerde klant en niet zoals bij sommige andere verzekeraars een nummertje. Ze dachten met ons mee en waren zeer service gericht. Ik ben blij dat we bij Interpolis verzekerd zijn!
Na inbraak in mijn studentenwoning werd alles vergoed. Snel afhandeling, medewerker hielp zeer goed mee denken. Door de schrik vergeet je snel een aantal zaken (denk aan OV kaart aanvragen/nieuw id kaart) Medewerker hielp zeer goed meedenken. Kreeg echt alles vergoed. Ben zeer tevreden!
Bij het afsluiten van een WA plus verzekering moet je ook een rechtbijstands verzekering afsluiten. Dat vertellen ze je er niet bij ! Had al mijn verzekeringen bij Interpolis ondergebracht, maar bij een aanrijding buiten mijn schuld moest ik alles zelf afhandelen met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Ik moet dus al het werk voor ze doen dat is toch gewoon ongelofelijk. Zodra dit allemaal oplgelost is ga ik meteen over naar een andere maatschappij.
In Frankrijk ben ik 3 weken geleden de rivier in gegaan met mijn telefoon nog in de zak van mijn zwembroek. Dit telefonisch doorgegeven aan Interpolis. Ik heb een alles in 1 verzekering, inclusief een buiten-de-deur-verzekering. Ik werd afgewimpeld met U bent onvoorzichtig geweest, dan keren wij niet uit Dan kan je dus simpel gezegd alle schades laten vallen onder onvoorzichtigheid.
Bij Independer word dit gewoon wel gedekt. Binnenkort ga ik dus al mijn verzekeringen opzeggen bij Interpoils.
Een zeer ontevreden binnenkort ex-klant
Bij het overnachtingshotel nabij Milaan is onze auto 's middags opengebroken en zijn de koffers gestolen. Wij waren in het hotel om in te checken en even naar de kamer wat te drinken/eten na een lange reis vanuit Nederland ('s nachts doorgereden). Dezelfde middag ontdekken wij nog de schade toen we de koffers wilden ophalen. Vreselijke ervaring, want je hebt meteen geen kleding voor 2 weken vakantie. Dan denk je nog dat je goed bent verzekerd bij Interpolis (vaste klant en 20 jaar premie betaald). Niet dus. Geen uitkering omdat de koffers in de auto (met geblindeerde achterramen) toch mogelijk zichtbaar zijn. En niet onder een rolhoes, wat niet kan met een gezin. Staat in de kleine lettertjes is ons verteld.
De afwikkeling van de schade is zeer zakelijk en er is geen enkele coulance (net zoals hun slogan 'glashelder' - nee). Waardeloze verzekeraar. We gaan maar snel op zoek naar een andere verzekeraar.
Interpolis zorgverzekering is een goede zorgverzekering waar je snel en goed geholpen wordt. Geen problemen als je een rekening in temijnen wil betalen. En als je via de rabobank vezekert bent krijg je ook nog korting op de aanvullende verzekering
Onlangs een ongeval gehad, hierdoor ligt mij eigen zaak stil. Interpolis gevraagd of ze mij middels de zakelijke rechtsbijstand willen helpen de tegenpartij aansprakelijk te stellen voor mijn kosten. Dat kon dus niet omdat het ongeval met een motorvoertuig is gebeurd, en daar is een uitsluiting in de kleine lettertjes dat dat dan niet kan...Erg teleurstellend, zaak is gelijk gesloten en ik kan er niet opnieuw mn verhaal over doen. Ik ga maar eens opzoek naar een andere maatschappij. Er onderuitkomen is voor interpolis heel "glashelder" . Ook heel slecht voorgelicht door de Rabo, als tussenpersoon in deze.
Al jaren hebben wij onze zorgverzekering via Interpolis.
Wij zijn er heel erg tevreden over en hebben dan ook nog nooit problemen gehad met Interpolis.
Meer dan een jaar rechtsbijstand blijkt het voor niets te zijn geweest. Rechtsbijstand zoekt naar alle mogelijkheden om er onderuit te komen.
Als jou werkgever eerder al een tegen je hebt gezegd ik ben niet tevreden, (welke werkgever zeg dit niet eens een keer) wordt je niet geholpen.
Opzeggen deze verzekering naar de FNV bond
Water kwam via het toilet in gang en kamer. Het vloerkleed in de kamer moest worden gereinigd. Het bedrag voor de reiniging en nog eens de uren die we zelf hadden besteed á10 per uur werden meteen op onze rekening gestort. Super
We hebben lekkage in de badkamer. Na de melding kregen we een mail waarin vermeld stond op welke wijze we het plafond in de kamer - daar is nl een lekplek te zien - konden herstellen. Zelf doen, een bedrijf inschakelen of het bedrijf waar Interpolis in onze regio mee werkt, de boel laten sauzen. Dat leek mooi maar daarmee was het lek niet verholpen. Toen ik daarover begon werd gezegd dat lekdetectie erg duur was.Daar moest mevrouw eerst overleg over hebben. Er kwam toestemming, dat liep vlot. Daarna kwam pas na weken wachten, de tussenpersoon van het door Interpolis ingehuurde bouwbedrijf langs. Lekdetectie vond plaats op 1 dec. 2015. Het bezoek van de tussenpersoon vond plaats op 11 jan. 2016. Advies was: koop het af en knap verder zelf eea op. Na enige aarzeling gingen we akkoord. Hij zou voor de overdracht van de gegevens zorgen. Het duurde en duurde. Na wéken wachten maar eens gebeld.Toen heette het dat we een offerte moesten indienen. Hoezo een offerte? De heer die en die zou met jullie communiceren wat wij op zijn advies besloten hebben. Tijdens het gesprek met iemand v Interpolis bleek dat het bedrag wat begroot was voor het herstel heel erg laag was. Tot op heden hebben we nog niets mogen ontvangen. Wél kregen we weer een mail van de tussenpersoon waarin hij vertelde wat we al máánden weten. Op mijn vragen en opmerkingen komt geen enkel antwoord. Van het kastje naar de muur heet zoiets. Mijn man werkte 36 jaar voor de bank die zo innig samenwerkt met Interpolis. Helaas kan hij het zelf niet aan om te bellen en dergelijken en blijkbaar denkt Interpolis s: zo; dat is een makkie! Ik kan via "Mijn Interpolis" zien dat de kosten die het bouwbedrijf in rekening bracht, heel snel voldaan is.
Het kán dus wel!
Waarom heeft Interpolis zo'n hekel aan communiceren via mail of brief? Daar mag eenieder zelf een antwoord bij bedenken. Ik denk dat dit bedrijf niet graag wil dat je aan kunt tonen waarover gecommunicieerd is. Ik heb geen goed woord over voor deze gang van zaken. Als dit akkefietje klaar is weet ik wel wat me te doen staat!