Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Na brand geen enkele hulp politie twee bureaus achterhalen de oorzaak helaas niet maar als je bij unive 7maanden vooraf verzekerd bent dan ben je verdacht zeggen ze? Vervangende woonruimte nadat je alles wat je lief was verloren bent door een vreselijke ervaring brand. Sta je er alleen voor je krijgt geen hulp twee maanden verder nog niets geen voorschot geen opvang je zal er maar staan met je kleine kinderen
! Je wordt onder druk gezet manipuleren speculeren en de behandelaar behandeld je als dader inplaats van slachtoffer gewoon zoeken om onder betaling uit te komen
A u b mensen denk 10x na voor u denkt de vruchten te plukken want mijn ervaring krijg je rotte appels Univee.daar plukt u niets van mee
Schandalige onderneming onmenselijk en geen medeleven veel beloven weinig geven doet unive in vreugde leven
Vroeger was ik lid van Univé maar ben daar weggegaan omdat ze mij bijna niet helpen wilden bij een schadegeval omdat ik geen rechtsbijstandverzekering had. Nu had ik wel een ingevuld schadeformulier dus is het toch nog goed gekomen. De manier waarop ik in eerste instantie weggestuurd vond ik belachelijk. Heb na het afhandelen van de schade afscheid genomen van Univé en heb daar zeker geen spijt van.
Super fijn en snel geholpen!
Slechtste autoverzekering ooit.
All-Risk verzekerd, schade aan de auto en dan word er een expertise en technisch rapport opgemaakt waar je zelf niets van afweet of wat je zelf ingezien hebt. De helft wat ze aangeven in het technisch rapport over de staat van de auto ontbreekt en vervolgens komt er een behandelaar (die zeer dreigend overkomt) met je in gesprek en word je bestempeld als een fraudeur en oplichter. Univé houd je nergens van op de hoogte en laat je in de kou staan puur voor hun eigen gewin. Inmiddels al 7 weken bezig om de schade op te lossen.
Te triest voor woorden.
Ik heb een autoverzekering goedgekeurd gekregen, zelfs nog aparte notities laten in hun dossier maken voor de volledigheid. Weken later word ik vanuit het niets teruggebeld om doodleuk te vertellen dat de verzekering toch retrospectief afgekeurd wordt. Wáárdeloos.
Ben als Hoveniersbedrijf "Het Gazonnetje op zoek gegaan om mijn lopende vaste kosten waar dan ook te verlagen maar wel met een goede breed dekkende verzekering daarnaast nog vervoersverzekering afgesloten, na zelf uitgerekend te hebben toch iemand aan de lijn gevraagd werd erg goed en top geholpen door vriendelijke medewerker die zelf ook nog andere opties aangaf waarvoor ik kon kiezen was en ben echt blij met deze hulp scheelt mij wel bijna € 557 op jaar basis.natuurlijk zij er andere belevingen over deze organisatie maar tot nu toe alles keurig verzorgd en geheel voordat alles ingaat in de mail super.
Sinds september ben ik klant bij Univé voor autoverzekering, bij het aanmelden gingen er gelijk al dingen fout, zo waren mijn schade vrije jaren die ik de afgelopen 10 jaar niet meegenomen en moest ik een een veel hogere maandpremie betalen! Na 1000x contact met ze gehad te hebben is deze medio november aangepast, de teveel betaalde premie heb ik terug gekregen, nou blijkt dat er een openstaande bedrag van oktober nog open was waar ik geen weet van wist, en is mijn autoverzekering per maart stopgezet en sta ik ook nog eens geregistreerd als wanbetaler! Communicatie is hier super super slecht ik zou niemand Univé aan kunnen raden! In al mijn verzekeringsjaren nooit zo een slechte verzekeringsmaatschappij als deze meegemaakt!
Slechtste verzekeringservaring ooit, ik had een ongeluk met mijn auto, ik heb de auto een all-risk verzekering, ze vragen me om de auto naar hun erkende garage te brengen, zodat ze een rapport en kosten voor de reparatie kunnen maken, ze deden het rapport en ik moest er 120 euro voor betalen, het was 3 weken wachten, nu zeggen ze dat ze de kosten van het inspectierapport niet goedkeuren. (ze sturen me naar hun eigen geautoriseerde garage) Nu willen ze een andere inspecteur sturen om misschien mijn schade op te lossen. Auto nog steeds kapot en ze verhogen de maandelijkse betaling al van 55 naar 110 euro per maand . Ik vind dit bedrijf onprofessioneel en respectloos tegenover klanten.
Na 45jr geen aanspraak gedaan te hebben op de autoverzekeringen, heb ik een kleine schade, kabeltjes doorgebeten €330.- schade, bij eigen garage laten repareren. En nu geeft Univé niet thuis?!?! Omdat het niet schadeherstel bedrijf is van hun, maar het is wel een erkende dealer en al het onderhoud,inruil enz. laat ik daar doen, omdat mijn display zegt dat ik mijn garage moet bellen en ik dus niet Univé gebeld heb. Kortzichtigheid ten top en dat voor €330.-
Na schade te rijden aan een zijspiegel waarbij enkel de spiegel kap van de tegenpartij beschadigd is geraakt krijg ik een rekening van ruim €200,- omdat de kap enkel verkocht wordt met een nieuwe steun. Dit terwijl een particulier gewoon een los kapje koopt van een tientje en hem er in hooguit een half uurtje op schroeft.
Univé vind het schijnbaar allemaal prima.
Heb mijn auto all risk verzekerd. Betaal een fors bedrag per maand en heb 7 schadevrije jaren. Nu heb ik kerst avond voor het eerst helaas schade gereden. Nu gaat mijn premie met 100 euro per maand omhoog. Voor een schade van 4000 euro inclusief tegenpartij. waar betaal ik in vredesnaam premie voor?
Heb echt te veel om op te noemen waarom ik zeeeeeeer ontevreden ben over de gang van zaken bij Unive. Heb een schade van 4 december all risk ook nog maar het ongeval was niet mijn schuld, er is politie bij aanwezig geweest alles. Heb eerst al twee weken met een schadeauto moeten rondrijden omdat de expert tot twee keer toe niet kwam op dagen! Na meer als 20 dagen verder afstandsverklaring ondertekend en retour dekra en de unive en dacht simpel toevoegen int dossier en sluiten en mij de schade uit keren zodat ik weer een andere auto kan kopen. Blijkbaar moet het ter beoordeling weer langs een behandelaar die niet aanwezig was, dus moest ik maar afwachten en zonder auto kan ik niet werken dat heb ik ze ook al gezegd. Kreeg in eerste instantie geen leenauto en ik ben op mijn strepen gaan staan en heb de unive gewezen op de polis die ze aan me hebben verkocht na veel bellen en gezeur heb ik uiteindelijk een huurauto geregeld op naam van unive, moet je niet zien hoe want echt wederom muur van onwil. Nu moet ik de huurauto terug brengen morgen en heb niets anders als antwoord van de unive, tjah de schadebehandelaar is er niet u moet het maar afwachten. Die afstandsverklaring staan bedragen op zolang de unive zich niet aan de afspraken houdt hoef ik dat ook niet de auto is toegezegd aan de hoogste bieder maar het spijt mij zeer hoogste bieder maar ik heb geen geld ontvangen van de verzekering, sorry jullie geen auto want de unive heeft nog wat extra tijd nodig om het te beoordelen, ik denk dat ik zo maar eens naar jullie kantoor rij en de contraexpert ga inlichten over de gang van zaken. Mijn ervaring met unive is dat ze je aan het lijntje houden afpoeieren en proberen om onder hun eigen voorwaarden proberen uit te komen met leugens. Heb er echt een en al elende van geplukt GEEN VRUCHTEN!
Zeer onvriendelijke mensen en en begrijpen er geen ruk van.
Je wijzig je je auto verzekering van all risk naar Wa en vervolgens ben je niet meer verzekerd met je auto ja moet je dag wachten voor dat je weer verzekerd bent.
Willen alleen maar geld vangen en verder niks.
Al 11 jaar klant, in die 11 jaar pas 1x de verzekering nodig gehad. tot heden de verzekering niet meer gebruikt.
tot 4 maanden geleden, is door iemand anders mijn auto bekrast en beschadigd. schade gemeld bij unive, krijg je een eigen risico van 250 euro terwijl we all risk verzekerd zijn. als we het terug willen halen op waarborgfonds is dat ook nog eens 250 euro eigen risico. dus in totaal moeten we 500 euro uit eigen zak betalen. dan is de auto gemaakt. maar dan moet ik 5 schgadevrije jaren inlevren en ik ga flink achteruit met de premiekorting. bijna 900 per jaar. ze hebben zichzelf heel slim ingedekt voor de kosten wat er worden gemaakt om die te omzuilen voor hun zelf. wij zijn totaal niet meer te spreken over unive en vinden dit een hele slechte zaak. hun stoppen de centen liever in hun eigen zak als dat ze de schades of maken of naar waarde uitbetalen. mocht je verzekerd zijn bij unive, stap dan direct over naar een andere verzekering!
kleine lettertjes worden je niet vertelt moet je zelf achter komen. LEt OP!
Het is al even geleden maar wil mijn ervaring toch even delen. Een fietser reed tegen de achterkant van mijn auto waarbij duidelijk was dat het een fout van de fietser betrof. Het glas van mijn achterlicht was kapot en later bij het schadeherstel bedrijf bleef ook schade aan de achterbumper. Dit was onder andere een scheur die op het blote oog moeilijk zichtbaar was. De fietser blijft erbij dat hij alleen een kapot achterlicht had veroorzaakt. Schijnbaar wordt alleen deze jongeman gelooft en niet ik. Zelfs een expert die naar de zaak heeft gekeken vanuit mijn rechtsbijstandverzekering had de conclusie getrokken dat het heel waarschijnlijk was dat de bumperschade door een fiets was veroorzaakt. Unive blijft echter bij het standpunt van de fietser zodat ik met de bumperschade blijf zitten. onbegrijpelijk! Ik heb mijn auto- inboedel- opstal en aansprakelijkheidsverzekering opgezegd en ondergebracht bij een andere verzekeraar.
15 juni om 7.30 uur begaf mijn wagen het in zuiden Frankrijk net op de terugweg naar Nederland. Alarm centrale gebeld. Binnen anderhalf uur alles geregeld. depannage dienst. Vervangwagen voor terug tocht naar Nederland. Kleine schade door Franse depannagedienst toegebracht aan mijn wagen na indiening bij Univé onmiddellijk betaald.
Perfecte kordate afwikkeling.zowel van Univé hulpdienst. de transporteur Broekmans alsmede de klantendienst. Compliment!
In de avond krijg ik een aanrijding met een tiener op een voorrangsweg. De politie bevestigd dat de verlichting van de tegenpartij niet werkte, want de auto zag ik niet aankomen. Univé doet niets, want de kosten betaal ik toch wel via een hogere premie. Waardeloos!
Negatief inzake het aantal opgebouwde schade vrije jaren bij het overstappen van mijn oude all-risk verzekering naar Unive.
Had een autoschade veroorzaakt door vallende tak van een boom, die slecht onderhouden was (aantoonbaar volgens de interne stukken van de gemeente). Na alles 3 keer opnieuw opgestuurd de hebben naar de juridisch medewerker, talloze berichtjes mijnerzijds met betrekking tot enige informatie over de voortgang, geen inzage in de correspondentie naar de gemeente, tot slot wel een zeer korte brief die naar de gemeente was gestuurd
met verzoek tot betaling en als bijlage/onderbouwing één foto van de schade van mijn auto.Dat neemt niemand serieus. Kortom, waardeloos, ik zou het zelf veel beter kunnen.Ik dacht dat dit een incident was maar nu ik de overige ervaringen hier lees, begrijp ik dat het van structurele aard is en dat we nog heel lang mogen wachten voordat de bezem door die afdeling daar gaat. Ik ben voor het overige tevreden over Univé maar dat de leiding daar het daar maar laat lopen, is voor mij onbegrijpelijk en onverteerbaar. Gauw een andere bijstandsverzekering zoeken, dan maar zonder pakketkorting.
Goed, netjes, snel