Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Interpolis verhoogd mijn verzekering met 2 procent staat in hun brief. In plaats van 63 euro per maand moet ik nu 72 euro per maand betalen.
Glashelder noemen ze dat.
Bij het overlijden van een van mijn ouders kwamen wij er achter dat interpolis nog een aanzienlijk bedrag had uit te keren. Interpolis heeft lang glashard volgehouden dat dit bedrag al uitbetaald was op en bepaalde datum. Na opnieuw aanvragen van de rekening afschriften bleek Interpolis niks uit betaald te hebben. Wat mij betreft zijn interpolis achmea en centraal beheer helemaal niet glashelder. Als ze even kunnen naaien ze je. Ik raad iedereen af om hier een verzekering af te sluiten. Als ze al iets uitkeren dan staat dat in geen verhouding met de daadwerkelijke schade en moeite die het kost om iets vergoed te krijgen.
Als je je best doet om niet teveel kosten te maken gaan deze glasheldere oplichters zover dat ze daar zelfs minimale van willen vergoeden. Mocht u te maken krijgen met deze oplichters probeer dan het maximaal haalbare op te geven en overdrijf flink dan komt u misschien op het bedrag uit dat u daadwerkelijk aan schade heeft.
Mijn partner is overleden op 25 februari 2019 hij had een verzekering bij Interpolis, maar omdat hij is overleden is deze verzekering niet meer nodig, en ik heb dat ook gemeld bij hun, toch blijven ze brieven sturen met het verzoek om te betalen, ik vind dit zo onbeschoft en brutaal, dat ik eraan zit te denken om me ergens anders te verzekeren en allen verzekering bij interpolis te be-eindigen, het zijn gewoonweg brutale honden daar
Eerst eisen ze een deugdelijk hekwerk rondom het pand, daarna is er ingebroken zonder braakschade aan het hek maar enorme schade aan 2 voertuigen en krijg je onderstaande reactie terug;
Wij verlenen geen dekking
Nu er geen sprake is van braakschade aan het hekwerk verlenen wij geen dekking. Uitsluiting 40 is van toepassing.
Niet verzekerd is schade die ontstaat aan een motorrijtuig veroorzaakt door diefstal en/of inbraak gedurende sluitingstijd van het bedrijf,
OPLICHTERS!
Prima geholpen en de snel afgehandeld.
Deskundig iemand aan de lijn.
Neemt de rekening telefonisch rustig met je door.
'S middags al een mailtje dat de schade binnen vijf dagen wordt bijgeschreven op de rekening.
Interpolis gaat onzorgvuldig om met de belangen van patiënten. Doet niet zijn best, maar laat serieuze zaken niet door een medisch team beoordelen maar door een een medisch administrateur. Wijst aanvraag op standaard voorwaarden af terwijl er juist op bijzondere voorwaarden een beroep is gedaan.
Ook de klacht en de nazorg van deze klacht is door een ondeskundige medewerkster onvoldoende afgewerkt
Meerdere malen (helaas) schade moeten melden bij interpolis. Altijd goed en snel geholpen.
Afgelopen zomer nog onze vakantie moeten annuleren wegens ziekte van familie. Alleen de factuur van het reisbureau op hoeven sturen, geen doktersverklaring o.i.d. en het geld stond ook snel weer op onze rekening.
Ooit overgestapt naar interpolis, omdat we ook zulke goede ervaringen met interpolis als tegenpartij hadden. Hartstikke tevreden dus!
Van achter aangereden. Gelukkig ging het niet erg hard en was de schade beperkt tot een trekhaak dop en een deuk in de bumper. De tegenpartij is verzekerd bij interpolis. Een taxatie bij het schadebedrijf laten maken, omdat het schadebedrag meer als 500 euro was moest er een taxateur komen. Dus auto een dag kwijt. Er blijkt helemaal niemand te zijn komen kijken, maar heeft het schadebedrijf foto's gemaakt en doorgestuurd. Tot mijn grote verbazing krijg ik een mail dat volgens de expert de schade niet door de aanrijding veroorzaakt kan zijn omdat de kentekenplaat van de tegenpartij nog heel is. of ik kan bewijzen dat die deuk er al niet inzat! (je moet dus elke dag een foto van je auto met de krant van die dag maken?) Mijn verweer dat de deuk precies zit op de plek waarbij de auto van de tegenpartij het sleepoog zit werd compleet genegeerd. Volgens de "expert" kon de schade niet door de aanrijding veroorzaakt zijn. Interpolis verdenk mij dus van fraude?
Interpolis wil niet betalen, dat is glashelder.
Rechtsbijstandsverzekering bij autoschade traag en niet actief. Zelf bellen en vragen naar stand van zaken en voortgang. Al heel snel werd een accoord met patstelling voorgesteld. Kortom: niet tevreden!
Voor mij geen positieve ervaring. Ik wilde weten waar ik juridisch stond toen ik er met de buren niet uitkwam over een erfdienstbaarheid. Dit zou niet onder de dekking vallen omdat ik wel had kunnen weten dat dit een geschil werd toen ik de woning kocht. Ook mbt een boom, die stond er al dus pech gehad. Wat een regelrechte onzin. Snel wegwezen.
Erg en diep teleurstellend dat een verzekering continuu Diktat geeft over vernieuwingen van alarminstallaties zonder enige rede (veilig wonen is voor hun geen begrip) en dat na twintig jaar zonder enige schademelding ik voor maar een paar duizend euros voor hun gewoon niet meer lijk te bestaan. SCHANDE
In de periode januari/februari is er veelvuldig contact geweest met de klantenservice over de premieberekening voor de zorgverzekering 2019 voor ons gezin. Er is veelvuldig landurig contact geweest met minimaal 5 medewerkers. Telkens bleken er bij de premieberekening veel fouten te zijn gemaakt waardoor er een veel te hoge premieberekening werd toegestuurd. Als dat 1 keer gebeurt en het afgesproken premiebedrag wijkt vervolgens sterk af het premieoverzicht, verlies je het vertrouwen en bel je nog een keer waarna blijkt dat er weer fouten zijn gemaakt. Dat heeft zich tot minimaal 3 maal herhaalt. Aangezien de totaal premie van mijn oudste zoon die ouder is als 18 in 1 keer werd afgeschreven was ik in de veronderstelling dat dit met de totaalpremie van de rest van het gezin ook zou gebeuren. Vervolgens mistte ik de eerste herinnering voor het bedrag van 3175,12 omdat ik niet scherp was omdat ik dacht dat dit ook automatisch geïncasseerd zou worden. Toen ik de laatste medewerker hierover belde toonde zij in hiervoor weinig begrip. Ook niet toen bleek dat er in het premie-overzicht weer een fout stond. Zij vond dat de incassokosten van 10,- gewoon betaald moest worden. Zij was in het hele gesprek niet begripvol, instrumenteel en vaak moeilijk te verstaan en liet mij vaak niet uitpraten. Zij had geen begrip voor het feit dat Interpolis 3 tot 4 x fouten op fouten had gestapeld, het niet in verhouding is om vervolgens die 10,- toch te willen incasseren terwijl mij de telefoonacties bij elkaar toch zeker een dag werk hebben gekost. Ik ben boos op haar geworden want ik vind deze behandeling door haar namens Interpolis schandelijk. Dit is daarom het laatste jaar dat ik bij Interpolis verzekerd zal zijn. Ik zal iedereen die het wil weten afraden bij Interpolis te verzekeren. Nooit meer Interpolis!
Afgelopen week ben ik op wintersport geweest. Tijdens de lunch heb ik mijn portemonnee laten liggen op het dienblad en ben daarna weer verder gaan skiën. Hierdoor kwam ik er 's avonds pas achter dat mijn portemonnee miste. Ik ben verschillende keren terug geweest naar het restaurant, de toeristen info en de gondel vanuit het dal, maar helaas is hij niet teruggevonden. Daarom heb ik uiteindelijk aangifte gedaan in Oostenrijk.
Terug in Nederland heb ik contact opgenomen met interpolis vanwege kosten voor een nieuw rijbewijs, kentekenbewijs, enz. Om deze reden belde Interpolis me. Na zo'n 10 minuten vragen te hebben beantwoord krijg ik als antwoord dat ik gelijk terug had moeten gaan (binnen een paar minuten) na het "vergeten" als hij dan kwijt was geweest dan had ik wél een vergoeding gekregen. Volgens interpolis ben ik onzorgvuldig geweest en onzorgvuldigheid is een reden om niets te vergoeden.
Erg jammer, ik ben al jaren "klant" met een doorlopende reisverzekering. Nu ik een keer iets wil melden, wordt deze direct naar de prullenbak verwezen.
Sinds dit jaar zijn er bij de inboedel verzekering nieuwe voorwaarden bij Interpolis: bij "plotselinge gebeurtenissen" (zijn ze dat niet bijna allemaal?), geldt nu een eigen bijdrage van €100,-!
In alle eerlijkheid, dat kan ik nog aanvaarden bij schadebedragen vanaf bv €1000,-. Mijn schade was echter net iets boven de €200,-, waardoor ik de schade voor de helft zelf betaal. Waarvoor ben ik dan verzekerd? Dit valt onder het uitkleden van je klanten. Schandalig! Voor mij straks geen Interpolis meer.
Bestel iets in de preventiewinkel van Interpolis en je kan er een maand op wachten terwijl het op voorraad staat!
Verder is het dacht ik verboden bij de AVG wet om nog om een geboortedatum te vragen bij het doen van een aankoop.
Na het lezen van de andere ervaringen is het mij echt duidelijk dat zij hun zaken NIET op orde hebben!
Medewerker wilde mij tegemoet komen met een kortingsbon, maar ik heb géén vertrouwen in dit bedrijf!
20 jaar nooit wat gedeclareerd en nu na een brand zit ik al een jaar op geld te wachten.
Jarenlang premie betaald en nooit gedeclareerd maar op het moment dat er wordt ingebroken in je auto op vakantie in het buitenland komen ze aan met allerlei onzinnige polisvoorwaarden waardoor er niets wordt uitgekeerd.
Jarenlang verzekerd en (gelukkig) nooit gebruik van hoeven maken. Nu helaas een paar kwesties achter elkaar. Super snelle afhandeling, vriendelijk en effectief geholpen. Alle schade snel en vakkundig hersteld. En als “kroon” op de geweldige ervaring kregen wij ook nog een prachtig boeket als steuntje voor alle vervelende zaken en schades. Wij waren sprakeloos! Een fantastische verzekeringsmaatschappij die de klant centraal stelt en precies het juiste doet om de klant van dienst te zijn. TOP!
Aantoonbaar letselschade aan oog na ongelukje in een discotheek. Tegenpartij aansprakelijk gesteld. Interpolis zegt doodleuk dat "je dat risico nu eenmaal loopt in een discotheek" en weigert iedere uitkering. Kleineren en premie innen, dat kunnen ze. Ben er meteen opgestapt.