Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Vandaag werd ik wederom bevestigd dat Interpolis voor mij een zeer betrouwbaar, klantgerichte verzekeringsmaatschappij is. Van alle keren dat ik helaas schade heb moeten melden, voelde ik me gehoord en hebben ze de afwikkeling correct uitgevoerd. Ik ben al vanaf mijn 18e klant bij hen, maar geloof niet dat ik ooit over zal stappen.
Schade gemeld bij Interpolis. Bij deze schade was onze zoon betrokken. Mevr Leontien Smit nam de tijd om naar mijn verhaal te luisteren, wat ik als prettig heb ervaren. Ik ben een trouwe klant bij Interpolis omdat alles loopt zoals het moet lopen. Goeie duidelijke communicatie? Vanmorgen tref ik een leuke verrassing van mevr Smit om ons een hart onder de riem te steken. Dankjewel Leontien voor je medeleven en een superlief gebaar waarderen wij als familie enorm!
Al 15 jaar verzekerd. Nu voor de tweede keer aanspraak gedaan. Dit keer ivm diefstal, valt het niet onder je verzekering zeggen ze dan. Er valt ook niet te praten over een oplossing, terwijl ze genoeg aan ons hebben verdiend. Schandalig. Had ik mn claim nu maar een beetje verdraaid (gelogen dus.) dan had ik het wel vergoed gekregen.
Hallo, ik had waterschade doordat de expansievat te oud was.
Ik heb toen contact opgenomen met mijn verzekering Interpolis.en vertelde ze Mijn probleem dat. Mijn hele laminaat was bol gaan staan en het stonk naar vocht. En waardoor het was gekomen. Hun gaven mij de schuld want zou nalatigheid zijn. Dus ik reageerde best vel terug van hallo ik heb gewoon een verzekering lopen bij jullie en ik wil dat dit op gelost wordt. toen zeiden een collega neemt contact met u op. Maar na 2 dagen niks te horen heb ik ze weer gebeld en weer het zelfde liedje. Dus ik was het helemaal zat en maar een schade expert op gebeld van
SchadeKing.
En die herkende het probleem en zou de volgende dag langs komen. En zo gezegd zo gedaan. De volgende dag stond de expert van SchadeKing aan mijn deur hij heeft de schade op genomen en kwam ook tot conclusie dat het dus echt niet aan mij lag. En ik heb waar hij bij was gebeld met Interpolis en ze wouden mij weer afschepen toen heb ik de schade expert van. SchadeKing mijn telefoon gegeven en die in gesprek laten gaan met ze en ineens deden ze wel normaal nadat ze zijn naam hoorden Tot mijn verbazing en zouden ze het wel in behandeling gaan nemen. Ik was best blij daardoor en heb de Schade expert heel erg bedankt. Nogmaals Bedankt SchadeKing
Na gemelde waterschade aan onze laminaatvloer zeer goed geholpen. Ook erg tevreden over het telefonisch contact.
Ben al 16 jaar verzekerd bij deze maatschappij met garagepolis . Heb 16 jaar nog nooit iets gehad alleen maar netjes € 300,- per maand over gemaakt naar deze binnenharkers ( zo zal ik ze maar noemen ff ) . Nu heb ik n schade geclaimd van zo.n 1000 euro voor een auto en nu had ik de kleine lettertjes maar moeten lezen zei de taxatie expert .vervolgschade word alleen maar uitgekeerd! Dus ik was te eerlijk en had gewoon moeten liegen ,want dat willen ze en dan word je uitbetaald ( zegt ook de rat van een expert ) noem deze ook maar ff zo . Dus garagehouders liegen en bedriegen helpt en doe dat ook daar kom je het verste mee bij deze binnenharkende ratten verzekering ! Heb verzekering opgezegd en daardoor missen ze 3600 per jaar premie dus wie is er nu dom ?
Dame van onze rechtsbijstandsverzekering waar we al jaren voor betaalden, nam.het op voor mijn buren i.p.v. voor ons, plus maakte ze een belangrijke fout in de afmeting waar de buitenmuur was komen te staan en ipv een glas is half vol ivm de vele juridisprudentie welke er , in ons voordeel op google te vinden was op het gebied van erfdienstbaarheid , kwam zij met een.negatief artikel aanzetten, in ons nadeel. Duidelijk geïnstrueerd een casus zo kort mogelijk te houden, lijkt me. Ik ben , ten einde raad, zélf maar rechten gaan studeren en niet te geloven wat je dan kan kunt vinden op google! Hoezo 6 jaar lang rechtenstudie .when there is Google?
Een andere advocaat , die Interpolis op ons verzoek ook niet wilde inschakelen, en die gespecialiseerd was in ons onderwerp en ons grote kans van slagen gaf een rechtszaak te winnen, dacht , nadat ik hem mijn epistel had geschreven, dat ik zelf een advocaat was.
De advocate van Interpolis bleek dus overduidelijk prutswerk af te leveren.
Op een uitgebreide door ons ingevulde enquête bij Interpolis nooit reactie gehad en na opzeggen van de polis.nooit wat gehoord. prutswerk mag je gewoon ongestraft leveren bij Interpolis.
Overigens gaat die polis via de Rabobank, die dan ook nog even €3 per maand incasseert, voor niks.
Mijn advies aan u als burger: zet u per maand geld apart. Ga bij een probleem zélf eerst uw probleem via google analyseren. Kost veel tijd, maar goud wat u dan vindt en huur dan snel een goede advocaat in van uw spaargeld, in plaats van met de eerstelijns prutsers bij een ( Interpolis) rechtsbijstandsverzekering uw beklag te doen.
2 keer een beschdigde bril gemeld, in beide gevallen was de bril gevallen.
in beide gevallen, no problem, direct geld gestort
gestruikeld met de iPhone in de hand, 3 jaar oud, direct 75% betaald voor een nieuw scherm
Ben blij dat het weer de tijd van het jaar is om over te kunnen stappen.
Ik kreeg onverwacht een flinke rekening van de fysiotherapeut aangezien interpolis de behandelingen niet aan hun wil vergoeden.
Ik ben gewoon verzekerd voor de fysio en vond dit erg vreemd. Ik heb interpolis benaderd en wat bleek, ik ben inderdaad verzekerd voor de fysio, maar een andere partij (waar ik dus helemaal geen fysio heb gehad) heeft facturen aan de interpolis gezonden, welke interpolis aan die partij heeft uitbetaald.
Ik heb de dame aan de telefoon uitgelegd dat ik bij die partij helemaal geen fysio heh gekregen en dat ik nu voor de kosten moet opdraaien van de partij waar ik wel fysio heb gehad.
De dame heeft mij aangegeven dat ze alle declaraties aan bedrijven betalen die binnen komen als iemand ervoor verzekerd zijn en mochten er declaraties aan bedrijven ten onrechte zijn uitbetaald dan moet ik dat zelf maar oplossen.
Kortom ik betaal iedere maand voor de aanvullende verzekering en moet alsnog opdraaien voor de kosten van de fysio, omdat interpolis gewoon iedereen die maar iets declareert uitbetaald.
Aantal keren gebruik gemaakt van de service van Interpolis en altijd goed geholpen. Wij zijn al jaren klant bij Interpolis, nooit geen problemen gehad met hen. Schadeclaims worden erg snel afgehandeld, soms binnen dezelfde dag.
Teleurstellend.
Onvriendelijke telefoniste. Welke niet kan en-of wil meedenken met de klant, werkt niet oplossingsgericht maar werkt alleen tegen en beroept zich continu op allerlei randvoorwaarden
N vriendje van mijn zoon heeft op zijn fiets gereden is daar mee gevallen schade 405 euro bellen met interpolis n kut wijf wemelt de schade af van ja maar u zoon zat ook fout wat the fuck en er word dus niets betaald en wij zitten met de schade en de vader en moeder zitten beetje te lachen achter de schermen fam van oosten slagharen ook klote volk criminelen zijn t maar terug naar interpolis ik zou noooit off t nimmer n verzekering daar afsluiten
Totaal geen respect voor klant
helaas heb ik nu schade waar ze moeilijk over doen. Terwijl het duidelijk niet mijn schuld is. Het ergste vindt ik nog dat je slecht ter woord wordt gestaan, eigenlijk gewoon onbeschoft. Snel weg daar en geen aanrader.
Onvriendelijke telefoniste. Welke niet kan meedenken met de klanten, werkt niet oplossingsgericht
Interpolis werkt en denkt absoluut niet mee.
[NB Bij de meeste negatieve reacties valt mij op hoe slecht men de wet en verzekeringen/verantwoordelijkheden kent.] Zowel zorg-, rechtsbijstand- als opstalverzekering moeten aanspreken. Mijn vader lag 2 jaar terug in het buitenland op sterven na dood in een ziekenhuis. Alles perfect geregeld. Met de rechtsbijstandsverz. mocht ik zelf kiezen wie/wat/hoe. En opstalverzekering: binnen 2 uur elektricien en uur daarna loodgieter in huis om schade te herstellen. Daarnaast word je per stap geïnformeerd en volledig ontzorgd.
Op mijn interpolis worden voortdurend mijn verzekeringen verwijderd, wat betekent dat ik niks online kan doen. Heb al een aantal jaar verschillende verzekeringen lopen bij Interpolis, maar online staat er dat ik geen verzekeringen heb. Hierdoor kan ik niks online invullen en ben ik gedwongen om achteraan de telefonische wachtrij te gaan staan. Dit is echt niet meer van deze tijd.
Mijn vrouw moest na een val in Turkije naar het ziekenhuis. Eerst mijn zorgverzekering gebeld, die konden geen betalingsgarantie voor de volledige kosten geven. Daarvoor moest ik mijn reisverzekering bellen. Ik kreeg alleen de automatische beantwoorden aan de telefoon. Ik heb de bijna 2000 euro aan de balie moeten betalen. Dat is niet wat ze beloven.
Na 3x tussen afdelingen rond te zijn geslingerd, en in totaal 5-6 weken stilte (om zelf maar keer op keer te vragen wat de status is) blijkt dat door een "systeemfout" mijn aanvraag nooit goed in behandeling genomen is
Ondertussen doodleuk aan de telefoon nog vertellen dat het kwam omdat het "druk" was, terwijl een andere medewerker een aantal dagen ervoor nog toegaf dat de fout lag in het systeem omdat er nooit een vinkje aangegaan was na het indienen van de aanvullende info.
Eindstand werd de reis annulering alsnog afgekeurd omdat er weer een of andere clausule gevonden was waardoor mijn schade buiten de verzekering viel!
Nog nooit zo gefrustreerd geweest met een verzekering waar ik al 12 jaar bij zit en nog nooit iets vergoed heb gekregen. wat een slechte organisatie!
Alweer even geleden maar geweldig en snel geholpen bij de grote hagelschade binnen en buiten. Nogmaals bedankt!