Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Andre mol
22-10-2015

Vier weken wachten tot exper langs komt

Was vroeger bij rvs verzekerd 1 keer schade gehad twee dagen wachten op expert bij unive duurt dit wel lang vier weken eerder geen tijd het was druk hadden niet eerder tijd heb nu mijn meubels met schade maar in de garage opgeslagen tot exper langs komt volgende week vrijdag

je kunt toch niet vier weken met een kapotte kast en tafel wonen

L.van den broek
06-10-2015

Oplichters

schadenummer 1553768A9 korte omschrijving

ongeval met fietser

fietser geeft fout toe

mijn schade 50% 220 euro zouden ze moeten betalen

maar na 3 maanden hun antwoord u moet onze verzekerde weer opnieuw aansprakelijk stellen en uw rechtsbijstand verzekering inschakelen terwijl alles al is aangemeld

want wij betalen niet zomaar uit wij proberen van alles om er onderuit te komen

nou ben het er maar blij mee ik steek mijn tijd dan liever in het zoveel mogelijk bekent maken van uw praktijken

Rick
22-09-2015

Waardeloze Maatschappij !

Waardeloze Maatschappij die Unive !

Aanrijding gehad bijna 2 maand terug en nu nog wachten op uitkeren schade ! Schade van 1500 euro getaxeerd door expert , schikking getroffen op een totaal bedrag van 750 euro maar toch wil Unive niet overstag gaan ! Alles wijst er op dat client van Unive schuld treft , dit is door politie in de aangifte aangetoont ook dmv foto's ( duidelijke foto's ) maar Unive zegt dat ze wazig zijn ! ? Willen ze er onder uit komen ?

Moeten vooral zo omgaan met mensen ! Zal deze maatschappij ZEER ZEKER NIET aanraden bij eventuele andere personen die een verzekeraar zoeken !

ZEG UNIVE WANNEER WILLEN JULLIE DE SCHADE NOU EENS UITBETALEN AAN MIJ !

Murat
15-09-2015

Oplichters

Rijd een maloot schade aan mijn auto ,volledig zijn schuld !

Word ik door hufters van unive 50/50 aansprakelijk gesteld.

Vuile oplichters bende. trieste vertoning.

Willem
22-08-2015

Gesjoemel

Al jaren ben ik klant en alles 'leek' altijd uitstekend geregeld.

Schade aan de auto (total loss buitenland), schuld van een ander die er op klapt. All-risk verzekerd maar toch een hoop gesjoemel, lage dagwaarde, getouwtrek. Ik snap Univé niet want ik heb ook een rechtsbijstand verzekering bij hun lopen. Het kost ze straks alleen maar meer dan die paar honderd euro, ze hebben een "pissed off" klant op de koop toe. En de schade kunnen ze gewoon verhalen bij de tegenpartij. Het slaat werkelijk waar nergens op. Dit loopt nog. Wij mij echter ook opviel is dat er drie soorten all-risk verzekeringen zijn. Ik blijk de plus verzekering te hebben. Hoewel dat op het bovenstaande niet van toepassing is. Kunnen klanten bedropen uitkomen als zij wat hebben dat wel hun eigen schuld is dachten dat ze "all-risk" verzekerd waren en dat dan maar deels blijken te zijn. Bij het afsluiten van mijn verzekering vroeg ik om all-risk niet op all-risk midden.

Vorig jaar verhuist en tijdelijk mijn boedel (grote delen) opgeslagen in een loods. Overleg gehad via e-mail met de verzekeringsagent. Dit kon allemaal prima. Nu vanwege het volgende conflict de voorwaarden erop na sla zie ik dat dit maar tot zes maanden kon. Gelukkig is er niets gebeurd. Maar bij schade had dit betekent dat ik drie maanden geen dekking had gehad (uiteraard wel premie had betaald).

Na de vakantie in kom ik thuis ik wil met de tablet naar de tuin lopen en laat deze vallen. Hij land in de tuin op de stoep. Ik ben all-risk verzekerd op de inboedel. Dus ik bel en meld de schade. Ik kreeg te horen dat dit onder ongelukjes valt en dat het verzekerd is. Ik herinner me nog goed dat ik all-risk verzekerd was omdat toen mijn ex van deze verzekering af ging de premie steeg. Dit vond ik zo vreemd dat ik er vragen over gesteld had. Maar nee dat klopte want ik was nu all risk verzekerd dus ook voor ongelukjes. Nu blijkt eind juni een artikel van de verzekering afgehaald te zijn en kreeg ik vandaag een brief dat de schade niet vergoed wordt. Van alle twaalf artikelen uit de voorwaarden precies dit artikel. Schade buiten huis. Hoewel de tuin bij het huis hoort. Staat het nu in de voorwaarden beschreven als buiten het "gebouw". De wijziging is toegevoegd toen ik een bijgewerkte polis kreeg over de aanvulling op mijn auto verzekering. Je verwacht dan niet dat er iets aan de overige polissen veranderd is Er is dus helemaal niet duidelijk gecommuniceerd dat ik nu geen all-risk maar 11/12 risk heb. (Mogelijk heeft Univé veel schade gevallen in de tuin de voortduren gehad). Na enig onderzoek blijkt dat andere verzekeraars dit gewoon rekenen onder het huis. Dit gebeurd dus met moedwil.

Bij betalen is het allemaal dus een hoop getouwtrek. Je verzekerd je juist voor dergelijke problemen en niet om bij schade alsnog met ellende te komen te zitten. Met wat ik in de afgelopen 8 a tien jaar aan premie betaald heb had ik zonder gezeur zowel auto als laptop kunnen vervangen en de schade aan de auto zelf ook gewoon via de rechtsbijstand op de tegenpartij kunnen verhalen.

Ik voel me bedonderd.

Jolanda Lek
11-08-2015

Zeer slechte afwikkeling schadde

Ik heb een zeer slechte recente ervaring met Unive betreft de afwikkeling van een autoschade. Het gaat met name om de communicatie met deze organisatie en het slordige proces.

Ik ben een trouwe klant en heb niet eerder schade gemeld, nu ik schade heb kom ik er pas achter hoe Unive in elkaar steekt. Mijn ervaringen geef ik u graag kort en bondig mee:

- Niet transparant

- Komt afspraken niet na, doet niet wat ze beloven

- Veel verschillende contactpersonen per e-mail die niet geheel op de hoogte zijn van het dossier

Concrete fouten die ze maken:

- Storing website tijdens dat ik schade wil melden

- digitale schadeformulier ingevuld maar komt volgens Unive niet aan, na melding wordt hier ook niet op gereageerd.

- Er is maar 1 van de 2 getuigen aangeschreven die ik heb opgegeven, ook is het digitale schade formulier niet ontvangen. Ondanks dit halve werk wordt er toch al een beroep gedaan om het waarborgfonds dat vanzelfsprekend dit verzoek weigert.

- Probeert het dossier zo snel mogelijk te sluiten met een verhoging van de no-claim.

Het enigste dat Unive wel goed oppakt is de webcare. Echter, als de bron van al deze fouten niet goed is zal ook webcare de online reputatie van Unive niet kunnen verhelpen. Dit is dweilen met de kraan open. Zorg dat eerst de interne organisatie op orde is maar ik vraag me af of zo'n log orgaan dat nog waar kan maken.

Ik ga zo spoedig mogelijk over naar een andere verzekering.

Jolanda Lek

Peter
11-08-2015

Zeer slecht

Univé mag graag vruchten plukken.

Tref je een dag met een ongelukkige aanrijding waarbij de tegen partij ook een Univé klant is.. nou dan mag je blij zijn met een Rechtsbijstandverzekering ( NIET BIJ UNIVE)

Want heb je deze niet kom je bedrogen uit, Univé beboet de brokkenmaker met -7 jaren en de gene met schade, ja die kan ipv het hele bedrag wel de helft krijgen, kosten wat het kost de dagwaarde van de auto is in eens vele male lager. Ofwel Univé wil graag zelf de zakjes vullen.

Unive Zorg !

Pas op !

Zodra je om wat voorn rede ook niet kan voldoen aan je verplichtingen geven ze bij Univé graag alles uit handen.

In de hoofdsom die uit handen worden gegeven zitten ook eventuele betaalafspraken die als facturen in het dossier uit handen worden gegeven, betaal afspraken met Univé worden Facturen.

Zodra je daar over valt krijg je eerst ongelijk en later zo is Univé geven ze het incassoburo de schuld.

Wat ze vergeten bij zo'n zaak is eerst alles eerlijk op orde te hebben en dan uit handen te geven.

Het gevolg is dat een hoofdsom 15% buitengerechtelijke mag bevatten.

Mocht de hoofdsom niet kloppen, zoals Univé dat graag aanlevert worden bedragen "na" correctie netto in mindering gebracht.

Dus niet van de hoofdsom, nee van het totaal bedrag zodat je over een onterecht hoge hoofdsom 15% betaald.

Ook hier mag Univé graag de vruchten delen met collega bedrijven om consumenten geld afhandig te maken.

Dus mijn advies ga nooit naar Univé !

Neeltje
20-07-2015

Zeer slechte communicatie en afwikkeling van schafe

20 juni heb ik een schade bij Unive gemeld. Ik kreeg direct een (standaard?) mail terug dat het formulier ontvangen was en dat de schade aan de tegenpartij uitgekeerd zou worden.

Ik heb direct een mail gestuurd met daarin de verklaring dat ik mij niet aansprakelijk acht voor de schade. Geen reactie.

Aangezien ik geen ontvangstbevestiging of enige informatie over de stand van zaken krijg besloten om op 03 juli te bellen. Zeer vriendelijk door de heer Meijer te woord gestaan. Er is echter nog niks over te zeggen. Mijn mail staat in het systeem maar nog niks mee gedaan. Omdat er eea mis is gegaan met het schadeformulier de vraag het nogmaals toe te sturen met mijn verklaring en eventuele foto's. Een dag later alles nogmaals verstuurd.

Geen reactie.

Op 10 juli besluit ik maar te bellen om te vragen naar de stand van zaken. Er is een schade expert bij de tegenpartij geweest en de schade wordt getaxeerd. Huh?! Ik heb toch aangegeven dat ik vind dat ik niet aansprakelijk ben, moet er dan geen expert bij mij komen?

In eerste instantie afgewimpeld met het is druk en we hebben een enorme achterstand. En er kon geen duidelijkheid geven wanneer er contact opgenomen zou worden.

Mijn mails waren zelfs nog niet in behandeling (!)

Vandaag 20 juli nog steeds geen reactie. En begin nu toch wel een beetje boos te worden.

Beste Unive,

Ik ben van mening niet aansprakelijk te zijn voor een schade. U als verzekeraar moet dan toch achter haar (al jaren trouw) betalende klant staan? En ervoor zorgen dat de schade op de tegenpartij verhaald wordt?

Het maakt mij niet uit dat u het druk heeft, ik wil dat er met mij gecommuniceerd wordt en dat de zaak snel afgehandeld wordt.

Ik zie bij andere klanten dat op een review schrijven wel gereageerd wordt.

Aangezien ik per mail niks te horen krijg en nier gebeld word, hoop ik op deze manier reactie te krijgen en uiteindelijk mijn schadevergoeding te ontvangen.

Ik ga er vanuit dat mijn verzekeraar haar klanten belangrijk vindt en verwacht dan ook dat zij achter mij staat, welk gevoel ik momenteel zeker niet heb.

Lotus bloem
25-06-2015

Zeer slechte communicatie, kan absoluut niet!

Op 21-5-2015 schade aan mijn auto gekregen omdat een andere auto achteruit tegen mijn auto aanreed.

Telefonisch de schade gemeld en fijn geholpen. Op advies van de telefoniste diezelfde middag het schade formulier toegezonden.

De dag erop kreeg ik een mail dat Univé eerst het schade formulier nodig had en daarna mij op de hoogte bracht van de afwikkeling. (Huh, ik heb dit formulier naar hetzelfde mailadres gestuurd, maar goed, misschien loopt het langs elkaar heen......)

In de week erna heb ik telkens het formulier opnieuw gestuurd met de vraag om een ontvangstbevestiging. Echter geen reactie...

Na 2 weken ben ik gaan bellen. Ja, het formulier hebben ze (zo'n 6x) binnengekregen en de man aan de telefoon liet duidelijk merken dat ik niet zo ongeduldig moest zijn: er is een achterstand en daardoor duurt het langer. Hij zei dat het zo'n 10 werkdagen kon gaan duren.

Inmiddels zijn we in totaal 5 weken verder zonder enkele communicatie over de afwikkeling van de schade.

Dit heb ik eergisteren gemaild, maar je raadt het al: Univé is niet via de mail te bereiken! Geen reactie terug.

Zeer slechte communicatie en dat kan echt niet in deze tijd met de vele aanbieders. Mijn eerste jaar zit er bijna op en als dit niet heel netjes nog wordt opgelost is Univé mij kwijt!

Mocht iemand wel klantgericht te werk gaan... Mijn schade nummer is: 985409

B Hermans
18-06-2015

Slechte communicatie

ten eerste na het overlijden van mijn vader een opzegbrief gemaakt met akte van overlijden, drie weken later heb ik nog maar eens gebeld en men had er nog niets mee gedaan, excuses en ze zouden het gaan regelen

ten tweede een autoschade die ik aan Unive terug betaalde ivm de terugval van de no-claim. bericht gekregen dat het gecorrigeerd is. de terugbetaling van de teveel betaalde premie van de afgelopen maanden blijft echter op zich wachten, al drie mails gestuurd met het verzoek minimaal een bericht terug te sturen dat het in behandeling is... u raad het al, niemand reageert ondanks dat ik met de leesbevestiging kan zien dat de mails wel gelezen worden. ik ben zeer teleurgesteld geraakt in Unive en dat na al zeker 20 jaar klant te zijn. waar is de ooit zo goede service gebleven?

Jeroen
08-06-2015

Slecht geïnformeerd!

Schade gemaakt met ander voertuig op 26/5 door een geparkeerde auto die weg rijdt en tegen mij aan rijdt. Schade gemeld. En tot nu tot 2 weken verder. Geen enkel bericht van een status. Echter alleen maar automatisch gegenereerde e-mails.

E-mail betreffende schade 989205

Doe je best Unive, want op dit moment moet ik mijn eigen vruchten zoeken!

Mvg Jeroen Jansen

J Scheffer
18-05-2015

Unive goed totdat je ze nodig hebt

2 maart 2015 06:35 uur een aanrijding met een container gehad die: te dicht op een kruising stond, onverlicht was , niet gemarkeerd en langs een gele streep stond.

Er werd voor de kruising niet voor gewaarschuwd en de container was vanaf mijn kant niet te zien door een haag van 2 a 3 meter hoog. Wel stond er aan de kant van de container een lichtmast, maar ook die was voor mij niet te zien door de hoge heg.

Direct foto's van alles genomen en gemeld bij unive. Na enkele dagen eens gebeld, want ik hoorde niets. Bleek men de schade al gesloten te hebben. Sorry foutje wegaan er achteraan. Heel veel telefoontjes van mijn kant richting UNIVE. Geen spontane communicatie terug. Tegenpartij geeft uiteindelijk aan niet te willen betalen. Unive legt zich daar zo maar bij neer. Terwijl wij een rechtsbijstandsverzekering hebben bij Unive. Antwoord: dan had U maar niet tegen een stilstaand voorwerp aan moeten rijden in de bebouwde kom!

Gemeld dat ik niet kan vermoeden dat achter de bocht zo'n container staat, en of ik dan eerst moet uitstappen voor de bocht om achter de bocht te kijken of er iets staat. Dat was onzin volgens Unive. Dan rest mij dus niets anders, dan de buitenbocht te nemen met het risico dat ik dus een fietser plet. Blijkbaar vindt UNIVE dat beter, want dan rij ik tenminste niet tegen een stilstaand onzichtbaar voorwerp.

Volgens iedereen( zelfs mensen die rechten hebben gestudeerd) sta ik in mijn recht, echter UNIVE heeft geen zin om voor mij op tekomen.

Waar betalen wij dan die 1300 euro premie voor per jaar?

Dat UNIVE er geen werk van willen maken en uit eigen zak de schade wil betalen ( wij zijn all risk verzekerd zonder eigen risico) vindt ik prima, maar dat er vervolgens wel noclaim van ons wordt afgepikt vindt ik schandalig.

Het wordt dus hoog tijd om alle verzekereingen bij een ander onder te brengen, want op steun van UNIVE hoef je echt niet te rekenen

Jeannette
18-05-2015

Oneerlijk

In februari ben ik op een voorrangsweg aangereden. Gelukkig zonder letsel.

De tegenpartij had gelijk schuld bekend en de papieren zijn netjes ingevuld.

Nu hoor ik vandaag toevallig door een ander telefoontje naar unive dat mijn schade afhandeling van het ongeluk nog loopt.

De verzekeraar van de tegenpartij wil de schade niet uitkeren aan unive.

Beide verzekeraars zijn hier nog over aan het praten.

Maar omdat unive mijn schade, zo ongeveer 1000 euro, wel al had betaald aan de garage, hebben ze mij als klant maar te grazen genomen door mijn schadevrije jaren omlaag te brengen.

Pas als de tegenpartij het bedrag heeft uitgekeerd worden mijn jaren weer recht getrokken.

Ik vind het een kwalijke zaak dat unive achter mijn rug om mij kort op mijn schadevrije jaren.

Ik betaal netjes mijn premie en verwacht daar ook mijn recht voor te krijgen.

Nu maar hopen dat ik geen schade krijg zolang het gekibbel van de verzekeraars nog loopt!

Robert
01-04-2015

Rommelige organisatie

Ik heb jarenlang heel veel verzekeringen gehad bij Univé, inmiddels heb ik ze bijna allemaal opgezegd. De poststukken die je krijgt van Univé zijn onoverzichtelijk, soms weet je niet eens van welke verzekering de overzichten zijn. Overigens zijn de medewerkers aan de telefoon wel altijd vriendelijk.

De autoverzekering heb ik onlangs opgezegd. Sinds ik een auto heb (inmiddels 11 jaar) ben ik verzekerd bij Univé. Na een schadevrij jaar kreeg ik vorig jaar mijn nieuwe polis en daarin stond tot mijn verrassing dat ik niet minder, maar juist meer zou moeten gaan betalen. Uiteraard stond er geen uitleg bij, post van Univé is altijd vaag. Ik gebeld, de medewerker vertelde mij doodleuk dat dit komt 'door een wijziging van het computersysteem, waardoor mijn auto in een andere klasse valt'. Dus omdat Univé zijn computersysteem wijzigt, moet ik meer gaan betalen. Zo gaat Univé dus met zijn trouwe klanten om! Nu is bonus/malusregeling bij Univé sowieso al zeer onvoordelig, maar dit slaat echt alles. Ik heb direct mijn verzekering opgezegd. Excuses hoefde ik overigens niet te verwachten. Op dit moment loopt alleen nog mijn zorgverzekering bij Univé, maar die zeg ik ook op aan het eind van het jaar.

Patrick
31-03-2015

Teleurstellend

Univè verzekering............

Wat een organisatie zeg!

Ik heb dankzij hen een boete gekregen van €337,- omdat ik niet verzekerd was.

Wat wilt nu het geval ik heb mijn scooterverzekering via internet bij Univè verzekerd voor een heel jaar en krijg netjes een felicitatie mail dat ik voorlopig verzekerd ben en ik de polis binnen enkele dagen ontvang.

Maw is allemaal ok en volgens de regels toch?

Heb ik de polis gehad en daarin staat dat ik tot 1-11-2014 ben verzekerd en daarna gaat de polis voor een jaar in.

Vreemd want ik vroeg voor een jaar en bel dus, wordt uiteraard geregeld maar ik ontvang nog steeds per maand mijn lasten.

Overigens wel een bevestiging gehad dat het per 1-11-2014 voor een jaar ingaat en zal rond €52,- moeten betalen......maar geen acceptgiro gezien?!?

Wel de volgende maanden per maand aftikken.

Nu heb ik voor de maand november geen acceptgiro gekregen en dus niet betaald (blijkt achteraf) dus heb deze alsnog in januari betaald.

Nu beweerd Univè dat ik aanmaningen heb gekregen maar ook deze niet gezien iig niet van november.

Dus mag ik een boete betalen.

Daarover heen en weer gebeld met Univè over hoe het allemaal zo kan, een artikel 34 aangevraagd maar werd door de hoofdkantoor afgekeurd omdat ik gewoon weg volgens hun een maand niet betaald heb (en we praten over een bedrag tussen de €5,- en € 9,99!)

Ik niet mee ens natuurlijk omdat ik ten eerste via internet een v er zekering voor een heel jaar had aangevraagd, dus Patje hangt weer in de telefoon.

Alles weer uit moeten leggen want weer een ander persoon en nu vertelde deze mij dat als ik met een bewijs kom dat ik een aanvraag van een jaar heb gedaan via internet dat hun de schuld op zich moeten nemen.

Ik check mijn mailtjes van bevestiging en daar heb je het al, daar staat dus geen kont in wel dat ik voorlopig verzekerd ben en in vanaf 1-11-14 voor een jaar premie ga betalen.

Ik overleg dit vandaag aan de balie medewerker van Univè te Wouw en deze antwoord mij met een zeer helpend antwoord "ja ja ja ja ja ja ik zal het hoofdkantoor nogmaals vragen of u via internet een jaar heb aangevraagd"

Ja doet u dit dit zal wederom helpen (NOT! !) maar doe u best want ik kan het niet overleggen omdat JULLIE bedrijf mij geen enkel bewijs heeft toegestuurd dat ik via internet een jaar verzekering heb aangevraagdt en de premie per jaar wil betalen.

Dus natuurlijk zei deze mevrouw van de week aan de telefoon " als u kunt bewijzen dat u per jaar heb aangevraagd via internet toen u uw verzekering afsloot dan nemen wij de kosten op onze rekening"

Duidelijk want ik kan het niet overleggen en een ander ook niet omdat Univè geen bevestiging hier van geeft en dus kun je makkelijk zeggen dat Univè voor de kosten opdraaid!

Maar dit misselijk grapje kost mij wel €337,- omdat Univè niet heeft geleverd wat ik als klant gevraagd.

Het rare is dat ze wel noteren dat je achter staat maar de telefoontjes die ik heb gepleegd om hun er op te wijzen dat er iets veranderd moet worden hebben ze dan niet genoteerd...........vreemd

Ras
13-03-2015

Prima

Meerdere schade' s gehad in de afgelopen jaren.

Is altijd goed afgehandeld.

Ria
11-01-2015

Schade zonder schuld en toch eigen risico betalen

Slecht. Mijn auto is beschadig doordat er iemand achteruit reed. Mijn auto stond geparkeerd. schadeformulier is getekend. Ik heb een budget all risk verzekering. Tot mijn stomme verbazing moet ik eerst 250 euro voorschieten en aan de garage betalen. Daarna gaat unive het verhalen op de tegenpartij. Terwijl ik niet de schuldige ben.

Ik zeg de verzekering gelijk op. Super slecht en het staat nergens vermeld.

Paul
27-12-2014

De enige vruchten die u bij Unive plukt zijn rotte appels.......

Bij Unive gaan ze als volgt met je om:

Je bent al jarenlang trouwe klant en hebt nog nooit iets gehad.

Vervolgens heb je een keer schade en belt op te checken of de schade gedekt is door je verzekering. "Ja hoor, meneer. Geen probleem. Kost u alleen 100 euro eigen risico." Vervolgens verwijzen ze je door naar een peperdure garage. En dan achteraf weigeren te betalen, omdat er in de kleine lettertjes toch blijkt dat er geen dekking is. Vervolgens word je zeer onbeschoft behandeld.

Als uw geld u lief is, niet aan beginnen!

Nico
01-12-2014

Ongeintresseerd

echt te gek voor woorden. schade gemeld mei in augustus expert geweest om de lakschade te bepalen. omdat dit om een speciale auto moet dit.door een bepaald bedrijf worden gedaan. dus afwachten op tegenpartij. nu dus dec. en gebeld ja meneer maar tegenpartij aliance reageert niet. lijkt mij dus dat er wordt actiever gehandeld moet worden. antwoordt ach meneer als het niet snel genoeg gaat.moet je er maar zelf achteraan. nu intussen is auto dus al ruim half jaar met.deze schade.waardoor.schade.nu alleen maar groter is geworden en dus schade bedrag ook. maar meneer zoals we al aangeven gaat het niet snel genoeg moet je er maar zelf achteraan wij wachten op een reactie en dat is het. what the fuck wie is nu de verzekeraar en hoort dit te regelen. als ik 6 maanden niet betaal heb ik deurwaarde voor de deur steun en bij een verzekeraar leunen ze achterover. hoe bedoel je met 2 maten meten. unive en verzekering voor autos wordt door mij sterk afgeraden. en dit is niet de.eerste keer dat unive met auto erg laks en niet snel is. heb hier geen goed woord voor over en zodra jaar om is ben ik pleite.

Marielle
28-11-2014

Niet tevreden

Had een nieuwe auto gekocht, doorgegeven aan unive. Week later kreeg ik een melding van het RDW dat m'n auto niet verzekerd was. 450 euro boete gekregen. Unive wilde m'n auto niet alsnog verzekeren omdat deze een aantal dagen onverzekerd was geweest. Met veel moeite de boel kunnen overzetten naar een nieuwe verzekeraar. Gelijk al m'n verzekeringen weggehaald bij deze partij. Hoop dit nooit meer mee te maken.