Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ben all risk verzekerd bij hema verzekeringen en idd wat er op deze website staat klopt precies ze doen er alles aan om onder de betaling uit te komen ze hebben gewoon 85 euro opeens op mijn rekening gestoord ongevraagd en nu heb ik weeeeer gemaild van her bedrag is ruim 305 euro schade ik heb ze netjes de oofficiele papieren gestuurd gebeld mensen laten bellen enz ze zeggen gewoon glashard ik weet niet waar u het over hebt whaaaaaaaaaaaaaaa
neeeeeem deze bedriegers absouut niet !
5 jaar geleden telefonische ingang bij de HEMA voor een inboedel verzekering. lekker goedkoop weinig tijd klaar. Nu 4 jaar later krijg ik een mooi pakket aanbod van mijn verzekeringsagent. Deze vraagt of hij gemachtigd is deze oude verzekering op te zeggen. Akkoord doen! Maar de polis is helemaal niet te vinden? Niemand weet iets. De Hema zegt zelfs stoppen met betalen en wachten tot er iemand gaat piepen.
Na overleg met mijn verzekering agent blijft dit onze mogelijkheid. Nu een maandgeleden een incasso bureau.
Ik kan even gaan dokken. Een vreemde benadering, ik verwachte een excuses van een bedrijf die zijn zaakjes niet op orde heeft en zijn zaken willen reden. Tenslotte als ik een schade had gehad was er niemand te vinden geweest. Maar nee. Betalen, en mijn nog proberen uit teleggen dat ik niet heb opgezegd want volgend de algemene voorwaarde kan dit alleen via de site!.
Maar daar kan ik niet kan want ik heb het telefonische afgesloten, en ik heb geen internet relatie met de HEMA en wil dat ook niet!
Dit zal een hoop ellende gaan geven voor beide partijen want ik ga door tot het gaatje!, Maar als de HEMA zo met zijn klanten wenst om te gaan, denk ik niet dat de verzekeringstak flink zal groeien.
mensen, niet aan beginnen! ik ben jaren lang verzekerd geweest bij Hema. Ik had nooit schade gemeld! last door een ongeluk is een plank tegen de tv aangekomen en de tv is samen met paar vazen op de grond gevallen en gebroken! door de gebroken vazen heb ik schade aan de tv kast, laminaat en de eettafel gekregen! er is een schade-expert naar mij gestuurd die de verschil tussen de laminaat en stenen niet wist! Hij heeft hele situatie na gedaan thuis! en hij geloofde mij verhaal dus niet! voor een tv wou hij mij toch 50 euro vergoeding geven! nee! k heb het niet getekend! gelijk een email gestuurd naar hema en mij bezwaar ingediend. 7 weken niks gehoord, nu na zeven weken ontvang ik een email dat ik niet eerlijk was en het schade wordt niet vergoed! Ik heb me gelijk afgeschreven bij Hema! hoeft niet en nooit meer met Hema iets te maken hebben.
6 weken geleden een inbraak gehad in onze woning.
Nog steeds geen bericht, 3x schade moeten melden eer er een schadenummer aangemaakt werd. Pas anderhalve week later kwam er een schade expert, na meerdere malen gebeld te hebben zit steeds de "behandelaar"niet op zijn of haar plek, u wordt terug gelbeld meneer,,, nou,, moet nog gebeld worden.
Echt moedeloos heirvaan
Na de vakantie is er bij ons ingebroken! Wij hebben nog nooit iets ingediend nu lopen we al bijna een maand te wachten op een reactie! je wordt niet teruggebeld je krijgt helemaal geen bericht en als je een klacht indient word je niet eens serieus genomen! wij wachten deze schadeafhandeling af en zeggen dan alle verzekeringen bij de Hema op! Vreselijk hoe je behandeld wordt!
De verzekering van de Hema heeft, na een inbraak in mijn woning, de waarde van mijn gestolen spullen zonder enige discussie betaald, Chapeau! Toch wil ik een klein minpuntje vermelden: ze zijn telefonisch niet bereikbaar en ik kreeg geen bericht dat mijn claim was goedgekeurd, dat zag ik pas toen ik mijn bankrekening nakeek.
zeer slecht, drie keer gebeld, alles op de mail gezet.schade badmeubel etc direct foto,s bij gedaan gemeld op 04-03-2013.
tot op heden ,geen bericht terug gekregen.waar heb ik een verzekering voor
Vorig jaar is bij ons ingebroken. De schade aan het woonhuis was aanzienlijk en de waarde van de gestolen spullen was groot.
De afhandeling hiervan is tot onze grote tevredenheid gebeurd. Alles is vergoed en ook nog heel snel!
Als ik hiervoor een cijfer moet geven dan is het een dikke 10.
Wij hebben donderdag een week geleden een waterschade aan de vloer gemeld aan HEMA Verzekeringen, we kregen een helder antwoord met instructies hoe dit verder af te handelen.
Vrijdag een specialist laten komen in het repareren van eiken vloeren. Vorige week maandag hebben we het schaderapport gemaild en woensdag kregen we een telefonisch akkoord voor reparatie, vrijdag een bevestigingsmail. Van begin tot eind heeft dit 6 werkdagen geduurd. (4 werkdagen als je het telefonisch akkoord pakt als afhandelingsdatum. Wie kan daar nou wat over zeggen....
HEMA Verzekeringen, keep up the good work!