Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Mijn ervaring met dit bedrijf is niets anders dan positief.
Kundig, vriendelijk, behulpzaam en eerlijk.
Heb sinds ik klant ben al meerdere schades gemeld, en altijd correct behandeld.
Dat wil niet zeggen dat alle claims werden vergoed, maar als dat wel het geval was, dan is de afhandeling ook nog eens zo geregeld.
Super bedrijf,
Geef ze een 10+
Ik was een aantal jaren verzekerd bij Interpolis (Zilveren kruis Achmea) Altijd keurig mijn premie betaald, en weinig gedeclareerd. In 2017 ging mijn rechter gehoor aanzienlijk achteruit. Na onderzoek bleek, dat ik een brughoektumor in mijn hoofd had. Deze was de oorzaak van de achteruitgang van het gehoor. In overleg met "Beter Horen" en op advies van deze audicien heb ik gekozen voor hoortoestellen van het merk Phonak. (Beter Horen werkt nota benen samen met Zilveren kruis) Toen er eenmaal een verzoek werd ingediend voor een bijdrage van toestellen in categorie 5, was Zilveren Kruis niet thuis. Er waren allerlei belemmeringen. Er waren net twee hoortesten uitgevoerd, maar toch moest er op mijn kosten opnieuw een hoortest worden uitgevoerd. De kans op vergoeding van de gekozen toestellen werd in een telefoongesprek eigenlijk al meteen gereduceerd naar nul. Werkelijk een onbegrijpelijke, achterlijke behandeling. Ik heb in december 2017 mijn verzekering opgezegd.
Al een aantal keer ongelukkige schade gehad aan apparaten. Medewerkers zijn begripvol, handelen vlot en zijn vooral heel duidelijk in de afhandeling. Dit keer waterschade aan telefoon door een dom foutje bij de toiletten en ik wist niet of dit te declareren was. Inboedelverzekering kan nogal ingewikkeld zijn in studentenhuizen en dit is mij volledig helder uitgelegd. Zoals geïnstrueerd ben ik bij een telefoonreparateur langs gegaan, total loss verklaring ontvangen. Twee uur na mijn eerste telefoontje had ik weer een behulpzame medewerker aan de lijn. Huidige nieuwwaarde vergoed gekregen en dit stond de volgende dag al op mijn rekening. Medewerking moet altijd van twee kanten komen bij dit soort zaken en met Interpolis is het altijd heel soepel verlopen zonder gedoe
In de 25 jaar dat ik verzekerd was via Interpolis heb ik 3 keer iets gepoogd te claimen. Telkens was er wel weer een lullig klein lettertje waardoor de in de folders zo prachtig voorgestelde dekking toch niet gold. Deze club is echt niet van plan iets voor haar clienten te betekenen, behalve het innen van de premies. Daarbij moet je elk jaar verplicht via de rabobank afsluiten, anders kan het niet. En die rekenen daarvoor dan weer 44 euro 'administratiekosten'. Waarvoor is onduidelijk. Er zijn veel goedkopere en betere verzekeringen. Trap hier niet in.
Het glazen spatscherm in mijn badkamer vliegt als ik de deur open uit de scharnieren en valt in duizenden stukjes uiteen op de badkamervloer. Gelukkig is al het glas in mijn woning verzekerd, denk ik. Interpolis denkt er anders over. Had ik de deur uit mijn handen laten vallen of was hij gebroken doordat ik er tegenaan liep, dan was het wel gedekt. Als de deur er uit valt echter niet. Dan zou het wel eens een productfout kunnen zijn.
Betaal je jarenlang voor je reisverzekering met alle mogelijke dekkingen; wordt één keer je telefoon gestolen en valt deze niet onder de garantie omdat ik 'beter had moeten opletten omdat het om een waardevol item' gaat. Gelijk opgezegd. Waardeloos!
Nieuwe auto verzekering polis ontvangen in september 2018. Dit is een onderdeel van de alles in 1 polis. Vage toelichting over andere manier van premieberekening door toepassen actuele autoschade cijfers.verwerken in de premie. Nergens dat het duurder geworden is. Dit doen ze wel bij bijv woonhuis verzekering .Ik heb gelukkig al vele jaren geen autoschade gehad. Ik vergelijk min of meer toevallig de premie met die van vorig jaar. Ik kon het niet geloven. Een stijging van 37 procent! Gebeld en het klopt zeggen ze. Zijn er meer klanten van interpolis deze ervaring hebben? Ik ga natuulijk naar een andere verzekeraar.
In de vakantie is de iphone van mijn zoon gevallen dit gemeld via mijn interpolis. Na onze vakantie 16-08 telefonisch contact gehad en 17-08 geld al op mijn rekening voor de reparatie. Echt aardig en goed geholpen zoals het hoort
Mijn telefoon was gestolen in het buitenland, maar interpolis heeft me zo snel en goed geholpen met het afhandelen hiervan!
Al heel wat jaartjes verzekerd bij Interpolis, gelukkig hebben we ze niet vaak nodig, maar tot nu toe zijn alle schades, conform de polisvoorwaarden, al dan niet afgewikkeld. Snel en duidelijk, ook als iets niet onder de dekking viel!
Dankzij mijn buiten de deur verzekering is mijn macbook verzekerd. Dit kwam handig uit toe ik het scherm kapot hielp (domme eigen schuld). Na een kort gesprek wist ik snel hoeveel vergoed werd en kan ik (hopelijk) snel weer verder met mijn scriptie. Ben erg tevreden tot nu toe!
Al járen een doorlopende reis en annuleringsverzekering van Interpolis. We hebben 4 kaartjes met korting gekocht voor Walibi met een vaste bezoekdatum. Nu breekt mijn zoon zijn duim en moet daaraan geopereerd worden. Walibi heeft hij niets meer aan en daar gaan we dus ook niet meer naartoe. Ik dacht dan bel ik Interpolis want daar ben ik voor verzekerd. Er werd me namelijk bij aanschaf van de verzekering ook verzekerd dat dit ook voor dagjes uit geld.
Niet dus. De mevrouw die me hielp was sneller klaar met zeggen waar het wel voor geld als waar het niet voor geld. Je hebt er werkelijk niets aan. Ze zei letterlijk dat ik beter marktplaats kon proberen. Ze vroeg ook nog of ze het adres moest spellen!
Al met al een dure verzekering die nagenoeg niets dekt. Opzeggen!
Mijn vriend wilde een reis annuleren ivm n doodzieke zus en plotselinge zorg voor bedlegerige en demente moeder. Hij kreeg niets vergoed, de zus was (nog) niet dood. Ik heb via mijn eigen verzekering wel alles vergoed gekregen. nooit met Interpolis in zee gaan, je denkt dat je bent verzekerd, maar je brengt alleen je geld weg
In verband met ernstige familieomstandigheden heb ik mijn vakantiereis geannuleerd. Interpolis vergoedt mijn schade niet omdat geen van de betrokken familieleden is overleden. De verzekering heb ik afgesloten via de Rabobank.
Na vele jaren klant maanden gedaan over afhandeling van schade, pruts bedrijf langs gestuurd, geen expert willen sturen. Open dossiers dus bij elk telefoontje, na lang wachten een ander persoon aan de lijn, belachelijk bedrijf!
Ik wacht al anderhalf jaar op het afhandelen van een schademelding. Er ligt nog steeds geen oplossing/antwoord. De ingediende klacht, omdat er niets concreets wordt gedaan, is zonder mij dat te melden en dus zonder beslissing gesloten. Je bent bij Interpolis rechteloos en overgeleverd aan een stel flessentrekkers.
Al vele jaren lid van Interpolis, helaas heb ik nu schade waar ze moeilijk over doen. Terwijl het duidelijk niet mijn schuld is. Het ergste vindt ik nog dat je slecht ter woord wordt gestaan, eigenlijk gewoon onbeschoft. Snel weg daar en geen aanrader.
Ik voldoe wel aan de verzekeringsvoorwaarden maar willen mijn schade door smoesjes niet uitkeren. Je bent hier duidelijk een nummer en geen klant.
We hebben nooit schade, zijn al twaalf jaar klant bij Interpolis en voor het eerst claimde ik wat. Mijn iPhone was in het water gevallen in huis. Een aardige man stond me te woord. Hoe oud is de telefoon, hoeveel gig heeft hij? Hij keek even en zag dat de telefoon nu voor 350 euro te koop is. Helaas mevrouwtje, uw telefoon is meer dan drie jaar oud en dan keren we slechts 10% uit. Niet van wat ik ervoor betaald heb, maar waarvoor je m nu kunt kopen. En het eigen risico is 50 euro, dus succes ermee! Wat een baggerverhaal, ik heb meer dan 700 euro voor de telefoon betaald, hij deed het nog prima en nu vertelt Interpolis dat de verzekering een wassen neus is.
Interpolis is ongelofelijk, na een pech jaar 2017. In dat jaar sneuvelde 2 dure mobiele telefoons en na een dag stond het geld op de rekening. Dit jaar 2018 gebeurde het weer, nu viel mijn Samsung op de grond, resultaat scherm stuk. De Samsung is opgehaald en weer gerepareerd thuis gebracht. Top service!