Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Op vrijdagavond rond 21.30 een bestelling gedaan in de webshop
staat duidelijk voor 22.00 uur besteld morgen in huis
de mail die ik als bevestiging kreeg vermeld ook,levering 03 juli.volgt een track en trace code.
echter deze niet ontvangen
en uiteraard geen bestelling geleverd
klantenservice gebeld
oh kan wel maandag of dinsdag worden dat het komt
Online een bestelling gedaan zodat ik het "even snel" in de winkel kan ophalen (moest er toch zijn). Meeste artikelen waren online in de sale en dus had ik voor veel artikelen de laatsten in mijn maat nog mee kunnen pakken. Netjes een mail gekregen dat mijn pakket was aangekomen in de winkel en dat ik hem kan komen ophalen, maar in de winkel waren ze mijn pakket kwijt. Nergens te vinden. Ik moest keer op keer mijn mail laten zien om te 'bewijzen' dat we echt naar die winkel verzonden was. Uiteindelijk met lege handen naar huis en een belofte voor een kortingscode. 10%, maar wel in combinatie met allerlei regels zodat zij er uiteindelijk meer profijt van hebben dan ik. Alle sale artikelen + artikelen die ik "nog mee had kunnen makken" natuurlijk weg. Heel vreemd.
Moest € 5,50 betalen voor een kleine cappuccino en een kleine koffie in een HEMA restaurant.
Hiervoor moet je ook nog in de rij gaan staan en krijg je 2 koppen zonder schoteltje de suiker en melk moet je ook nog zelf gaan halen.
Kijk eens bij een ander restaurant , daar betaalde ik voor 2 koffie € 5,00 met een schoteltje onder het kopje , een koekje en een likeurtje erbij.
En het werd ook nog eens keurig gebracht.
HEMA ga je schamen.
Ik heb een fototaart in hema den haag (Grote markt) bestel voor mijn zoon verjaardag. Maar de foto was met scheve afgedrukt en onzorgvuldig op de taart geplakt. Bij ontvangst wordt de afbeelding gescheiden van de taart. Zeer teleurgesteld en vervelend. Ze moeten veranderen als ze niet failliet weer willen gaan
Fotorolletje ingeleverd bij HEMA. Ik wist niet meer precies wat er op het rolletje stond, dus was heel benieuwd naar de foto's. Ik moest een paar euro betalen om ze te laten ontwikkelen.
Toen ik ze weer op kwam halen moest ik ook een bedrag betalen. Bij thuiskomst bleek dat er helemaal geen foto's op stonden. Ik heb dus een aardig bedrag betaald om een fotorolletje in stukken te laten knippen. Slechte foto service van HEMA!
Vorige week Hema Beilen broodje zalm besteld want ik weet dat broodjes elke dag gemaakt worden, broodje zalm moest weggegooid worden want de tijdslimiet zelf ingesteld door de Hema was verlopen . Het broodje net als de resterende weg gegooide 3 broodjes waren nog geen halve dag oud! Schandalige vertoning als je je realiseert dat de Hema zelf in 2018 met een actie tegen onnodige verspilling begonnen is dit nu zelf doet met verse broodjes van ongeveer 4 uur oud.
Vandaag verliepen onze opgespaarde HEMA punten. Mijn vrouw en ik hadden voor een bezoek bij HEMA Zeist twee coupons aangeschaft voor een kopje koffie aldaar.
Bleek dat zij de koffiecorner niet geopend hadden.
De bedrijfsleidster gevraagd wat hier aan te doen en of wij de punten nog voor iets anders konden gebruiken.
Het klant-onvriendelijke antwoord was dat wij daar maar 20 km verder voor naar Amersfoort moesten rijden en dat het jammer was voor ons en dat zij daar verder niets voor in de plaats voor wilde doen.
Wij zijn frequent te vinden geweest voor aankopen aldaar, maar met zulke leidinggeven werknemers zal naar mijn mening de HEMA steeds verder afglijden en zal ik daar beslist niet meer komen,
Pakket online besteld. Bericht ontvangen dat het wat gearriveerd, dit was niet zo. Voor niks naar de winkel gekomen, want ik kon het product ook niet uit de winkel halen voor dezelfde prijs. Zeer slechte service voor een trouwe HEMA klant.
Nadat ik een klacht ingediend had, geen bedankje of excuses.
Na de aankondiging van verruiming winkels wilde ik niet in de rij voor de Hema staan. Heb ik online mijn bestelling gedaan met de mogelijkheid deze op te halen in de winkel.
Pakket opgehaald ben ik thuis ontbreekt de pot met glucosamine. Ik bel met desbetreffende Hema moet de klantenservice bellen. Na een flink keuze menu iemand aan de telefoon. Omdat ik mijn bestellen betaald heb in de winkel en zij niets na kunnen leveren ? moet ik terug naar de desbetreffende Hema om mijn geld terug te krijgen. Wil mijn geld niet terug wil een pot glucosamine, dat is niet mogelijk. Als ik mijn geld terug heb kan ik in de winkel een pot aanschaffen. Hoe omslachtig was mijn 1ste online bestelling tevens de laatste.
In deze tijd is dit een niet werkende webshop als je die naam al wil gebruiken.
Ik had wat kleding besteld het kwam keurig op tijd aan
Fotoboek besteld hij is prachtig
Onbegrijpelijk dat hema in deze tijd geld rekent als je hun producten komt ophalen in de winkel!
Onder het argument van de medewerker:" het is speciaal opgestuurd.", wat een onzin! Hema koffiebonen! Speciaal opgestuurd?
Je kan ook gewoon de winkel bevoorraden en van daaruit je logistiek regelen.
Beetje jammer.
Ik heb 2 oogpotloodjes besteld en geleverd gekregen. Alleen de levering kwam in een doos groter als een schoenendoos om enig idee te krijgen. Dit is echt belachelijk dat had in een kleine enveloppe gekund gewoon door de brievenbus. Wat een verspilling, de verpakking een grote doos, daarin een grote papieren zak en als laatste moet hier een bestelauto van DPD het pakket afgeven. Hema wat schandalig zoveel verspilling!
Bestel waarde bonnen en betaal ze en daarna krijg ik niks meer te horen.
Geld weg! En geen bonnen.
Heel erg vervelend! Op telefoontjes en
Mailtjes wordt niet gereageerd.
Echt een waardeloze zaak geworden!
Kocht jaren bij ze, maar mij zijn ze kwijt als klant!
Bij de HEMA een rijstevlaai besteld.
Het afhalen was goed geregeld, netjes volgens afspraak.
Helaas was de vlaai oud en had in de vriezer gelegen.
De slagroom was er wel vers opgespoten maar de rijst was droog en hard.
Deze kon gelijk de vuilnisbak in .
Dus in het vervolg geen HEMA gebak meer.
Nico Habermehl Rotterdam
De voorraadinformatie klopt vaak niet waardoor mijn online bestelling nu al meermaals deels werd geannuleerd na het plaatsen van de bestelling. Heel teleurstellend.
Op tijd van afhalen, winkel dicht verwezen naar ander filiaal en daar weer verwezen naar vorig filiaal in Bussum
Telefonisch 3-2-1 wachtende voor u na 15 min lijn verbroken tot 3x toe Klantenservice snel aan de lijn maar lijn plotseling verbroken
Kortom onbereikbaar
Bestelling geplaatst,datum en tijd ingevoerd,betaald via bank,opgehaald bij winkel.Keurig,mijn gekozen product.
Lang geleden stond HEMA bekend om zijn uitstekende kwaliteit voor lage prijzen. Helaas is dat geen bedrijfspolicy meer. Ik bestelde 2 sets van drie onderbroeken, samen € 18,-. Na passen bleek dit wel zo ongeveer het slechtst denkbare product. De band past goed, maar de onderkant hangt slap om het lichaam, pijpjes veel te wijd, nauwelijks elastiek. Op de website staan bij dit product ca. 30 reviews met ongeveer dezelfde strekking als deze. Maar HEMA blijft ze verkopen en prijst ze bovendien aan als "goede koop". Eerder kocht ik sokken, die na twee keer dragen vol gaten zaten. En een kookwekker die het na enkele maanden niet meer deed. Conclusie: ik koop niets meer bij HEMA.
In december heb ik een foto bestelling geplaatst voor de kerst. Ze bieden niet de mogelijkheid om de bestelling om te zetten naar verzenden. Nu de winkels weer open zijn geven ze nog aan dat de foto bestellingen nog niet opgehaald kunnen worden. Ik word niet te woord gestaan. Wanneer ze reageren in de mail gaan ze er vanuit dat ik al verder geholpen ben. Alleen dat ben ik niet. Ik heb ze via alle kanalen bericht en krijg geen antwoorden. Ik snap dat er door corona dingen anders gaan. Alleen dit is echt belachelijk. Het is om te huilen hoe jullie hier mee om gaan. We zijn inmiddels meer dan 2 maanden verder. Dat zou genoeg moeten zijn om een oplossing te bedenken.