Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Geen klagen over de HEMA. Maar in Goes was het 4 uurtje koffie uitverkocht. : althans het gebakje was er niet meer. Kan voorkomen. Maar waarom dan geen gebakje geven uit het nog bestaande assortiment of eventueel een koek(je) erbij. Zeker wanneer na 15 minuten al het nog bestaande gebak werd afgevoerd.
Alle lof voor de HEMA in Valkenburg waar ze laten kiezen uit het bestaande assortiment gebak. Ik moet er wel bij vertellen dat ik 20 minuten voor sluitingstijd kwam. Maar toch. Het kan allemaal veel beter zonder dat het veel hoeft te kosten.
Dus ik heb een cadeaubon van hema van 35 euro en daarmee wil ik een cadeaubon kopen in de hema van bol.com. De vrouw van de klantenservice verteld eerst dat dit niet online kan. ok dan in de winkel, vervolgens verteld ze dat het wel in een winkel kan maar gaat dit nog navragen. komt ze terug dat het niet kan. dus ik wil weten waarom, vervolgs word mevrouw geheel agressief en vervolgens de telefoon erop pleurt. is dit de hema klantenservice? wat een aanfluiting!
Vorige week zaterdag heb ik 2 hoeslakens gekocht bij de HEMA in Eelde. Per ongeluk een te kleine maat mee genomen (140 cm); het moest een maatje groter zijn zo bleek na thuiskomst. De producten zijn niet uit de verpakking gehaald maar ik ben vandaag (zaterdag) terug gegaan. Ik had helaas geen bonnetje bewaard maar kon WEL de bewuste betaling aan de HEMA op mijn bankrekening laten zien.
Het HEMA personeel WILDE mij niet terwille zijn en de 2 hoeslakens omruilen voor exact dezelfde hoeslakens, maar dan 1 maatje groter.
Het personeel verschool zich achter de REGELS en wees op een bordje waar op stond dat er zonder kassabon werd geruild enz.
Daarnaast refereerden zij fijntjes aan "fraude", "misbruik", etc.
Ik heb de hoeslakens (in de originele verpakking) maar achter gelaten op de toonbank.ik kan namelijk niets met te kleine hoeslakens.
Het is hier niet de kwestie van de klant niet KUNNEN helpen maar van niet WILLEN helpen. Zeer slechte service HEMA! Mij zien jullie voorlopig niet meer terug.
Kom er paar keer per week en stelt bijna nooit teleur
Ik kocht vorige week mijn agenda bij de Hema,die koop ik al zo'n 15 jaar bij de Hema omdat ik het een makkelijke agenda vind,wat schept nu mijn verbazing dat de agenda niet meer alleen in het Nederlands is en waar ik me het meeste aan erger is dat de Nederlandse feestdagen er niet meer in staan,wel voorin een lijstje maar niet meer bij de dagen,ik word hier echt boos om,onze cultuur word zo langzamer hand helemaal verbannen en heel onhandig dat het niet meer bij de dagen staat,dit is dus de laatste keer dat ik deze agenda nog koop.
Aanbieding markers uitgedroogd
Heerlijke winkel en goede ervaringen.
Ik vind het altijd een genot naar de Hema te gaan
Erg bijzonder,
Ik had bij de #hema 2 fotolijsten online besteld. Helaas was bij ontvangst een van de lijsten het glas (ondanks dat het goed was ingepakt) gebroken. Snel terug naar de #hema en daar is het goed opgelost. De verkoopster vertelde mij dit dit wel vaker voorkomt. Ik denk dan doe daar dat wat aan.
En nu komt het,
Na een online bestelling bij de #hema krijg je een mail of je een beoordeling wil schrijven. De tekst is zoals hierboven heb ik als beoordeling ingestuurd.
Krijg ik een mail dat het is afgekeurd omdat het niet aan de richtlijnen voor het plaatsen van meningen op hun site voldoet.
Hoezo is #hema transparant naar hun klanten.
Maandag op de site van Hema fotoboek gemaakt.
Vlotte site,makkelijk fotoprogramma.
Vrijdag was fotoboek sl.in de winkel.
Het was hele mooie kwaliteit.
Mooi hoogglans papier,heldere kwaliteit.
Echt super!
Mijn vrouw en ik hebben 5 weken geleden gordijnen besteld bij de HEMA vestiging aan de Molslaan in Delft. Vorige week woensdag 7 augustus werden de gordijnen geleverd, dachten wij. Nee, één deel was in Delft en konden we meenemen, het andere deel was op onverklaarbare wijze bij een vestiging in Den Haag gekomen. Dat was al heel vreemd, maar het tweede deel zou nu een week later geleverd worden op woensdag 14 augustus. De vervoerder is inderdaad wel langs geweest, maar zonder het tweede deel van onze gordijnen. Afstand Den Haag - Delft is natuurlijk heel ver en het duurt uiteraard wel een paar weken voordat zo'n gordijn van een vestiging in Den Haag bij een vestiging in Delft terechtkomt. De gang van zaken bevreemdt mijn vrouw en mij zeer. Eerst die vergissing, tja, dat kan gebeuren, maar als een week later ons gordijn er nog steeds niet is, is dat heel vervelend en zijn we natuurlijk geïrriteerd over. En dan word je ook nog door zo'n nare irritante mevrouw geholpen, die totaal geen begrip heeft voor de situatie en ons zeer onbeschoft te woord staat. Kortom, nooit meer zaken doen bij de HEMA, dat is duidelijk. We zullen dit ook in onze omgeving melden. Zeer slechte service. Walgelijk.
De cadeaubonnen van Hema zijn tegenwoordig van karton. Niks mis mee, maar helaas was ik zo dom om een cadeaukaart van 50 euro (stond nog ongeveer 22 euro op) mee te wassen in de wasmachine waardoor de kaart volledig onleesbaar is geworden.
Contact opgenomen met Hema klantenservice. Daar werd gereageerd met de vraag om een aankoopbewijs te overleggen. Die vraag snap ik, maar natuurlijk niet makkelijk als het gaat om een cadeaubon. Ik had echter het geluk dat ik de bon ontvangen heb van iemand die zeer minutieus zijn administratie bijhoudt en ja hoor ook de aankoopbon van de cadeaukaart nog in zijn bezit had. Ik heel blij dit aankoopbewijs naar Hema gestuurd. Kreeg daar heel lang geen reactie op. Een paar weken niet. Na meerdere reminders kreeg ik te horen excuses voor het lange wachten (het was heel druk bij de klantenservice.) maar we kunnen u niet helpen. Daar heb ik op gereageerd maar kreeg weer geen reactie. Na weer reminders kreeg ik uiteindelijk terug dat ze er vanwege gebrek aan bewijs niks aan konden doen. Het aankoopbewijs was blijkbaar weer zoek. Daarop heb ik nogmaals het aankoopbewijs toegestuurd. En toen werd ik verwezen naar de algemene voorwaarden op de website waar staat dat een beschadigde cadeaukaart niet vergoed wordt.
Van kastje naar muur gestuurd, verschillende antwoorden die zeer lang op zich lieten wachten. Naast het feit dat Hema het qua klantvriendelijkheid erg slecht doet dat ze klanten hier niet mee willen helpen. Ondanks een duidelijk aanschaf bewijs. Dit riekt naar oneerlijke verrijking door Hema d.m.v. de uitgifte van cadeaubonnen.
Hema kan op basis van het aankoopbewijs achterhalen hoeveel geld er op de cadeaukaart staat. Dit kunnen ze overmaken op mijn rekening of ze kunnen een nieuwe kaart verstrekken, maar dat willen ze gewoon niet.
Prima service, mooie spullen en nooit (te) duur. Kortom een mooi bedrijf die nog lang in Nederland DIENT Te blijven. Vr.Gr. Rene Maria Franciscus uit Wormer (p.s. Ik zou een 10 kunnen geven aan Hema en dat Verdienen zij zeker maar ik geef een 9 en 3 kwart omdat er heeeel, heeeel misschien toch een piepklein verbetetingetje ergens mogelijk en/of nodig is.
Inkcartridge doet niks. Heeft techn.defect. omruilen bij winkel zegt de site. krijg geen nieuwe omdat ik geen bon meer heb. Manden gekregen gekocht 2x kleur 2x zwart. Omdat de eerste 2 werkten heb ik bon weggegooid. Nu laatste 2 erin kleur doet het goed zwart geeft rood kruis. Doet niks. Gebeld gechat winkel geweest. Niets helpt. Wil gewoon een goede die het wel doet. Ook Zonder bon. Ik heb ze gekocht en dan moet t gewoon werken. Het is geen tv waarvan ik de bon bewaard. Vind dit geen service ik kan Hema cartridge ook nergens anders kopen dan bij de Hema.
Kwaliteit zeer slecht geworden Langs hals en armschaten is het elastiek gaan lubberen.
Gaat over 10 stuks Laten zien bij klantenservice
Geen klachten gehad van klanten gaan het ook niet onderzoeken. Ik Koop er nu geen ondergoed meer.
Vandaag weer eens na vorige zomer een Hema maaltijd salade gehaald om dat deze meestal wel lekker waren. Maar wat een tegenvaller, heel veel harde stukken, waterig en er zat geen smaak aan de kip moest je echt zoeken.
Jammer was dus de laatste keer.
#Hema gaat achteruit met kwaliteit
Altijd makkelijk met spullen ruilen of terugbrengen en verder leuke spulletjes
Ondanks dat de fout ook gedeeltelijk bij mijzwelf lag,toch een nieuw fotoalbum kunnen 'maken'vis hun site.
SUPER OPLOSSING van mijn klacht.
In December 2018 een dekbed gekocht bij de Hema. Deze bleek af te geven. En niet alleen in bed, maar ook de droger. Wij blauw, bed blauw, onderlakens blauw en droger blauw. Fotos gemaakt en een klacht ingediend. Het lijkt mij niet moeilijk bied een nieuw dekbed aan en doe er uit coulantie een nieuw onderlaken bij. Dat die droger blauw is (nog steeds na 6maand) neem ik voor lief. Volgens mij ben ik dan nog best een makkelijke klant. Maar naar meerdere mailtjes van uit mij, belletjes hoe het er mee staat is er na 6maanden nog steeds geen oplossing. Het enige antwoord dat ik krijg: het probleem ligt bij een andere afdeling. Ik kan ze alleen weer een mailtje sturen zo snel mogelijk contact met u op te nemen. Als ik deze afdeling direct wil spreken. Dan kan dit niet, ze kunnen namelijk niet door verbinden. Ik geef het op. HEMA: jullie klantenservice is flut. Als jullie niet zo moeilijk doen met onderzoeken en verschillende afdelingen en klachten gewoon direct bam afhandelen houd je je klanten bij je. Dit is toch geen service?
In december sfeerkaarsen gekocht bij de Hema. Deze met de kerstdagen aangestoken. Na de kerstdagen viel het ons op dat de muren bij de radiatoren zwarte vegen hadden. Aangezien wij in een nieuwbouwhuis wonen, waren de muren net gestuct, en gewit. Na de kerstdagen bij de desbetreffende Hema winkel geweest, deze verwees ons naar de klantenservice van de Hema. Deze een mail gestuurd met de klacht. 6 weken later een herinneringsmail gestuurd. Na 2 maanden een telefoontje gekregen dat het erg druk was op de klantenservice, en of wij de desbetreffende kaarsen wilden opsturen. wij vertelde dat wij er nog maar 1 hadden van de 3 die wij kochten, dit was geen probleem. Na 5 weken maar weer is een mailtje gestuurd hoever het is met het onderzoek van de kaars. Het duurde uiteindelijk weer ruim 2 maanden voordat wij antwoord kregen: het lag niet aan de kaars, en er staan waarschuwingssymbolen op de kaars, maar uit coulance kregen wij een waardebon van maar liefst 5 euro . Maar helaas deze nog steeds niet gekregen ondanks een herinneringsmail van mij, waarop ik helemaal geen antwoord heb gekregen. Het is nu juni en ik heb de moed opgegeven nog iets van de Hema te horen of te zien.
Jammer dat de Hema zo met klanten omgaat!