Het bestelde niet ontvangen. Bij klantenservice kom je ook niet verder. Dus mijn geld weggegooid
Verschrikkelijk, wat een oplichters zijn het .
bij verkoop zal alles hetzelfde zijn , tot het zo ver is en dan zeg je dit was niet de afspraak .
o je wilt het contract niet meer volgen .
prima dan zeggen we alles op en krijg je een afkoop faktuur € 17.000
en € 8500.- terwijl je het met 1 ding niet eens was .
wat een klootzakken
Fotoboek gemaakt, na meer dan 10 dagen niks ontvangen. Klantenservice is niet bereikbaar, na meer dan 20 min in de wacht te hebben gestaan maar opgegeven.
Op internet mijn bestelling geplaatst, deze is nooit geleverd door dhl. Contact gezocht via het contactformulier, nooit geen reactie erop gekregen. Een week later contact gezocht via de chat, ze gaan een onderzoek starten. Mocht het pakket niet gevonden worden, krijg ik me geld teruggestort. Dit terwijl ik gevraagd heb om een nieuw pakket, dit omdat ik de producten in de aanbieding had gekocht. Nu mag ik dus de producten veel duurder terugkopen. Echt belachelijk
Hele goeie site
Jullie zijn gewoon slecht het is duidelijk
Bestel een theepot van €16. Hema laat hem op een verkeerd adres bezorgen. Of ik maar even 72 km wil gaan rijden om te kijken of het op het verkeerde adres kan krijgen. Dat het een fout is van de Hema en dat ze in gebreke zijn, wil niet zeggen dat ze het op gaan lossen. Echt HEMA? Voor mij nooit meer en ik begrijp waarom die tent elke keer in de problemen komt.
De online webshop is een groot fiasco.
Als artikelen niet meer online te krijgen zijn heb je de mogelijkheid om de winkelvoorraad te checken.
De winkelvoorraad klopt dan vervolgens van geen kanten—— er staat bijvoorbeeld beperkte voorraad bij vier, vijf filialen in jouw buurt en als je dan belt voor het artikel is het niet voorradig—- bij alle vijf de filialen dus niet.
Wat een zootje!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ben begonnen met 12 euro per maand voor mijn huisdieren verzekering, inmiddels is het 32 euro pm, ik moet voor het eerst in 13 jaar iets declareren, ik kan telefonisch geen vragen stellen, alle gegevens staan mijn account maar alsnog moet je een declaratieformulier invullen waar je toch weer allerlei gegevens (chipnummer, polisnr) invullen (polisnummer kan ik tot nu toe niet vinden) en daar moet je dan 45 euro voor betalen!
Dan kan via een chatbot vragen stellen en dat lukt ook niet goed.
Helemaal niet tevreden, totaal niet klantvriendelijk, geen aanrader!
Zeer goede site parfumeur. Goedkoper dan de concurrentie en snelle levering, je kunt het zo gek niet bedenken.
Hoe leuk de winkels zijn hoe slecht de zorgverzekering. Ik betaal bijna 400€ premie per maand voor de uitgebreidste verzekering.
In het echt vergoeden zij minimaal en vaak ook helemaal niet. Dit is het eerste jaar voor mij, maar het heeft mij nu al 2000€ uit eigen zak gekost…….overstappen eind van het jaar en héél snel…….
Ronduit 1 woord: oplichters!
De offerte wordt goedgekeurd voor reparatie maar uiteindelijk wordt er zonder tekst en uitleg gewoon minder uitbetaald. En je raadt het al: niet bereikbaar en op emails wordt niet gereageerd. Nog nooit zo'n slechte verzekering gehad in de afgelopen 40 jaar.
Scooter staat al meer dan 2 maanden op expertise te wachten; HEMA pakt de schade-afhandeling niet op!
De schade-expert moet ons bellen om te vragen waar de scooter staat omdat de informatie onvolledig is aangeleverd de site van mijn-hema is niet bereikbaar, kortom; 1 GROOT DRAMA. Je betaalt de hoofdprijs aan premie maar de service is in- en in slecht, het tempo bizar laag.maar de PREMIE? Die is dan weer top.
ABSOLUTE AFRADER!
Wij hebben al jaren een annuleringsverzekering bij de Hema, omdat onze kleinzoon geopereerd moest worden 2 keer een mail naar de reisverzekering gestuurd met de vraag of wij aanspraak konden maken om onze reis te annuleren helaas geen antwoord. Deze verzekering meteen opgezegd.
Prima levertijd inderdaad wat langen
Het bestelde polijstpapier in goede staat ontvangen. Bestelling en betaling simpel verlopen.
Steeds correct in kwaliteit en service
Velours gordijnen, okergeel besteld via de site. Na bijna 3 maanden pas geleverd. De kleur blijkt terrabruin/cognacbruin te zijn! Ondanks meerdere getuigen waaronder 2 medewerkers van Hema kon ik ze niet ruilen en passen ze de informatie op de site niet aan!
Zonder te informeren over de noodzaak om het apparaat terug te sturen,Ik krijg een betaalopdracht €90 boete. Ik ga nooit meer naar deze provider terug.Ik raad het niet aan!
Verzekering wordt steeds duurder, dekking en voorwaarden slechter.
Ik ben begonnen met een eurootje of 17, vandaag kreeg ik een mail dat er binnenkort 33,61 euro wordt afgeschreven. De verzekering wordt steeds duurder, HEMA past steeds de voorwaarden en maandbedrag aan. i.p.v. 100% heb ik ook nog maar 80% vergoeding per ingediende rekening en je moet nog eens 45 euro eigen risico betalen.
Mijn advies, ga never nooit je huisdier verzekeren bij de HEMA, maar doe dit ergens anders of leg het geld zelf apart. Want dit zijn praktijken dit niet zouden mogen kunnen,