Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik kan nergens mijn verzekering online opzeggen en niemand van de Hema kan mij daarbij telefonisch helpen opzeggen, goedkoop is echt duurkoop waardeloos is dat.
Wat een waardeloze verzekeringsmaatschappij! Nooooit meer! Er was ongevraagd gefraudeerd met mijn gegevens, heel vervelend en helaas ook ‘overmacht’. Er is een onderzoek geweest door bureau OVS uit eindhoven welke deze fraude ook bevestigde. Nu zetten ze mijn schadevrije jaren niet terug omdat ik als verzekernemer verantwoordelijk ben voor dit toedoen? Ze hebben zelfs een factuur van ruim €22000 gestuurd naar de persoon welke verantwoordelijk was voor de (vals) ingevulde documenten maar zetten mijn schadevrije jaren niet terug, oplichters!
Bar en bar slecht! bij de hema heb je niets aan een all-risk verzekering! zeer slechte service! contact via email verloopt erg traag, en bij telefonisch contact wordt nergens een notitie van gemaakt! heb de auto ergens anders laten repareren dan bij het bedrijf waar de hema zit aangesloten. Voor calculatie moesten we perse naar het bedrijf waar zij zijn aangesloten. Auto niet eens op de brug gezet, maar wel een calculatie naar hema opgestuurd. Uiteindelijk was het verschil tussen de calculatie en herstel erg groot, maar krijg dit niet uitbetaald! heb zelf (voordat de schade werd hersteld) gebeld naar hema voor bevestiging dat het verschil uitbetaald zou worden. Ook het bedrijf waar de schade is hersteld had telefonisch contact opgenomen voor bevestiging. We kregen beide de bevestiging dat het verschil uitbetaald zou worden, maar hier is nooit een notitie van gemaakt. Met als gevolg dat ik het verschil niet krijg uitbetaald!
Neem nooit een autoverzekering bij de hema tenzij u 100% zeker weet dat u nooit betrokken zult zijn bij een ongeval.
Op mails wordt niet gereageerd anders dan de mededeling dat het streven is om binnen 2 dagen te reageren.
Niemand van de organisatie is telefonisch te benaderen.
Ik denk dat heel veel mensen dit niet weten/realiseren, maar als je geen All Risk verzekering hebt bij de HEMA, en je hebt een ongeval (dat niet jou schuld is) dan helpen ze je niet. Je claim (voor hulp, communicatie met de tegenpartij) word afgewezen.
Je moet er dus een aparte rechtsbijstand verzekering bijnemen om hulp te krijgen. Zij zeggen zelf dat dat bij heel veel bedrijven zo is, maar bij navraag bij "meer bekende auto verzekeringen" (zoals Ohra or Centraal Beheer) is dit absoluut niet het geval. Het is best ingewikkeld om alles zelf te regelen, en bijv. een politie rapport wat opgemaakt is word wel met verzekering-maatschappij gedeeld maar niet met burger.dus dat heb je dan ook nog. Een heel vervelende situatie. Je bent slachtoffer en word door de verzekering ook nog es benadeeld. Ik adviseer verzekeringen bij een bedrijf te regelen die hier ervaring mee hebben, dat is de HEMA niet.
Ook wij zeggen onze autoverzekering op. Alleen per mail bereikbaar! Aan schade verhalen wanneer je WA of beperkt casco verzekerd bent doen ze niet, terwijl de tegenpartij 100% aansprakelijk is en dit ook erkent. Blijkbaar alleen als je allrisk verzekerd bent? Wij moeten dus zelf een brief schrijven naar de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Goede service Hema, maar niet heus!
Na een schademelding kreeg ik te weten dat de schade gedekt was en dat ik geen premie verhoging kreeg. Dit bleek een vergissing van de medewerker te zijn. Het bleek ook nog eens dat bij mijn gegevens het verkeerde adres stond, ik heb dit netjes aangepast en kreeg meteen een premie verhoging van 20 euro, notabene een verhuizing binnen een stad. Met de schade herstel zou mijn premie van 42 naar 72 stijgen. Verder is er geen mogelijkheid voor telefonische hulp, alles gaat via de mail. Hele foute bedoeling daar bij hema. Pure zakkevullerei, verzekeri g van niets. Mijn advies is nooit een verzekering afsluiten daar! tenzij je het fijn vind om genaait te worden.
Niets wordt uitgekeerd, onbeschofte behandeling, niet te bereiken. Alles uitgesloten, weg ermee!
Geen contact service,geen telefoonnummer,je kan bijna nooit inloggen en als je problemen hebt met inloggen moet je weken lang op je gestuurde e-mail wachten en nog wachten en komt nooit een nuttige antwoord. Niet bij deze oplichterij je auto verzekeren.
Gooien bij een duidelijke poging tot diefstal alles op vandalisme waardoor ze niet hoeven uit te keren.
Mijn ervaring met (hema) Achmea is zeer slecht te noemen. De niet door mij veroorzaakte schade aan mijn auto, bleek volgens het schade team, in mijn perseptie, alleen op zeer slechte wijze afgehandeld te worden. Voorts werd mij voorgesteld de schade zelf af te handelen, hetgeen ronduit belachelijk is, waarvoor dient dan mijn uitgebreide verzekering? Neen, ik zou een ieder adviseren de hema en of Achmea autoverzekering te mijden.
R.T. Borst te Boskoop
Vreselijk! Niet te bereiken en bij schade moet je een onmogelijk keuze menu doorlopen met standaard antwoorden. Vervolgens wordt je schade afgewezen omdat je niet de juiste informatie hebt kunnen geven.
Hema kan beter rookworsten verkopen en zich niet bezig houden met verzekeren.
na de verzekering te hebben gekozen
word de premie ineens 300% omhoog omdat
volgens hun de schadevrije jaren per polis moeten worden opgebouwd?
op mails word niet gereageerd binnen een normale termijn
samenvatting ze lokken je binnen met een voordelige premie
eenmaal binnen krijg je een herberekening
ze hebben geen telefoon?
als je geen ellende wil niet! doen!
Telefonisch niet bereikbaar. Op mail wordt structureel niet gereageerd. Gaat al 1,5 jaar zo. Eens stond Hema garant voor goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Die filosofie hebben ze helaas losgelaten. Nu maar hopen dat ik nog een uitkering krijg voordat de boel definitief ter ziele is.
ik werd bij de stoplichten zo hard aangereden van achteren , dat mijn wagen ook voorruit schoot tegen mijn voorganger die ook gewoon stilstond .wat een klap was dat ...achterkant in elkaar en veel schade aan de voorkant...schadeformulier met de andere personen ingevuld op straat ..iedereen zuchten en steunen je kent het wel...Auto was een half wrak maar wou nog wel starten hiermee naar huis gereden . Dag later de verzekering van de Hema gebeld ..die maakten afspraak voor me met een schadeexpert ..die man besloot dat de auto economisch total los was ...(dat was ook zo...best wel oude auto en heel veel schade) Het heeft toen maar een paar weken geduurt voordat ik de dagwaarde van die auto gestort kreeg ...dat duurde niet lang ..en geen gezeik ofzo..of vragen ..kreeg snel het geld en heb hier een leuke 2e hands Ford Focus van gekocht .
Verschrikkelijke behandeling.
Ze laten niks meer van zich horen . Ook vertellen ze je doodleuk dat ze je mail niet hebben ontvangen.
Veel betalen (HET LIJKT GOEDKOOP) maar bij uitkeren niet thuis geven klanten service geeft Anne informatie dan in polisvoorwaarden staan. WAARDELOOS.
Deze maand heeft iemand een schade aan mijn auto veroorzaakt. Is vervolgens helaas doorgereden . Kenteken was bij mij bekend . Dit gemeld bij de klantenservice van Hema verzekeringen en hen gevraagd of zij mijn aan de NAW gegevens van de tegen partij konden helpen . Dit doen wij niet was het antwoord . Na wat onderzoek heb ik zelf achter de NAW gegevens kunnen achterhalen . Schade formulier ingevuld in overleg met tegenpartij en alles ingediend .
Tegenpartij geeft toe dat hij de schade heeft veroorzaakt.
Nu weigert de HEMA deze VERHAAL schade aan te melden omdat deze lager is dan mijn eigen risico. WAT EEN ENORME AMATEURS DAAR BIJ DE HEMA . Wel elke maand netjes de premie incasseren , waar op het moment dat ze iets voor je moeten doen is men NIET thuis .
Geen reactie bij een schadeafhandeling. Loopt al sinds maart 2015. Ik moet mijn eigen risico nog terug krijgen. Zijn alleen via mail te bereiken en reageren dan niet terug. Werkelijk ongelooflijk. Helaas een veelgehoorde klacht... Ik viel voor de lage premie destijds.
Premie betalen aan Hema van mijn kant loopt wel vlekkeloos. Dus de rekeningen versturen naar klanten wel op tijd!?
Absoluut een afrader. Je bent de sigaar als je met een schade te maken krijgt.
Opzeggen is een drama, je komt er niet vanaf. Schandelijk bedrijf