Fotoboek gemaakt, na meer dan 10 dagen niks ontvangen. Klantenservice is niet bereikbaar, na meer dan 20 min in de wacht te hebben gestaan maar opgegeven.
Op internet mijn bestelling geplaatst, deze is nooit geleverd door dhl. Contact gezocht via het contactformulier, nooit geen reactie erop gekregen. Een week later contact gezocht via de chat, ze gaan een onderzoek starten. Mocht het pakket niet gevonden worden, krijg ik me geld teruggestort. Dit terwijl ik gevraagd heb om een nieuw pakket, dit omdat ik de producten in de aanbieding had gekocht. Nu mag ik dus de producten veel duurder terugkopen. Echt belachelijk
Bestel een theepot van €16. Hema laat hem op een verkeerd adres bezorgen. Of ik maar even 72 km wil gaan rijden om te kijken of het op het verkeerde adres kan krijgen. Dat het een fout is van de Hema en dat ze in gebreke zijn, wil niet zeggen dat ze het op gaan lossen. Echt HEMA? Voor mij nooit meer en ik begrijp waarom die tent elke keer in de problemen komt.
De online webshop is een groot fiasco.
Als artikelen niet meer online te krijgen zijn heb je de mogelijkheid om de winkelvoorraad te checken.
De winkelvoorraad klopt dan vervolgens van geen kanten—— er staat bijvoorbeeld beperkte voorraad bij vier, vijf filialen in jouw buurt en als je dan belt voor het artikel is het niet voorradig—- bij alle vijf de filialen dus niet.
Wat een zootje!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Steeds correct in kwaliteit en service
Velours gordijnen, okergeel besteld via de site. Na bijna 3 maanden pas geleverd. De kleur blijkt terrabruin/cognacbruin te zijn! Ondanks meerdere getuigen waaronder 2 medewerkers van Hema kon ik ze niet ruilen en passen ze de informatie op de site niet aan!
Online besteld in de winkel afgehaald. Heel erg slecht verpakt. In een papieren zak vormen in elkaar grote kras. Vervolgens contact gezocht krijg je te horen Ik mail even dan kan je foto's sturen, denk je dat je nog wat hoort uit eindelijk contact gehad. Vinden ze dat je prima kan bakken met een kapotte antiaanbaklaag, maar als tegemoetkoming een klein vergoeding. Kan je net een lolly van kopen ofzo. Zal nooit meer wat kopen bij Hema
Ijdens de bungalowweken een voucher voor 219 euro gekocht voor een weekend in Center Parcs op grond van de beschikbaarheid zoals die op de site van de Hema werd aangegeven. Na de koop krijg je een code waar me op de site van CP geboekt kan worden. Dan blijkt de beschikbaarheid ineens heel anders en kan ik de voucher dus niet verzilveren. Bij telefonisch contact met de klantenservice van de Hema wordt gezegd dat je dan gewoon pech hebt. Dus een mail gestuurd dat ik recht heb op herroeping van de koop op afstand binnen 14 dagen. Nooit meer iets van de Hema gehoord. Eigen schuld eigenlijk want ik lees nu overal op forums veel klachten over de Hema dus had ik dat geweten had ik die voucher nooit gekocht. Zal hem proberen op Marktplaats te slijten.
Gisteren een moltonhoes gekocht. In de gauwigheid per ongeluk de bon weggegooid in plaats van het boodschappenbriefje. Vandaag wilde ik ruilen ivm de verkeerde maat. Kon niet want geen bon. Medewerkers kenden mij van de dag daarvoor maar ruilen onmogelijk want geen bon.
Gebeld met klantenservice, zelfde verhaal: Heb je geen bon dan heb je pech. Het is niet mogelijk om te ruilen.
Ronduit schandalig! En dan willen ze ook nog graag dat je de winkel bezoekt ipv online aankopen doet. Voor mij is het duidelijk: never nooit meer HEMA met waardeloze klantenservice!
Regenpak gekocht na 1 regenbui kon ik mijn onderbroek uitwringen.zo lek als een zeef die regenbroeken.mvg p verschoor
Ik heb als persoon iets heel schokkends meegemaakt! Ik was aan het shoppen, en een mevrouw was aan het kijken of het product goed was en kocht daarna netjes het product. Daarna werd ze op een brute wijze door een bewaker aangehouden, en werd zelfs de politie erbij gehaald. Mevrouw kreeg gelukkig gelijk want ze was onschuldig! Ze had niks gestolen of kapot gemaakt, en de bewaker had haar onterecht zo bruut gepakt. Ik zag haar namelijk netjes het product kopen, en ik schrok hoe de bewaker met haar om ging. Ik hoop dat gerechtigheid zal komen, want dit is onacceptabel!
Ik had een hoeslaken gekocht. Thuis aangekomen bleek deze te klein. Volgende dag terug naar de Hema en zo goed als ik kon deze weer ingepakt voor een grotere maat. Nou deze dame nam hoeslaken niet meer terug want ze kon deze niet meer verkopen. Weg €20. Was zo boos en hoeslaken daar achtergelaten in filiaal Waldenlaan 12 Amsterdam. Ik koop niets meer bij de Hema. Zeer slechte service en geef de punten aan mijn zus en daarna gaat de schaar in de Hema pas.
Slechtste klantenservice die ik ooit meegemaakt heb. Kapot product gehad, kan gebeuren natuurlijk, maar dan geen enkele moeite doen om het te vervangen door een functionerend exemplaar kan echt niet. De winkel en het hoofdkantoor wijzen over en weer naar elkaar als schuldige en nemen beide geen verantwoordelijkheid. Het interesseert me niet wie van hun fout zit, zolang ik maar eindelijk na al die maanden krijg waar ik voor betaald heb. Daarna zoeken ze onderling maar uit wie fout zit. Eerst de klant helpen zou elk normaal bedrijf doen. Helaas Hema functioneert zo niet.
Fototaart verdwenen
Op 5-1 een fototaart voor 32 personen besteld, zou 10-1 klaarliggen. 10-1 s'morgens een mail gekregen dat de taart opgehaald kon worden. Kom ik na een lange werkdag om 16.45 in de winkel, geen taart te bekennen, personeel dacht dat iemand hem al opgehaald had. Zij konden niks voor mij doen, ik moest maar even het hoofdkantoor bellen. Hema gebeld en in de administratie stond dat de taart al was opgehaald. Nou, niet door mij in ieder geval. Het enige wat ze konden doen is mij mijn geld terug geven want het was 5 uur geweest dus dan zijn ze gesloten. Nu heb ik dus geen taart voor een feestje van 32 personen en zit iemand anders waarschijnlijk de taart met mijn foto op te eten.
Bij de HEMA in Veenendaal-West heb ik een best dure paraplu gekocht welke na een paar keer gebruiken kapot ging. Ik kon hem niet retourneren want blablabla. Het kwam erop neer dat het waarschijnlijk mijn eigen schuld was dat hij kapot was. Er werd totaal niet meegedacht met mij als klant en er werd alleen maar gezegd dat er niets mogelijk was. Pas toen ik boos de winkel uit liep kreeg ik 20% korting op een nieuwe. Niet gekocht natuurlijk.
Hema in the Mall of the Netherlands .ik heb daar een poster van een foto besteld .Ik wist niet hoe nog nooit gedaan maar de jongedame van de hema heeft mij hier zeer goed bij geholpen . Door haar is mijn vroege kerstcadeau geslaagd. Oh en toch nog even dit niemand heeft zulke lekkere rookworsten als de hema .
Restaurant
Ongezellige uitstraling maar zowel mijn koffie als de zgn warme chocolade melk lauw.bij klagen antwoord.
.hebben we al langer n probleem mee!
Heb helaas inkt cartridge gekocht ,voor de canon printer het was hema eigen merk en ze garanderen je dat die hetzelfde werkt . het word echter niet geaccepteerd door mijn printer het is een groot bedrog van dit louche bedrijf ,heb de kassabon niet meer dus ga niet eens meer er achter aan. het enigste wat ik hier mee wil bereiken dat mensen die nep inkt van hema nooit meer moeten kopen het is gewoon bedrog wat ze uithalen. het is dan ook zonde dat ze vorig jaar niet failliet zijn gegaan .maar hopen dat dit snel alsnog gebeurt.
Ik kocht per ongeluk 4 producten online! met de actie 2+1 gratis. Toen ik er eentje wilde retourneren kreeg ik het bedrag -min de korting terug. Ik dacht dat als ik 1 product retourneer, ik nog steeds 3 producten heb en dus die 2+1 korting. In de winkel gaven ze aan dat ik naar de klantenservice kon bellen en zo het gehele bedrag terug kreeg.
Bij de klantenservice belde ik met Nienke, die na een paar minuten al begon te zuchten.
Ik herhaalde wat ze zei, omdat ik niet zeker wist of we elkaar wel goed begrepen. Ik ben altijd erg rustig en ik heb nog nooit een klacht naar een bedrijf gestuurd, maar zuchten naar een klant die vanuit de winkel naar de klantenservice is gestuurd, met het bericht dat dit wel kon, vind ik echt niet oke.
Het gaat hier om een klein bedrag en dat had ik niet erg gevonden als deze Nienke mij op een aardige en rustige manier had toegesproken. Ik had dit niet verwacht van Hema.
Zeer slechte service. Artikelen gekocht maar maat blijkt niet goed helaas ben ik de bon kwijt maarja ik heb gepind geen probleem zou je denken. Helaas bij de Hema wel. En dan ook nog worden afgesnauwd en beschuldigd worden van fraude. Ik zet nooit meer 1 stap binnen in de Hema