Interpolis reviews

3.8
Positief29%
Neutraal2%
Negatief69%
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Michel
31-12-2017

Interpolis Glashelder?

Interpolis glas helder is hun slogan!

33 jaar lang ben ik al klant bij Interpolis,en geloof het of niet al die jaren niks geclaimd,voor Interpolis zou ik toch een klant zijn die ze zouden moeten behouden toch? helaas dat is ze niet gelukt.

Begin december is onze Auto total loss gereden, ik en mijn dochter gewond,auto als een wrak voor de deur. Verwondingen vielen mee,en op wat pijnstillers na zijn hier nauwelijks kosten voor gemaakt.

Maar goed de auto! een geïmporteerde Holden wagon uit 2006 (ons troetelkind) bij het aanmelden in 2010 Interpolis echt moeten overtuigen om welke auto het ging want deze konden ze niet,oke het is geen Unieke auto In Australie een normale auto,maar in Nederland toch lekker anders. Onze auto is total loss gereden,de tegenpartij en diens verzekering erkende direct schuld,appeltje eitje zaak zou je zeggen dus.

Nee! ons wrak staat al 3 weken voor de deur,Interpolis doet niks en verwijst de afhandeling door naar Achmea rechtsbijstand?

En dan begint de ellende pas echt,die doen werkelijk niks en dan nog minder als niks,alhoewel ze doen wel wat, ze beloven je van alles,we gaan voor U aan de slag ,we gaan het uitzoeken,we bellen U zo terug ,we gaan het regelen,we gaan we gaan we gaan.

Dagelijks contact met ze gehad omdat ze geen enkele van de 14 terugbel afspraken nagekomen zijn,en ook echt niks en dan ook niks met de zaak gedaan hebben.

Dagen lang staat er hier een wrak voor de deur en we kunnen geen kant op! Omdat ons vele malen belooft is het "vandaag " af te handelen hebben we naïef als we zijn de belofte als de waarheid aanschouwd.

Maar goed na enig onderzoek bleek dus dat we volgens Interpolis een normale Nederlandse auto hadden en en dus ook de dagwaarde van een basis Opel uitgekeerd gaan krijgen waarde verschil is 4000€ (foutje Interpolis)

Achmea had nog niks aan de zaak gedaan,al beloofde ze me druk met de zaak bezig te zijn, via de achterdeur ben ik aan een naam en telefoonnummer van de schade expertise meneer van Achmea gekomen. En nu komt de moraal van het verhaal, Waar zowel Interpolis als Achmea al 3 weken geen een moer aan doen heb ik met deze schade man gebeld en .binnen 3 kwartier was alles geregeld,auto wordt opgehaald de waarde van de auto is herzien en er wordt een redelijk bedrag uit gekeerd.

Wat hebben we geleerd,Interpolis is glashard in plaats van glashelder,en doet werkelijk niks voor je! Achmea zit vol met keiharde leugenaars die je van af de receptie tot aan de specialisten allemaal bedonderen en werkelijk helemaal niet eerlijk zijn en ook echt niks maar dan ook niks voor je doen!

Onze tussenpersoon de Rabobank is er ook niet voor je die kunnen ook niks voor ons betekenen.

Onze Holden gaat de schroothoop op,met een dikke traan nemen we afscheid van hem,een andere importeren doen we niet want je gaat hier in dit soort situaties gruwelijk het schip mee in.

Interpolis ontkent elke schuld dat ze onze auto verkeerd ingeschaald hebben,al hebben we naar ons idee wel jaren lang meer premie betaald dan een basis auto.

Na 33 jaar is het voor ons einde verhaal met deze leugenachtige lafaards.

Interpolis en Achmea laat ze aub links liggen, Mits je je graag laat bedonderen dan zijn dit de ideale bedrijven om mee in zee te gaan.

Fred
28-12-2017

Glashard

Interpolis is niet glashelder maar glashard, storm schade schutting gemeld hiervoor externe partij erbij gehaald om de schade op te nemen dit doorgegeven aan interpolis, steekproef gehad, alle medewerking verleend, aangifte was op 1 punt niet helemaal correct gevolg uit de verzekering gezet rekening van €532,- en aantekening in hun register voor acht jaar, je word bij een foutje dus meteen hard gestraft ondanks dat je er alles aan gedaan hebt om het zo correct mogelijk af te handelen.

Elian
15-11-2017

Reisverzekering

Ik had een reisverzekering bij Interpolis voor mijn stage in Ghana. Nu is er in Ghana geld gestolen, ik heb dit bij de verzekering aangegeven, ze tijdens mijn tijd in Ghana op de hoogte gehouden en kreeg de indruk dat het goed zou komen. Eenmaal thuis werd ik gebeld en werd gezegd dat het geld niet uitgekeerd zou worden omdat de tas niet in de kast lag. Dus als ik oneerlijk was geweest en had gezegd dat de tas wel in de kast was, was alles netjes uitgekeerd, maar ik voelde me echt afgescheept. Zo heb je toch niets aan je reisverzekering!

John
09-11-2017

Ziektewet verzekering

Interpolis is wel zo slecht.is echt in en in slecht.sluit hier nooit een ziektewet verzekering af,want ze keren gewoon weg niet uit.ze zetten bedrijven voor het blok,komen met beschuldigingen die helemaal nergens op gebaseerd zijn.een hoop natte vinger werk,om zo maar onder hun verplichtingen uit te komen. waarom zitten er bij deze verzekeraar meer advocaten en juridische medewerkers op kantoor als personen die zorg aan de verkochte verzekering besteden

Wim
29-08-2017

Reispolis/interpolis/rabobank

U claimt heel weinig zei de schadebehandelaar, klopt liefs niet want schade is nimmer leuk. Na eerdere nare ervaring met Interpolis met een waterschade 5 jaar geleden (schade 4500,- aan laminaat, eerste aanbod dagwaarde 500,-) na eenhalf jaar juridische strijd uiteindelijk 90% betaald. Het is om te janken!

Nu op reis door Europa een horloge kwijtgeraakt (€ 179,- 2014) een cadeau Eerst afschrijven naar dagwaarde, dan de integriteit van de klant ter discussie (wánt niet zorgvuldig!) en dan uit coulance € 63,- bieden, waar ik héél blij mee mocht zijn. Kennelijk is het staand beleid niet om de klant centraal te stellen, maar proberen links of rechtsom, zo weinig mogelijk uit te keren, want anders worden de polissen te duur. aldus de behandelaar Marktplaats.nl is betrouwbaarder

Danny
08-08-2017

Binnen 24u je schade vergoed!

Tijdens een storm op vakantie hadden wij schade aan onze camper. Vervolgens online de schade gemeld en daarna telefonisch contact. Nadat ik van het schadebedrijf een offerte ontvangen had heeft Interpolis het bedrag gelijk overgemaakt en stond het binnen 24u op mijn rekening.

Wesley
26-07-2017

Tas met kostbare spullen gestolen.

Mijn tas werd uit mijn handen getrokken door 3 jongens. Gelijk aangifte gedaan bij de politie en nadien Interpolis gebeld. Ik werd heel vriendelijke te woord gestaan door de mevrouw aan de telefoon. Ze hielp me goed en dacht mee, heel erg fijn omdat ik de laptop en camera dagelijks nodig heb die in de tas zaten. Nu word het gelukkig allemaal vergoed. Ik ben Interpolis heel erg dankbaar.

Ad
11-07-2017

Schade aan Iphone

Na digitale melding van de schade ben ik telefonisch benaderd voor extra informatie. Het te verwachten schadebedrag is overgemaakt naar mijn rekening. Vervolgens kreeg ik een hogere rekening gepresenteerd van apple. Deze heb ik doorgemaild naar de schadeafhandeling. Interpolis heeft mij opnieuw gebeld en dezelfde dag het schadebedrag aangevuld en op mijn rekening gezet. Ik ben erg blij met de service en kan hen aanbevelen.

Michael
06-07-2017

Waterschade

Waterschade door defecte wasmachine. Laminaat was niet meer te krijgen, winkel ook niet meer aanwezig waar het gekocht was. Te grote schade voor herstel, en wij krijgen gewoon het volledige aanschaf bedrag terug, incl legkosten en ondervloer. Ik heb dus geen klachten tot nu toe over interpolis.

Thomas
11-06-2017

Ik ben behandeld als een fraudeur

Al heel mijn leven all risk verzekerd geweest bij inter polis .

enkele maanden geleden is mijn auto in de nacht beschadigd over de hele zij kant en voor kant .

In het kort: auto naar de garage gebracht expert gekomen die zegt dat het 3 schades zijn ik krijg maar een schade uit betaald .

echt schandalig waarom zou ik oude schades op geven ik ben zuinig op mijn auto .

Nu zelf veel kosten gehad.

Amine
08-05-2017

Oplichters

Mijn zoontje was aansprakelijk voor een schade bij de buren ongeveer 150 euro, bel ik met Interpolis de man aan de telefoon was zo brutaal om mij van alles en nog wat te vragen bijv hoe kan een kleine kind (6jaar) een bal over een schutting schoppen van 1,8m hoog. Ik heb opgehangen en al mijn verzekeringen ergens anders ondergebracht ( na 10 jaar bij Interpolis en nooit schade gehad). De buren hadden mij ook al gewaarschuwd dat Interpolis een slechte verzekering is. Uiteindelijk zelf de schade betaald aan de buren.

DJ
03-05-2017

Zielig

Ik zit 10 jaar bij de Interpolis en heb vorig jaar voor het eerst pas gebruik gemaakt, toen mijn Galaxy te pletter viel op het dakterras. Volgens de Interpolis hoorde dit niet bij mn huis, dus ik was niet verzekerd. En nu mn Macbook door kortsluiting is stukgegaan komen ze met een verhaal waar ik allang niks meer van begrijp, maar het komt erop neer dat ik op een bedrag van €1100 een bedrag van rond de €50 tegemoet kan zien en dat wordt je dan vertelt met een blijdschap alsof je de lotto hebt gewonnen. Schaamteloos

José
16-04-2017

Topervaring

Heb nu twee keer ervaring met Interpolis gehad, en ik moet zeggen dat ik perfect geholpen ben. Een keer met mijn auto. Expert kwam en we hebben samen een vergoeding bepaald. Twee dagen later stond het geld op mijn rekening. Andere keer een geschil met de huurstichtingen na overlijden van schoonvader. Interpolis opgebeld.En zij hebben deze zaak overgenomen en opgelost met de verhuurder. Zelf niets aan hoeven doen. Voor mij geen andere verzekering dan Interpolis !

Ger
16-04-2017

Bedrijfsbus geslolen net 15 mnd oud

Na diefstal te hebben gemeld zou de schade van 22500 euro na 30 dagen uitgekeerd worden indien de bus niet terug gevonden zou worden. Helaas ze komen aan met kleine regeltjes en betalen dus niets een grote oplichters bende dus dat Interpolis. Jaren bij hun verzekerd en ook het uitgebreide pakket. Hoop dat ze snel naar de haaien gaan. Premie betalen en is er war dan geven ze niet thuis.

Marieke
24-03-2017

Ontzettend tevreden

Wij zijn ontzettend blij met deze verzekering. Nadat erbij ons was ingebroken en veel spullen verdwenen waren kreeg al in eerste instantie een super lieve dame aan telefoon. Nadat ik aangegeven heb wat er allemaal weg was hadden wij binnen 24 uur het geld al op de rekening. Wat een top team zit daar! Lief en meelevend!

Rene
19-03-2017

Wel premie innen maar niets betalen als er iets is.

Wij betalen 5000 euro per jaar aan Interpolis verzekeringen we hebben een schade ,waar wij geheel buiten staan, en dan kan je het bekijken Interpolis wijst alles van de hand, sturen een expert van Dekra om zo goedkoop mogelijk van je af te zijn .Een schande dat dat mogelijk is in 2017 door andere aangericht, buitenom onze schuld. En wij worden keihard gepakt. moderne oplichters praktijken zijn dat daar,witte boord crimineelen.

Rudolf Berendsen
28-02-2017

Waardeloze maatschappij, serieus waar!

Ik ben all-risk verzekerd voor 197 euro per maand. Medio augustus 2016 krijg ik een aanrijding met een tegenpartij, hij zit fout en zijn verzekeringmaatschappij erkent het. Mijn eigen verzekering (Interpolis) wil toch een onderzoek starten omdat het bedrag van 7200 euro aan de hoge kant ligt. Er volgt een onderzoek, de auto wordt onderzocht, telefonisch interview en uiteindelijk komt er iemand bij mij thuis langs (2,5 uur persoonlijk interview). Er blijkt niets aan de hand te zijn. Interpolis geeft aan dat zij het geld zullen overmaken (in november). Continu achteraan gaan en uiteindelijk wordt het schadebedrag pas medio januari 2017 overgemaakt. De huurkosten heb ik nog steeds niet ontvangen. We zitten inmiddels bijna in maart, ik wordt van kastje naar de muur gestuurd. Dit allemaal terwijl ik niet eens fout zit, all-risk verzekerd ben, 197 euro per maand betaal. Waardeloze verzekeringmaatschappij. Wel innen, maar nooit of met moeite uitkeren, zelfs niet wanneer het een verhaalbare schade is. Woorden schieten mij te kort, echt waardeloos. Wij zijn inmiddels overgestapt naar een ander maatschappij.

Margaret
23-02-2017

Toekenningsbesluit nodig

Bij opvragen van toekenningsbesluit nodig bij een hypotheek aanvraag, was binnen een par dagen geregeld en in huis. Zéér goede service en met respect behandeld aan telefoon. Meer dan tevreden!

Gilbert
28-01-2017

Plotseling een verhoging van mijn woonhuisverzekering van Euro 200,-

Ik heb al 20 jaar niets geclaimd. De verzekeringsman van de Rabobank gebeld, die was het er ook mee eens dat het niet goed gecommuniceerd was, die gaf mij groot gelijk om het op te zeggen. Ik betaal nu de helft bij Inshared!

Ed
28-01-2017

Autoschade betaling

Eerst na een week moeten bellen wanneer de schade betaald wordt! Zelfde dag bevestiging ontvangen dat binnen 5 dagen betaald wordt en nu na 11 dagen nog niets ontvangen!