Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Komen eigen voorwaarden niet na. Op de ene pagina in de voorwaarden van de reisverzekering staat een product gecategoriseerd. Paar pagina's verderop staan uitzonderingen op uitbetalingen, valt een product ineens in een andere categorie! Zijn ook amper bereikbaar!
Op maandag krijg ik een betaalverzoek, om op vrijdag schriftelijk een opzegging te krijgen. Contact met de klantenservice is nauwelijks mogelijk. Het is waarschijnlijk een stuk eenvoudiger om een mail naar een Noord-Koreaan te sturen. Die zal waarschijnlijk eerder antwoorden met een inhoudelijk antwoord dan NowGo…
Ik had betaald en werd zomaar geroyeerd omdat hun de 16 afboeken en ik de 25 ste pas betaald ik bellen zegt dat mens ach zoek andere maatschappij we herstellen u toch niet zeer duur ook als je vergelijkt en zal iedereen ook zeggen nogo
Over "Zelf" was ik tevreden, en het stond zo mooi in de mail : "Nog sneller contact met onze klantenservice". Nou vergeet het maar. Ze zijn NIET telefonisch bereikbaar. Een simpele vraag via Whatsapp duurde 1 week om een inhoudelijke reactie te krijgen. Dan heb ik het over "ik heb een schade door een fietser aan een geparkeerde auto, wat moet ik doen?"
Sinds januari verzekering bij Zelf afgesloten, is overgegaan in NowGo. Wil graag verzekering aanpassen ivm lange reis, kom er achter dat de polisvoorwaarden zijn aangepast. Zijn niet telefonisch bereikbaar, alleen via chat. Helaas ook nog onprofessioneel en onkundig persoon in de chat. Ik ga per direct betalingen storneren.
Ik probeer al uren contact te krijgen met deze verzekeraar, lukt dus echt niet! Telefoon blijft gewoon een bandje, en ik blijf de vierde beller. Inloggen lukt niet, wat kan ik hiermee dus.helemaal drie keer niks! Nowgo .begin er niet aan, en voor mezelf.hoe kom ik er vanaf.
Probeer al 7 keer schadeformulier in te vullen. Niet mogelijk te verzenden door "onbekende fout". Op WhatsApp berichten wordt niet gereageerd. Telefonisch niet meer bereikbaar. Alles moet zgn. digitaal. WAARDELOOS
Onbereikbaar. De destijds op website genoemde SMS werkt niet, geen enkele reactie. ook via WhatsApp.onmogelijke opgave. Geen mailadres niets. Ook mijn verzekering opzeggen lukt niet. Zowel via Chrome als safari is het onmogelijk om het vereiste formulier te verzenden.
Kreeg deze club opgedrongen via zelf.nl, waarmee ik overigens ook in de clinch lig vanwege niet terugbetalen van eigenrisico(9 maanden geen antwoorden op mails), premie 50% hoger zonder reeele opgaaf van redenen, op zeggen lukt niet webformulier bounched, welkom to hotel California.
Info op de website is ontoereikend. Als je ze probeert te benaderen kan dat niet telefonisch of per mail. Je moet whatsapp (of messenger) gebruiken. Om 11.19 uur bericht geplaatst met whatsapp, om 14.34 nog geen reactie. Ze sluiten echter al weer om 16.00 uur. Dat is toch geen doen? Waardeloze tent, direct je verzekering stoppen daar.
Het omzetten van autoverzekering is een drama. Woensdag proberen door te geven via WhatApp en het is nog steeds niet gebeurd. Diverse WhatApps berichten doorgegeven. Ook op terugbel verzoeken wordt niet gereageerd. Nu vrijdag verzekering nog steeds naar nieuw kenteken om gezet. Zo snel mogelijk naar een betrouwbare/bereikbare verzkeringsmaatschappij.
Ik wil een poliswijziging doorvoeren. De website is down. Telefoonnummer met zeer veel moeite kunnen vinden. Echter, die geeft alleen een bandje met een verwijzing naar de website en de whatsapp service. Whatsapp dan maar geprobeerd. Ook hierop geen reactie,
Totaal geen reacties op autowijziging en andere zaken. Puur en puur slecht!
ZEER slechte communicatie, betreffende afhandeling schade, Mail berichten berichten wordt niet beantwoord. Bedienen zich van bedenkelijke experts".
NowGo betaalde ik keurig, totdat opeens een ongedateerde brief binnenkwam: opzegging. De reden? Ik had al maandenlang niet betaald. Toch even nagegeken: jammer, maar twee weken geleden had ik toch echt betaald.
#NowGoAway #NoGo
Sinds 3 weken probeer ik mijn schade te melden, geen succes geboekt. Via internet een digitale formulier moest ik invullen en verzenden, maar bij de laatste stap knopje Verzenden aan klieken krijg ik foutmelding. Verschillende keren email gestuurd, geen reactie. Het is een K. verzekeraar
Gewoon slecht geen contact mogelijk
Nowgo is telefonisch nooit bereikbaar. Gemakkelijk voor hun kunnen ze de klant op afstand houden. Ik zoek zo snel mogelijk een andere verzekeraar. Ben benieuwd of de overstap lukt of dat ze dan in beweging komen. Wel premie afschrijven maar service ho maar. Nul komma Nul. Mensen blijf van deze verzekeraar met je handen vanaf. Geeft alleen maar ellende. Dus no go
Zelf is zonder wat voor een bericht (zogenaamd) overgegaan naar nowgo. Het woord zegt het al niet naar toe gaan! Is een dochter van reaal,en blijkbaar mag dat maar allemaal. de vvd dames en heren houden elkander altijd de hand boven het hooft,of beter de grote zak met geld.dus dan mag het allemaal maar en kunnen ze hun gang blijven gaan want deze (vvd) overheid zal echt niet in grijpen om bij wanprestatie in te grijpen en de kluit die de klanten bedonderd te laten stoppen met deze praktijken.
Zeer slecht service!