Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Een maand geleden 12 flessen wijn besteld en deze zijn nooit aangekomen, al diverse keren met de hema klantenservice gebeld, en iedere keer wij gaan het uitzoeken, maar tot op heden geen wijn en mijn geld wordt niet terug gestort.
Ik heb een taart besteld online en laten ophalen door mijn moeder voor mijn vriendin’s verjaardag. Later op de avond de taart gebracht naar haar doe ik de doos open opeens een heel ander taart dan dat ik heb besteld. Hoe kan het fout gaan ik was echt boos
Enorm slechte service. Taart en feestspullen voor dochter te laat die online in bestelling zat en waar de betaling al voor was gedaan. Spullen uit filiaal meegekregen en daar ook moeten betalen. Na de verjaardag van mijn dochter de bestelling pas gekregen en geen geld terug.
Matrassen besteld, te laat geleverd.
Na terug sturen van de matrassen, binnen drie werkdagen geen geld terug.
Klantenservice beloofd erachteraan te gaan en iets terug te laten horen. Dat gebeurd niet. Na volgende telefoontje kan de klantenservice niets doen.
En nu dan.? Wederom afwachten. Weinig behulpzaam, niemand kan iets beslissen en iedereen is afhankelijk van iedereen om het af te handelen, dus gebeurd er weinig
Na een aantal keer gebeld te hebben. Nog steeds geen geld retour. Gaat over een bedrag van meer dan 500 euro. Als je belt met de klantenservice kunnen ze niets voor je doen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ga nooit in zee, wat slecht bedrijf en wat zijn ze onvriendelijk aan de telefoon. Ik ga een incassobureau inschakelen.
Al 10 jaar haal ik een appeltaart op bij de HEMA.
Deze wordt even in twee halve dozen gedaan omdat
ik op de fiets ben, dan kunnen ze in de fietstas.
Tot mijn stomme verbazing mogen ze hem niet meer door snijden. (wel een slagroomtaart)
Zonder taart weer 5 km terug fietsen.
Onbegrijpelijk wat een service
Voor mij nooit meer HEMA
Zaterdag kleding bestel Maandag middag al binnen.
Super snel en correct.
Nadat Hema heeft bevestigd dat ze mijn retourzeding hadden ontvangen , heb ik na 3 weken nog steeds geen geld teruggekregen.
Ze hebben al 3 keer beloofd t terug te storten , eerst binnen 3 dagen , na gebeld te hebben was de terugbetaling geweigerd ( hebben ze geen geld op hun rekening staan? ) en dan schijn je zelf te moeten bellen anders gebeurd er niets.
Mail gekregen dat t binnen 5 dagen betaald zou worden.
Weer niets binnengekregen , weer gebeld, moest nu mijn bankgegevens mailen dan zou t handmatig worden overgemaakt.
Weer mail gekregen dat ze dit binnen 5 dagen zouden doen.
En U raad t al , ze betalen gewoon niet terug.
Geef t nu maar uithanden aan een incassobureau en bestel nooit meer iets bij de HEMA .
Mijn dochter had 4 Winterberg tickets gekocht> totaal euro 95. via de site voor een bepaalde vertrekdatum. Ergens ver weg gestopt op de site van Hema stond dat de bus niet zou vertrekken van onze woonplaats op deze specifieke datum. Dezelfde dag nog gebeld met klantenservice. Na heel, heel lang wachten eindelijk een medewerker aan de lijn. Verhaal uitgelegd en zij gaf aan dat ik een herroepingsformulier moest invullen en dat het dan geregeld zou worden. Hoefde me geen zorgen te maken. Na weken niets vernomen te hebben, weer gebeld. Weer minutenlang in de wacht, en weer hetzelfde antwoord. Nog een keer het formulier opgestuurd en hoefde me geen zorgen te maken. Uiteindelijk ( na de voorjaarsvakantie) kreeg ik bericht. AFGEWEZEN. Hema erkende dat ze mij fout hadden geinformeerd, maar konden niets doen omdat dit in hun voorwaarden zat. Voel me zo verschrikkelijk belazerd door de HEMA. wat een slechte service
Geen klachten over de winkel maar wel over HEMA Lekker Weg en dan vooral de slechte klantenservice daarvan. Bij het verzilveren van de bon ging iets mis, daardoor geen voucher ontvangen maar tegoed was wel verdwenen. Inmiddels zijn we enkele mails verder, waar niet of heel laat op gereageerd wordt. En ondanks dat ze kunnen traceren dat ik de voucher niet ontvangen heb (en hij ook niet geïnd door een deelnemend bedrijf), krijg ik hem niet alsnog opgestuurd. Zo jammer ook voor degene van wie ik de bon cadeau gekregen heb!
Ik bestelde van een artikel 8 stuks.
Bij levering bleken er slechts 7 stuks in de doos te zitten.
De servicedesk vertelde mij dat ze niets voor mij konden doen en dat ik maar naar een lokale HEMA moest gaan om het probleem op te lossen.
De lokale HEMA vestiging begreep hier ook niets van maar heeft mij uit coulance het ontbrekende artikel gegeven
Beste HEMA. Mensen kopen online om niet naar een winkel te hoeven. Bovendien vind ik het onbegrijpelijk dat een lokale franchisenemer jullie fouten op moet lossen.
Mijn tweede mobiel (HEMA SIM) had ik uitgeleend aan vriendin .Die kaart in de plastic map raakte zij kwijt. Gebeld en uitgelegd aan HEMA Klantenservice. Na checks werd een nieuwe SIM binnen korte termijn opgestuurd.Klasse!
Dingen besteld en die wilde ik thuisbezorgd hebben, omdat ik met griep thuis zit. Zou binnen 1 werkdag bezorgd worden. volgende dag, niks in huis, dag erna, nog niks, krijg ik een mail: je bestelling heeft vertraging opgelopen. Sjoh, wat jammer zeg, voor die 3 prutsdingen die ik heb besteld. Kan het nou echt zo moeilijk zijn? Eindelijk op de 3e werkdag werd het bezorgd. Bravo.
Taart gekocht bij Hema. Gevraagd de verkoper of deze vers is. Zei dagelijks taart en gebak te krijgen voor verkoop. Over 15 min thuis geprobeerd. Dit was echter niet te eten: zuur, vulling appel smaakte naar schimmel. Weg moeten gooien. Schandalig!
Ik had op de punten van mijn klantenkaart een voucher geactiveerd voor een gratis artikel.
Ik ben al drie weken bezig: artikel niet op voorraad, dus geen artikel en punten weg.
Ik voel me echt genomen, wat een slechte service.
Online bestelling gedaan.
Een deel zat er niet bij.
De wel geleverde chocolade lettertjes zagen er vies uit met witte uitslag.
Klantenservice gebeld.
Ruilen kon niet.
Geld terug storten ook niet.
Moest ik maar naar de winkel 7 km verderop om €2.75 terug te krijgen .
Belachelijk!
Uitgelegd dat ik zware griep heb gehad en doodmoe was en dat niet kon.
Ondanks die info stuurt dat tutmens mij toch naar de winkel.
Absurd!
Koop voor honderden €€ per jaar en dan voor €2,75 moeilijk doen?
Welnu, de vieze chocolade ligt in de groenbak.
Ik ben 2.75 kwijt maar de Hema is bij deze een vaste klant kwijt.
Geen wonder dat het slecht met de HEMA gaat met zo'n SUPER slechte service.
Ga zo door Hema! Vaste klanten lopen bij bosjes weg .
Geen mok, komt ook niet, klanten servies reageerd niet. Punten weg! Voor de nieuwe eigenaar Geef die dure managers een schop onder zijn of haar achterwerk en verminder het salaris met 10 % . De meeste likken naar boven en trappen naar beneden.
Vandaag zuurkool met gehaktbal gekocht bij de Hema-Den Haag Grote Markt.
Het was niet te vreten. Balgehakt viel enigszins mee, maar de zuurkool helemaal niet, teveel zout. Gemeld bij het personeel maar kreeg geen reactie.
Bij de Hema op de locatie Oldenzaal en Enschede geprobeerd punten in te wisselen voor Hema producten. De producten waren niet leverbaar met als gevolg dat ik mijn punten kwijt ben en geen producten heb ontvangen.
Fietszadel Hema.
Kom met een klacht bij Hema Zevenaar.Over een fietszadel dat plooit als je er op gaat zitten.Uiteindelijk gaat dit scheuren.De verpakking zit er niet bij meld de medewerkster.Mogen hem niet ruilen of mijn geld terug geven.Want zo kunnen ze het reeds gehavende zadel niet terug hangen in de winkel wordt mij gemeld.Na overleg met meerdere medewerkers mag ik het zadel toch ruilen. Alle andere zadels hebben hetzelfde probleem meld ik hun na dat ben gaan kijken.Ondertussen heb ik reeds 20 klanten achter mij zien verdwijnen (echt Hema) vervolgens mag ik een retour bon invullen en verdwijn ik zonder zadel en zonder geld uit de winkel.Ze bellen me wel een keer,wordt mij gemeld. Snap dat de medewerksters een procedure moeten volgen.Maar dit sloeg aan alle kanten bij mij de plank mis.Als het zo moet dan kom ik er helemaal niet meer bij de Hema nog niet meer voor een rookworst of een Tompouce.